kemin miehet

tuskastunut

ovat perseestä ja syvältä sieltä.
Suurin osa työttömiä juoppoluusereita.

18

3690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

onneksi vain suurin osa :) me vähemmistöosa miehistä olemmekin sitten sitäkin parempia ja mukavia veijareita :)

• ja ne

kemin naisethan ne on kauniita ja iloisia olentoja.kemiläiset juo ku ei kestä kattoo pihtaavia akkojaan selvinpäin.

• tuskastunut

Kyllähän se on niin,ettei juopolla ukolla edes seiso. että se siitä pihtaamisesta...

• Rillumareimullapaseisoo
        tuskastunut kirjoitti:

Kyllähän se on niin,ettei juopolla ukolla edes seiso. että se siitä pihtaamisesta...

Mitäs etit rapakaljabaareista seurasi, vai jyrääkö vaihevuojet jo :)

• Vaimos käy Torniossa

kun ei kemiläiset pysty muuta kun ryyppäämään ja lakkoilemaan revi siittä minä panen vaimoos kommari.

• tässä asiassa olen eri mieltä. osa miehistä on kyllä juoppoja mutta ei suinkaan suurin osa. kemissä on paljon mukavia miehiä ja vieläpä komeita sellaisia, harmillista jos olet törmäillyt vain tuollaisiin miehiin :(

• onkin

ainakin ne joihin sinulla on saumoja.

• ne naiset..

Onko tosi että kemiläisillä naisilla on "tavara" poikittain? Sellaisia huhuja liikkuu... ei ihme etteivät kovin hevillä sitä näytä.

• Racing

viina on hyvaa ja meikasta löytyy uusia ulottuvuuksia ku otan pullon kossu...kivaa=) Taiat olla jonnii sortin LESTAATIOLAINEN?

• ja ne on

vielä kommunisteja

• kiki

Oottepas te nyt hassuja kaikki. Ei tää Kemi nyt kokonaan niin punainen ole. Kerranki tulin Oulusta ni vihreet valot palo;) Olipa huono..Mut kuitenki, että on täällä muitaki ku kommareita. Ainaki mä.
        Ja kyl tääl niitä hyviäki miehiä varmaan on mut ne on välillä aina piilossa tai jossain. Hyvät puolet miehistä tulee esiin ku ne on vaan vähemmän päissään, ettei aina baaris tarvis jutella jonku juopuneen sönköttäjän kans joka räkii puhuessaan. Ei semmoselle heru!

• minä
        kiki kirjoitti:

Oottepas te nyt hassuja kaikki. Ei tää Kemi nyt kokonaan niin punainen ole. Kerranki tulin Oulusta ni vihreet valot palo;) Olipa huono..Mut kuitenki, että on täällä muitaki ku kommareita. Ainaki mä.
        Ja kyl tääl niitä hyviäki miehiä varmaan on mut ne on välillä aina piilossa tai jossain. Hyvät puolet miehistä tulee esiin ku ne on vaan vähemmän päissään, ettei aina baaris tarvis jutella jonku juopuneen sönköttäjän kans joka räkii puhuessaan. Ei semmoselle heru!

minä ku tykkään käydä baareissa suht selvinpäin nii eipä ne naikkoset siltikään tuu juttelemaan, ujostelevat vissiin.Tai sitten kun minä meen niille juttelemaan ni jotenki tulee semmonen olo että olen automaattisesti sovinistisika joka on vain pilden perässä.

• jatkan äsköstä
        minä kirjoitti:

minä ku tykkään käydä baareissa suht selvinpäin nii eipä ne naikkoset siltikään tuu juttelemaan, ujostelevat vissiin.Tai sitten kun minä meen niille juttelemaan ni jotenki tulee semmonen olo että olen automaattisesti sovinistisika joka on vain pilden perässä.

Niin jatkan vielä, että minua ei ainakaan baarista kiinnosta kantaa kotiin jotain humalaista kemiläisnaista. Ja koska täällä on vaikea törmätä naisiin muualla kuin baarissa niin se siitä sitten.Ja en minä kemiläistä oikein ottaisikaan, kaikki hyvät on mennyt muualle tai ovat varattuja.

• juu-u

kyllä se niin on(valitettavasti)että Kemin naiset luulevat itsestään liikoja vaatimalla että pitäs olla varakas ja fiksu sekä filmaattinen mies!!!ei kuulemma kelpaa tavallinen mies joka on kunnollinen.

• ne miehet

perseestä ole, vaan sieltä kannaksen toiselta puolelta tulleet.
      Tämä on faktaa tietoa, ei arvailua.
      näin on marjat.

• itteesi pettynyt

Kyllä miekin kirjoittelisin tälläsiä katkeroituneita sanoja, jos mie olisin siun kaltainen suklaata syövä mänkinalku. Tämä on sitä tyypillistä kemiläistä naista jossa kulminoituu epätodelliset odotukset ja salakavalasti tulleet pelastusrankkaat, jotka roikkuvat vyönpäällä, siten että pojat ei vaan kiinnostu. Ole hyvä vaan ja osta stepperi.

• KreaJäbä

Tule tänne saukin salille niin näet tosi miehiä, ei mitän narukäsi-kynäniska pellejä. MEILLÄ ON TUNTEET TÄÄLLÄ KOHDILLAAN. Meille rauta ja naiset on yhtä tärkeitä kuin Valentinon haba. Jos sinäkin oikeasti haluat tavata miehen joka ei tosiaankaan lopu kesken, niin tule tänne.

ps. ja sitten vittuun kaikki kemin Wannabee bodarit tamppiksen verkkareissaaan.

• OON SUN FANI!!

Hei lisää tarinaa aivan saatanan hyvää juttua!!Saat synkimätkin hymyileen..OON SUN FANI!!!!Saukissa nähdään....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe