Vihaan muslimeja

Äiti!

Raskaaksi tultuani se alkoi.
Muslimi mies (turkki) pieksi ja haukkui.
Haukkuminen satutti enemmän kuin lyönnit.
Hän väitti ettei lapsi ollut hänen. Muuta mahdollisuutta kyllä ei ollut. Aloin itsekin epäilemään asiaa, kun koko ajan sitä jankutettiin. Sairasta. En häntä ollut pettänyt ja yhdessä lapsi haluttiin tehdä.

Turpiin tuli odotusaikana. Siinä onnellisuuden aikana, oli vain pelkoa. Pelkoa koko raskaus aika.
Pelkoa synnytyksessä. Kai olin jo niin sekaisin, että pelkäsin lapsen olevan jopa väärän värinen.

Iskut osui päähän tai käteen tai jalkoihin. Ei vatsaan. Syitä oli sata. ja tuhat päälle.
Olin iso, lihava...

Naida piti vaikka keskiyöllä jos hän halusi. Märkyydestä viis.
Lapsi syntyi. Tyttö tuli.
Sain kuulla olevani huono äiti, ja tein KAIKKI asiat väärin. Kaikki!!!
Jos lapsi itki yöllä (kaikki vauvat itkee myös yöllä), sain iskuja päähän. Ja niskaan. Niin tietysti, ettei jälkiä jäänyt.

kerran meni korvasta kuulo. Sen yön jälkeen katosin aamulla vauvan kanssa. Turvakotiin.

Hän sai minut takaisin, lupaamalla että kaikki muuttuu.
Muuttuihan kaikki. Pahemmaksi.
Uhkailuja lapsella, kiristystä lapsella. Väsyin elämään.
Ei kiinnostanut edes lapsen hoitaminen.

Tyttö 1,5v hoiti välillä minua.
Makasin sängyn pohjalla ja iskuja tuli aina vain enemmän. Olinhan laiska ja ruma, kun tissitkin oli rupsahtanu.

Edelleenkin jouduin makaamaan hänen kanssaan silloin kun hän halusi. Keskellä yötä saatoin herätä siihen että toinen panee parastaan.
Nöyryyttävää. Helvetin nöyryyttävää.

Jouduin siraalaan kerran iskujen seurauksena. Sisäinen verenvuoto. Enkelit näin jo matkalla leikkaussaliin. Silti joku esti luovuttamasta. Lapsi.

Haavoista toipuminen kesti 3kk. Just kun haavat umpeutui, tuli taas kyltymättömiä haluja ukolle.
Kolme leikkaushaavaa vatsassa, ja pakko naida.
Uudestaan ja uudestaan haavat valuivat verta.

En tiedä, mikä minut herätti.
Aiemmin olin jo ruvennut ilkkumaan hänelle, että ottais hengen minulta pois. Ei elämä kiinnostanut.

Mikä minut herätti?? En tiedä.
Yks päivä otin lapsen (2v) kainaloon ja tilasin taksin.
Takaisin en mennyt. Mitään tavaroitani en saanut sieltä koskaan. En koskaan.
Kaikki 10 vuoden asiat jäi sinne.

Toisaalta hyvä niin. Ei ole turhia muistoja niiltä ajoilta.

Kaikki piti aloittaa lapsen kanssa nollista.
Rankkaa on ollut.

Vielä silti toivon, että joku päivä tapaisin sen ihmisen, joka arvostaisi minua ihmisenä. Hyväksyisi minut, vikoineni ja virheineni. Ottaisi kainaloon ja pitäisi siinä.
Antaisi hellyyttä, jota kaipaan niin että kipeää tekee.

94

7759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähti

      Nyt on tuollakin ihanuudella sitten pysyvä oleskelulupa (perhesuhteet) Suomessa ja hän saa ilostuttaa vielä lukuisten naisten elämää. Kiitos.

      • Mennakangi

        Toivon sinulle kaikkea hyvää. Täällä samaa kokenut. Mies on muuttunut kokoajan pahemmaksi. Joo on tietty stressiä suomessa niin kuin kaikilla ja polttaa tupakkaa ja muiden silmissä viaton muslimimies. Kunnon katumusta ei ole tehnyt, ei antanut oikeutta naiselle ja välttelee yhteisönsä isompia. Vikittelee jo toisia. Perustelee harhoissaan että Suomessa Tyttökaveri normaalia. Mutta koska jollakin oudolla tavalla välitän miehestäni, niin syytän myös sen kavereita että miksei auta miestä niin lopettaa stressinpurun minuun! Mies itsekin kertoi ja on huomannut että sen kaverit ei ole hyviä kun ei auta..
        Yhteinenlapsi on ja vissiin toinen tulossa. Miten Kamala kun toinen onnistui saamaan minut kontrollolliin ja kyvyttömäksi pitämään huoli itsestäni..


      • Naisenvapaus
        Mennakangi kirjoitti:

        Toivon sinulle kaikkea hyvää. Täällä samaa kokenut. Mies on muuttunut kokoajan pahemmaksi. Joo on tietty stressiä suomessa niin kuin kaikilla ja polttaa tupakkaa ja muiden silmissä viaton muslimimies. Kunnon katumusta ei ole tehnyt, ei antanut oikeutta naiselle ja välttelee yhteisönsä isompia. Vikittelee jo toisia. Perustelee harhoissaan että Suomessa Tyttökaveri normaalia. Mutta koska jollakin oudolla tavalla välitän miehestäni, niin syytän myös sen kavereita että miksei auta miestä niin lopettaa stressinpurun minuun! Mies itsekin kertoi ja on huomannut että sen kaverit ei ole hyviä kun ei auta..
        Yhteinenlapsi on ja vissiin toinen tulossa. Miten Kamala kun toinen onnistui saamaan minut kontrollolliin ja kyvyttömäksi pitämään huoli itsestäni..

        Olet ansainnut kohtalosi


    • vvv

      Mitä tekemistä tuolla on uskonnon kanssa? Tuollaista tapahtuu riippumatta uskontokunnasta.

      • ..--..

        Turkkilaisnaisista 95% on ilmoittanut kokevansa joko henkistä tai fyysistä väkivaltaa parisuhteessaan. Tuskin se pahoinpideltyä kovasti lohduttaa, on "syynä" sitten uskonto, kulttuuri tai kansalaisuus.


      • taasko se alkaa
        ..--.. kirjoitti:

        Turkkilaisnaisista 95% on ilmoittanut kokevansa joko henkistä tai fyysistä väkivaltaa parisuhteessaan. Tuskin se pahoinpideltyä kovasti lohduttaa, on "syynä" sitten uskonto, kulttuuri tai kansalaisuus.

        Monia on kokenut, mutta ottakaa selvää asioista älkääkä sekoittako lukuja!


      • 95%
        taasko se alkaa kirjoitti:

        Monia on kokenut, mutta ottakaa selvää asioista älkääkä sekoittako lukuja!

        Tsemppaa vähän, niin saat edes yhden järkevän virkkeen aikaiseksi.


      • edelleen
        95% kirjoitti:

        Tsemppaa vähän, niin saat edes yhden järkevän virkkeen aikaiseksi.

        Jos oli ongelmia viestin ymmärtämisessä, on turha esittää mitään tietävänsä;)


      • uskonaloittajaa

        Voihan sillä olla tekemistä. Miksei olisi?


    • tuo

      mitä olet joutunut kokemaan. Tuli ihan mieleen ajat exän kanssa, suomalaisen tosin. Toivottavasti asiat ovat jatkossa paremmin ja löydät tosi rakkauden. Mielenvikaisia löytyy joka kansallisuudesta, mutta ethän kuitenkaan todella vihaa kaikkia muslimeja yhden huonon kokemuksen takia? En minäkään vihaa kristittyjä tai suomalaisia miehiä, vaikka epäonnea niiden suhteen onkin ollut. Tsemppiä, paistaa se päivä joskus risukasaankin jos vaan jaksat uskoa siihen.

    • sosiaalityöntekijä

      Sen sanon että jos nainen kattelee tollasta pari vuottaa, pari viikkoa nyt ymmärtää ja pari kuukauttakin niin silloin on itessä vikaa. Sori, mutta niin se on. Monesti tälläset luuerimiehet hakee juuri alistuvia ja heikon itsetunnon omaavia joilla ois vaikea löytää ketään muutenkaan ns.kunnon miestä. Lisäksi että luulet sen johuvan uskonnosta, vaikka Suomessakin juuri perehväkivalta on ongelma, kertoo susta että olet ite aika kokematon, tietämätön ihminen etkä edes tunnista huonoa miestä vaan luokittelet kaikki miehet omien ennakkoluulojesi perusteella joko huonoiksi taikka hyviksi. Esim. partainen mies on hyvä sängyssä, sio nenäsellä on iso jne. tälläsiakin olen herrajestas kuullut! Nämä vaan esimerkkinä tyhmien naisten luuloista.

      • ..--..

        Turkkilaisnaisista 95% on ilmoittanut kokevansa joko henkistä tai fyysistä väkivaltaa parisuhteessaan. Tuskin se pahoinpideltyä kovasti lohduttaa, on "syynä" sitten uskonto, kulttuuri tai kansalaisuus.


      • formulakuski

        Itseltäsi tuntuu ihmistuntemus puuttuvan! Etkö tiedä, miten väkivallan uhriksi joutuminen syö ihmisen aloitekykyä ja itsetuntoa niin että siitä voi olla todella vaikea murtautua ulos.

        Suosittelen sinulle tutustumista vaikka nettiturvakodin sivuihin http://www.turvakoti.net/ Tulet huomaamaan, miten monimutkaisista asioista on kysymys ja miten hitaita nämä prosessit voivat olla.


      • melkein 40 vuotta

        ja voin sanoa että hyviä miehiä on harvassa.
        Niitä ei riitä kaikille.

        Ei ole naisen vika jos hän on mukava ja hyväntahtoinen se ei tarkoita että nainen ei olisi vahva vaan että naisella on vahva oikeudellisuuden tunne ja joka ei halua olla häikäilemätön vaan sivistynyt ja maltillinen.Häikäilemättömät miehet ovat se ongelma ja kun eivät edes häpeä tekosiaan.

        Eivät mukavat naiset ole tyhmiä!He haluavat olla ihmisiksi toisille ihmisille vaikka nuo tekisivätkin heille pahaa.On tietysti olemassa läheisriippuvaisia joilla ei ole omaa tahtoa ja roikkuvat kaikennäköisissä suhteissa vain omien psyykkisten ongelmiensa vuoksi mutta kaikki eivät ole tälläisiä.


      • sosiaalityöntekijä
        formulakuski kirjoitti:

        Itseltäsi tuntuu ihmistuntemus puuttuvan! Etkö tiedä, miten väkivallan uhriksi joutuminen syö ihmisen aloitekykyä ja itsetuntoa niin että siitä voi olla todella vaikea murtautua ulos.

        Suosittelen sinulle tutustumista vaikka nettiturvakodin sivuihin http://www.turvakoti.net/ Tulet huomaamaan, miten monimutkaisista asioista on kysymys ja miten hitaita nämä prosessit voivat olla.

        höpsistä! On naisia joita ukko kerran lyö ja rakkaus päättyy siihen yhteen lyöntiin! Jokaista naista ei voi alistaa! Joskus naiset pelkää henkensä puolesta eivätkä siksi uskalla lähtä suhteesta. Sellasesta tapauksesta ei tässä ollut kyse. Suurin osa naisista Suomessa eivät alistuisi väkivaltaan, mutta väkivaltaiset miehet hakee sellasia huonon itsetunnon omaavia nynneröitä. He tunnisatavat ne aina heti ja helposti ja aina heillä tuntuu riittävän sitä samaa naityppiä vaikka kuinka! Mistähän johtunee?


      • formulakuski
        sosiaalityöntekijä kirjoitti:

        höpsistä! On naisia joita ukko kerran lyö ja rakkaus päättyy siihen yhteen lyöntiin! Jokaista naista ei voi alistaa! Joskus naiset pelkää henkensä puolesta eivätkä siksi uskalla lähtä suhteesta. Sellasesta tapauksesta ei tässä ollut kyse. Suurin osa naisista Suomessa eivät alistuisi väkivaltaan, mutta väkivaltaiset miehet hakee sellasia huonon itsetunnon omaavia nynneröitä. He tunnisatavat ne aina heti ja helposti ja aina heillä tuntuu riittävän sitä samaa naityppiä vaikka kuinka! Mistähän johtunee?

        Jos sinä olet sosiaalityöntekijä, niin minä olen formulakuski. Yhtä uskottavaa kumpikin.


      • ihan samaa mieltä.
        sosiaalityöntekijä kirjoitti:

        höpsistä! On naisia joita ukko kerran lyö ja rakkaus päättyy siihen yhteen lyöntiin! Jokaista naista ei voi alistaa! Joskus naiset pelkää henkensä puolesta eivätkä siksi uskalla lähtä suhteesta. Sellasesta tapauksesta ei tässä ollut kyse. Suurin osa naisista Suomessa eivät alistuisi väkivaltaan, mutta väkivaltaiset miehet hakee sellasia huonon itsetunnon omaavia nynneröitä. He tunnisatavat ne aina heti ja helposti ja aina heillä tuntuu riittävän sitä samaa naityppiä vaikka kuinka! Mistähän johtunee?

        Mua ei tarvitsis lyödä kuin yhden kerran ja se siitä. Vaikka ei sen puoleen. Itse ilmaisen mielipiteeni joka asiasta melko selvästi ja miehillä näyttää olevan melkolailla sulattamista sen kanssa. Etenkin muslimeilla. Hyppivät heti seinille jos yritän näyttää että mulla on omatkin mielipiteeni. Hulluja ovat mutta monet naurut niiden kutannuksella olen saada. Ihan pakosta kylläkin.. ei tarkoituksella.

        Eli vikaa on naisessa jos antta itseään lyödä.


      • sosiaalityöntekijä
        ihan samaa mieltä. kirjoitti:

        Mua ei tarvitsis lyödä kuin yhden kerran ja se siitä. Vaikka ei sen puoleen. Itse ilmaisen mielipiteeni joka asiasta melko selvästi ja miehillä näyttää olevan melkolailla sulattamista sen kanssa. Etenkin muslimeilla. Hyppivät heti seinille jos yritän näyttää että mulla on omatkin mielipiteeni. Hulluja ovat mutta monet naurut niiden kutannuksella olen saada. Ihan pakosta kylläkin.. ei tarkoituksella.

        Eli vikaa on naisessa jos antta itseään lyödä.

        voihan se johtuu siitäkin että sulla on liikaa olut niitä muslimipoikakavereita ja ne tietää yleensä toisistaan. Ei ne sillon enää kuuntele sun mielipiteitäs kun olet niin "kierrätetty".
        Suomalaiset naiset on todella outoja, ite ovat kuin ekana pyörineet jokapojan ilona mutta prinsessoina heitä pitäs kuitenkin kaikkien kohdella! Ei kiitos!


      • vaan mutta
        sosiaalityöntekijä kirjoitti:

        voihan se johtuu siitäkin että sulla on liikaa olut niitä muslimipoikakavereita ja ne tietää yleensä toisistaan. Ei ne sillon enää kuuntele sun mielipiteitäs kun olet niin "kierrätetty".
        Suomalaiset naiset on todella outoja, ite ovat kuin ekana pyörineet jokapojan ilona mutta prinsessoina heitä pitäs kuitenkin kaikkien kohdella! Ei kiitos!

        minulla ei ole ollut yhtään muslimimiestä.. Kokemukset ovat vain netin kautta. Enkä ole juuri pyörinyt suomipoikienkaan ilona.

        Hetken aikaa erehdyin pitään sua fiksuna mutta oli näemmä erehdys. Ja tuskin mikään sos.tt olet... No oma vikani..


      • Anonyymi

        Suomalainen narsisti alisti vuosia,kurdi ehti vain pari kuukautta. Nyt elämme rauhassa lapsen kanssa kaksin.


    • taaasss!!

      Tämä sama keksitty juttu on pyörinyt täällä aikaisemminkin,keksi jo jotain uutta!!

      • musliminainen.................

        ja nähnyt tätä epäislamilaista käytöstä todella paljon yhteisössäni vaikka uskonto sen kieltääkin.

        Saa ihminen tuollaisen kokemuksen jälkeen kirjoittaa itsekin olen useammin kirjoittanut samasta kokemuksesta koska kukaan ei yleensä lue vanhoja juttuja..hyvä on tietää muidenkin ja uusien palstalla kävijöiden...et viitsisi olla töykeä ja hölmö meitä kohtaan.


      • ,.,.,.,.

        kaikki muslimeista kertovat väkivaltaiset jutut ovat provoja?

        Miksihän samantyyppisiä tarinoita on paljon?

        Se ei välttämättä ole se uskonto vaan kulttuuri..


      • Väinämöinen
        ,.,.,.,. kirjoitti:

        kaikki muslimeista kertovat väkivaltaiset jutut ovat provoja?

        Miksihän samantyyppisiä tarinoita on paljon?

        Se ei välttämättä ole se uskonto vaan kulttuuri..

        "Se ei välttämättä ole se uskonto vaan kulttuuri"

        Niin ja tällainen barbaarinen "kulttuuri" pitäisi muka ottaa avosylin vastaan!?


      • musliminainen.................
        Väinämöinen kirjoitti:

        "Se ei välttämättä ole se uskonto vaan kulttuuri"

        Niin ja tällainen barbaarinen "kulttuuri" pitäisi muka ottaa avosylin vastaan!?

        karsia pois sekä kulttuurista että niiltä henkilöiltä jotka sen ovat lisänneet kuulumattomana uskontoon.Ei todellakaan hyväksyttävää uskonnossa eikä muutenkaan...

        Pois vaan pahat tavat esiintyvätpä ne sitten missä tahansa.


      • hyvä.kun.kirjoittaa

        En minä ole nähnyt. Ei se haittaa vaikka olisi 10 kertaakin.
        Järkyttäviä sairaita ihmisiä tuollaiset.


    • heppu

      "Tyttö 1,5v hoiti välillä minua."

      Aika hullua sanoa, että puolitoistavuotias pystyisi hoitamaan omaa äitiään.

      "Kolme leikkaushaavaa vatsassa, ja pakko naida.
      Uudestaan ja uudestaan haavat valuivat verta."

      Näin absurdia tekstiä ei ole edes Stephen Kingin kirjoissa.

      "Antaisi hellyyttä, jota kaipaan niin että kipeää tekee."

      Tuskimpa kukaan tuollaisten kokemusten jälkeen haluaisi tuntea minkäänlaista kipua, hellyydellä tai ilman.

      Eli provo tämä on aivan varmasti, ja onneksi niin.

      • avaa silmäsi ja käy

        vaikka lääkärin tai muiden viranomaisten kanssa juttelemassa mitä tässä maailmassa ympärilläsi oikein tapahtuu...!Ja mikä on mahdollista.Häpeä!!!


      • sosiaalityöntekijä

        joo kyllä minäkin tunnistin että tämä oli ollut aimminkin elikkä provo, mutta kuhan vastasin niinku se ois ollut totta. :D


      • uudemman kerran

        "Tyttö 1,5v hoiti välillä minua."

        Aika hullua sanoa, että puolitoistavuotias pystyisi hoitamaan omaa äitiään. ---- kyllä pystyy.. siinä missä lemmikkieläinkin.

        "Kolme leikkaushaavaa vatsassa, ja pakko naida.
        Uudestaan ja uudestaan haavat valuivat verta." ---- nyt sinullekin selvisi millaisia miehet ovat

        "Antaisi hellyyttä, jota kaipaan niin että kipeää tekee." ---- itselläni sama tunne aika ajoina vaikka, eli tiedän kyllä mitä tarkoittaa... sinä viissin mies, joten sinulta ei voi odottaa mitään ymmärrystä mitä tulee tunteisiin. Teillä on se pano pääasia.. kuten tämän miehestäkin hyvin selviää. Plus raha..

        Ja vaikka provo olisikin, niin kaikki voisi olla myös totta. Maailma ei ole hyvä paikka, ennen kuin jokaine mies on kuollut.


      • voisentään

        Kyllä perustelusi kertoo vain siitä, että et tiedä mistä kirjoitat"heppu".
        Joskus inhottaa ihmiset jotka antavat lausuntoja, mutta eivät tiedä mistä puhuvat.


    • kaikkiako

      Ihan kaikkiako vihaat?

      Yksi nainen antoi kerran pakit. Nyt vihaan kaikkia naisia.

      Sain kerran väärin rahasta takaisin. Nyt vihaan kaikkia kauppiaita.

      Yksi japanilainen tallaksi kerran varpailleni. Nyt vihaan kaikkia japanilaisia.

      • hyvä-kun.kertoo

        Hänellä on oikeus vihaansa. Mitä se sinulle kuuluu?


    • kuplakaani

      vaikka muakin vituttaa muslimien edesottamukset maailmalla ja suomessa, en usko sitten vitullakaan että kaikki muslimit on tuollaisia.
      ei voi olla.

      sääli että kohdallesi on osunut tuollainen paskasäkki joka ansaitsisi turpaansa ja hampaiden poiston takaraivon kautta pesismailalla, mutta ei kannata jokaista muslimia vihata.

      en muuten ole muslimi,kristityksi kastettu,tällä hetkellä en oikein jaksa uskoa yhtään mihinkään..niin paljon paskaa joka uskonnossa ettei kiinnosta niistä mikään.

      silti olen sitä mieltä että jos joku haluaa uskoa vaikka pääsiäispupuun, suotakoon se hänelle.

      naistenhakkaajat tosin pitäisi hakata aivan paskaksi, uskontokuntaan katsomatta.

    • noinniin

      jutussasi ei ollut kyllä sanaakaan siitä miten se muslimi liittyi tähän juttuun. periaatteessa olen kyllä samaa mieltä mutta silti.

      • tämä on se

        sama tyyppi joka näitä juttuja kirjoittelee. senhän huomaa jo kirjoitusasusta. lyhyitä lauseita ja jotenkin töksähtävää kieltä. aika säälittävää sinänsä.


      • olikovaikoei

        Mistä sitten sait päähäsi muslimin, jos sitä ei ollut tekstissä??
        Olet outo olento.


    • löytyy

      Hei!
      Oli ihan hirveää lukea tota sun tekstiä!!
      Itsellänikin on kokemusta...
      Muutaman vuotta sitten tutustuin monikulttuuriyhdistyksessä ulkomaalaisiin (siinä porukassa oli turkkilainen, iranilainen ja afgaani

    • pahoillani

      todella pahoillani.Voin kuvitella tunteesi..Itselläni oli vuosia sitten "muslimi" mies.Jolla ei siis ollut tietoakaan uskonnostaan,oli vain sattunut syntymään muslimi maahan.Elin hyvin väkivaltaisessa suhteessa hänen kanssaan muutaman vuoden.Pääsin kuitenkin siitä lopulta pois,pitkä tarina joten ei jaksa koko juttua kirjottaa.Anyway,hänen jälkeensä rupesin seurustelemaan,jälleen muslimin kanssa ja siis sellaisen kanssa joka myös ymmärtää uskontoaan.Ollaan edelleen vuosien jälkeenkin erittäim onnellisia,ikinä ei ole tarvinnut pelätä että löisi tms.Halusin vain sanoa että meille jokaiselle on jossain joku,joku joka rakastaa juuri sinua "vikoinesi" päivineen.Älä anna periksi,huomenna on taas parempi päivä.Nauti pienokaisesi seurasta ja anna rakkautesi nyt hänelle,han rakastaa sinua juuri nyt =)

      • Maltillinen

        Kaikkea sattuu ja voi sattua.
        Olen asunut 12 vuotta muslimimaassa ja ollut muslimimieheni kanssa kymmenen vuotta naimisissa. Lapsia kaksi. Kunnioitan mieheni vakaumusta, mutta mina en paastoa enka kay pyhiinvaellusmatkalla. Ei meidan elama ole ihmeellista, oikeestaan ihan tavallista, turvallista. Olen koko suhteemme ajan suhtautunut mieheni uskoon kunnioittavasti ja pyrkinyt olemaan turhaan loukkaamatta. Minä saan olla myös oma itseni, jopa joulukinkku ei suurimpana herkkunani aiheuta perheriitaa. Minun kristittyna pysyminen on ollu oikeastaan ongelma vain mieheni siskon perheelle. He eivat minua sieda. Toki se aiheuttaa kummastelua ja pienta ohjailua, mutta paasaantoisesti ihmiset kyselevat tapoja ja syita.
        En yrita millaan tavalla puhdistaa arabien ja muslimien mainetta. Halusin vain muistuttaa, etta se kun kaikki sujuu ei kiinosta ketaan.

        Kevatta kaikille


      • oletus on kaikkien munauksi...
        Maltillinen kirjoitti:

        Kaikkea sattuu ja voi sattua.
        Olen asunut 12 vuotta muslimimaassa ja ollut muslimimieheni kanssa kymmenen vuotta naimisissa. Lapsia kaksi. Kunnioitan mieheni vakaumusta, mutta mina en paastoa enka kay pyhiinvaellusmatkalla. Ei meidan elama ole ihmeellista, oikeestaan ihan tavallista, turvallista. Olen koko suhteemme ajan suhtautunut mieheni uskoon kunnioittavasti ja pyrkinyt olemaan turhaan loukkaamatta. Minä saan olla myös oma itseni, jopa joulukinkku ei suurimpana herkkunani aiheuta perheriitaa. Minun kristittyna pysyminen on ollu oikeastaan ongelma vain mieheni siskon perheelle. He eivat minua sieda. Toki se aiheuttaa kummastelua ja pienta ohjailua, mutta paasaantoisesti ihmiset kyselevat tapoja ja syita.
        En yrita millaan tavalla puhdistaa arabien ja muslimien mainetta. Halusin vain muistuttaa, etta se kun kaikki sujuu ei kiinosta ketaan.

        Kevatta kaikille

        Kun tuhannet ihmiset suomessa ja ulkomailla elävät tavallista arkea, sei kiinosta ketään. Kun suomalainen mies lyö vaimoansa joka viikonloppu, nainen on saamaton...
        Kun muslimi lyö vaimoansa, kaikki muslimit pitää tappaa...


      • sika
        oletus on kaikkien munauksi... kirjoitti:

        Kun tuhannet ihmiset suomessa ja ulkomailla elävät tavallista arkea, sei kiinosta ketään. Kun suomalainen mies lyö vaimoansa joka viikonloppu, nainen on saamaton...
        Kun muslimi lyö vaimoansa, kaikki muslimit pitää tappaa...

        Ei muslimeja tarvitse vaimon pieksemisen vuoksi tappaa. Ko. uskonto ja sen harjoittajat tulee havittaa maan paalta koska ne ovat suurin uhka ihmiskunnan tulevaisuudelle. Kolmas maailmansota alkaa lahi-idasta ja tulee olemaan uskonsota.


    • bidrali

      Tuota karultapa kohtalosi kuulostaa... Oliko merkkejä yhtään ilmassa seurustelun aikaan... Mikä sai sinut ihastumaan? Muuttuiko miehesi käytös jossain vaiheessa? Ole kiltti ja kerro vähän seurustelustanne.. Milloin hän esim. löi sinua ensimmäisen kerran ja missä tilanteessa, olitko itse tehnyt, tai tunsitko itse tehneesi jotain. Onko miehelläsi ollut "aihetta" musta sukkaisuuteen? (olet esim käynyt baarissa yksin, puhunut vieraalle miehelle jotain todella pientä, mistä normaali ihminen ei välitä)
      pystyittekö puhumaan tunteistanne... avautuiko miehesi koskaan?
      Koitko henkistä väkivaltaa ennen naimisiin menoa tai raskautta?

      Itse olen naimisissa muslimin kanssa ja joskus on tullut otettua yhteen oikein kirjaimellisesti. Tiedän itse olleeni yllyttämässä miestäni väkivaltaiseen käytökseen ja oikeastan se oli meidän tapa puhdistaa ilmaa ja olihan siinä mukana oma jännityksensä kuten taistelussa yleensä... mutta ne nyt ovat pientä tuon tekstissäsi kuvaileman rinnalla... Nyt ollan kai siitä luovuttu kun ei olla tapeltu yhtään pitkiin aikoihin... olen keksinyt muita tapoja purkaa adrenaliinia. Pahinta oli aina tappelun jälkeinen päivä... molemmilla on paha mieli, pyydellään anteksi, näytetään jälkiä, puhutaan... oikeastaan syy on ehkä se, että kun tulee ongelmia mies haluaa nukkua ja sitten vasta puhua (ongelmia tulee yleensä yöllä kun miestulee kotiin töistä ja minähaluaisin puhua ja viettää yhteistä aikaa ja toinen tahtoo vain nukkua) itse haluaisin selvittää ongelmat ja sitten nukkua... ja kaikkihan tietävät miten vihainen on ihminen joka ei saa nukuttua... sitten kaikki on sekaisin mielessä. Nyt annan miehen nukua ja yritän olla häiritsemättä... tosin itsekin olen nykyisin illalla niin väsynyt töiden jälkeen että eipä pahemmin tule kätistyä... ja riitaa haastettua.

      Onneksi nyt kuitenkin pääsit eroon siitä miehestä.
      Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi, kyllä se siitä vielä lutviutuu. Toivottavasti itsekin jaksan pitää petoni häkissä, islamissa on kyllä kaikenlaista pientä häikkää mistä on melkein nautinnollista vähän miehelle kettuilla kun se siitä kiivastuu, vaikka on perus rauhallinen muuten, eipä silti ei minustakaan ole kaikkien Jeesus-vitsien naurajiksi ja jumalanpilkan ylistäjäksi=D

    • PIMEEKÖOLET

      MV , Mikset tehnyt mitään . Poliisi, ambulanssi, naapurit, sukulaiset,, tuttavat, NEUVOLA (SINNEHÄN AINAKIN PÄÄSIT) ?????? URPO OLET.

      Onko lapsi jo paremmassa kodissa ? Ilmoitus tehdään pian. TODNÄK SUL EI MITÄÄN LASTA ENÄÄ OLE.

    • oksennusta

      Idiottimaisia tarinoita. Alkeellisia ihmisiä msilimit ja niiden entiset suomalaiset vaimot. Joku geenivirhe varmaan tuo

    • jpojupoj

      Liian pitkään jaksoit katsella moista...en ymmärrä, miksi naiset antavat kohdella itseään noin.

      • Minuaeikyllälyötäisnii

        Ne naiset joilla on omat hyvät ihmissuhteet, esim. omat vanhemmat tukemassa ja vahvat sosiaaliset verkostot pystyvät vastustamaan tuollaista väkivaltaa. Mutta on yksinäisiä naisia joille oma mies on melkein ainoa ihminen maailmassa, silloin ollaan aika avuttomassa tilassa.

        Kyse ei siis ole naisen henkilökohtaisesta vahvuudesta vaan lähinnä onnekkuudesta elämässä.


    • ArjenSankari-

      Pysykää Suomen naiset vahvoina, älkää menkö luottamaan yhteenkään nappisilmään! Haluavat vain pysyvän oleskeluluvan ja siitäkös se on helvetti sitten irti. Nämä eivät yhteiskuntaamme ole rakentaneet eivätkä tule rakentamaan, täysin turhaa ja sairasta sakkia. Piste.

    • SELECTIVRACIST

      NAISPARKA. KAIKKI ME SAATAMME SORTUA RAKKAUDEN PUUTTEESSA LOKAAN, HAISEVAAN PASKAVIEMÄRIIN. SORRY FOR YOU, YOU DID NOT REALLY DESERVE THAT. I SEE THEM ALL AROUND AND THEIR FUCKING VEILED WHORES BELLY UP ALL THE THE TIME WHILE WE PAY - YOU PAY AWS WELL, POOR WOMAN.

    • suurin_osa

      Aloittaja ei ole yksin tuntemustensa kanssa

    • fsdgsf

      Niin kaikki muutkin.

      Pitää olla pahasti miélisairas että alkaa mihinkään muslimin kanssa.

    • Masentavaa

      Jos olisi pokkaa uskonnon vaihto islamiin pitäis luokitella mielenhäiriöksi. Luopua nyt sillä tavoin itseydestään. Vähemmästäkin saa diagnoosin. Mutta kun pitää kunnioittaa.

    • Saattaaolla

      Jännämies.muslimi.nappisilmä.ihana. pakottava.
      Kaikkien naisten unelmako?

    • Saatanastalöhtöisin

      Mikäli Saatana olisi keksinyt uskonnon, se muistuttaisi hämmästyttän paljon Islamia

    • Kljhhh

      Itse vihaan suomalaisia miehiä. Suomalaisissa miehissä on paljonkin vikaa kun tapasin vain juoppomiehiä. Muslimimiehistä ei löydy juoppoja

      • Naisenvapaus

        Totta eivät huumeidenkäytöltään ehdi dokaamaan


      • Hihkhh
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Totta eivät huumeidenkäytöltään ehdi dokaamaan

        Ei pidä paikkaansa. Muslimit ei käytä minkäänlaisia päihteitä. Suomalainen mies on epämiehekäs tai jos hän koittaa olla miehekäs niin hän juopottelee tai machoilee. Muslimiehelle olen kuin prinsessa. Suomimies etsii naisesta lähinnä äitiä.


      • Naisenvapaus
        Hihkhh kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Muslimit ei käytä minkäänlaisia päihteitä. Suomalainen mies on epämiehekäs tai jos hän koittaa olla miehekäs niin hän juopottelee tai machoilee. Muslimiehelle olen kuin prinsessa. Suomimies etsii naisesta lähinnä äitiä.

        Ai ei?
        Muslimit vetää kaikkia mahdollisia mömmöjä.
        Toisaalta niin pienellä ÄO:lla ei ole varaa kuuppaa sekoittaa.
        Ja mitä sinuun tulee niin ei 150 kiloinen mäskisäkki voi olla mikään prinsessa


      • Käytöstavat
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Ai ei?
        Muslimit vetää kaikkia mahdollisia mömmöjä.
        Toisaalta niin pienellä ÄO:lla ei ole varaa kuuppaa sekoittaa.
        Ja mitä sinuun tulee niin ei 150 kiloinen mäskisäkki voi olla mikään prinsessa

        Kotonani saan tuntea itseni prinsessaksi kun mun ei tarvitse tehdä raskaita töitä. Isä ja pojat tekee ulkotyöt kun minä ja tytöt teemme kotityöt. Myös ulkonakin mies pitää mua prinsessana; hän avaa mulle oven, tarjoutuu kantamaan jopa laukkuni, kaupassa mun ei tarvitse kantaa kauppakasseja ja hän jopa kantaa ostokseni ja aina kun nousen bussin penkiltä hän ojentaa mulle käden. Suomalaisen miehen seurassa tällaista ei pääse ikinä kokemaan. Osaatte kyllä kiroilla ja tapella kuin merimiehet.


      • Kuiskaajarajalta
        Käytöstavat kirjoitti:

        Kotonani saan tuntea itseni prinsessaksi kun mun ei tarvitse tehdä raskaita töitä. Isä ja pojat tekee ulkotyöt kun minä ja tytöt teemme kotityöt. Myös ulkonakin mies pitää mua prinsessana; hän avaa mulle oven, tarjoutuu kantamaan jopa laukkuni, kaupassa mun ei tarvitse kantaa kauppakasseja ja hän jopa kantaa ostokseni ja aina kun nousen bussin penkiltä hän ojentaa mulle käden. Suomalaisen miehen seurassa tällaista ei pääse ikinä kokemaan. Osaatte kyllä kiroilla ja tapella kuin merimiehet.

        Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi


      • suomalaisethyviä

        Saathan sinä vihata. Vihaa rauhassa.
        Suomalaiset miehet ovat kuitenkin maailman parhaita!


      • sdsfdf

        Valhetta, moni muslimi ryyppää, ei ehkä julkisesti jos joku toinen muslimi sattuu näkemään, mutta tekopyhyys on siinä porukassa maailman suurinta


    • miininini

      olihan mies kuitekin kuin hovipalvelija sinulle kohteli hyvin avasi ovet, seksi oli taivvaalista ja piti lapsistasi vaikka ne eiollut sun omia, istui illat kotona ja huolehti sinusta ja sinun tarpeistais
      eli mies oli samanalainen kuin muidenkin suomi vosujen ukot jos äitä on nyt uskominen
      tuo sinun ukkosi taisi olla vain yksittäistapaus, eihän se porin matu,kristittyjen ehdoskaskaan murhatessaan akkansa jättänyt itä pulitiehen vaa nirhasi pään irti kuten kunnon muslimin pitää tehdäkin säilyttääkseen katu uskottavuutensa

    • kohtalosionihanoikein

      Kerrankin rehellinen kertomus muslimimiehistä. Tosin minkäänlaista empatiaa en aloittajaa kohtaan tunne ja itse en missään nimessä ottaisi edes hyvänpäiväntutuksi naista jolla on puoliähly kakara. Itseasiassa tunnen pienoista mielihyvää, että nämä s--akit saavat tuntea nahoissaan sen etteivät usko järjen sanaa.

      • Jjjjkkk

        Todella oksettavaa käytöstä sulta! Kehtaatte vielä valittaa ettette saa naista. Mua ei oo koskaan alistettu muslimin toimesta. Suomalaiset miehet toivoo lähinnä "suvakkiämmän" raiskaamista ja oon kokenut henkistä raiskausta suomiukkojen osalta jotka huutelee huora ja panisin.


    • Mitähaluatte

      Välimeren suunnalla miehet ovat hyvin, hyvin maskuliinisia, me Suomalaiset olemme hieman feminiinisiä miehiä.

      • Hauskaailmanviinaa

        Toden totta. Välimeren suunnalla miehet pitävät naisia prinsessoina. SUomalaisesta juoposta ei ole moiseen. Oluessa on kasviestrogeeneja joten kannattaa vähentää sitä juopottelua jos ette halua naisistua.


      • Jakaikkijuovat

        Kaikesta huolimatta tietynlainen valistus ja sivistys laimentaa raakaa testosteronipitoisuuden ilmentämistä. Oikeaa herrasmiesmäisyyttä. Voi johtua tasa-arvoisista vähän fiksummista naisistakin. Muualla heikkokin mies vaikuttaa ns. maskuliiniselta kun pitää naiset alhaalla. Väkivaltaa on myös enemmän siellä vaikka sitä ei alistuneet naiset tunnusta näytellessään sitä prinsessarooliaan.


      • Vapaampinaisena
        Jakaikkijuovat kirjoitti:

        Kaikesta huolimatta tietynlainen valistus ja sivistys laimentaa raakaa testosteronipitoisuuden ilmentämistä. Oikeaa herrasmiesmäisyyttä. Voi johtua tasa-arvoisista vähän fiksummista naisistakin. Muualla heikkokin mies vaikuttaa ns. maskuliiniselta kun pitää naiset alhaalla. Väkivaltaa on myös enemmän siellä vaikka sitä ei alistuneet naiset tunnusta näytellessään sitä prinsessarooliaan.

        Kun matkustin Arabiemiraateissa niin siellä näin miesten kilpailevan kuinka hyvin huolehtivat vaimoistaan. He kilpailevat kantamalla raskaat kantamukset, avaamalla oven ja jopa autosta nousevalle naisellekin ojennettiin käsi. He pitävät naisiaansa prinsessoina joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. Ollaan me naiset prinsessoja ja heikompia miehillemme eikä supernaisia.


      • Käytöstavat
        Hauskaailmanviinaa kirjoitti:

        Toden totta. Välimeren suunnalla miehet pitävät naisia prinsessoina. SUomalaisesta juoposta ei ole moiseen. Oluessa on kasviestrogeeneja joten kannattaa vähentää sitä juopottelua jos ette halua naisistua.

        Suomiukko kuvittelee olevansa miehekäs juopottelemalla tai machoilemalla. Ette raaski avata ovea naiselle tai kantaa kauppakasseja koska se on niin homomaista ja neitimäistä.


      • Raaka_-_Watson
        Käytöstavat kirjoitti:

        Suomiukko kuvittelee olevansa miehekäs juopottelemalla tai machoilemalla. Ette raaski avata ovea naiselle tai kantaa kauppakasseja koska se on niin homomaista ja neitimäistä.

        Nah. Itseasiassa suurin osa suomalaisista naisista ei ansaitse ovien avauksia eikä kauppakassien kantamisia.
        Varsinkaan nämä 150 kiloiset "prinsessat"
        Luonnevikaisia ovat lähestään kaikki mutta muslimeille kelpaa mikä roska tahansa


      • Jjjkkk
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Nah. Itseasiassa suurin osa suomalaisista naisista ei ansaitse ovien avauksia eikä kauppakassien kantamisia.
        Varsinkaan nämä 150 kiloiset "prinsessat"
        Luonnevikaisia ovat lähestään kaikki mutta muslimeille kelpaa mikä roska tahansa

        Voithan sä kertoa miten suomalainen nainen on luonnevikainen. Suomalainen mieshän on niin täydellinen. Sanon sitten että suomalainen mies heittäytyy keskennasvuiseksi teinipojaksi jolle pitää leikkiä äitiä. Tällaista miesteiniä pitää sitten katsella.


    • Varovaisuus

      Itäkeskuksen eastonissa isot syyrialais mies jengit ahdistelee nuoria suomi tyttöjä ja sanoo vihaavansa kristittyja ja israelia. Olkaa varovaisia siellä.

    • onnittelut

      muslimi mies on aikamoinen!hänellä on monta vaimoa samalla asuinalueella!viettää öitä vuoroin kolmen vaimon luona! suomalaisia ovat kaikki kolme! neljäs vaimo hakusessa!? perin outoa toimintaa! täytyy olla tosi varakas! ei jaksa ymmärtää,ei sitten millään! mies on noin kolmekymppinen työtön! kehuskelee että enollaan on neljän vaimon kanssa yhteensä 27 lasta! aikoo kai itse hankkia niitä enemmän! suomen sosiaalitoimisto maksaa viulut ja vingutukset!

    • Nimimerkillasamatilanne

      Huh huh Joo siis muslimimiehet juuri ovat niitä vaarallisempia..
      Saa käyttää mitä vaan keinoja valehdella yms ja peitellä pahat tekonsa. ymmärtää pelätä.. jotain?
      Kuitenkin olen pohtinut paljon erästä asiaa kun kummallekin sukupuolelle pahinta olisi kunnianmenetys ja häpeä right? Naisilla on helposti käytössä kaksi asiaa millä saa "lisäaikaa". Lapset ja Suomessa hyväksytään seksuaalisuus.
      Miehillä ei ole kumpaakaan näistä.. miehillä on pää ja logiikka.. ja kaverit. Totuudella ei ole mitään tekemistä noissa käytöksessä.
      Suomi on todella huonossa naisille Todella todella huono.
      Naisia ei tueta ei arvosteta ennen kuin otat vaatteet pois ja olet "kuin muutkin". Eli ei sisaruutta ja minuuden tukemista. Sen lisäksi Suomi ei ole hyvä kun tulee nämä ulkomaalaiset miehet muslimit ja ei muslimit "iskemään". Ja kun et omista todennäköisesti samaa päätä kuin mies että selviytyisit miehen tekemän pahan teon seurauksista.
      Usko mies ei hyvitä sitä tekemänsä pahuuden määrään.. ei kyllä yleensä suomikaan kykene.
      Mutta.. yhdensuuntaisella logiikalla alkaa pärjäämään kun pitää siitä kiinni oli menettänyt järjen tai ei. Että olla kiitollinen mitä on vielä jäljellä.
      Ja tuo kosto asia.. on vissiin sallittua jos on turvallista ja varma ettei tule seuraamuksia ja jättää mies tai sen kaverit valehtelemaan.. siten että ei ole vaarassa menettää taivaspaikkaa.
      Että että..
      Niin Joo ja se että muslimimies olettaa että sinulla on oma taivas polku projekti/pelastus menossa ja sama "kilpailu" ei ehkä ota huomioon että valtasuomi ei ole kirjankansaa.. ja siksi turhan pahoilla panoksilla kilpailee kanssasi.. ja vetoaa siihen vaikutusvaltaisille ihmisille että saa jättää nainen pulaan kun "ei ollut oma itsensä".

      • Naisenvapaus

        Islam arvostaa mua paremmin naisena. Oon paljon vapaampi ulkonäköpaineilta hijab päässä, mitä länsimaalaiset naiset kokee median takia. Media toitottaa naisille kuinka pitäisi olla suuret rinnat, anorektisen laiha ja tietysti pitäisi hankkia hiuslisäkkeet, silarit ja peppu implantit. Ei oo ihme miksi nuoret tytöt sairastuu syömishäiriöihin. Suomessa naiset haaveilee paljonkin supernaiseudesta mihin kuuluu kaunis koti, komea ura, kotityöt, korjaustyöt ja lapset. Muslimimies pitää mua sentään prinsessana enkä ole supernaisena kantamassa kauppakasseja tai vaihtamassa auton renkaita.


      • Raaka_-_Watson
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Islam arvostaa mua paremmin naisena. Oon paljon vapaampi ulkonäköpaineilta hijab päässä, mitä länsimaalaiset naiset kokee median takia. Media toitottaa naisille kuinka pitäisi olla suuret rinnat, anorektisen laiha ja tietysti pitäisi hankkia hiuslisäkkeet, silarit ja peppu implantit. Ei oo ihme miksi nuoret tytöt sairastuu syömishäiriöihin. Suomessa naiset haaveilee paljonkin supernaiseudesta mihin kuuluu kaunis koti, komea ura, kotityöt, korjaustyöt ja lapset. Muslimimies pitää mua sentään prinsessana enkä ole supernaisena kantamassa kauppakasseja tai vaihtamassa auton renkaita.

        On niin totta kuinka islam arvostaa naisia. Eivätkö ne saaneet vastikään samat oikeudet kuin mitä kotieläimillä on.
        Mitä tulee noihin muihin väitteisiin niin ei ole muslimien patja koskaan käynyt muslimimaissa. Siellä nimittäin kotiapulaiset, jotka ovat naisia, tekevät raskaita töitä ja kantavat kauppakasseja yms.
        Mutta antaa hörhön elää mielikuvitusmaailmassaan


      • Kassittuodaanovelle
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Islam arvostaa mua paremmin naisena. Oon paljon vapaampi ulkonäköpaineilta hijab päässä, mitä länsimaalaiset naiset kokee median takia. Media toitottaa naisille kuinka pitäisi olla suuret rinnat, anorektisen laiha ja tietysti pitäisi hankkia hiuslisäkkeet, silarit ja peppu implantit. Ei oo ihme miksi nuoret tytöt sairastuu syömishäiriöihin. Suomessa naiset haaveilee paljonkin supernaiseudesta mihin kuuluu kaunis koti, komea ura, kotityöt, korjaustyöt ja lapset. Muslimimies pitää mua sentään prinsessana enkä ole supernaisena kantamassa kauppakasseja tai vaihtamassa auton renkaita.

        Kuvailemasi länsimaiset naiset haluavat olla mahdollisimman kauniita ja naisellisia. Ja ovatkin toisin kuin kaavuissaan raahustavat viiksiniekat. Peitto on vissiin rumuuden ja pahoinpitelyjälkien vuoksi. Lisäksi täydempiä tasa-arvoisina ihmisinä eikä kuin saappaan alla luimistelevat islam-siskonsa.


      • Kassittuodaanovelle kirjoitti:

        Kuvailemasi länsimaiset naiset haluavat olla mahdollisimman kauniita ja naisellisia. Ja ovatkin toisin kuin kaavuissaan raahustavat viiksiniekat. Peitto on vissiin rumuuden ja pahoinpitelyjälkien vuoksi. Lisäksi täydempiä tasa-arvoisina ihmisinä eikä kuin saappaan alla luimistelevat islam-siskonsa.

        Ottamatta muuten kantaa mutta kumiperseillä ja muovirinnoilla ei ole mitään tekemistä naisellisuuden kanssa,itse asiassa juuri toisin päin lol. Mut nykyaikana transu insta lookki onkin hothot länsimaissa: p


      • Vapaampinaisena
        Kassittuodaanovelle kirjoitti:

        Kuvailemasi länsimaiset naiset haluavat olla mahdollisimman kauniita ja naisellisia. Ja ovatkin toisin kuin kaavuissaan raahustavat viiksiniekat. Peitto on vissiin rumuuden ja pahoinpitelyjälkien vuoksi. Lisäksi täydempiä tasa-arvoisina ihmisinä eikä kuin saappaan alla luimistelevat islam-siskonsa.

        Esimerkkinä iranilaiset naiset ovat paaaljon naisellisempia kuin ne baareissa ravaavat, paljastavissa vaatteissa kulkevat naiset. Musliminaiset ei pukeudu paljastavasti ja siitä huolimatta he voivat käyttää kauniita, itämaisia mekkoja joissa on koristeina kimallusta yms. Hijab on kruununi. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja ja pidän tästä kasvatuksesta. Säälittää ne suomalaistytöt joista äidit koittaa kasvattaa vahvaa naista.


      • Raaka_-_Watson
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Esimerkkinä iranilaiset naiset ovat paaaljon naisellisempia kuin ne baareissa ravaavat, paljastavissa vaatteissa kulkevat naiset. Musliminaiset ei pukeudu paljastavasti ja siitä huolimatta he voivat käyttää kauniita, itämaisia mekkoja joissa on koristeina kimallusta yms. Hijab on kruununi. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja ja pidän tästä kasvatuksesta. Säälittää ne suomalaistytöt joista äidit koittaa kasvattaa vahvaa naista.

        Kokemuksesta voin kertoa että mitä alistetumpi nainen on sitä todennäköisemmin se pettää miestään. Muslimien naiset ovat kaikkein alistetuimpia ja käyttävät jokaisen annetun tilaisuuden kostoon miehilleen.
        Lähi-idän ja Afrikan muslimimaat ovat puolivillin sinkkumiehen ja miksipä ei ukkomiehenkin leikkipuistoja. Tosin varovainen pitää olla sillä muslimi on aika arvaamaton olento ja siinä leikissä on hengenlähtö lähellä niin miehellä kuin muslimien naisella.
        Mutta voin kertoa että ne naiset tekevät ihan mitä tahansa vaakamambon aikana ja parasta on etteivät jää roikkumaan vaan nilkuttavat kotiinsa hakattavaksi. Valitettavasti niitä ei voi pelastaa vaikka kuinka kävisi sääliksi se "prinsessa" elämä.


      • Vapaampinaisena
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Kokemuksesta voin kertoa että mitä alistetumpi nainen on sitä todennäköisemmin se pettää miestään. Muslimien naiset ovat kaikkein alistetuimpia ja käyttävät jokaisen annetun tilaisuuden kostoon miehilleen.
        Lähi-idän ja Afrikan muslimimaat ovat puolivillin sinkkumiehen ja miksipä ei ukkomiehenkin leikkipuistoja. Tosin varovainen pitää olla sillä muslimi on aika arvaamaton olento ja siinä leikissä on hengenlähtö lähellä niin miehellä kuin muslimien naisella.
        Mutta voin kertoa että ne naiset tekevät ihan mitä tahansa vaakamambon aikana ja parasta on etteivät jää roikkumaan vaan nilkuttavat kotiinsa hakattavaksi. Valitettavasti niitä ei voi pelastaa vaikka kuinka kävisi sääliksi se "prinsessa" elämä.

        Blääblääblää. Musliminainenhan nauraisi naismaiselle suomalaiselle miehelle. Musliminaista myös järkyttää se, että Suomessa nainenkin voi olla automekaanikko ja käydä armeijan. Musliminainen ei suostuisi tuollaiseen.


      • Työstävapaampi
        Vapaampinaisena kirjoitti:

        Blääblääblää. Musliminainenhan nauraisi naismaiselle suomalaiselle miehelle. Musliminaista myös järkyttää se, että Suomessa nainenkin voi olla automekaanikko ja käydä armeijan. Musliminainen ei suostuisi tuollaiseen.

        Musliminainen ei suostu mihinkään työntekoon, sen enempää kuin mieskään. Sossurahoilla eletään prinsessoiksi.


      • Vapaampinaisena
        Työstävapaampi kirjoitti:

        Musliminainen ei suostu mihinkään työntekoon, sen enempää kuin mieskään. Sossurahoilla eletään prinsessoiksi.

        Taidat vain olla katkera kun musliminainen ei ole samanlainen supernainen kuin suomalainen vaimosi. Itse oon paljon onnellisempi muslimimiehen kanssa koska Islam ei aseta naisille paineita pärjäämisessä ja että pitäisi pystyä samaan kuin pojat. Se on tuo suomalaistyttöjen kasvattaminen kuinka heille opetetaan että pitää pystyä samaan kuin pojat. Suomessa on heikosti piilotettua naisvihaa koska täällä arvostetaan supernaisia tai pahimmassa tapauksessa ns. kovia jätkiä jotka ryyppää miespuoliset kaveritkin tekee niin. Järkyttävää katsottavaa kuinka nainen painii ja tappelee.


      • Äläyritähöpistä

        Sen kun järkytyt. Me ollaan järkyttyneempiä musliminaisen osasta.


    • jotainsinpäinmenoos

      ennen ol myllyt nyt tämmöstä jauhaa järkevät ihmiset!se on niin, suutari lestisä valitsee.kyllä suomalaiset miehet ja naiset toisiaan mätkii nykysin.ONNEKSI suomen naisetkin jo takasi antaa!ei oo enää nyrkin ja hellan välissä.SE PITÄÄ MUISTAA suomalaisesta NAISESTA!hyvin koulutettu ja asemansa TIETÄVÄ!etku viel nuo nyrkit pysyis ihan sivulla,niin on lyhyt NAISEN nykyhistoria tasavertasena IHMISENÄ,mut on jo melkohyvin!nää tulijat tuntee viel nahoissaan.suomen tasaarvon.

    • TotuuttaVaan

      Suomi on hyvä maa jonka ovat rakentaneet suomalaiset.
      Hyvä me.

      • Sporttinenn

        En ole koskaan halunnut olla mikään prinsessa jonka ei tarvitse tehdä mitään fyysisesti rasittavaa, yök. Pitää pysyä kunnossa ettei ole kolmikymppisenä lihakseton haiseva läskitiinu.


      • Prinsessoina
        Sporttinenn kirjoitti:

        En ole koskaan halunnut olla mikään prinsessa jonka ei tarvitse tehdä mitään fyysisesti rasittavaa, yök. Pitää pysyä kunnossa ettei ole kolmikymppisenä lihakseton haiseva läskitiinu.

        Suomessa arvostetaan ei-niin-perinteisiä, poikamaisia, vahvoja ja tomeria naisia. Täällä on naisvihaa kun sunkin piti mollata niitä naisia jotka ovat hienostelevia ja äidillisiä toisin kuin sinä. Säälittää sun tyttäret joista koitat kasvattaa vahvaa naista. Tunnen monia tällaisia suomalaisäitejä, jotka kieltää tyttäriltäänsä prinsessana olemiset ja koitetaan kasvattaa vahvaa naista. Tällainen naapuriäidin tyttö kävi meillä kylässäkin ja oli niin prinsessana tyttärieni kanssa koska kotonaansa ei saanut olla vahvan äitinsä takia. Tytöltä viedään lapsuus tuota menoa.


    • Karva

      Niin minäkin........ Jokaisen läpsyn vois ajaa pois suomesta, ihan jokaisen.

    • Anonyymi

      Siitä sain kun antauduit muhamettilaisen astuttavaksi.

    • Et sitten ottanut selvää miehen kulttuurista ja käsityksistä etukäteen?

    • Anonyymi

      Kuuluu haukuminen ja piekeseminen kultuurin.Sanoi Irak mies. Kun kysyin hakatanko naisia ja hakutaan aviolitossa. Vastaus oli edellä mainttu.En tiedä onko tottako? Väitti venäläiset naiset tykää kun heitä piestään,kuulu myös heidän kultuuri.En uskonut!Eiköhän aviolitossa 4- seinän sisällä Valtaväestössä Suomaliset myös ,alistaa hauku hakaa vaimoja tai avo -vaimoja känissä? Tabu josta ei puhuta!Jokaisessa kulturissa on hyviä ja huonoja miehiä ja naisia!

    • Anonyymi

      Ap hakeuduppa äkkiä hoitoon! Nimittäin sulta tulee sellaista settiä etten yhtään ihmettele miksi sut jätettiin mukulas kanssa yksin. Otsikosta päätelleen voit erittäin huonosti, suljetulle mars!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe