Naisen vaikea luonne?

difficult

Kuinkas pahana asiana miehet/juuri sinä pidät naisen ns.hankalaa luonnetta? Hankalalla luonteella tarkoitan ajoittaista räjähtelyä, mutta myös hyvin nopeaa leppymistä. Eli luonne ei ole kovinkaan tasainen. ei nyt kuitenkaan mitään jatkuvaa vuoristorataa sentään! mutta niin, että jos v..taa, niin se myös näkyy, mutta jos jostain on hyvä mieli, niin näkyy sekin ja selvästi! Ajatellaanpa tilannetta, että olet suhteessa, jossa asiat sujuvat. Teillä on samankaltainen elämänkatsomus, yhteisiä mielenkiinnon kohteita, huumori natsaa yhteen, teillä on kivaa yhdessä. Naisen ulkonäkö myös miellyttää sinua. Rakastatte toisianne. Ainoa mikä kalvaa, on tuo "hankala luonne". Lopettaisitteko suhteen, vaikka muuten kaikki olisi loistavasti? Kuinka paljon tuollainen käytös rasittaa miestä?

28

3518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimStim

Kaikkeen tottuu aikanaan.

Elämästä ei ole muutenkaan tarkoitus selvitä helpolla.

Hieman hankala luonne lisää vain haastetta elämään :)

huom: rajansa tietty kaikella....

• Silmä silmästä

Miksi tuollaista pitäisi sietää? Jos joku alkaa aukomaan, niin vääryys pitää oikaista heti antamalla takaisin korkoineen.

• pena_

Mieluummin räjähtelee ja ihan sanavarastoa käyttämällä valittaa kuin että mököttää eikä suostu puhumaan mitään.

• neNä40

jos nainen käyttää vuoroin näitä molempia kykyjä...siis väliin möksää ja väliin räjähtelee???? Onko siinä jo ihan liikaa haastetta????

• pena_
        neNä40 kirjoitti:

jos nainen käyttää vuoroin näitä molempia kykyjä...siis väliin möksää ja väliin räjähtelee???? Onko siinä jo ihan liikaa haastetta????

Jos nainen mököttää eikä suostu mitään vastaamaan mihinkään, saatan hyvinkin sitten mitään sanomatta lähteä vaikka parin tunnin kävelylenkille. Ja kuulostella sen jälkeen lisää. Jos naisen mielestä tämä on väärä toimintatapa emme sitten liene luodut toisillemme.

• pena_ kirjoitti:

Jos nainen mököttää eikä suostu mitään vastaamaan mihinkään, saatan hyvinkin sitten mitään sanomatta lähteä vaikka parin tunnin kävelylenkille. Ja kuulostella sen jälkeen lisää. Jos naisen mielestä tämä on väärä toimintatapa emme sitten liene luodut toisillemme.

nämä penan vastaukset on hyviä :) koska jos räjähtelen tai mökötän ja toinen rauhallisempana lähtee pois niin sitte rupiaa kaduttaan ja sen jälkeen voidaan keskustella missä mätti ja milloin.. kaikki vaan on tuon eron puolella vähä turhan paljo, toivottavasti ovat sinkkuja. samanlaista miestä en oo ikinä halunnu, pitäny olla jotain vakautta.. eikä mun mielestä kukaan oo vaikea, pitää vaan olla tarpeeksi sopiva vastakappale ;)

• haittaisi minua,

koska itsekin olen räiskähtelijä. Toisaalta ymmärrän kyllä, että tasaisemmalla luonteenlaadulla varustetulla voi olla jonkinmoisia sopeutumisongelmia. Tokihan se riippuu myös siitä, kuinka usein räjähtelet.

• difficult

Noh, eipä nuo räjähtelyt ole mitään päivittäisiä eikä edes viikottaisia. Elän vahvasti tunteella, ja siittähän sitten seuraa, että välillä suututtaa, naurattaa, masentaa, liitelen pilvissä jne. Omasta mielestäni kuitenkin "normaalin ihmisen" rajoissa! Eipä ole elämä ainakaan tylsää..kävipä vain niin ikävästi, että suuri rakkauteni minut jätti, kun olen niin hankala nainen...noh, ehkä hänelle sopii paremmin sitten hieman tasaisemman luonteen omaava nainen. Ehkäpä sellainen mykkäkoulutyyppi mieluummin! Kiva kuitenkin kuulla, ettei tämä räiskähtely kautta linjan kaikkien mielestä niin kamalan paha asia ole. Mutta niinhän se on...toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä!

• todellakaan
        difficult kirjoitti:

Noh, eipä nuo räjähtelyt ole mitään päivittäisiä eikä edes viikottaisia. Elän vahvasti tunteella, ja siittähän sitten seuraa, että välillä suututtaa, naurattaa, masentaa, liitelen pilvissä jne. Omasta mielestäni kuitenkin "normaalin ihmisen" rajoissa! Eipä ole elämä ainakaan tylsää..kävipä vain niin ikävästi, että suuri rakkauteni minut jätti, kun olen niin hankala nainen...noh, ehkä hänelle sopii paremmin sitten hieman tasaisemman luonteen omaava nainen. Ehkäpä sellainen mykkäkoulutyyppi mieluummin! Kiva kuitenkin kuulla, ettei tämä räiskähtely kautta linjan kaikkien mielestä niin kamalan paha asia ole. Mutta niinhän se on...toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä!

kuulosta pahalta räiskähtelyltä. Itse arvostan sitä, että kykenee elämään tunteella, mielestäni silloin osaa elää. Tokihan meitä on moneksi ja toiset arvostavat eri asioita ja erilaisia ihmisiä. Minulla on ollut erittäin suuria vaikeuksia sopeutua mykkäkoulun pitäjiin ja niinhän siinä on käynyt, että he ovat muuttuneet kanssani räiskähtelevämmiksi. :D

• katkeruus paistaa?
        difficult kirjoitti:

Hankalan ihmisen vastakohta ei ole mykkäkoulua pitävä ihminen, vaan sellainen ihminen, joka osaa keskustella vaikeistakin asioista hermostumatta.

Tuo oli myös outo kommentti, että toiset tykkää äidistä ja toiset tyttäristä. Sinäkö olet sitten se vanha kiukkuinen akka ja hyvin käyttäytyvät ovat niitä suloisia tyttäriä.

Luulen, että olet hankalampi ihminen kuin itse kuvittelet. Siis tuo tunteella eläminen on sitä jokapäiväistä räiskymistä ja hankaluutta. Hankala luonne ei tarkoita pelkästään isoa riitelyä, vaan esim. pientä jokapäiväistä vittuilua, pilkkaamista, tiuskimista jne.

• myönnän, että

en varmaankaan pidemmän päälle tuollaista jaksaisi.

Pidän itseäni suhteellisen tasaisena luonteena, enkä näe "että toisessa on haastetta" mitenkään tavoittelemisen arvoisena asiana. Jos kaipaan jonkinlaista haastetta tai jännitystä elämään, voin itse tehdä jotain sitä tuottavaa, esim. käydä laskuvarjohyppykurssin, en ymmärrä miksi sitä pitäisi ihmissuhteista hakea?

• bkbk

Naisen hankala luonne miehen kielelle käännettynä tarkoittaa hullua. Naisten joukossa on niitä aika paljon ja ne eivät parinvalinnassa tule kyseeseen. Etsiköön psykiatrin, painukoon vittuun tai mitä vaan mutta miehet eivät ole sitä varten, että niiden päälle voi surutta kaataa oman sieluntilansa paskaa

• miehiä

jotka ovat noin hirvittävän negatiivisia elämänasenteiltaan, ja sitten kuitenkin vaativat naiselta ns. hyvää luonnetta. Ei sellaiset hyväluontoiset naiset viihdy negatiivisten miesten kanssa pitkään. Tai ainakaan he eivät säily sellaisina pitkään, seurahan tekee kaltaisekseen.

• Elisaber

Joo

Kaikenlaista saa lukea.
      Suosittelen käsitöitä tälle herralle!
      Liity Marttakerhoon siellä on tasaisia ja taitavia naisia.

V'''''ttaa tollanen!

• Minun hermoni ei ole koskaan kestänyt moista. Kiukuttelusta menee hermot ja alennun samalle tasolle ja senhän tietää, miten siinä on käynyt.

• kesäsade

Nyt kyllä jotkut puhuu ihan eri asiasta kuin aloittaja.

Toisten tunnetilat näkyvät -tai kuuluvat- paremmin kuin toisten. Kivikasvo hautoo kiukkuaan poskilihat kireinä, kun toinen sanoo sen ääneen. Kypsyyttä on tietysti ilmaista se hillitysti, toista haukkumatta. Onko kiva katsella äänetöntä kiukuttelijaa ? Takaraivoon kerätty kauna purkautuu joskus, jollakin tavalla. Tai kylmettää.

Samoin räiskyvät myös positiiviset tunteet. Ainakin sängyssä sen luulisi kiehtovan myös miestä ;))

• Pisimpään onnellisessa liitossa pysyvät miehet, jotka muistavat että naista ei pidä yrittää ymmärtää vaan rakastaa.. Näin toimivat miehet voivat selittää itselleen, että se hankala luonnekin on vain mussukan temperamenttia :p

• HIljaa mielessä ajattelen, että sillä taitaa olla taas se aika kuukaudessa...

(Ei ole kyllä kokemusta aiheesta...)

• Kuukautiskierto vastapäivään on paha rasti, tulee kesto-pms-oireet ja sillon kuka tahansa on hankala sukupuoleen katsomatta.

Parinvalintakriteerejä miettiville sinkkumiehille suositellaan kysymään naiselta ekoilla treffeillä, että helpottaako yhdyntä kuukautiskipujasi. Jos nainen ihmettelee kysymystätä niin, että on vielä kuuloetäisyydellä, kannattaa vastata että se on tärkeä turn on-juttu.

• bravo.bravi kirjoitti:

Kuukautiskierto vastapäivään on paha rasti, tulee kesto-pms-oireet ja sillon kuka tahansa on hankala sukupuoleen katsomatta.

Parinvalintakriteerejä miettiville sinkkumiehille suositellaan kysymään naiselta ekoilla treffeillä, että helpottaako yhdyntä kuukautiskipujasi. Jos nainen ihmettelee kysymystätä niin, että on vielä kuuloetäisyydellä, kannattaa vastata että se on tärkeä turn on-juttu.

erittäin kiusallista nähdä tai kuulla miesten puhuvan menkoista.. :/

• LaRito kirjoitti:

erittäin kiusallista nähdä tai kuulla miesten puhuvan menkoista.. :/

Hmmm... aamuöiset neronleimaukset on useinmiten kiusallisia, varsinkin asioista, joista ei voi omakohtaisesti tietää :)

• MOT.

nainen = hankala luonne

• Naisessa täytyy

olla sopivasti v*ttumaisuutta.

• joo joo

Hankalat naiset ovat parhaita,hiirulaiset ei kiinnosta.

• Jack Sparrow

Olen sen verran tasainen ja rauhallinen mies, että Itse en pystyisi tuollaisen naisen kanssa kovin kauaa elämään, en ainakaan avoimin mielin ja naista kunnioittaen.

Lyhyesti sanottuna, moinen käytös ärsyttäisi minua tosi paljon. Jos ei muuten pysty asioista keskustelemaan kuin "räjähtelemällä" niin laittaisin välit poikki, ja etsisin tasapainoisemman naisen. Niitäkin sentään onneksi löytyy.

Kaikkea ei tarvitse sietää, ja elämä on täynnä valintoja....

• mä vaan

Olen kans rauhallisen tasainen luonne. En ikinä suutu tai räjähtele ja mun naisen pitää kans olla sellanen tasaisen kiltti ja ystävälliseen sävyyn puhuva. Edes kännissä mä en suutu tai huuda. Rauhallisesti puhuminen on mukavempaa.

• elämänsuolaa

Toihan on vaan sopiva mauste yhteiselämään.

• Nasdaq

Hankala luonne on mielipidekysymys, jota myöskin täytyy lähestyä mielipidekysymyksenä.

Hankaluus on toimintamalli, jolla pyritään johonkin tai jonkin statuksen säilyttämiseen. Tässä kseisessä keississä hankaluus määritellään temperamettisyyden ilmenemismuodolla, räjähtelevyydellä. Tällainen paukkuminen on valtavan hämmentävää ja sillä saa aikaan paljon epätoivottuja ilmiöitä, mutta se on myös hyvin tehokas (vaikkakin lapsellinen) keino viedä asioita tahdottuun suuntaan.

Se on neuvottelemattomuuden tila. Se on tahtotila. Ja sellainen ihminen, joka ei neuvottele, on sortaja.

Eli kysymys on lähinnä vammaisuudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3159
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2681
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2624
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      111
      2408
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2183
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1951
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1586
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      75
      1450
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1278
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      29
      1218
    Aihe