Hyvät kuulokkeet?

nuari

Mitkähän olis hyvät kuulokkeet. Tietokoneeseen, mp3-soittimeen tai mihin vaan. Pitäs olla kestävät. Ja varsinkin johdot on tupannu hajoomaan aika lyhyessä ajassa. Pelkään että jos ostan kalliit, niin niistäkin johto hajoaa. Ajankuluessa kun johto on taskussa taittunut monta kertaa, johdon muovi on heikentynyt jolloin musiikki rupee pätkimään. Ja äänenlaatu pitäs olla sellanen mehevä, pehmeä, hyvät bassot, eikä särisis vaikka soittais lujemmalla. Ja sit tietty pitäs olla mukavat päässä, ja turvalliset kuuloelimille :)

11

9938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plimplom

      Itse olen tässä hankkimassa kannettavaan seuraavia plugi-kuulottimia:

      http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/p?openform&pc^eb^PLUG

      Isommista en tiedä. Itselläni on AKG K240 M:t, mutta ne eivät ole niinkään musiikin kuunteluun. Kannattaa tarkistaa merkit Dynaudio ja Sennheiser.

      • Itsellä sellaiset...

        Käväise gigantissa...
        Sieltä miekin olen ostanut laadukkaat PIONEER kuulokkeet( 25 euroa)jotka ovat sangalliset (sangat menee korvien taakse), ne ovat mukavat ja niistä lähtee hyvin hyvin bassoa. Niitä on mukava käyttää. Korviin eisatu jopa testaamani 4 tunnin putkeen kuuntelun.

        PIONEER SE-E07 25€
        14-24000 Hz
        Imperdanssi 32
        Tehonkesto, korkeintaan 500
        herkkyys 104

        Kuva on tässä: http://www.moresound.ru/images/it/b_416382.jpg


      • trekker
        Itsellä sellaiset... kirjoitti:

        Käväise gigantissa...
        Sieltä miekin olen ostanut laadukkaat PIONEER kuulokkeet( 25 euroa)jotka ovat sangalliset (sangat menee korvien taakse), ne ovat mukavat ja niistä lähtee hyvin hyvin bassoa. Niitä on mukava käyttää. Korviin eisatu jopa testaamani 4 tunnin putkeen kuuntelun.

        PIONEER SE-E07 25€
        14-24000 Hz
        Imperdanssi 32
        Tehonkesto, korkeintaan 500
        herkkyys 104

        Kuva on tässä: http://www.moresound.ru/images/it/b_416382.jpg

        Eikös foorumillasi ole kävijöitä kun tänne taas kirjoittelet, rekistöimättömänä nykyään tosin.......


    • Sama.

      Ja todella kestävä johto ja eivät särise.

      Johto on mulla mennyt varmaan viisi kertaa johonkin kiinni, jolloin vetäisin sen ja vain tuo plugi irtosi kuulokeliitännästä... Ja toimiihan ne...voin laittaa isomman kuvan sähköpostiisi niistä jos sellaisen ilmoitat/halua kuvan

    • kuulo

      Lujaa soivat ja turvalliset kuuloelimille! Ei löydy samassa paketissa.

    • kossitar

      Koss porta pro on klassikko joka ei esittelyitä kaipaa.


      • joku!?@?%&(/U

        juu tilasin CDON:com:ista koss porta pro kuulokkeet nii en oo varma äänen laadusta että onko i han hyvät? olen kuullut plajon kehuja mutta siitä päätellen ne sitten on hyvät.en vaan tiedä mitenpäin ne laitetaan päähän xD.ei viel tullu mut siis siinä mihin korvat menee sen yläpuolella on sellaiset jutut nii miten päin????


    • Tulpat

      Creativen EP-630 tulpat. Ihan loistavat vaikkeivat olekaan Kossit tai Sennhaiserit... ;)Ja edulliset.

    • Z-Man

      Ensinnäkin älä pidä johtoa silleen, että se menee taitoksille! Opi virheistäsi! Ostin ite KOSS SparkPlugin ja hyvä basso korostus on eikä maksanu ku 19,90 cdon.comista postituskuluineen...

    • Beats by dr. Dre

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe