Millainen "härnäysviesti"

miehelle?

Millaisen viestin laittaisin miehelle, jonka haluaisin saada kanssani huomenna illalla ulos.
Tiedän, että hän pitää minusta, sillä olemme tuttuja ja vähän säpinääkin välillämme on. Haluaisin "härnätä" häntä hieman... Millainen olisi hieman uskaliaskin viesti saada "himot hyrräämään"?? En tarkoita nyt mitään seksiviestiä..

10

14142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehenalku.

Kyllä ne himot lähtee hyrräämään ihan ilman mitään härnäystäkin. Eli suosittelen lähettämään ihan vain jonkun suht neutraalin "lähtisitkö kahville/bisselle" tekstarin. Sellainen härnääminen voi olla ennemminkin luotaantyöntävää.

• SimStim

Näin minäkin asian näkisin.

Ja jos tarkoitus saada himot hyräämään niin ei kannata viesteillä sitä tehdä.
        Pidemmän päälle rasittavaa jos käykin niin, ettei saa mitä odottaa saavansa.

• ..muut?

"Millainen olisi hieman uskaliaskin viesti saada "himot hyrräämään"?? En tarkoita nyt mitään seksiviestiä.."

Hieman ristiriitaista... vai onko tämä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa. :D

No jos olet sitä mieltä, että miehen himot pitäisi saada hyrräämään, eli että tällä hetkellä on hieman vaisua, niin pieni "härnääminen" on oikein hyvä idea.

Miehenä olen sitä mieltä, että paras keino saada himot hyrräämään on jokin kaksimielinen viesti... siis jos suoranainen seksiviesti ei tule kysymykseen. Kaksimieliset viestit "ärsyttävät" mukavasti, kun joutuu miettimään että "tarkoittikohan se "sitä", vai eikö se tarkoittanut...?".

• Härnääjä

"Kuule, jos mennään huomenna kahville, laitanko ihan lyhyen hameen, eli haittaako, jos peppu melkein näkyy, vai pitkän hameen, joka laskeutuu mun lantiota pitkin ihan nilkkoihin? "

• katoaa

No just, ;) naisten logikkaapa hyvinkin...

Tää on mun mielestä sitä, et voi hiukan kiusoitella, ei tarvii mennä suoraan ekoilla treffeillä sänkyyn.

Mä elän parisuhteessa tällä hetkellä, ja vipinää on toisen miehen kanssa KOSKA parisuhde on jumittunut paikoilleen. Tuntuu et ois tunteet kadoksissa omaa miestä kohtaan.

Pieni flirtti toisen kanssa saa meen normaalinkin parisuhteen paremmaksi.

Mä oon varmaan sit aika flirtti... :) must on kiva kiusoitella miestä koska parisuhteen vakiintuessa se mitä todennäköisemmin katoaa.

-Alkuperäinen-

• EllæN
        katoaa kirjoitti:

No just, ;) naisten logikkaapa hyvinkin...

Tää on mun mielestä sitä, et voi hiukan kiusoitella, ei tarvii mennä suoraan ekoilla treffeillä sänkyyn.

Mä elän parisuhteessa tällä hetkellä, ja vipinää on toisen miehen kanssa KOSKA parisuhde on jumittunut paikoilleen. Tuntuu et ois tunteet kadoksissa omaa miestä kohtaan.

Pieni flirtti toisen kanssa saa meen normaalinkin parisuhteen paremmaksi.

Mä oon varmaan sit aika flirtti... :) must on kiva kiusoitella miestä koska parisuhteen vakiintuessa se mitä todennäköisemmin katoaa.

-Alkuperäinen-

Itku tosta seuraa .. ehkä :)

• puhut
        EllæN kirjoitti:

Itku tosta seuraa .. ehkä :)

Näin varmasti on, jos ei osaa lopettaa ajoissa :(

Se täytyy jokaisen omalta kohdalta miettiä, onko valmis "riskeeraamaan" nykyisen elämäsä juuri tämän flirtin vuoksi, koska niin kuin mainitsin, se ei kuitenkaan kestä ikuisuutta.

Tuskimpa kukaan samassa elämäntilanteessa oleva nainen tai mies on mun kanssa kovin paljon eri mieltä asiasta, että jos olet pienessä hiprakassa esim. baarissa ja joku mielestäsi komea, täysjärkinen mies/nainen tulee kanssasi flirtille, niin etteikö se ilmartelisi, varsinkin jos takana on pitkä liitto ja elämä kotona tuntuu menevän sitä samaa vanhaa rataa ja tunteet omaa miestä/naista kohtaan ovat vain totuttu tapa.

-Alkuperäinen-

• EllæN
        puhut kirjoitti:

Näin varmasti on, jos ei osaa lopettaa ajoissa :(

Se täytyy jokaisen omalta kohdalta miettiä, onko valmis "riskeeraamaan" nykyisen elämäsä juuri tämän flirtin vuoksi, koska niin kuin mainitsin, se ei kuitenkaan kestä ikuisuutta.

Tuskimpa kukaan samassa elämäntilanteessa oleva nainen tai mies on mun kanssa kovin paljon eri mieltä asiasta, että jos olet pienessä hiprakassa esim. baarissa ja joku mielestäsi komea, täysjärkinen mies/nainen tulee kanssasi flirtille, niin etteikö se ilmartelisi, varsinkin jos takana on pitkä liitto ja elämä kotona tuntuu menevän sitä samaa vanhaa rataa ja tunteet omaa miestä/naista kohtaan ovat vain totuttu tapa.

-Alkuperäinen-

tottakai se tekee tilanteen vaaralliseksi ja herkulliseksi.

• on.
        EllæN kirjoitti:

tottakai se tekee tilanteen vaaralliseksi ja herkulliseksi.

ja jokainen ottakoon teoistaan vastuun. Minä myös..

.. ja treffielle lähdössä...

-Alkuperäinen-

• EllæN
        on. kirjoitti:

ja jokainen ottakoon teoistaan vastuun. Minä myös..

.. ja treffielle lähdössä...

-Alkuperäinen-

*kade*

siun treffilöistäs,, :D :D :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4813
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      1001
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      30
      984
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe