Brasilialaiset naiset

Ou jees

Eilen tuli mtv3lta dokumentti Brasilialaisista naisista. 80% Brasilialaisista naisita tekee kaikkensa näyttääkseen mahdollisimman kauniilta.

Jees, siellä on naisilla oikea asenne. Mitenkähän suomalaiset "naiset" saataisiin oppimaan Brasilialaista asennetta.

Ei ihme että Keskisen Vesakin on päättänyt heivata suomalaiset tyhjäpäiset homssut ja suunnannut katseensa Brasiliaan.

44

6885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesa?

Keskisen Vesa on juorulehtien mukaan väkivaltainen, törppö juoppo, jota kukaan täysjärkinen nainen ei kestä. Joten tervemenoa sinne Brasiliaan.

• Machoman

Brassi naiset ovat vaativia naisia. Ei niille mitkään lökäpöksyt kelpaa ja rahaa pitää olla siis periaatteessa... Brassimiehet ovat taasen machoja kaikki, uskottomia ja täysin moraalittomia. Naistet ovat riippuvaisia näistä luusereista ja niitten on pakko yrittää miellyttää niitä kaikin keinoin ettei ne lähde kävelee. Minusta tasa-arvo on parasta, täällä ei naisten tartte elää miehiä varten pelkästään.

• sika
        Machoman kirjoitti:

Brassi naiset ovat vaativia naisia. Ei niille mitkään lökäpöksyt kelpaa ja rahaa pitää olla siis periaatteessa... Brassimiehet ovat taasen machoja kaikki, uskottomia ja täysin moraalittomia. Naistet ovat riippuvaisia näistä luusereista ja niitten on pakko yrittää miellyttää niitä kaikin keinoin ettei ne lähde kävelee. Minusta tasa-arvo on parasta, täällä ei naisten tartte elää miehiä varten pelkästään.

Brassimiehet ovat kaikkea muuta kuin machoja. Tossun alla suurin osa. Tosin isosta maasta loytyy jos jonkinlaista.
        Brassinaiset ovat ehka maailman naisellisimpia naisia. Osaavat tosiaan pitaa huolta niin itsestaan kuin miehestaankin ja siina sivussa menee kodin- ja lastenhoitokin. Ei ole suomipojalla brassityton kanssa mitaan hataa, itseasiassa painvastoin. Ainoa ongelm voi tulla kommunikoinnin kanssa mutta siitakin selviaa opettelemalla Portugalia.
        Mita tulee tasa-arvoon, niin ei mitaan tasa-arvoa ole olemassakaan. Suomen militanttifemakot ovat panneet miehet niin vitun ahtaalle etta ei mitaan tolkkua. Todellinen tasa-arvo loytyy juuri esim. brassi kulttuurista missa miehet saavat olla miehia ja naiset ovat naisia.
        Itse en omaa brassinaistani vaihtaisi yhteenkaan suomalaiseen, kylla niin suuri ero on brassien hyvaksi etta....

• ..............................
        sika kirjoitti:

Brassimiehet ovat kaikkea muuta kuin machoja. Tossun alla suurin osa. Tosin isosta maasta loytyy jos jonkinlaista.
        Brassinaiset ovat ehka maailman naisellisimpia naisia. Osaavat tosiaan pitaa huolta niin itsestaan kuin miehestaankin ja siina sivussa menee kodin- ja lastenhoitokin. Ei ole suomipojalla brassityton kanssa mitaan hataa, itseasiassa painvastoin. Ainoa ongelm voi tulla kommunikoinnin kanssa mutta siitakin selviaa opettelemalla Portugalia.
        Mita tulee tasa-arvoon, niin ei mitaan tasa-arvoa ole olemassakaan. Suomen militanttifemakot ovat panneet miehet niin vitun ahtaalle etta ei mitaan tolkkua. Todellinen tasa-arvo loytyy juuri esim. brassi kulttuurista missa miehet saavat olla miehia ja naiset ovat naisia.
        Itse en omaa brassinaistani vaihtaisi yhteenkaan suomalaiseen, kylla niin suuri ero on brassien hyvaksi etta....

