Olen hakemassa kesätöitä eräästä firmasta, ja sinne tulisi lähettää vapaamuotoinen CV. Miten tällainen olisi fiksu tehdä? Tietenkin siinä tulee olla aiemmat työkokemukset yms, mutta tulisiko minun kertoa jostain muistakin asioista?
Vapaamuotoinen CV
2
2489
Vastaukset
- Uustyötön
mitä erityistä juuri sinulla on tarjota ko. yritykselle hakemassasi työpaikassa.
Lue huolellisesti ilmoitus, ja vastaa erityisesti niihin kohtiin, joissa tiedät olevasi vahva.
Kirjoita kaikki sellainen, joka puhuu sinun puolestasi juuri tässä tapauksessa. Siis sellainen CV:n ja hakemuksen yhdistelmä.
Mieti:
Mitä oikeasti olet saanut aikaan?
Missä sinä olet hyvä?
Mitä sellaisia taitoja tai tietoa sinulla,joita ei ehkä ole ihan kaikilla hakijoilla?
Tsemppiä ja onnea työnhakuun! - Mocca
Itse tekisin niin (kun kerran kyseessä on vapaamuotoinen hakemus) että tekisin CV:stä ansioluettelon, kuten sen kuuluu ollakin. Lisäksi tekisin hakemuksen jossa kertoisin vapaamuotoisesti itsestäni. Voisin kuvitella että työnantajan on helpompi käsitellä tällaista kaksiosaista hakemusta. CV:stä siis virallinen luettelo ja lisäksi saateosa jossa perustietojen lisäksi vapaata tekstiä siitä kuka olet, millainen olet, ja mitkä asiat sinua kiinnostavat. Pieni itsearviointi on varmasti plussaa (eli mitkä ovat vahvuuksiasi/mitä voisit työnantajalle antaa).
Onnea työnhakuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745