Tulin nyt tänne palstalle kun olen huomannut että häpeä-foorumilla ei ole pahemmin liikettä koskaan.
Onko mielestänne outoa, että en kehtaa mennä kenenkään muun kuin itseni kanssa esim. saunaan? Ja ei, en ole 13-vuotias. En käy koskaan uimahalleissa (yksi syy on kyllä sekin että uiminen ei kiinnosta) ja ajatus siitä että joutuisin olemaan ikosillani muiden ihmisten seassa tuntuu vastenmieliseltä. Kuntosalilla en koskaan mene suihkuun.
Siskoni ja eräs ystäväni ovat ihmetelleen sitä etten kehtaa mennä "julkisiin" suihkutiloihin tai saunaan muiden kanssa. En halua mennä saunaan edes tuttujen seurassa.
Minulla ei sinänsä mitään omituista ole vartalossani, mitä nyt hieman karsastan daisareitani. :)
En vain halua että minut nähdään alasti. Hieman tunnen itseni oudoksi kun kaikki muut ihmiset (näköjään) voisivat harrastaa vaikka nakujumppaa keskellä kauppatoria. Olenko oikeasti niin omituinen?
Häpeän alastomuutta.
14
2031
Vastaukset
- omituinen
Piste.
- Kai sitä
aina jollain tavalla on vähän ainakin "nuuka" kropastaan. Uimahallit ovat ihania paikkoja siinä mielessä, että kaiken näköistä ja kokoista ihmistä löytyy. Tulee niin normaali olo siellä muiden seassa, sellainen olo, että kelpaan juuri tällaisena minäkin :).
Kuinkahan paljon noilla mallien kuvilla on vaikutusta siihen, että hävetään omaa vartaloa? Onneksi nyt ollaan menossa terveempään suuntaan, on tullut vanhempia ja normaalimman kokoisia malleja, jopa lihavia. Ovat huomanneet, millä ikä- ja kokoryhmällä on rahaa ;). Ehkä se helpottaa paineita olla 18 vuotiaan näköinen ja 45 kg painoinen.
Mulle alastomuus on ihan luonnollista. En ole hyväkroppainen, mutta mitä sitten? En ajattele, että kukaan minua katselisi. Tai jos katsoo, niin siitä vaan! Ei kukaan ole täydellinen. Pääasia että itse hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Ikä auttaa :). - Kanssasisar
Mä inhoan saunaa. Kiva olla suomalainen ja inhota saunaa, jee. On saanu selitellä ummet ja lammet miks en nyt vaan riisuudu ja mene saunaan kaikkien ämmien kanssa missä ja milloin vaan.
Olen kai niin ulkomaalainen, ettei musta ole kiva riisuutua muiden nähden alasti, edes säädylliseen saunaan mennäkseni.
Mulla se inho ei liity alastomuuden pelkoon tai inhoon tms. Mä olen sujut oman kroppani kanssa, mutta alastomuus muiden (kuin oman miehen) nähden ei ole musta yhtään kivaa. Normaaliudesta ei vissiin passaa edes puhua, maassa, jossa sauna on in...
Eli et ole yksin. ; ) - Queen-Of-Hearts
aika pitkälle kiinni kasvatuksesta ja ilmapiiristä ympärillä miten alastomuuteen suhtaudutaan. Itselläni ei ole ollut alastomuudesta ongelmaa.. no tosin joskus teininä, mutta eikö kaikilla silloin? Tyttöjen kanssa ollaan monesti mökkeillessä päiväkausia ilman vaatteita (paitsi illalla kun tulee kylmä), siihen ei ole liittynyt mitään seksuaalista, vaan on oikeasti todella vapauttava kokemus :D Siihen nimittäin tottuu... "on kiva vedessä lillua kun vesi hivelee... nenää" ;DDDD
- Mies vaan
...toisaalta voisi olla hyväkin jos menisit vaikkapa sinne uimahalliin ja huomaisit etteivät ne muutkaan ole sen kummallisempia ihmisiä. Ihan samanlaisia viallisia ihmisiä kaikki.
Minä olen mies ja okei, uimahallissa oudoksuttaa, tavallaan vertaa alitajuisesti itseään kuvissa nähtyihin miesmalleihin vaikkei niin pitäisi tehdäkään. Mutta toisaalta ei siellä ole sen kummallisempia kroppia kuin minullakaan ja toisaalta eivät nuo naiset ole hirveästi valittaneetkaan :)
Olihan ne ensimmäiset kerrat julkisissa saunatiloissa vähän outoja, etenkin sekasaunoissa mutta nykyään se nyt on ihan se ja sama. Okei, jollain on tissit, jollain on pimppi, jollain on mulkku, jollain on sixpack, jollain ei... big deal? Ei ne nyt niin ihmeellisiä juttuja ole.uimahalleissa ne vitun kullikarvansa ajelleet urpot jotka käy jossain vessan nurkassa hinkkaamassa itelleen 3/4 heijarin ja sen jälkeen kävelee saunan ovesta sisään kuin euruoopan omistajat tyyliin 'hey everybody,kattokaa kaikki mun komeaa varpua,by the way se reagoi myös pohjavesiesiintymiin'.Jumalauta kenenkään kulli sojota lepotilassa melkein kohtisuoraan eteenpäin ja tee outoja heijariliikkeitä kävellessä,todella veltto kulli on sit kans veltto ja väsynyt ja lepäilee rauhassa alaspäin roikkuen kasseja vasten.Vittu ne tyypit on varmaan jotain homo-pedofiilejä,vieläkin puistattaa kouluaikojen uimahallireissut.
- on kyllä...
yrmio kirjoitti:
uimahalleissa ne vitun kullikarvansa ajelleet urpot jotka käy jossain vessan nurkassa hinkkaamassa itelleen 3/4 heijarin ja sen jälkeen kävelee saunan ovesta sisään kuin euruoopan omistajat tyyliin 'hey everybody,kattokaa kaikki mun komeaa varpua,by the way se reagoi myös pohjavesiesiintymiin'.Jumalauta kenenkään kulli sojota lepotilassa melkein kohtisuoraan eteenpäin ja tee outoja heijariliikkeitä kävellessä,todella veltto kulli on sit kans veltto ja väsynyt ja lepäilee rauhassa alaspäin roikkuen kasseja vasten.Vittu ne tyypit on varmaan jotain homo-pedofiilejä,vieläkin puistattaa kouluaikojen uimahallireissut.
välillä ihan huippujutut, heh... ;DDDDD
harvapa meistä nyt nauttimalla nauttii olla alasti vieraiden silmien edessä jtn. siinä mielessä toi on kait ihan normaalia.Ujostuttaaks sua olla myös oman urokses seurassa alasti (niin mikäli sellainen löytyy)?? Mä en tiiä mtn. siitä miten naiset suhtautuu alasti olemiseen keskenään mut ainakin miehen seurassa kahden kesken monella naisella tuntuu olevan jopa jonkun sortin halu pikkasen 'poseerata' eikä ainakaan mistään ujostelun tapaisesta tunnu olevan tietoakaan.Kyllä mä itekkin ujostelen olla alasti ja siks oonkin joskus ollu pikkasen monttu auki kun joku baarista bongattu yhdenyön nukkumavieras nakkaa vaan kylmän rauhallisesti illalla rintsikat nurkkaan ja aamulla sit pööpöilee ilman minkään sortin estoja ties kuinka pitkään pelkät stringit jalassa tisut vaan heilahdellen.Ei helvetissä mulle tulis mieleenkään pööpöillä munasillani jonkun ventovieraan luona aamulla kulkuset kivasti kilkattaen (jos ei oo tuhmailtu,harmi et sitä varten on pakko riisuutua).
- pööpöilijä_
Nää sun kommentit on joskus aivan mahtavia! Tulipahan taas kunnon naurut perjantai-iltapäivään.. :D
- miullakin.
Minä en ikinä kuuna päivänä pööpöilis tissisilläni stringeissä satunnaisen miehen edessä. Koska en kehtaa, en muka näytä hyvältä stringeissä enkä yläosattomana...ei voi kun kadehtia näitä naisia joilla on "munaa" moiseen itsensäpaljasteluun ventovieraan kanssa. Liekö annan tekosiveän kuvan itsestäni? ://
- myös
Kroppa on muuten kuosissa (tosin olen ehkä alastomana liian laihan näköinen, koska olen isoluinen ja rasvaa ei pahemmin ole joten luut näkyy selvästi), mutta voi jumalauta että HÄPEÄN mun rintoja!!!! JOS mulla olis se normi c-kuppi, niin luultavasti jopa tykkäisin esitellä itteäni, mutta kun ei ole niin...paskempi juttu.
Alastomuudesta en siis tykkää missään tilanteessa, joten eipä oo miestäkään ollu moneen vuoteen. Outo sit varmaanki olen. - miullakin.
Mulla ihan sama. Häpeän rintojani. Ne ovat aika...huomiotaherättävät. :/
Itsevarmuuteni varmasti olisi lisääntynyt jos olisin saanut miehiltä positiivista palautetta mutta ujouteni vuoksi en ole suhteisiin juuri uskaltautunut.- nössöilijä
Minulla on varmasti "parempi" vartalo kuin monilla uimahallissa notkujista, olen urheilullinen joten minulla ei ole selluliittia ja muuta "tavallista." Mielestäni minulla on varsin mukava vartalo (paitsi ne tissit). Silti en tohdi näyttäytyä missään alasti. Jos esim. menisin uimahalliin en kestäisi sitä että joku katsoisi minua (ja ihmisethän tuijottavat, turha yrittää kiistää).
Miestä minulla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan joten alasti ei onneksi tarvitse kenenkään edessä kekkaloida kotosallakaan. - estot voi
nössöilijä kirjoitti:
Minulla on varmasti "parempi" vartalo kuin monilla uimahallissa notkujista, olen urheilullinen joten minulla ei ole selluliittia ja muuta "tavallista." Mielestäni minulla on varsin mukava vartalo (paitsi ne tissit). Silti en tohdi näyttäytyä missään alasti. Jos esim. menisin uimahalliin en kestäisi sitä että joku katsoisi minua (ja ihmisethän tuijottavat, turha yrittää kiistää).
Miestä minulla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan joten alasti ei onneksi tarvitse kenenkään edessä kekkaloida kotosallakaan.nakata nurkkaan.Itse en ole erityisen innokas itseäni näyttelemään,mutta en tuijota ketään uimahallissa,katson kyllä mutta en jää toljottamaan.Menen uimahallissa aina jos pystyy rauhalliseen nurkkaan suihkuttelemaan ja en edes kiinnitä siihen huomiota jos joku tuijottaisi minua.Ei minulla täydellinen kroppa ole ja kaikennäköistä sakkia tuolla halleilla liikkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894