Avon!

kyselijä

Te jotka olette tutustuneet Avonin tuotteisiin, mitä mieltä olette noin yleisesti ottaen?
Ja olishan se myös mukava kuulla mitkä tuotteet olet todennut hyväksi/huonoksi.

Itse olen nyt selaillut tuota esitettä, ja pari tuotetta on osunut silmään, jotka voisin ajatella tilaavani.
Nyt siis vain haluaisin tietää onko suht hyvii nämä Avonin tuotteet vai ihan pilipali juttuja.

Joten kiitokset, jos joku vastailee. :)

52

22900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaaja

      Tein ekan tilauksen avonilta ihan silkasta uteliaisuudesta. Ihmettelin aluksi ekaa kertaa kuvastoa selaillessa kuinka paksu kuvasto oli ja toinen toistaan parempia ja edullisia tarjouksia.
      Ensimmäisen tilauksen tein lokakuussa 2005 ja siitä lähtien oon joka kuvastosta aina jotain tilannut. Nyt vasta tein ekan palautuksen vain siitä syystä että tuotteen tuoksu ei miellyttänyt mutta se hyvitetään kyllä sitten laskussa.
      Kyllä mulla ainakin alkaa tuo kosmetiikka arsenaali päästä varpaisiin olla avonin tuotteita.
      Aikasemmin olin oriflamen asiakas mutta en ole enää vuoteen tilannut sieltä mitään, osasyynä on ollut kallistuneet postimaksut. "Voi kun tekis mieli tilata kajali, no empä taida kun postimaksut huiteloo melkeen 10€!"
      Suosittelen avonia, se velvoita sua jatkossa tilaamaan, liittyminen ei maksa mitään, saat tuotteille 3kk:den täys takuun, rahat takas/korvaava tuote.

      • minä

        onko näin että tuotteita ei voi tilata muuten kuin .. yhteyshenkilön kautta.. olisin jo monet kerrat tilannut mutta hankalaa....


    • käyttäjä

      Avon on todellakin edullinen ja laadukas. Niillä on myynnissä eri merkkisiä tuotesarjoja, joista voi valita mieleisensä. Itse olen todella tykännyt ja kaupan päälle tulee yleensä vielä kaikkea kivaa =)
      Kyllä tuotteen laadusta kertoo jotain sekin, että Avon on maailman suurin kosmetiikkatuotteiden suoramyyntiyritys ja se on toiminut jo yli sata vuotta.

      • itse saanut allergiaa

        Itse en ollut lainkaan tyytyväinen, sain kovan silmätulehduksen Avonin ripsiväristä. Joten en suosittele. Sain palautettua onneksi ei mennyt rahani kankkulan kaivoon.


      • miekinkait
        itse saanut allergiaa kirjoitti:

        Itse en ollut lainkaan tyytyväinen, sain kovan silmätulehduksen Avonin ripsiväristä. Joten en suosittele. Sain palautettua onneksi ei mennyt rahani kankkulan kaivoon.

        olen tilannut ja eipä nuo minusta mitään ihmeitä ole,en ole huomannut eroa kaupoista ostettuihin.
        ryppyvoidetta ja siihen kuuluvaa tehotippaa olen käyttänyt n.2kk,eikä minkäänlaista vaikutusta.yhyy.
        itselle ei ole kyllä tullut mitään kaupanpäällisiä.
        tuoksuista en pidä.silver treselle vai mikä se nyt oli,haisee vähän kuin lehmän lanta.vartalosuihkeet ainoita hyviä.


      • Suusanni
        miekinkait kirjoitti:

        olen tilannut ja eipä nuo minusta mitään ihmeitä ole,en ole huomannut eroa kaupoista ostettuihin.
        ryppyvoidetta ja siihen kuuluvaa tehotippaa olen käyttänyt n.2kk,eikä minkäänlaista vaikutusta.yhyy.
        itselle ei ole kyllä tullut mitään kaupanpäällisiä.
        tuoksuista en pidä.silver treselle vai mikä se nyt oli,haisee vähän kuin lehmän lanta.vartalosuihkeet ainoita hyviä.

        Minä olen ollut avonin tuotteisiin enemmän kuin tyytyväinen. Ne ovat ehdottomasti laadukkaita, mutta myös erittäin edullisia. Tuotteiden palauttaminen on kätevää, eikä tule lainkaan postikuluja. Jos jotakuta kiinnostaa avonin tuotteet, minun kauttani niihin voi tutustua!


      • mahdotonta
        itse saanut allergiaa kirjoitti:

        Itse en ollut lainkaan tyytyväinen, sain kovan silmätulehduksen Avonin ripsiväristä. Joten en suosittele. Sain palautettua onneksi ei mennyt rahani kankkulan kaivoon.

        Tämä ei voi mitenkään olla edes mahdollista. Ei ripsiväristä voi tulla silmätulehdusta, mieti nyt ihmispolo. Kun lainaat kaveriltasi tai kaverille ripsiväriäsi, voit sen saada.


      • Joriitti
        itse saanut allergiaa kirjoitti:

        Itse en ollut lainkaan tyytyväinen, sain kovan silmätulehduksen Avonin ripsiväristä. Joten en suosittele. Sain palautettua onneksi ei mennyt rahani kankkulan kaivoon.

        Erehdyin tilaamaan Avonin tuotteita!Huulipunat olivat kauhean hajuisia,eivätkä kestäneet huulissa kauaakaan. Jalkakuorintavoide oli niin kökköistä,että se ei tullut puristettuna purkista ulos,samoin oli vartalokuorinnan laita.Hiuksiin suihkutettavassa kiiltoantavassa suihkeessa oli karmea löyhkä ja purkissa luki mirrow shine;)heh käyttävät varmaan samaa ainetta peilien puhdistukseen.Ripsiväri oli kuivunutta.Suoraan sanottuna ihan onnettomia tuotteita,eikä kaikissa tuotteissa ole edes suomenkielisiä käyttöohjeita.Tuotteet tulevat kuulma Puolasta.


      • iiidaaa
        Joriitti kirjoitti:

        Erehdyin tilaamaan Avonin tuotteita!Huulipunat olivat kauhean hajuisia,eivätkä kestäneet huulissa kauaakaan. Jalkakuorintavoide oli niin kökköistä,että se ei tullut puristettuna purkista ulos,samoin oli vartalokuorinnan laita.Hiuksiin suihkutettavassa kiiltoantavassa suihkeessa oli karmea löyhkä ja purkissa luki mirrow shine;)heh käyttävät varmaan samaa ainetta peilien puhdistukseen.Ripsiväri oli kuivunutta.Suoraan sanottuna ihan onnettomia tuotteita,eikä kaikissa tuotteissa ole edes suomenkielisiä käyttöohjeita.Tuotteet tulevat kuulma Puolasta.

        tääsä kans.....tilasin jotain ruskeeta rajauskynää sain jotain lasten meikkii jotain kiiltävää ja se viel maksoi eniten kaikista ostoksistani mut ku en jaksa palauttaa nii en tilaa enää sielt mitäään!


      • avon3
        itse saanut allergiaa kirjoitti:

        Itse en ollut lainkaan tyytyväinen, sain kovan silmätulehduksen Avonin ripsiväristä. Joten en suosittele. Sain palautettua onneksi ei mennyt rahani kankkulan kaivoon.

        Ehkä silmäsi ovat liian herkät,ja olet saanut allergian avonin ripsiväristä tai jos olet lainaillut sitä kavereillesi,itse olen sitä mieltä että avon on hyvä :) .Mutta avonin kynsilakat ovat tosi veteliä.Suosittelen avonin kasvonaamioita ja rasvoja .Tuoksut ovat hyviä !Ja sain vielä ihon puhdistus tuotteita lisäksi ,vaikka en niitä tilannutkaan :) Suosittelen Avon on hyvä merkki .


    • onko eroa?

      Eroavatko nämä Avonit miten YR:n meikeistä?

      • mä vaan

        Ne kilpailee aivan eri luokassa.
        Avon on todella laadukas ja laatuunsa nähden tosi halpa.


    • kosmetiikan myyjä

      Avon -laatua verrataan kosmetiikkamyymälöissä oleviin tuotteisiin. Nuo suomessa jylläävät suoramyyntikosmetiikat ovat vain kopioita ja saaneet rauhassa touhuta täällä. On mielestäni tyhmää verrata Avonia ja esim Oriflamea, ne ei kuulu edes samalle viivalle. No - Avon on oriflamen kilpailija mutta Avonin kilpailijat (tasoltaan ja laadultaan) ovat merkkituotteet kosmetiikkaosastolla.

