urheilun jälkeisenä iltana/yönä minua suuresti kiusaa "levottomat jalat",pohkeissa kova paine eikä ole hyvä olla missään asennossa!olen kuullut että mangnesium auttaa asiaan,olen syönyt jo monta kk mutta jalat eivät vaan anna minun nukkua rauhassa...
levottomat jalat
5
675
Vastaukset
- jsdwe
muistathan aina venyttää pohkeet kunnolla urheilun jäkeen? itselläni oli sama ongelma, mutta magnesiumin syönti on kyllä auttanut. Millaisia magnesium-tabletteja syöt?
- päkä
yritän venytellä,täytyy kyllä myöntää että aika laiskanlaisesti..en oikein tiedä hyviä liikkeitä?kerro!en ole nyt purkin kanssa samassa osoitteessa mutta luontaistuotekaupasta ostin purkin,isokokoinen n.6e,olisko purkki sini/hopea...?
päkä kirjoitti:
yritän venytellä,täytyy kyllä myöntää että aika laiskanlaisesti..en oikein tiedä hyviä liikkeitä?kerro!en ole nyt purkin kanssa samassa osoitteessa mutta luontaistuotekaupasta ostin purkin,isokokoinen n.6e,olisko purkki sini/hopea...?
entäs juotko vettä tarpeeksi treenauksen jälkeen.
- olla aivan oikeasti
hiksa kirjoitti:
entäs juotko vettä tarpeeksi treenauksen jälkeen.
levottomien jalkojen oireyhtymä (RLS).
Kyseessä on aivojen neurologinen toimintahäiriö.
Hermoimpulssien kulku on häiriintynyt ja saatat kärsiä dopamiiniaineenvaihdunnan häiriöstä.
Vaiva saattaa olla geneettinen ja usein myös perinnöllinen.
Hoitoa on saatavilla, mutta tautia ei kokonaan voida parantaa.
Googlettamalla löydät lisää tietoa, esim. Uniliiton sivuilta.
Kerro asiasta lääkärille. - päkä
olla aivan oikeasti kirjoitti:
levottomien jalkojen oireyhtymä (RLS).
Kyseessä on aivojen neurologinen toimintahäiriö.
Hermoimpulssien kulku on häiriintynyt ja saatat kärsiä dopamiiniaineenvaihdunnan häiriöstä.
Vaiva saattaa olla geneettinen ja usein myös perinnöllinen.
Hoitoa on saatavilla, mutta tautia ei kokonaan voida parantaa.
Googlettamalla löydät lisää tietoa, esim. Uniliiton sivuilta.
Kerro asiasta lääkärille.en usko että on kyseessä itse sairaus koska vaiva on vain urheilun jälkeen.Vettä juon paljon...ehkä liikaakin,vähintään 3l/pv.Minusta alkaa tuntua että kyse on siitä venyttelyn puutteesta..olisiko vinkkejä venyttelyyn???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.24410783- 762981
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822658- 882530
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512232Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2672099- 451461
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1311310Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35932