Naisesi valkoinen, sekoitus, inkkari vai musta? Siellä päin kuulemma on saksalaisiakin jotka ovat asuneet satoja vuosia ja ainostaan menneet naimisin saksalaisten kanssa.

• sika
        .............................. kirjoitti:

Naisesi valkoinen, sekoitus, inkkari vai musta? Siellä päin kuulemma on saksalaisiakin jotka ovat asuneet satoja vuosia ja ainostaan menneet naimisin saksalaisten kanssa.

No joo. Ei ole tytossa yhtaan negridi piirteita, joten ilmeisesti valkoinen. Tosin ihovari on huomattavasti tummempi kuin allekirjoittaneella. Samoin hiukset ja silmat.
        Kaiken kaikkiaan asiallinen..

• tätä
        sika kirjoitti:

Jos sinulla on ulkomaalainen vaimo ja olet tyytyväinen häneen niin fine. Mutta täytyykö samaan hengenvetoon kritisoida suomalaisia naisia. Vaikka he eivät sinulle sopisikaan luonteensa puolesta, niin surimmalle osalle suomalaisista miehistä kyllä. Ja miehet ovat jopa onnellisia heidän kanssaan. Jos ihminen on todella tyytyväinen elämäänsä ja valintoihinsa ei hän tunne tarvetta suhtautua negatiivisesti muihin.

• sika
        tätä kirjoitti:

Jos sinulla on ulkomaalainen vaimo ja olet tyytyväinen häneen niin fine. Mutta täytyykö samaan hengenvetoon kritisoida suomalaisia naisia. Vaikka he eivät sinulle sopisikaan luonteensa puolesta, niin surimmalle osalle suomalaisista miehistä kyllä. Ja miehet ovat jopa onnellisia heidän kanssaan. Jos ihminen on todella tyytyväinen elämäänsä ja valintoihinsa ei hän tunne tarvetta suhtautua negatiivisesti muihin.

alahtaa johonka kalikka kalahtaa.

Fakta on etta suomalaiset naiset ovat ajaneet miehet pirun ahtaalle. Kaikki muka tasa-arvon nimissa. No onnexi yha useampi kohtalotoveri on suunnannut katseensa paremmille markkinoille.

• ???
        sika kirjoitti:

Fakta on etta suomalaiset naiset ovat ajaneet miehet pirun ahtaalle. Kaikki muka tasa-arvon nimissa. No onnexi yha useampi kohtalotoveri on suunnannut katseensa paremmille markkinoille.

Ja mitenkähän tämä nyt kalahti minuun? Itselläni on mies Keski-Euroopasta mutta silti en mollaa suomalaisia miehiä. En valinnut häntä siksi, että suomalaiset miehet olisivat mielestäni vastenmielisiä.

Jos sinusta tuntuu, että suomalaisten naisten kanssa on vaikea tulla toimeen niin hienoa, että olet löytänyt naisen muualta. Kuitenkaan et tunnu pääsevän katkeruudestasi irti vaan itket täällä suomalaisten naisten pahuutta. Ole tyytyväinen oman naisesi kanssa.

Suurin osa suomalaisista valitsee suomalaisen puolison. Vaikka sinun olisi se kuinka vaikea hyväksyä sinun ja minun kaltaiset ulkomaille tähyäjät ovat yhä vähemmistössä tässä maassa.

Tuntuu ettei ulkomaalainen vaimosi kuitenkaan ole saanut sinua unohtamaan suomalaisen naisen kauheutta. Haluaisitko sittenkin sisimmässäsi suomalaisen naisen? Siitä yleensä puhe mistä puute:)Minä olen tyytyväinen elämääni ja valintoihini.Minun ei tarvitse sen takia täällä kritisoida jotain tiettyä ryhmää ja yleistää suuressa katkeruudessani heihin liityviä asioita.

• .............

juorulehdistä? Häähää mikä urpo.

