levottomat jalat

päkä

urheilun jälkeisenä iltana/yönä minua suuresti kiusaa "levottomat jalat",pohkeissa kova paine eikä ole hyvä olla missään asennossa!olen kuullut että mangnesium auttaa asiaan,olen syönyt jo monta kk mutta jalat eivät vaan anna minun nukkua rauhassa...

5

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsdwe

      muistathan aina venyttää pohkeet kunnolla urheilun jäkeen? itselläni oli sama ongelma, mutta magnesiumin syönti on kyllä auttanut. Millaisia magnesium-tabletteja syöt?

      • päkä

        yritän venytellä,täytyy kyllä myöntää että aika laiskanlaisesti..en oikein tiedä hyviä liikkeitä?kerro!en ole nyt purkin kanssa samassa osoitteessa mutta luontaistuotekaupasta ostin purkin,isokokoinen n.6e,olisko purkki sini/hopea...?


      • päkä kirjoitti:

        yritän venytellä,täytyy kyllä myöntää että aika laiskanlaisesti..en oikein tiedä hyviä liikkeitä?kerro!en ole nyt purkin kanssa samassa osoitteessa mutta luontaistuotekaupasta ostin purkin,isokokoinen n.6e,olisko purkki sini/hopea...?

        entäs juotko vettä tarpeeksi treenauksen jälkeen.


      • olla aivan oikeasti
        hiksa kirjoitti:

        entäs juotko vettä tarpeeksi treenauksen jälkeen.

        levottomien jalkojen oireyhtymä (RLS).
        Kyseessä on aivojen neurologinen toimintahäiriö.
        Hermoimpulssien kulku on häiriintynyt ja saatat kärsiä dopamiiniaineenvaihdunnan häiriöstä.
        Vaiva saattaa olla geneettinen ja usein myös perinnöllinen.
        Hoitoa on saatavilla, mutta tautia ei kokonaan voida parantaa.
        Googlettamalla löydät lisää tietoa, esim. Uniliiton sivuilta.
        Kerro asiasta lääkärille.


      • päkä
        olla aivan oikeasti kirjoitti:

        levottomien jalkojen oireyhtymä (RLS).
        Kyseessä on aivojen neurologinen toimintahäiriö.
        Hermoimpulssien kulku on häiriintynyt ja saatat kärsiä dopamiiniaineenvaihdunnan häiriöstä.
        Vaiva saattaa olla geneettinen ja usein myös perinnöllinen.
        Hoitoa on saatavilla, mutta tautia ei kokonaan voida parantaa.
        Googlettamalla löydät lisää tietoa, esim. Uniliiton sivuilta.
        Kerro asiasta lääkärille.

        en usko että on kyseessä itse sairaus koska vaiva on vain urheilun jälkeen.Vettä juon paljon...ehkä liikaakin,vähintään 3l/pv.Minusta alkaa tuntua että kyse on siitä venyttelyn puutteesta..olisiko vinkkejä venyttelyyn???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe