Tulipa mieleen nyt kun olen innostunut käymään kuntosalin saunassa päivittäin, että onkohan se ihan terveellistä. Ainakin täytyy juoda vettä enemmän. Mutta muuten, onko saunasta tutkitusti haittaa terveydelle?
Liiallinen saunominen vaarallista?
25
13728
Vastaukset
- ja tukka kärsii
tokko se terveelle vaarallista on
- EllæN
sauna voiteet keksitty, jalkahoitoja .. ym.ym.
Kaikenlaista kivaa voi lauteilla suorittaa ;D
- Ei haittaa
Ei kait siitä mitään haittaa ole terveelle ihmiselle. Nestettä tankkaat vain enemmän ja huolehdit ihon kosteudesta voiteilla aina saunomisen jälkeen. Eikun löylyyn vaan !
- EllæN
Suomi, Sauna ja Sisu !!!
Se on Made in FINLAND !!! - agency
Tästä maasta löytyy saunoista turhan monta kroppaa, joille liiat löylyt, makkarat, bisset sun muut herkut ovat tehneet ns. köpelät.
Kannattaa aina ajatella mitä menee "hurraamaan"... mutta sitä varten on olemassa aivot.
- Varma tieto
Älä turhaan murehdi. Käy saunassa aivan rauhassa, kunhan muistat juoda tarpeeksi. Jos näyttää ettei juominen riitä niin on apteekista saatavissa esim. Osmocal (en tarkkaan muista miten kirjoitetaan). Se sitoo nestettä. Itse olen ollu tarkkailussa saunomisen takia ja nää pitäs riitttää...
- kalle
Onko tää vorttumi joillekin todella impesilleille vai uus avuttomille tarkootettu? Kuinka suomessa joku voi olla noin tietämätön saunomisen vaarallisuudesta?
Ei normaali ihminen mitään kuntosalia tarvihe. Paitti semmoset pöljät, jotka haluaa päästä rahoistaan mahdollisimman helpolla eroon.- justiinamuori
Jokainen laittaa rahansa kuka minnekin. Mikä olisi hyvä kohde? Omaan terveyteen ja hyvinvointiin satsaus kannattaa aina.
- vastasit jo itse
Nimittäin KAIKKI LIIKA on vaarallista !
- Saunaan
Siinä saattaa tulla hiki, Joten muista varata ainakin mäyräkoira mukaan. ;)
- on ihqa
Saunaan kirjoitti:
Siinä saattaa tulla hiki, Joten muista varata ainakin mäyräkoira mukaan. ;)
Mä kun menen saunaan, niin huolehdin nestetasapainosta varaamalla
riittävästi saunaolutta. - Saunatonttu_
on ihqa kirjoitti:
riittävästi saunaolutta.No ei nyt kuntosalin jälkeen viitsi olutta juoda. Tai jos käy aamusaunassa. Muutenkin kaupunkilaisena sauna kerrostaloasunnossa on mielestäni liioittelua.
- EllæN
Saunatonttu_ kirjoitti:
No ei nyt kuntosalin jälkeen viitsi olutta juoda. Tai jos käy aamusaunassa. Muutenkin kaupunkilaisena sauna kerrostaloasunnossa on mielestäni liioittelua.
jos mun asunnosta vietäis sauna,
kuolisin.
(*.*)
,cuccuu, - EllæN
on ihqa kirjoitti:
riittävästi saunaolutta.muutenkin ;D
- EllæN
ole vaarallista...
epämiellyttäwää se saattaa olla ;D
- EllæN
Ihoa tarwii hoitaa pikkasen enemmän ;D
(*.*)
,cuccuu, - saunamakkara
EllæN kirjoitti:
Ihoa tarwii hoitaa pikkasen enemmän ;D
(*.*)
,cuccuu,kuin 2 kertaa miittari ympäri hah hah!
- uutinen tuolla
uutinen tais olla päivätty 4.4. 2001. Ja mitä ne siellä EU:ssa mitään saunasta tietävät, ovat päättäneet olla tykkäämättä suomalaisista saunoista, joten ne pitää muuttaa turkkilaisiksi. johan on järkevää
- saunoja
Kaikki mitä lehdessä kirjoitetaan on pakko olla totta! Varsinkin 1.4. lehdessä... Eli nyt vain kiltisti saunat haaleiksi! :-)
- kiukainen
pitää varmaan seisoa käsillään kun menee saunaan.
- KYSYJÄLLE!!!!!
http://www.sauna.fi/suomi.html
Suomen Saunaseura tietää varmasti kaiken saunomisesta.Tuohan taitaa olla sama paikka, missä Conan O'Brienkin vieraili Suomen matkallaan haastattelemassa Charlesia.
Enpä nyt kuitenkaan taida sinne soitella kysyäkseni saunomisen vaarallisuudesta. Torjun täällä annettujen vinkkien perusteella saunan haitat vettä juomalla ja ihoa rasvaamalla.
-Saunatonttu- Potilas x
Rod kirjoitti:
Tuohan taitaa olla sama paikka, missä Conan O'Brienkin vieraili Suomen matkallaan haastattelemassa Charlesia.
Enpä nyt kuitenkaan taida sinne soitella kysyäkseni saunomisen vaarallisuudesta. Torjun täällä annettujen vinkkien perusteella saunan haitat vettä juomalla ja ihoa rasvaamalla.
-SaunatonttuSaunan löylyssä olo nostaa kehon lämpötilaa useita asteita, joten kyseessä on keinotekoinen kuume? Korkeassa kuumeessa särkee päätä? Jos menen saunaan, alkaa n. 2 tunnin kuluttua niin kova päänsärky, että oksennan. En halua tuota kamalaa olotilaa vapaaehtoisesti. Saunominen ei siis sovi kaikille, eikä ole lainkaan tarpeellista?
- Saunatonttu_
Potilas x kirjoitti:
Saunan löylyssä olo nostaa kehon lämpötilaa useita asteita, joten kyseessä on keinotekoinen kuume? Korkeassa kuumeessa särkee päätä? Jos menen saunaan, alkaa n. 2 tunnin kuluttua niin kova päänsärky, että oksennan. En halua tuota kamalaa olotilaa vapaaehtoisesti. Saunominen ei siis sovi kaikille, eikä ole lainkaan tarpeellista?
Saunan jälkeen on rentoutunut olo. Ei se tietenkään kaikille sovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264