Esimies ehdotti 5% henk palkan osaksi.
Kaikki muut jotka ovat tehneet samaa hommaa kuin minä ovat saaneet 1-3% lisää työn raskauden takia.
Ja se vielä väitti, että ei oo työn raskaus mikään peruste lisäprosenteille.
Mielestäni kyllä minunkin pitäisi saada tuo kuin jotkut muutkin ovat saaneet sen. Ongelma on siinä, että heillä onkin eri esimies.
Voinko kuitenkin vedota tuohon seikkaan ja vielä sanoa että nyt ei ole yhdenvertainen kohtelu (vedoten yhdenvertaisuuslakiin). Nääs miksi he saavat korkeamman % kuin minä joka teen ihan samaa hommaa ja itse teen työni hyvin, omasta mielestäni ja monen muun työtovereiden mielestä, mutta ei hänen mielestä.. :( ??
henkilökohtainen palkanosa
3
773
Vastaukset
- mutta
jos muut saa 1-3 % ja sinulle on tarjottu 5% niin mitä valitat? Muut teillä pitäisi nousta kapinaan...
- Erdon
1-3 eli vitosen päälle ;) mikä tekee 6-8 %
- tiedän kokemuksesta
Tuo on vähän vaikea tilanne. Toisaalta joku 1-3 % lisää ei pitäisi tuntua juuri missään työnantajalle, mutta tunnen esimiehiä joille jokainen lisäeuro tuottaa käsittämätöntä hikoilua palkkaneuvotteluissa.
Asia on vähän kaksipiippuinen. Toisaalta voit menettää välit esimiehen kanssa jos alat tinkaamaan ja teet asiasta ison numeron. Toisaalta taas voit laittaa oikein tosissaan kovan kovaa vasten ja näyttää että en perkele ala tekemään muita huonommalla palkalla samoja töitä. Käyt asian läpi siis jonkun laki-ihmisen kanssa.
Eli hyvällä tuurilla asia menee läpi, huonolla tuurilla palkka pysyy ja välit esimieheen menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292158
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261688Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121289Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121157- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701