      Lukekaa hyvänen aika lehtiä ja internetistä saa kaikenlaista tietoa, täällä tuntuu välillä olevan ihmisiä ihan neljän seinän sisällä kasvaneita.

      Ja Yves Rocher, ei yllä samaan tasoon Avonin kanssa.

      • Oriflame PARAS

        Oriflame kosmetiikka on korkealuokkaista ja hinta-laatu-suhde on kohdallaan. Eihän näitä voi verrata toisiinsa..ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja kokeilemallahan se selviää mikä on hyvää ja sopivaa kenellekkin.


    • kokeilija59

      ...aiheutti allergisia reaktioita ja jouduin palauttamaan kaiken ostamani. Ei vaikuttanut lupaavalta.

    • mä vaan

      Avonin tuotteet ovat korkeaalaatua. Jotain kertoo jo se, että yritys on yli 100 vuotta vanha. Toimii yli sadassa maassa ja se on saanut paljon erilaisia palkintoja. Avon on maailman suurin kosmetiikka suoramyyjä ja maailman 4. suurin kosmetiikkayritys! Avon Ei käytä eläinkokeita. Se on todella korkea laatuista. Sillä on monta eri tuote sarjaa, joista voi valikoida itselleen sopivan. Osa on "kalliimpia" (n20-30euroa), mutta todella laadukkaita. Kilpailijoihin verrattuna ne todella ovat halpoja.

    • oululainen

      Moi kyselijä! itse alotin tilaamaan avoneita noin vuosi sitten, ja täytyy sanoa että muita meikkejä/tuotteita en enää osta! sopii ainaki meikäläisen ihotyypille hyvin nämä tuotteet. Oon löytäny muutamia tosi kivoja juttuja avonilta. Ripsivärit on mm. huippuhyviä, tosin ne kestää vähemmän aikaa mitä kaupan ripsarit..Muutenkin tykkään ostaa tommosen firman tuotteita, jossa ei testata eläimillä!! ja muutenki heidän arvoihinsa kuuluu ekologisuus ja kestävyys joten sekin on tärkeä syy miksi käytän avonin tuotteita.

    • ovat loistavia

      Itse olen viimeisen päälle allerginen atoopikko ja lopultakin löysin tuotteet jotka sopivat iholleni. Nämä avonin tuotteet ovat olleet todella hyviä ja plussana se ettei niissä käytetä eläin kokeita. Suosittelen. Kokeilkaa ihmeessä, mitään ei voi hävitä!

      • meikkaajan mielipide

        Olen meikkaaja ja tämä on puolueeton mielipiteeni. Avonin tuotteet ovat ok.
        Ihmiset yleensä vetoavat tuotteen huonouteen jos se aiheuttaa allergiaa. Hyvin harvalla on kuitenkin kyseessä allergia, enemmänkin ihoärsytys. Jos on pitkään käyttänyt toista merkkiä ja vaihtaa toiseen, on hyvä jos iho reagoi merkkiä vaihtaessa. Tämä kertoo siitä että iho reagoi muutokseen ja heti tuotteen käyttöä ei kannata lopettaa. Hetken käytön kuluttua vasta selviää onko tuote todellakin allergisoiva vai onko kyseessä ensiärsytys. Tietysti jos oireet ovat shokkireaktion kaltaisia ihomuutoksia, on hyvä tuotetta välttää. Silmätulehduksen aiheuttaa bakteeri, ei ripsiväri. Ei voi sanoa että joku ripsiväri aiheutti silmätulehduksen ellei ripsari ole jonkun toisen jo käyttämä.


      • krisu802
        meikkaajan mielipide kirjoitti:

        Olen meikkaaja ja tämä on puolueeton mielipiteeni. Avonin tuotteet ovat ok.
        Ihmiset yleensä vetoavat tuotteen huonouteen jos se aiheuttaa allergiaa. Hyvin harvalla on kuitenkin kyseessä allergia, enemmänkin ihoärsytys. Jos on pitkään käyttänyt toista merkkiä ja vaihtaa toiseen, on hyvä jos iho reagoi merkkiä vaihtaessa. Tämä kertoo siitä että iho reagoi muutokseen ja heti tuotteen käyttöä ei kannata lopettaa. Hetken käytön kuluttua vasta selviää onko tuote todellakin allergisoiva vai onko kyseessä ensiärsytys. Tietysti jos oireet ovat shokkireaktion kaltaisia ihomuutoksia, on hyvä tuotetta välttää. Silmätulehduksen aiheuttaa bakteeri, ei ripsiväri. Ei voi sanoa että joku ripsiväri aiheutti silmätulehduksen ellei ripsari ole jonkun toisen jo käyttämä.

        Luulenpa, että on suurimmalla osalla käynyt niin, että myyjä on saattanut antaa vanhentuneita tuotteita asiakkaalleen(ovat siis seisseet myyjän omassa varastossa). Jos ei tule esim. purkista ulos. Itse olen saanut kaikki tuotteet ulos tuubista eikä ole ollut kökkäreistä.
        Avonilta itse olen saanut apua lasten atooppiseen ihoon. Apteekin rasvat ovat kirvelleet ja poltelleet lasten iholla. Olen kiitollinen Avonille sen tuotteista


    • M

      Hei! Olen itse kokeillut muutaman kerran eri tuotteita ja totesin ne hyviksi. Aloinkin itse sitten myymään avonin tuotteita. :) On ollut muutama tuote jotka eivät ole sopineet minun atooppiselle iholleni, mutta niissä on onneksi kaikissa palautusoikeus. Jos oikein miettii.. ostat kaupasta ripsivärin, nii ei toivoakaan että saisit palauttaa sen. toisin on avonilla.

      • monta vuotta käyttänyt

        Avonin sivuille vaan jättämään "kauneuskonsultti" hakemusta niin saatte omat tilaustunnukset. Sinun ei ole pakko myydä tuotteita, ei ole tilauspakkoa. Ei liittymis/jäsenmaksuja. Kuhan maksat laskun jos tilaat jotain :) Netin kautta kun jätät hakemuksen Avonin omilla sivuilla niin varmistat sen että pääset omalle alueelle.


    • avoninkäyttäjä

      Jos on vähänkin herkkä iho tai hajusteille herkistynyt niin kannattaa naamatuotteet skipata. Planet Spa-sarja olisi muuten hyvä, mutta liian vahvat tuoksut joissakin sarjoissa, mutta naamiot on tosi hyviä tässä sarjassa.

      Mulla on ollut jonkin verran Avonin meikkejä ja luomivärit on olleet tosi hyviä, varsinkin se puuteriluomiväri on hyvä, kestää meinaan koko päivän ja yön ja kivoja sävyjä. Joku luomivärinelikko myös on ja tosi hyviä.

      Ripsarit on ok, puuterihelmet on muuten ok, mutta sekavasti tulee sutiin ja tulos on vähän mitä on, eli pitää säätää. Mutta kauan kestävät.

      Hiuspuolelta Mirror Shine-suihke on huippu. Hiusnaamio värjätyille hiuksille on huono, ei oikein mitään tehoa, mutta eipä se nyt maksanutkaan kuin neljä euroa.

      Huulipunat ok ja Glazewear-huulikiillot ei muuten kauaa kestä.

    • Hennastii

      Joka kuvastosta olen jotain tilaillut ja nyt kotona mm. tuoksuva kynsilakka, kiiltosuihke hiuksille, vartalosuihke.. Ihania ja hyvälaatuisia tuotteita, kannattaa ostaa. Ja halpoja.
      Avonin tuotteet ovat lisäksi myös jätetty testaamatta eläinkokeilla ja ne kestävät kauan kynsilakat on ihania.
      Osta ihmeessä. ;)

    • sika säkissä..

      Vältä näitä ostoskanava- ja nettikauppatuotteita ja osta vain kosmetiikkaa, jota pääset tavalla tai toisella testaamaan konkreettisesti.

      • Suoramyynnin puolest

        Nyt puhun suoramarkkinointi kosmetiikan puolesta. Eli niitä juuri pääsee testaamaan käytännössä esim. kotikutsuilla. Suomessa on olemassa liikkeitä johon pääset käytännössä katsomaan ja testaamaan myös suoramarkkinointi tuotteita. Mikä onkaan asiakkaalle reilumpaa kuin vaihto- ja palautusoikeus ei todellakaan tarvitse ostaa "sikaa säkissä" kun on tuttu myyjä kenelle on helppo kertoa jos ei tuote miellyttänyt...luulempa ettei moni ilkeä kauppaan viedä kosmetiikka ostoksia takaisin jos on niitä kokeillut vaan ne jäävät nimenomaan sinne laatikon pohjalle lojumaan. Mikä etu on myöskin Oriflamen tuotteissa kuten varmasti Avoninkin.
        Jos olet allerginen jollekin raaka-aineelle voit käydä näppärästi lukemassa Oriflamen nettisivuilta haku palvelun avulla onko jossakin tuotteessa sinulle allergiaa aiheuttavaa ainetta. Tämäkin on loistavaa asiakaspalvelua suoramyynniltä. Vai mitä? Mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle...eli vaihtoehtoja on oltava monia ja tuotteita täytyy saada kokeilla ja palauttaa jos ei sovi itselle.
        Lisäksi tuotteen hinta täytyy täsmätä laatuun. Ja se missä paikassa tuotetta myydään ja millä tavoin on myöskin verrannollinen tuotteen ostohintaan. Mitä tuotteen myynnillä on saatava katettua palkka, vuokra jne.
        Myöskään ei saa vähenksyä meidän suoramyyjien koulutusta - osa meistä on hyvinkin koulutettua ja ammattitaitosta porukkaa vaikka kyse onkin ns. kotimyynnistä. Kaikki eivät tietenkään sitä ole...mutta onko kaupassakaan kaikki kosmetiikka puolen myyjät?


      • Kuttu--
        Suoramyynnin puolest kirjoitti:

        Nyt puhun suoramarkkinointi kosmetiikan puolesta. Eli niitä juuri pääsee testaamaan käytännössä esim. kotikutsuilla. Suomessa on olemassa liikkeitä johon pääset käytännössä katsomaan ja testaamaan myös suoramarkkinointi tuotteita. Mikä onkaan asiakkaalle reilumpaa kuin vaihto- ja palautusoikeus ei todellakaan tarvitse ostaa "sikaa säkissä" kun on tuttu myyjä kenelle on helppo kertoa jos ei tuote miellyttänyt...luulempa ettei moni ilkeä kauppaan viedä kosmetiikka ostoksia takaisin jos on niitä kokeillut vaan ne jäävät nimenomaan sinne laatikon pohjalle lojumaan. Mikä etu on myöskin Oriflamen tuotteissa kuten varmasti Avoninkin.
        Jos olet allerginen jollekin raaka-aineelle voit käydä näppärästi lukemassa Oriflamen nettisivuilta haku palvelun avulla onko jossakin tuotteessa sinulle allergiaa aiheuttavaa ainetta. Tämäkin on loistavaa asiakaspalvelua suoramyynniltä. Vai mitä? Mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle...eli vaihtoehtoja on oltava monia ja tuotteita täytyy saada kokeilla ja palauttaa jos ei sovi itselle.
        Lisäksi tuotteen hinta täytyy täsmätä laatuun. Ja se missä paikassa tuotetta myydään ja millä tavoin on myöskin verrannollinen tuotteen ostohintaan. Mitä tuotteen myynnillä on saatava katettua palkka, vuokra jne.
        Myöskään ei saa vähenksyä meidän suoramyyjien koulutusta - osa meistä on hyvinkin koulutettua ja ammattitaitosta porukkaa vaikka kyse onkin ns. kotimyynnistä. Kaikki eivät tietenkään sitä ole...mutta onko kaupassakaan kaikki kosmetiikka puolen myyjät?

        Avon kosmetiikkaan! Kauneuskonsultteihin en! Miksi he ryhtyvät alalle jos aikovat myydä tuotteet kirpputoreilla ylihintaan, eikä muut tilaukset kiinnosta??
        Eräs "konsultti" otti yhteyttä kun kauan hain ja pyysi tilauksen jonka lupasi toimittaa silloin ja silloin, ei tullut yhteydenottoa saati tuotteita. Anteeksi jo meidän tilauksemme olisi ollut vain noin 85e, jos se oli syy, ehkä kirpparilla saa paremmat tuotot!
        Olen ollut todella pettynyt Avonin toimintaan, postit pääpaikkaan eivät tuo tulosta, eli olen ilman Avonin kosmetiikkaa koska edustajat/konsultit ovat epäluotettavia!
        Se meidän joululahjoista!