• maailmassa
        sika kirjoitti:

naiset ovat ajaneet miehet ahtaalle. Parempaa markkinaa ei ole olemassa.
        Sinä ja sun kohtalotoverit saatte luvan tyytyä siihen, siis: menette naimisiin (suomalais)naisen tai oikea/vasenkädellänne kanssa.
        Anteeksi kirjoitusvirheitä.
        Haleja teille. Ulkomaalainen nainen :D

• sika
        ??? kirjoitti:

Ja mitenkähän tämä nyt kalahti minuun? Itselläni on mies Keski-Euroopasta mutta silti en mollaa suomalaisia miehiä. En valinnut häntä siksi, että suomalaiset miehet olisivat mielestäni vastenmielisiä.

Jos sinusta tuntuu, että suomalaisten naisten kanssa on vaikea tulla toimeen niin hienoa, että olet löytänyt naisen muualta. Kuitenkaan et tunnu pääsevän katkeruudestasi irti vaan itket täällä suomalaisten naisten pahuutta. Ole tyytyväinen oman naisesi kanssa.

Suurin osa suomalaisista valitsee suomalaisen puolison. Vaikka sinun olisi se kuinka vaikea hyväksyä sinun ja minun kaltaiset ulkomaille tähyäjät ovat yhä vähemmistössä tässä maassa.

Tuntuu ettei ulkomaalainen vaimosi kuitenkaan ole saanut sinua unohtamaan suomalaisen naisen kauheutta. Haluaisitko sittenkin sisimmässäsi suomalaisen naisen? Siitä yleensä puhe mistä puute:)Minä olen tyytyväinen elämääni ja valintoihini.Minun ei tarvitse sen takia täällä kritisoida jotain tiettyä ryhmää ja yleistää suuressa katkeruudessani heihin liityviä asioita.

No tosiaan ei.

Miksi olisin katkera suomalaisille naisille? Olen osuuteni saanut, kiitos.
        Homman nimi nyt vaan on se etta muualla on oikeita naisellisia naisia, niin ulkonaollisesti kuin kaytokseltaan.
        Sorry, mutta suomalaiset naiset "tunnetaan" militanttifemakkoina ja silla selva.
        Ja ennenkuin joku alahtaa etta ei kaikki ole, sanon etta enemmisto nyt kuitenkin.

• pärjätä

Kauneuteen panostaminen tarjoaa köyhillekin brasilialaisille naisille mahdollisuuden menestyä

Köyhyydestä voi nousta kauneuden avulla

Venäjällä on sama tilanne jossa 5 prosenttia väestöstä omistaa 90 prosenttia kaikesta omaisuudesta

• kuin kaksi marjaa

Kehitysmaita molemmat.Brasilialta puuttuu vain ydinase

• Amazonas
        kuin kaksi marjaa kirjoitti:

Kehitysmaita molemmat.Brasilialta puuttuu vain ydinase

Brasilia tuhoaa Amazonasin alueen metsiä ja tuhoaa alueen alkuperäiskansoja

Venäjä hävittää Siperian luontoa ja alkuperäiskansoja

• pyrkii

länteen huoriksi tai vaimoiksi.Ulkonäön täytyy olla siksi kohtuullinen

• asuneena

venäläiset ämmät on täysin mauttomia Ja miehet on SAIRAAN rumia!

• el muerto

Pinnallista elämää-ää-ää...

• holtermann

vai mitenkä pystyt kirjoittelemaan?

• lannista !

Jos on pakko pitää pipaa jatkuvasti ja aurinko ei paista niin yritä siinä olla hyvännäköinen ja reipas. Kyllähän vähän ruskettunut on aina kauniimpi ja terveemmäm näköinen. Mutta liika meikkaaminen on kamalan näköistä. Kuitenkin pääasia pitäisi olla ihmisen luonne.

• holtermann

suomalaisen naisen kanssa,kun ne jyrää teidät

latino naisten kanssa te vasta olisitte kusessa

on näes sen verran voimakas luonteisia ne

• latinon kanssa seurustellut

Heh, tuo oli kyllä ihan osuvasti sanottu...:D

• holtermann
        latinon kanssa seurustellut kirjoitti:

Heh, tuo oli kyllä ihan osuvasti sanottu...:D

koska olen puoliksi latino ;)

• ..........
        holtermann kirjoitti:

koska olen puoliksi latino ;)

Aijaa, no ilmankos sun viestisi ovat poikkeuksetta fiksun miehen viestejä verrattuna muihin palstalla roikkuviin kummallisuuksiin.
        Hyvä juttu, jatka kirjoittamista!:) t. suomalainen nainen

• hyvännäköisimmistä hyvännäk...

Me aloitetaan kaunistumaan ja pitämään itsemme hyvännäköisinä sitten, kun suomipoika ensin hoitaa kaljamahansa kuntoon ja opettelee pukeutumaan!!!

• richard handsome

liian myöhäistä sitten. trimmatut ja tyylikkäät suomalaiset miehet lähtee hakemaan trimmattua ja tyylikästä naista ulkomailta. brasseista tai vaikkapa aasiasta, nih! jos komean ja kunnollisen miehen haluat, niin eikö kannattaisi aloittaa itsestä huolehtiminen jo nyt?

• ......

Ehkä vain asenteita tarvitsisi muokata, jotta tuo haaveesi saavutettaisiin. Esimerkiksi itselläni on muitakin toivomuksia itselleni kuin näyttää mahdollisimman kauniilta. Esimerkiksi olla mahdollisimman hyvä äiti, hyvä vaimo ja työntekijä. Tarkoitan, että esimerkiksi tyytyväinen ilme hyvän seksin jälkeen miehen kasvoilla, ylennys työpaikalla ja lasten nauru päästessä pulkkamäkeen on paljon tyydyttävämpi asia kuin vaikka juuri manikyyristä tulleet kynnet. Tietenkin minä, kuten moni muukin nainen haluaa näyttää kauniilta; pitää kropan kunnossa ym sellaista... Mutta se ulkonäkö ei ole sellainen asia, että olisin mitä tahansa valmis tekemään sen vuoksi. Kai kokisin sen tavallaan surullisena jos kauneus olisi se hallitseva asia elämässäni.

Ja toisaalta haluan olla kaunis itselleni ja miehelleni, sen jälkeen (kaukana tosin) tulevat toiset naiset...ja ne muut miehet ovat kuitenkin se viimeisin kohderyhmä johon minun tarvitsisi tehdä vaikutusta. Sitäpaitsi tieto siitä, että jos olisin ruma ja lihava ja se, kuinka ala-arvoisesti sinäkin minuun sen myötä suhtautuisit tekee kauneudesta vähemmän tavoiteltavan asian.

Kuinka paljon itsellesi merkitsee se, että olisit komea ja täysin tuntemattomat naiset olisivat tyytyväisiä ulkonäköösi?

• ko. dokumentin,

ja todella ihmettein, että kuka voi ikinä antaa itsestään noin tyhjäpäisen vaikutelman, kuin tuossa ohjelmassa brasilialaisista naisista annettiin? Jos ihmisen päähän ei muuta mahdu, kuin se että milät näyttää, niin sitä on vaikea pitää älykkään. En tiedä ovatko he oikeasti sellasia vai antoiko tuo surkeasti toteutettu dolumetti sellaisen kuvan. Mieleeni jäi joukko "kauniita" ja tyhmiä akkoja, joita puunaa vähemmän kauniit.

• niin minkä

vuokis pitäisi oppia? Oleko sitä mieltä että nainen on luotu vain miestä miellyttämään mutta ei toisin päin?

• tuo videolta

tänään katsottua, enkä mitenkään eirityisen kauniita naisia nähnyt. Samanlaisia olisivat suomalaisnaiset jos heillä olis aurinkoa vuoden ympräi ja aikaa käydä joka päivä salilla, kosmetologilla, manikyyrissä ja muissa kyyreissä, kampaajasta puhumattakaan. Ja vaikka olisikin niin luulenpa että mies laittaisi lopun moiselle touhulle jo kk:n päästä jos ei jo aiemminkin.

Mitä tulee siihen 18.. vai oliko 16 vuotias malliin, niin en nähnyt siinä kerrassaan mitään kaunista. Tavallinen riuku.

En myöskään ymmärrä miksi pitäisi hankkia itselle jokin massiivinen takapuoli?? Itse nautin omasta pienestä, kiinteästä pepustani enkä ikään hankkis moista hyllyvää laitosta.

Ja toivottavasti kaikki muistaa että tuollaista "kaunista" vartalo.. eli siis normaalia treenattua vartaloa ei saa ilmaiseksi ja jos jättää kuntoilun, niin eipä mene kauaa kun alkaa lihakset roikkumaan siellä täällä. Ja mitä enemmän niitä on hankkinut niin sitä enmmän ne roikkuu.

Niin ja.. kuinka moni luulee että itsestään huolta pitävä nainen suostuu ottamaan itselleen suomalaisen miehen joka ei juurikaan välitä siitä miltaä näyttä. Ü Vaikka olihan siellä katukuvassa ihan tavallisiakin brasseja.. vähän tukevia ja pullukoita. Kyllä sellainen voisi ehkä ottaa, mutta kovaan kyytiin varmaan joutuu...

• osijeosijfosifj

tahdon matkustaa brasiliaan sohimaan kullillani joka suuntaan

• dont

Sinunlaisia on taalla ihan liikaa. Pidetaan Brasilia ja Brasilian tytot puhtaana.

Kiitos!

• Kas kummaa kun

kukaan ei ole muistanut mainita sitä mitä videon loppupaikkeilla sanottiin. Brasilialaiset haluavat tulla omillaan toimeen, tientat omat rahat, eikä alistua miesten valtaan. Poikkeaako siis mitenkään suomalaisista. :D

• sika

varmasti.
        On yksi asia olla omavarainen kuin olla omahyvainen.
        Suomalainen militanttifemakko nyt kun ei vaan osaa olla nainen.
        Brasiliasta naita femakkoja saa etsimalla etsia ja ei loyda.....

• voi:)
        sika kirjoitti:

varmasti.

On tainnut suominainen potkaista sinua kunnolla militanttifemakkojalallaan;)

• sika
        voi:) kirjoitti:

On tainnut suominainen potkaista sinua kunnolla militanttifemakkojalallaan;)

ole.
        Toisin kuin suurin osa suomalaisista miehista, osaan "nostaa kytkinta" ennenkuin mitaan moista ehtii tapahtua.
        Joten turha yrittaa pelata katkeruus korttia, ei toimi.

• täytyy olla
        sika kirjoitti:

varmasti.

kyllä vakavaia ongelmia itsesti kanssa. Ü

Ottasit rennosti niin kuin minäkin. Ü Nauti elämästä, matkustele, ihaile maisemia.. ÄLÄKÄ AJATTELE NAISIA JOKA IKINENE MINUUTTI!!! Ü

En minäkään ajattele miehiä jatkuvalla syötöllä, enkä käy niitä täällä haukkumassa. Jos mies on tullakseen niin on ja mulle on ihan sama minkämaalainen se on (kunhan ei ole muslimi). Pääasia että aivota pelaa ja hyväksyy mut sellaisen kuin olen. En siis kovin kummoisena. Toisekseen haluan miehen jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä ja joka ei lamaannut täysin jos jonain päivän ei ole ruoka pöydässä, kuten suomi mies tekee.

Voi tietysti olla että olen joku kamala nainen, josta miehet aina valittaa, mutta entäs sitten. Ei se teiltä ole poissa.. en ainakaan usko että huolisin teitä. Ettekä te varmasti minua. Itse voin olla lopun ikäni ilman miestä jos ei sopivaa tule eteen enkä menetä mitään.

No valita pois vain. Ei se kyllä sun oloas yhtään kohenna, mutta ei siitä meille haittaakaan ole. Neuvona voisin kyllä sanoa, että hanki parempi itsetunto niin pystyt tekemään jotain, jos ei vaimoke tee. Viedä vaikka roskat sen sijaan että pidät siitä tunnin saaranan vaimolle. Ja voisinpa tähän loppuun sanoa, että naapurissani asuu venäläinen pariskunta, enkä ole vielä kertaakaan nähnyt, että vaimo vie roskapusseja säiliöön. En kertaakaan. (Hällä on muuten kaunis ja tyylikäs vaimo.) Tietysti voi olla että olen ollut syömässä aina silloin kun mies on viemässä roskia ja vaimo vienyt silloin kun silmä välttää.. Mutta ehdottomasti mies vie varmasti enemmän. Pystyispä suomimies samaan.

• possulle
        sika kirjoitti:

ole.
        Toisin kuin suurin osa suomalaisista miehista, osaan "nostaa kytkinta" ennenkuin mitaan moista ehtii tapahtua.
        Joten turha yrittaa pelata katkeruus korttia, ei toimi.

Kyllä jotain on aina käynyt jos ajatusmaailma kulkee tuollaisia ratoja. Ei ihmiset synny tuollaisten ajatusten kanssa. Vähän niin kuin haava polvessa. Joku ensin viiltää ennen kuin haava ilmestyy. Ilman viiltoa ei ole haavaa. Omasi ei ole päässyt vielä parantumaan.

• sika
        possulle kirjoitti:

Kyllä jotain on aina käynyt jos ajatusmaailma kulkee tuollaisia ratoja. Ei ihmiset synny tuollaisten ajatusten kanssa. Vähän niin kuin haava polvessa. Joku ensin viiltää ennen kuin haava ilmestyy. Ilman viiltoa ei ole haavaa. Omasi ei ole päässyt vielä parantumaan.

Miksi aina pitaa jotain olla tapahtunut?
        Ennen tykkasin makaronilaatikosta ja nyt olen sita mielta etta haluan mieluummin kunnon pihvin.
        Ei se makaronilaatikko ole minulle mitaan pahaa tehnyt, en vaan enaa tykkaa.

• sinä nyt...
        sika kirjoitti:

Miksi aina pitaa jotain olla tapahtunut?
        Ennen tykkasin makaronilaatikosta ja nyt olen sita mielta etta haluan mieluummin kunnon pihvin.
        Ei se makaronilaatikko ole minulle mitaan pahaa tehnyt, en vaan enaa tykkaa.

...maksalaatikkoa niin vimmaisesti, että kirjoittelet siitä katkeria juttuja ruokapalstoille?

• sika
        sinä nyt... kirjoitti:

...maksalaatikkoa niin vimmaisesti, että kirjoittelet siitä katkeria juttuja ruokapalstoille?

En missaan tapauksessa. En kirjoita KATKERANA mistaan yhtaan minnekaan.
        Mika siina oikein on, onko vaikea ymmartaa etta jos nyt ei vaan enaa kelpaa niin ei kelpaa. Eihan tama asia ole niin vaikea ymmartaa, eihan?

• :0)
        sika kirjoitti:

En missaan tapauksessa. En kirjoita KATKERANA mistaan yhtaan minnekaan.
        Mika siina oikein on, onko vaikea ymmartaa etta jos nyt ei vaan enaa kelpaa niin ei kelpaa. Eihan tama asia ole niin vaikea ymmartaa, eihan?

Käyttämäsi ilmaukset ovat aika voimakkaita ja negatiivisia. Ei nyt ihan sellaisia joita ihmiset yleisesti käyttävät toisistaan kommunikoidessaan. Militanttifemakko kuulostaa vähän eilaiselta kuin "maksalaaatikko ei oikein maistu"

Ja älä pelkää, uskon että kelpaamisen suhteen tunne on molemminpuolinen;)

• Janna

...on sit löytänytkin oikein paikallisen huoran,buhahaa....!!

• kokemusta on

kaksi- ja kolmekymppisenä. Mutta sitten kun keski-ikään päästään, vähät välittävät linjoistaan ja liikkumisesta... korkean itsetuntonsa takia eivät sitten edes pysty ymmärtämään miksi mies ei enää ole erityisemmin kiinostunut heidän pyylevistä muodoistaan...vaan vika on miehessä

• kokemustapa hyvinkin

siis eroavat suomalaisista naisista?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe