SlipKnot naamarit

moo

mistä näitä voisi ostaa? suomesta? kiitos.

6

1228

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slipper

Eikös se ole jo nähty että täällä ei kannata mainita slipknottia, se ei vaan ole tarpeeks "true" tälle truemetalli palstalle. JA noita maskeja voi kyllä olla aika vaikee hankkia suomesta tai suomalaisista kaupoista.

• moo

en käy täällä koskaan niin en tiedä miten täällä slipknottia arvostetaan. mut omasta mielestä on slipknot on hyvä ja kuuluu tälle palstalle. niin on mut huuto netis olis muutama mut ei sitä mitä mä etin :/

• slipper
        moo kirjoitti:

en käy täällä koskaan niin en tiedä miten täällä slipknottia arvostetaan. mut omasta mielestä on slipknot on hyvä ja kuuluu tälle palstalle. niin on mut huuto netis olis muutama mut ei sitä mitä mä etin :/

juu kyllä se slipknot metalliin mun mielestä kuuluu mutta se ei vaan kelpaa tämän "palstan" käyttäjille.
        Kenen maskia muuten etsit

• moo
        slipper kirjoitti:

juu kyllä se slipknot metalliin mun mielestä kuuluu mutta se ei vaan kelpaa tämän "palstan" käyttäjille.
        Kenen maskia muuten etsit

coreyn maskia :D se on hienoin. mut se vahvempi mis on ne rastat ja menee koko pään ympärille on paras. mut kyl se nykyinen maskikin kelpais :D

• SlipKnoT.

Osaisko joku vastata mistä löytäis Shaw Clown Crahan:in Iowa maskia. Minusta se on hienoin, toki kyllä Coreynkin maskit ovat siistejä.

• huujh

Nu/alternate metalli on vähän kyseenalaista mutta otsikossa mainitaan ulkomainen metalli ja heavy joten sillon siitä saa puhua täällä koska ei ole erikseen numetal-palstaa. Tyyliltään nuo pellet joutas pelle-genreen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      352
      1485
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1206
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1075
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      851
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      454
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      93
      441
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe