Laitoimme mieheni kanssa yhteisen avioerohakemuksen viime viikolla käräjäoikeuteen. Kuinka kauan menee ennenkuin sieltä tulee papruja? Minkälainen paperi yleensäkään tulee? Lasku tulee vissiin mukana. Muistaako kukaan?
AVIOEROPAPRUISTA
8
1751
Vastaukset
Rosiksesta tulee vahvistus jossa kerrotaan että teillä alkaa avioeron harkinta-aika, siinä kerrotaan myös milloin voitte hakea lopullista eroa ja se maksaa ainakin täällä vantaalla muistaakseni 57 euroo,Kitoos.. meillä vahvistuksen tulo kesti kuukauden verran..
Koska olette erohakemuksen ensimmäisen vaiheen täyttäneet yhdessä, niin varmaan tulevalla viikolla saatte ilmoituksen harkinta-ajan alkamisesta. Siinä lukee milloin lopullista avioeroa voi aikaisintaan hakea (nyt plus 6kk, noin), ja mihin mennessä (nyt plus 12kk, noin) tai eroasianne raukeaa.
Lasku tulee sen nimellä, kenen tiedot yhteisessä erohakeuksessa kirjattu ylimmäiseksi. Voinette sopia maksun puoliksi...
Jos lopullista eroa haette, menettely sama ... mutta postista saatte silloin ilmoituksen "teidät on tuomittu avioeroon alkean pp.kk.vvvv"- tullut ylimmäksi merkitylle
Meillä ainakin lasku tuli miehen kuoressa, vaikka vaimon nimi oli ylinnä. Eli luulen, että lasku tulee aina miehelle, jos hakemus on lähetetty molempien nimissä.
tullut ylimmäksi merkitylle kirjoitti:
Meillä ainakin lasku tuli miehen kuoressa, vaikka vaimon nimi oli ylinnä. Eli luulen, että lasku tulee aina miehelle, jos hakemus on lähetetty molempien nimissä.
... en käy väittämään...
ja jos niin, vosi perustellusti kysyä missä tasa-arvoisuus :-)
Kiitos tarkennuksestasi.- ...
tullut ylimmäksi merkitylle kirjoitti:
Meillä ainakin lasku tuli miehen kuoressa, vaikka vaimon nimi oli ylinnä. Eli luulen, että lasku tulee aina miehelle, jos hakemus on lähetetty molempien nimissä.
Meillä taas lasku tuli minulle, vaikka yhdessä oli paperit allekirjoitettu. Eli siis liiton naispuoliselle jäsenelle =)
- lähtenyt
... kirjoitti:
Meillä taas lasku tuli minulle, vaikka yhdessä oli paperit allekirjoitettu. Eli siis liiton naispuoliselle jäsenelle =)
Lasku tulee sille, joka eroa on HAKENUT. Hakemuksen takana lukee, että hakija maksaa 72 euroa, mutta asia voidaan myös sopia niin, että molemmat maksaa puoliksi tai vain toinen, ei välttämättä hakija. Ellei erikseen sovita, niin se on hakija, joka maksaa. Sama juttu kakkosvaiheessa.
lähtenyt kirjoitti:
Lasku tulee sille, joka eroa on HAKENUT. Hakemuksen takana lukee, että hakija maksaa 72 euroa, mutta asia voidaan myös sopia niin, että molemmat maksaa puoliksi tai vain toinen, ei välttämättä hakija. Ellei erikseen sovita, niin se on hakija, joka maksaa. Sama juttu kakkosvaiheessa.
Tosiaan moisen valinnan luulisi löytyvän erohakemuksesta ... en osaa sanoa, kun en koskaan ole hakeut eroa :-)
- paperit
ja kun minun nimeni sattui olemaan ekana, niin lasku tuli mulle. Mies kyllä lupasi maksaa - hän kun oli se joka lähtikin. Ei kyllä vois uskoo mihin sitä joutuu! 11 vuotta yhdessä, pieni tyttö ja tähän on tultu. Pitää yrittää vain ajatella että aurinko paistaa vaikkei sitä näy..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483