    • Jonna-1977

      Näistäkin jos sais kokemukset johonkin keskitettyyn tietopankkiin, ois helppo katella mitä mieltä ihmiset ovat. Hakemalla netistä löytyy ainakin www.tuotepalaute.fi, mutta esim. kosmetiikalle ei ole vielä yhtään asiakaspalautetta. Ei muuta kuin antamaan... ;-)

      • vesiiiiii--

        Mä oon käyttäny Avonia koko ikäni ja olen todella tyytyväinen. Tuotevalikoima on monipuolinen, eikä hintakaan paha. Mulla ei muita meikkejä olekaan kuin vaan Avonin. Nytkin Avonin meikit naamassa :::DDDD


    • tyytyväinen tuotteii

      Meidän alueen tiiminvetäjä postittaa kuvastot liian myöhään meille konsulteille..
      :(

      • Gloria76

        Etkö voi pyytää häntä postittamaan hieman aiemmin? Itse postitan heti ensimmäisellä viikolla konsulenteille, Tänään siis lähtee vino pino kuvastoja matkaan :)


    • Avon,ei kiitos

      Tilasin myös Avonilta tuotteita kun olivat niin halpoja,mutta ei kyllä halvalla hyvää saa.Lakkasin tilaamallani Color me pretty kynsilakalla kynnet ja ihmettelin kun ei levittynyt kunnolla ja lohkeili ikävästi jo seuraavana päivänä kunnes huomasin että lakka oli päiväysvanhaa puolella vuodella!Senses suihkugeelit ei tuoksu miltään ainakaan ne mitä olen tilannut,eri jos haluan hajusteetonta!Kovin vaikuttavat samankaltaisilta kun Lidl ketjuissa myytävät kosmetiikat,halpaa ja huonoa laatua...

    • Gloria76

      Hei Avonin tuotteissa oleva päivämäärä on valmistuspäivämäärä eikä "parasta ennen päivämäärä".

      Itse suosittelen asiakkaille aina Avonin Nailwear Pro kynsilakkaa, jolla on todella hyvä pysyvyys.

      Avonilla on kolmen kuukauden palautuoikeus eli voit helposti palauttaa tuotteet joihin et ole tyytyväinen.

      Olen myynyt tuotteita jo pitkään en ole kenenkään muun kuin niiden ketkä eivät voi sietää mitään tuoksuja moittivan Senses suihkugeelejä. Luonnollisesti en niitä heille kyllä suosittelekaan :)

      Harmi kun sinulle on sattunut sopimattomia tuotteita. Toivottavasti uskallat vielä jatkossa kuitenkin kokeilla muita Avonin tuotteita

    • ou jee

      Hei!
      Olen tilannut tuttavani (Avonin konsultti) kautta jonkin verran Avonin tuotteita ja kaikki ovat olleet todella HYVIÄ! Kertaakaan en ole pettynyt. Ripsiväri oli hyvä, harkan muotoilu sellainen, että ei tarvinnut kääntää taivuttajalla ollenkaan, kun harja käänsi kauniiksi. Ei varissut päivän mittaan.
      Aikoinani 80-luvulla olin itse jonkin aikaa Oriflamen konsultti ja ne tuotteet oli ja on edelleen huonoja. Huulipunat valuu, luomivärit varisee tai "viiruuntuu", kasvovoiteet on kuin voita..jää ihon pinnalle.
      Olen ollut erittäin tyytyväinen tilauksiin ja miten kauniita koruja joka kuvastossa on! Käytän koruja asusteena ja Avonin korut ovat saaneet paljon ihasteluja. Ei ole mennyt rikki käytössä tai himmentyneet. Tilaisin tuotteita useamminki, jos varani antaisivat myöden! Hyviä tuotteita, kumpa niitä saisi myös kaupasta!!

    • Pysytään totuudessa!

      Oriflamella saat 25 % alennuksen kaiken suuruisista tilauksista. Esim. osta 50 € -25 % maksat 37.50 € posti kulu 6.00 € = 43.50 € Avonin tilaus 50 € postikulu 3.50 € = 53.50 €

      Oriflame 43.50 €
      Avon 53.50 €

      Älä mene lankaan postikulu vertailulla.

