Kyseessä Pohjolankadun Kotipizza 22.3.
eli siis eilen keskiviikkona.
Todennäköisesti tonnikalasta tai katkaravusta.
Samana iltana rajua oksentelua pitkälle yöhön, voimattomuutta ja äkillinen kuumeen nousu.
Diagnoosina ruokamyrkytys ja tämä päivä sohvalla reporankana.
Että kiitos kotipizzan pojat, hienoa työtä!
Ruokamyrkytys
35
40676
Vastaukset
- nti
Ruokamyrkytys ei välttämättä tule heti ruuan syömisestä vaan saattaa kestää aikaa ennenkuin oireet tulevat, et siis voi olla varma oliko kyseessä juuri tuo ruoka josta myrkytyksesi sait. Mielestäni asia pitäisi tutkia ennenkuin julkisesti menee tuollaista julistamaan!?
- tiit:)
otithan kotipizzaan yhteyttä ja ilmoitit että mahdollisesti sain ruokamyrkytyksen heidän tekemästä pizzasta.jos et niin tee se, sillä voi olla muutkin ihmiset vaarassa..
- ripulit tuli
Viime viikolla ostimme samaisesta pizzeriasta pizzaa ja illalla alkoi hirveä mahan vääntö ja ripuli.
Nevö osta pizzaa siitä paikasta! - ruokamyrkytys
iskee pienellä viiveellä. Jos päivällä söitte niin tuo ilta osuis ajallisesti aika oikeaan.
- pitzzan ystävä
Jotain siinä pitsassa oli vialla,en puhu ruokamyrkytyksestä mut jotain muuta syötäväksi kelpaamatonta siinä oli. Ei siitä mennyt kuin n.4 tuntia kun alkoi vessassa juoksu.
- tehdä
pitzzan ystävä kirjoitti:
Jotain siinä pitsassa oli vialla,en puhu ruokamyrkytyksestä mut jotain muuta syötäväksi kelpaamatonta siinä oli. Ei siitä mennyt kuin n.4 tuntia kun alkoi vessassa juoksu.
asialle jotain muuta kun vinkua netissä, tampio?
- mutta
tehdä kirjoitti:
sitten vois tyhjänjauhajalle räpsähtää sormille. Täällä huutelu on paljon turvallisempaa ja helpompaa.
- voi...
mutta kirjoitti:
sitten vois tyhjänjauhajalle räpsähtää sormille. Täällä huutelu on paljon turvallisempaa ja helpompaa.
saavuttaa asialleen paljon suuremman yleisön.
Mitä järkeä on soittaa itse raflaan. He voivat kyllä pahoitella tapahtunutta jne. mutta luuletko, että he itse kertovat asiasta eteepäin?
No ei todellakaan. Päinvastoin. - voi myös
voi... kirjoitti:
saavuttaa asialleen paljon suuremman yleisön.
Mitä järkeä on soittaa itse raflaan. He voivat kyllä pahoitella tapahtunutta jne. mutta luuletko, että he itse kertovat asiasta eteepäin?
No ei todellakaan. Päinvastoin.esittää perättömiä väitteitä. Harvemmin niitä kukaan rupee tutkimaan. Kokeileppas esittää syytöksiä paikan päällä tms......
- pointtini
voi myös kirjoitti:
esittää perättömiä väitteitä. Harvemmin niitä kukaan rupee tutkimaan. Kokeileppas esittää syytöksiä paikan päällä tms......
mutta mitäpä sitä kauhalla vaatimaan, kun on lusikalla annettu.
- pizzan ystävä
tehdä kirjoitti:
tampio?? Sinä.
Yhdyin aloittajan kirjoitukseen.
- Epäilen että yrität mollata.
Kuule, oksennustautia on liikkeellä johon liittyy kuumetta eikä taatusti ainakaan meidän työpaikalla ole pizzaa ostettu sieltä.
Pohjolankadun Kotipizzasta saa parasta pizzaa koko kaupungista ja parasta palvelua myös.- näin on
Nyt on todellakin liikkeellä ärhäkkää kuumeista mahatautia. Meidän työmaalta oli samaan aikaan pois töistä kuusi henkilöä ja ei yksikään ole syönyt ko. pizzeriassa, välimatkaakin kun on n. parisataa kilometriä.
- pizzeriat
ole sen kummempia kuin mitkä muutkaan pizzeriat. Isolla rahalla mainostettuja ja yliarvostettuja RENKEJÄ ketjulle... Olen ollut kyseisessä ketjussa töissä, mutta erissä kaupungissa...
- pizzan ystävä
näin on kirjoitti:
Nyt on todellakin liikkeellä ärhäkkää kuumeista mahatautia. Meidän työmaalta oli samaan aikaan pois töistä kuusi henkilöä ja ei yksikään ole syönyt ko. pizzeriassa, välimatkaakin kun on n. parisataa kilometriä.
oksennustautia meilläkään. Pisti vaan tuo kirjoitus silmään ja samalla viikolla syötiin samaisessa pitseriassa josta seurasi ripuli ja armoton mahakipu. aamulla ei ollut enää mitään.
- illalla asioinut
samat oireet.. tauti tuli, vaan ei kyllä lääkärissä käyty, luultiin tavalliseksi oksennustaudiksi
- on liikkeellä
sitä on kuulkaas nyut muutenkin liikkeellä, että uskonpa että turha mennä ketään yksinään syyttelemään.. Meillä kans kova mahatauti ja kuumettakin. Eikä olla käyty pitsalla =)
- ketju
valvokkaan...? joka asiaa on tähän asti HERRA PIZZA valvonut esim. jos olet laittanut juustoa liikaa Pizzan päälle,heti on tullut huomautus, tarkistappas raaka-aineiden käyttömäärä kun kattees jää näin alas.Kaikki joudut ottamaaan sieltä mistä määrätään. Kaikkea tekemisiäs isoveli valvoo... SIELÄ SITÄ ON YRITTÄJÄN VAPAUTTA. jossakin yrittäjä haluaa olla oma ittensä,niin siinä sitten käy paska lentää ku varpusparvi. Siisteydestä kun ei suoranaisesti kilahda ketjulle provikka euroja, niin valvontakin on tietty sen mukaista.
- Georke
Kävin eilen Kotipizzassa ja sen
jälkeen päätin hieman ulkoilla,
Ylityö, Pohjanhovi, Doris, Kellari...
ja tietenki hiukopalana makkaraherrrkkku
scanpurkerista.
Ja ette usko miten se yrjöttääkään tänään!!
kyllä siinä pizzassa oli jotakin!!- pitsan ystävä
toi oli tosi hyvä hahahhahaahha
Samaa ihmettelin kun ryyppäsin koko perjantai illan että miks mulla lauantai aamuna janotti vielä niin perhanasti vaikka koko illan juonu muahahahhaha - LENTÄÄ
OLET SITÄ MITÄ SYÖT
- xxxx
Tuota tautia on nyt Rovaniemellä liikkeellä ja jos oot sen Kotipizzasta saanut ni se on tarttunut pizzan tekijältä pizzan välityksellä, ei raaka-aineista. Monet Rovaniemen ravintolat ovat saaneet lähiaikoina useita reklamaatioita samasta aiheesta kun ollaan käyty syömässä ja nyt oksettaa ja ruikulituttaa, voi voi.. Se on nyt vaan semmonen epidemia likkeellä. Kannattaa vähän miettiä ennen kuin alkaa tommoista väittämään.
- Pohjolankatu on kpki:n paras
Kukahan katkera se tänki viestin alotti. Toivottavasti joku kertoo sitä Pohjolankadun Kotipizzan omistajalle.
Siellä on aina ollu hyvä palvelu ja hyvät pizzat.
Oiskohan kilpailevan yrityksen provo?
Mahatautia on liikkeellä tollot!
- Vaihtoehto
on mahdollinen, että söit vain liikaa ja vatsasi meni sekaisin.
Minulle käy monestikin niin, että en nälissäni ja ahneuttani muista, että jos syö koko pizzalätyn kerralla ja jos on vielä valkosipuliakin mukana niin vatsaa alkaa vääntää ja se johtuu siitä, että suoli ärtyy.
Sitäpaitsi pizza paistetaan niin kuumassa lämpötilassa, että siitä on vaikea ruokamyrkytystä saada. Ruokamyrkytys tulee useimiten kypsentämättömästä ruuasta, majoneesi pahin aiheuttaja.
Että ei sulla miään ruokamyrkytys ole.- lentää
paska lentää kuin varpusparvi!
- HAMMAS
lentää kirjoitti:
paska lentää kuin varpusparvi!
olihan sekin juttu, että olulaisesta pitseeriasta oli löytynyt rotanhammas lätystä..?
taisi mennä pizzan halut, ainakin vähäksi aikaa...
mitähän löytyy seuraavaksi..? - inhoontunut
HAMMAS kirjoitti:
olihan sekin juttu, että olulaisesta pitseeriasta oli löytynyt rotanhammas lätystä..?
taisi mennä pizzan halut, ainakin vähäksi aikaa...
mitähän löytyy seuraavaksi..?Eipä kyllä pizza kulje kurkustani alas enää tuon uutisen jälkeen. Ehkä joskus kymmenen vuoden päästä, kun olen jo unohtanut asian. Täysin mahdotonta syödä ulkona yhtään missään, kun aina pitää miettiä, että mitäköhän tänne kuulumatonta tässäkin sitten on...
- Tyytyväinen asiakas..
Tulipahan eilen syötyä kyseisen pizzerian pizzaa eikä täällä päin ole mitään ongelmia ollut...
- räypäriräy
Ilmoitus lääkärille ruokamyrkytys epäilystä.
Lääkäri soittaa terveystarkastajalle, ja ne käy paikan päällä. jos siellä on joku onkelma, se käsitellään sitte.- kipeä
Kävin perjantaina hesburgerissa syömässä chicken wingsejä, yöllä alkoi hirveät vatsakivut ja tämän jälkeen ripulointi. Laitoin ko. hesburgeriin palautetta ja sieltä vastattiin että pahoillaan ollaan, mutta asialle ei voi tehdä mitään, koska en käynyt laboratoriokokeissa todistamassa ruokamyrkytystä. Ja että hyvää joulua...just oikeen nauratti toi viesti, kyllä se nyt aika selvästi ne chicken wingsit oli, en kyllä mene enää koskaan heseen! Mietin vain, että mitä nyt voisin tehdä, että saisin hesen vastuuseen?ei tä voi jäädä tähän, että siellä ei ruoan tuoreudesta pidetä huolta...
- ruokamyrkytysss!!
uskon siihen ruoka myrkytykseen koska olin mäkkärissä ja ranskalaiset maistuivat oudoilta... ikinä en oo maistanu nii pahoja ranskalaisia kuin nyt. kesti n. 4h kun alkoi koskea hirveästi mahaan oksetti mentiin keskus sairaalaa myöhään illalla ja todettiin ruokamyrkytys emme olleet ajatelleet että se voisi olla se mutta olikin.. En ikinä mee enää mäkkärii, lupaan sen!!!! KÄYKÄÄ LUKEE NETISTÄ TIETOO SIITÄ JOS VITTU ETTE USKO ET SE VOI TULLA!
- höhöh
hesestä myrkytys
Kävin perjantaina hesburgerissa syömässä chicken wingsejä, yöllä alkoi hirveät vatsakivut ja tämän jälkeen ripulointi. Laitoin ko. hesburgeriin palautetta ja sieltä vastattiin että pahoillaan ollaan, mutta asialle ei voi tehdä mitään, koska en käynyt laboratoriokokeissa todistamassa ruokamyrkytystä. Ja että hyvää joulua...just oikeen nauratti toi viesti, kyllä se nyt aika selvästi ne chicken wingsit oli, en kyllä mene enää koskaan heseen! Mietin vain, että mitä nyt voisin tehdä, että saisin hesen vastuuseen?ei tä voi jäädä tähän, että siellä ei ruoan tuoreudesta pidetä huolta...
^hei mul kävi just samalla taval ku kävin eilen hesessä syömäs ihan normaalin juustoaterian!! ja aattelin ihan samal tavalla etten mee enää ikinä heseen syömää.. - Yuukkis
Kas kummaa, muistan kun keväällä 2008 kävin exäni kans kyseisessä pizzeriassa ja hänellä alkoi 4 h päästä siitä kauhiat vatsakivut.
- Tohtoritolonen
No niin lapsukaiset...
Menkäähän pesemään kädet ennen ruokailua. Puolella tämänkin sivun valittajista olisi jäänyt tauti saamatta. Totuus on että hyvinkin todennäköisesti olette itse itsellenne vatsaoireet hommanneet. Aika rohkeaa lähteä heti yrittäjiä syyttelemään. Heidän raaka-aineitaan valvotaan kuitenkin tarkemmin kuin oman jääkaaappinne sisältöä. Sieltähän ette tietenkään koskaan ole tautia saaneet.
Rasvanen pizza tai tuliset siivet hotkittuna tyhjään mahaan, niin ei ihme jos vatsaa vääntää ja varpusparvi lentää
Ettekö te oikeasti maista jos ruoka on vanhaa tai pilaantunutta??? Luulisi ruuankin maistuneen jo paskalta jos oireet heti iskee. - 3rk1
Hei aikuisethan hoitaa asiat nini että kun moni netisä huutaa ruokamyrkytysvaarasta, nii mennää sinne pitseriaan kännissä rähiseen.
Se yleensä korjaa tilanteen ja kaikki elävät onnellisena elämänsä loppuun saakka. Naurettavaa touhua suomi24:ään kirjotella tommosta. Menkää sinne lääninhallitukseen tai missä se terveystarkastaja on joka kerää näytteet ravintolasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685