Onko tarinoita ehkäisykapselien poistosta? Mulla on 3-vuotinen kapseli ja aika täyttyy kesällä. Jo laittaessa varoiteltiin inhottavasta pois otosta mutta siitäpä ei kukaan sen kummemmin puhunut. Nyt muissa asioissa gynellä käydessäni hän totesi ettei aio sitä pois ottaa kun ei ole itse laittanutkaan ja kuten tapauksessani, se on yleensä "muitten jäljiltä" lihaksessa, on kuulema ikävämpi operaatio. Vetääköhän ne nyt sitten koko käsivarren auki vai mikä on meininki?
Kokemuksia kapselin poistosta?
7
3016
Vastaukset
- e.c.l
Miten se kapseli voi olla lihaksessa? Sehän laitetaan vaan tohon ihon alle. Normaali poisto ei mitenkään erityisen inhottavaa kuulemma ole. Otetaan samalla lailla paikalispuudutuksessa pois kun se laitettiinkin. Mut jos se on jotenkin liikkunut siellä niin se on sitten vähän ikävämpi juttu.
- sarula
...näin vaan herra tohtori sanoi. uppoaa ilmeisesti lihakseen eikä sen viereen (kuten pitäisi) kun taitamaton laittaa. ja mulle laittanut lääkäri laittoi sitä ensimmäistä kertaa ja itse asiassa kahteen kertaan. Piti oikein ultralla kattoo että onko niitä sitten yksi vai kaksi vai nolla siellä käsivarressa.
- tai ei... luulisin
sarula kirjoitti:
...näin vaan herra tohtori sanoi. uppoaa ilmeisesti lihakseen eikä sen viereen (kuten pitäisi) kun taitamaton laittaa. ja mulle laittanut lääkäri laittoi sitä ensimmäistä kertaa ja itse asiassa kahteen kertaan. Piti oikein ultralla kattoo että onko niitä sitten yksi vai kaksi vai nolla siellä käsivarressa.
että minulla ne eivät olleet lihakseen uponneet tosin liikkuneet olivat mutta vain hieman.
Ei sattunut ollenkaan, sellälleen makaamaan ja kunnon puudutukset laitettiin, ei tuntunut missään, ihan rauhassa vaan. - sarula
tai ei... luulisin kirjoitti:
että minulla ne eivät olleet lihakseen uponneet tosin liikkuneet olivat mutta vain hieman.
Ei sattunut ollenkaan, sellälleen makaamaan ja kunnon puudutukset laitettiin, ei tuntunut missään, ihan rauhassa vaan.Hyvä kuulla. Melkein olen alkanut panikoida jo monta kuukautta etukäteen :) Kiitos sulle!
- ei ole asiasta
sarula kirjoitti:
Hyvä kuulla. Melkein olen alkanut panikoida jo monta kuukautta etukäteen :) Kiitos sulle!
harmainta hajua, mutta sen verran tiedän, että nykyään on sen verran hyvät mömmöt millä ne puuduttaa, että ei kyllä varmasti tunnu missään. Jos alkaa tuntua, niin sitten pitää asiasta mainita niin puudutusainetta laitetaan lisää. Eli älä pelkää turhia :)
- Jadelle
Minulta poistettiin juuri tiistaina kepselit käsivarresta. Poisto ei tuntunut miltään hyvän puudutuksen ansiosta, mutta näin jälkikäteen käsivarsi on vähän hellänä ja mustelma on aika komea. Haava on hyvin pieni joten en usko siihen isoa arpea jäävän.
- tiedosta
Kivaa kuulla positiivisia kokemuksia! Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749