Tarkoittako nallekarhu niinku et on vähän mahaa ja iso koko, vai voikos luhyt laiha mies olla nallekarhu?
Onko siis kyse luonteesta vai ulkonäöstä.
Terveisin nallekarhun nököinen mies mutta ei muuten :D ehkä...
mikä on nallekarhu
5
3017
Vastaukset
- on luonne
ja kaikki...en kyllä käyttäisi nallekarhua muuten kuin just sellaisesta vähän mahakkaasta tyypistä..
- Orange
Lyhyt ja laiha, tai edes pitkä ja laiha ei mitenkään voi olla nalle.
Nallemaisuus tulee nimenomaan isosta ja vähän kömpelöstä ulkomuodosta. Valtaosa naisista on takuulla sulaa vahaa parimetrisen, satakiloisen järkäleen edessä. Makunsa kullakin =:O- harvinaisen
oikeassa. Täällä on yksi joka todellakin on sulaa vahaa parimetristen satakiloisten järkäleitten edessä. :P Kunpa joskus saisinkin sellaisen itselleni ... Vaan jos laitan nettiin deitti-ilmoituksen ja kerron siinä pitäväni isoista miehistä, niin siihen vastailee miehet joilla on paljon leveyttä, mutta vähän pituutta. Höh. Ei sellainen mies tunnu isolta tällaisen yli 170-senttisen naisen mielestä ... :(
- johbero
..olen ainakin joskus sanonut miestä nallekarhuks jos se on ollut söpö. Eli ei liity mitenkään kokoon tms...
- Danna,
Mulle sana nalle tai nallekarhu yhdistettynä mieheen luo epämiellyttävän assosiaation. Se on vähän blösö mies, pehmeä, isokin tai sitten jotenkin poikamainen, eikä sellaset herätä mussa mitään intohimoja. Ei edes äidinvaistoja...
Toiset tykkää, että nallekarhu on synonyymi söpölle, mutta mä olen täysin päinvastaista mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676