pieni alhaalta...

apua

auttakaa mua..miten pitäis pukeutua että näyttäisin naiselta enemmän.mulla on tosi kapea lantio ja jostain ihme syystä todella leveät hartiat.kärsin tästä todella ja vielä kun joskus on asiasta huomauteltu tyyliin "ootsä joku kehonrakentaja".en todellakaan ole... :/
mietin tätä asiaa päivittäin enkä tykkää itsestäni yhtään tämän takia..en tiedä kuuluuko tämä viesti tänne mutta kuitenkin..

6

1136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

No ainakin kannattaa käyttää tummia yläosia (pienentää) ja vaaleita alaosia (suurentaa). Ei missään nimessä ainakaan olkatoppauksia (jakuissa) tai vaakaraitaa yläosissa. Parhaita kehonosia kannattaa opetella korostamaan - huiveilla, vöillä jne. Mielestäni myös isot kaula-aukot, esimerkiksi v-aukot ja venepääntiet pienentää tuota leveiden hartioiden vaikutelmaa, kireät o-aukot taas korostavat harteikkuutta. Pienillä jutuilla saa paljon aikaan ja voithan yrittää hankkia muotoja alakroppaan lisää esim. treenaamalla.

• apua..

kiits :) mutta mielestäni vene-pääntie leventää kun se on vaakatasossa,en sit tiedä. harmi juttu kun tykkään kamalasti vaakaraidallisista paidoista.. :/ mistään ei saa pystyraidallisia paitoja!! ikävää on se.
        miten ihmeessä voi saada treenaamalla leveämään lantion... :(

• katriiiii
        apua.. kirjoitti:

kiits :) mutta mielestäni vene-pääntie leventää kun se on vaakatasossa,en sit tiedä. harmi juttu kun tykkään kamalasti vaakaraidallisista paidoista.. :/ mistään ei saa pystyraidallisia paitoja!! ikävää on se.
        miten ihmeessä voi saada treenaamalla leveämään lantion... :(

Nyt oot löytäny vertaises! Oon myöskin hyvin leveeharteinen ja kapee lanteinen tyttö ja hei, usko tai älä, mää nautin siitä!! Kaikki housut istuu ku valettu ja näyttää tosi urheilulliseslta, älä suotta rupee mitään leveetä lantioo treenaa vaan nauti siitä että oot tällänen! Kaikki vaatteet näyttää varmasti hyvältä sun päällä joten nyt vaan oma itseluottamus ylös ja kadulle!!

• apua...
        katriiiii kirjoitti:

Nyt oot löytäny vertaises! Oon myöskin hyvin leveeharteinen ja kapee lanteinen tyttö ja hei, usko tai älä, mää nautin siitä!! Kaikki housut istuu ku valettu ja näyttää tosi urheilulliseslta, älä suotta rupee mitään leveetä lantioo treenaa vaan nauti siitä että oot tällänen! Kaikki vaatteet näyttää varmasti hyvältä sun päällä joten nyt vaan oma itseluottamus ylös ja kadulle!!

nonni,kiva etten oo yksin :) en vaan millään pysty nauttii tästä asiasta :( yritän kovasti mutta sit nään jonkun jolla on sopusuhtasempi vartalo ja alkaa masentaa suunnattomasti..haluisin olla pieni. en haluis näyttää urheilulliselta :/ ainakaan liikaa..
        eri asia jos olisin hirveen pitkä ja laiha niin olisin ku mallit,mutta ku oon vielä suhteellisen lyhytkin :/ huoh,mutta onnea sinulle kun olet sinut itsesi kanssa!! :)

• kans
        apua... kirjoitti:

nonni,kiva etten oo yksin :) en vaan millään pysty nauttii tästä asiasta :( yritän kovasti mutta sit nään jonkun jolla on sopusuhtasempi vartalo ja alkaa masentaa suunnattomasti..haluisin olla pieni. en haluis näyttää urheilulliselta :/ ainakaan liikaa..
        eri asia jos olisin hirveen pitkä ja laiha niin olisin ku mallit,mutta ku oon vielä suhteellisen lyhytkin :/ huoh,mutta onnea sinulle kun olet sinut itsesi kanssa!! :)

yks samanlainen. Mä oon kyllä aina ollu ylpee vartalostani, mutta arvaappa kun ikää tulee (mulla40 ) ja alkaa tuo vatsanseutu kerätä massaa vaikka muuten oon laiha kuten sinä. Nyt tää vartalon malli mua on alkanu ottaa aivoon. Jos olis leveemmät lanteet niin ei tuo vatta näyttäis isolta. Siis kun tällaseen ruipeloon 50kiloseen laitetaan vähänkin läskiä vatsalle niin se näkyy.

Oon huomannu, että jus tuo iso kaula-aukko / v-aukko hämää kivasti leveitä harteita. Samoin mulle passaa tosi hyvin matalantioiset farkut ja niihin leveä näyttävä vyö. Se ikäänkun tasapainottaa kokonaisuutta. Nyt on myös paljon paitoja, jotka on rintojen alta kireitä (nauha tms) ja levenevät lievästi alas. Sopii hyvin.Kokeile.

• heiluen

myös leveähelmaiset vähän polvien ylä- tai alapuolelle ulottuvat hameet hämäävät uskomaan, että lantiotakin löytyy. Ja ovathan ne naisellisen näköisiä noin muutenkin :) Siihen lisäät vielä sen v-aukkoisen paidan niin voila!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      72
      10542
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      243
      4506
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      155
      3892
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      162
      3393
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      42
      3152
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      43
      2857
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      2380
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      20
      1940
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      62
      1726
    10. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      26
      1461
    Aihe