levottomat jalat

päkä

urheilun jälkeisenä iltana/yönä minua suuresti kiusaa "levottomat jalat",pohkeissa kova paine eikä ole hyvä olla missään asennossa!olen kuullut että mangnesium auttaa asiaan,olen syönyt jo monta kk mutta jalat eivät vaan anna minun nukkua rauhassa...

5

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsdwe

muistathan aina venyttää pohkeet kunnolla urheilun jäkeen? itselläni oli sama ongelma, mutta magnesiumin syönti on kyllä auttanut. Millaisia magnesium-tabletteja syöt?

• päkä

yritän venytellä,täytyy kyllä myöntää että aika laiskanlaisesti..en oikein tiedä hyviä liikkeitä?kerro!en ole nyt purkin kanssa samassa osoitteessa mutta luontaistuotekaupasta ostin purkin,isokokoinen n.6e,olisko purkki sini/hopea...?

• päkä kirjoitti:

yritän venytellä,täytyy kyllä myöntää että aika laiskanlaisesti..en oikein tiedä hyviä liikkeitä?kerro!en ole nyt purkin kanssa samassa osoitteessa mutta luontaistuotekaupasta ostin purkin,isokokoinen n.6e,olisko purkki sini/hopea...?

entäs juotko vettä tarpeeksi treenauksen jälkeen.

• olla aivan oikeasti
        hiksa kirjoitti:

entäs juotko vettä tarpeeksi treenauksen jälkeen.

levottomien jalkojen oireyhtymä (RLS).
        Kyseessä on aivojen neurologinen toimintahäiriö.
        Hermoimpulssien kulku on häiriintynyt ja saatat kärsiä dopamiiniaineenvaihdunnan häiriöstä.
        Vaiva saattaa olla geneettinen ja usein myös perinnöllinen.
        Hoitoa on saatavilla, mutta tautia ei kokonaan voida parantaa.
        Googlettamalla löydät lisää tietoa, esim. Uniliiton sivuilta.
        Kerro asiasta lääkärille.

• päkä
        olla aivan oikeasti kirjoitti:

levottomien jalkojen oireyhtymä (RLS).
        Kyseessä on aivojen neurologinen toimintahäiriö.
        Hermoimpulssien kulku on häiriintynyt ja saatat kärsiä dopamiiniaineenvaihdunnan häiriöstä.
        Vaiva saattaa olla geneettinen ja usein myös perinnöllinen.
        Hoitoa on saatavilla, mutta tautia ei kokonaan voida parantaa.
        Googlettamalla löydät lisää tietoa, esim. Uniliiton sivuilta.
        Kerro asiasta lääkärille.

en usko että on kyseessä itse sairaus koska vaiva on vain urheilun jälkeen.Vettä juon paljon...ehkä liikaakin,vähintään 3l/pv.Minusta alkaa tuntua että kyse on siitä venyttelyn puutteesta..olisiko vinkkejä venyttelyyn???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe