Osaako joku kertoa soveltuvuusarvioinnista? Paljonko hakijoita tähän vaiheeseen yleensä valitaan? Entä voiko sen jälkeen olla vielä jokin karsintatilaisuus?
Soveltuvuusarviointi
2
2444
Vastaukset
- arvioitu, ja hyväksi todettu
sanoa kuinka monta hakijaa testaavat, riippuu varmaan yrityksestä, mutta luulisin, että 2-5 välillä. Itse olen ollut kaksi kertaa testeissä, ja ihan turhaan. En saanut paikkaa.
Sainpahan kuitenkin kirjallisen selvityksen heikkouksistani ja vahvuuksistani. Nyt kuitenkin olen työssä ja sain paikan ilman mitään testauksia.
Tuo soveltuvuusarvio on aika rankka juttu, itselläni kestivät n. 6 - 8 h. Mitenkään erityisesti siihen ei voi edes harjoitella, toki siihen psykologin haastatteluun voi valmistautua etukäteen, ja yrittää nukkua kunnolla edellinen yö.
Jos olet menossa koko päivän kestävään testiin annan vinkin, älä syö kovin raskasta ateriaa lounastauolla. Itselleni iski totaalinen uupumus ja aivotoiminta lamaantui lopullisesti tuhdin aterian jälkeen ;). - Uustyötön
käytännöt vaihtelevat yrityskohtaisesti. Minä kysyisin ainakin ihan suoraan asiasta ja prosessin etenemisestä. Kysy sinäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645150Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362329Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191564Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927