      Oriflame on pohjoismaista luonnonkosmetiikkaa joka on tällä hetkellä maailman nopeimmin kasvava Suomen ja Euroopan suurin kosmetiikan suoramyynti yritys. Pohjoismainen laatu on tunnetusti kaikessa korkealuokkaista toisin kuin Amerikassa jossa laadulla ei ole mitään merkitystä siellä pääasia on saada massa myyntiä laadun kustannuksella. Avon on pikkutekijä Suomen markkinoilla verrattuna Oriflameen.

    • Oriflame!!!

      Kyllähän se on kosmetiikassa niin että laatu ja hinta käy käsikädessä. HALPA ei voi olla hyvää, ellei firma myy tappiolla.

      • gloria76

        paljonkos oriflamella maksat paketista jos tilauksen arvo on 80 euroa tai sen yli? avonilla ei tule koskaan yli 80 euron tilauksista postikuluja. käsittääkseni Oriflamella tulee aina olenko oikeassa? eli isompi tilaus tuleekin halvemmaksi kuin oriflamella.


      • gloria76 kirjoitti:

        paljonkos oriflamella maksat paketista jos tilauksen arvo on 80 euroa tai sen yli? avonilla ei tule koskaan yli 80 euron tilauksista postikuluja. käsittääkseni Oriflamella tulee aina olenko oikeassa? eli isompi tilaus tuleekin halvemmaksi kuin oriflamella.

        Riippuu.
        Itse en maksa yhtään mitään postikuluja Oriflamelle tilauksista. Avonillahan et saa edes alennusta pienistä tilauksista, joten tottakai siellä on pakko tilata yli 80eurolla, jotta on yhtään mitään hyötyjä. Oriflamella saat alennuksen pienistäkin tilauksista.

        On laskettu, että jo jos tilaa yli 33eurolla niin kannattaa tilata omalla asiakasnumerolla koska jo tällöin jää plussan puolelle.
        Mites Avonilla? Varmaan alkaa kannattamaan vasta kun tilaa yli 80eurolla?


      • Ei kiitos

        Oriflamen kosmetiikka ynm.on kalliinpia ja esim.Vartalo voiteet,pyöreissä purkeissa on mielestäni samaa tököttiä,tuoksu vaan on erilainen,ja kalliita ovat.Olen joskus ostanut,mutta en enään.Avonin tuotteet ovat parempia,ihanan tuoksuisia ja hinta laatu suhde on kohdallaan.Oriflamella on ylihinnoiteltu.


    • Itse tykkään avonista hirveästi, on kokeiltu itseruskettavaa, luomivärejä, suihkugeelejä, kasvorasvoja, käsivoiteita, meikkivoiteita, hajuvesiä ym ym...

      ainut mihin olen pettynyt oli suihkutettavaan itseruskettavaan sekä vahvantuoksuiseen kasvorasvaan joka jätti öljyisen pinnan. muut on ollut loistotuotteita, varsinkin luomivärit!

    • Jumala on yksi

      tekstit va va va vapiipiiippiiiidseesseevattt jojjjjoooostain syystä

    • Kosmetiikkahirmu

      Itse pidän huomattavasti enemmän Avonista kuin Oriflamesta. Oriflamen nettisivut tökkivät jatkuvasti ja muutenkin koin kyseisen firman paljon epämiellyttävämpänä. Samoin kokeilemani tuotteet eivät ole Oriflamelta olleet kovinkaan kummoisia, kalliista hinnasta huolimatta. Avonilta olen löytänyt pari suosikkituotetta ja pidän kyseisestä firmasta tilaamista paljon helpompana ja asiakasystävällisempänä. Toki on sattunut Avoniltakin muutama tuote, joka ei ole ollut mieleeni mutta silti kokonaisarvosana on huomattavasti Oriflamea parempi. En siis toimi Avonin konsulttina, tilaan ihan vain itselleni.

    • Avonin konsultti

      Kannattaa muistaa,että Avonin tuotteissa on vain valmistus päivä ja tuotteet säilyy avaamattomina 12-24kk ja avattuina 6-12kk,se on yleensä merkitty tuotteisiin,Nythän Avonille on tulleet myyntiin upeat hiusvärit,mitkä on laadukkaita ja kolmivaiheisia.

    • Mietin...

      Sitä vaan mietin, että miten Avonilla tienaa? Sehän mainostaa itseään, että konsultti voi tienata rahaa myymällä Avonia, mutta jos myyt asiakkaalle tuotteen ja maksat siitä itse Avonille saman hinnan, eihän siinä konsultille jää mitään käteen?

    • sdnvkls

      Avonista en ole varma, mutta veikkaisin toimivan suhtkoht samalla tavalla kuin oriflame jota itse edustan. Eli saat edustajana alennusta tuotteista ja ilmaiseksi tuotteita. Oriflamessa alennuksen saa kaikenkokoisista tilauksista ja aloituspakkauskin tulee ilmaiseksi ja iso kasa tuotteitakin heti ensitilauksen mukana ilmaiseksi.

    • pöö

      onhan oriflamellakin minimitilausmäärä, ennenkuin saa 25% aletta!!!!!!

    • of_triin.

      pöö:lle tiedoksi.
      Ei todellakaan ole mitään minimitilausrajaa, tuotteista saat alennukset vaikka 10e tilauksesta!

    • Catya80

      Hei!
      Avonin tuotteista saat jo 30€:n tilauksesta 10% alennuksen, 60€:n tilauksesta 15% sekä väh.90€:n tilauksesta 25% alennusta ja myös ilmaisen toimituksen noutopisteeseen!

      Olen tiiminvetäjä Avonilla.
      Mielelläni otan uusia halukkaita kauneuskonsultteja toimivaan tiimiini.
      Täyden tuen ja avun saat minulta, että pääset hyvin alkuun.
      En vaadi tilaamaan yhtään sen enempää kuin itse haluat.
      Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla, niin avataan sinulle tilaajatunnukset ja laitetaan ensimmäistä kuvastoa postiin.

      [email protected]

      -AVON Tiiminvetäjä Katja

    • Anonyymi

      Olen kaksi kertaa nyt tilannut avonilta. Luulin että on ihan normiverkkokauppa josta lähetetään tilaus postin kautta ja maksat etukäteen. No mitä vielä. Tilaukseni meni jollekin edustajalle, joka ei halunnut tuoda sitä kotiin asti johon sen tilasin. Jouduin menemään 20km päähän hakemaan pakettia kahden viikon päästä tilauksestani ja tärkein tilaamani tuote puuttui.

      Päätin antaa toisen tilaisuuden. Jo muutaman päivän päästä puhelimeeni tuli kysely nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, sotu . En klikannut sitä auki, kun luulin sitä kyselyä roskapostiksi tai rikolliseksi yhteydenotoksi. Toinen viesti tuli sitten äsken, jossa vaadittiin että paketti pitää maksaa heti tänään edustajan tilille, muuten ei onnistu. Silloin huomasin että se edellinen "uteluviesti" jota en viitsinyt avata oli avonin edustajalta. Ilmoitin että olen jo tilauksen yhteydessä antanut henkilötietoni, enkä ilmoita sotuani verkossa tai puhelimitse kenellekään. Hän olisi halunnut tehdä minulle asiakasnumeron, mutta olisi voinut ilmoittaa jo viestin alussa olevansa avonilta. Ihmiselle tulee aika paljon näitä ihme kyselyitä millon mistäkin. Ompa hankalaa ja epämääräistä saada sieltä omaa pakettia. Tarvii varata ilmeisesti paljon aikaa vastailla edustajille ja varata bussirahaa että saa tuotteensa. Helpompaa on käyttää perinteisiä nettikauppoja joissa saa maksaa verkkopankilla heti, eikä odotella edustajia jotka haluavat tietää sotusi.

      • Anonyymi

        Todella outo "kioski". Mulle tuli sellanen ylläri sieltä että haluun poistaa kaikki tietoni heiltä, mutta nytpä eiole s.posti toimiva enkä saa heihin mitään yhteyttä!!


    • Anonyymi

      Hyviä. Käyttänyt -80-l.

    • Anonyymi

      Avonilla mennyt moni asia vaan huonompaan. Hyviksi todetut tuotteet poistuneet tai muuttuneet huonommaksi. Paketit usein rikki. Myös osa edustajista hehkuttaa vaan kaikkea, mitään negatiivista et saisi tuoda julki.
      Tuotteet monesti loppuunmyyty heti kampanjan alussa. Hinnat nousseet hurjasti.
      Monen vuoden edustajana tullut päätökseen edustus avonin kohdalla.
      En voisi suositella enää avonin tuotteita.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2188
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      161
      1776
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      156
      1662
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      12
      1239
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      13
      1164
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe