Heippa kaikille! Uusi viikko alkoi taas. Kamalan nopeesti nää viikot menee. Aamupaino oli 83,2 edelliseen viikkoon -400g. hitaasti mutta varmasti mennään. Olen taas alkanu liikkuun hiukan enemmän. Sunnuntaina tein 1,5 tunnin sauvakävelylenkin. Olin kyl aika poikki sen jälkeen. Lauantaina pidin karkkipäivän lasten kanssa ja saunan jälkeen join puoli tölkkiä siideriä, mutta nyt taas palaan arkirutiineihin ja jätän herkut vähemmälle. (Joskus se on vaan niin turkasen vaikeeta pidättäytyä kaikenmaailman herkuista pääsiäinenki tulossa suklaamunineen voi voi) No, joka tapauksessa mukavaa viikkoa teille kaikille kanssasisarille ja antakaa kuulua itestänne!
ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ
9
442
Vastaukset
- Äiti34v
Hei vaan. On se Mami hyvä, että jaksat pitää meitä muita ryhmäläisiä järjestyksessä ja avata uuden polun joka viikolle. Kiitos sinulle. Sinulla menee paino sentään tasaisesti alaspäin. Sauvakävelylenkki on kyllä tehokasta liikuntaa, mutta valitettavasti tulee liian helposti keksittyä kaikki atekosyitä miksi ei muka lenkille ehdi... :) Minä se junnaan paikallani 81 kg:ssa. Ei sitten paino laskenut alle 80 vielä viime viikon aikana, mutta eiköhän se tästä vielä. Sauvalenkkejä vaan enemmän. Pirteää viikon jatkoa kaikille.
- Retiisi06
oih ja voih kun vääntää vatsaa... jep vatsataudis ollaan täällä ja puntarille en ole uskaltanu, kun olen syöny mitä oon sattunu haluamaan, kun niin huono olo. aika huono selitys, mutta jatkan laihutusta sitten kun olen terve, ei jaksa nyt...
Tsemppiä kaikille muille pudottajille! - Hansu
apua kirjoitin teidän vanhaan ketjuun vahingossa, mut näin siellä luki:
Saanko tulla mukaan? Olen maaliskuussa 05 saanut esikois pojan ja vielä vuoden jälkeenkin kannan ylimäärästä 7 kiloa mukanani. Se olisi nyt tarkoitus saada pois niin olisi paljon kevyempi olo ja mahtuisin vanhoihin hyviin vaatteisiini (joista osa on kyllä jo myyty kirpparilla pois uskon puutteessa,heh) :)tervetuloa vaan sekalaiseen seurakuntaan. Meidän ryhmä on kyl kokenu aikamoisen katoamistempun sit viime näkemän. Tällä viikolla ei ilmoittanu kuin kaksi henkilöä itsestään, voi voi. Missäs te oikein luuraatte? Laittakaa nyt ihmeessä kuulumisia itestänne, oli sitten miinusta tai plussaa ei haittaa. Itelläki on tullu niitä plussaviikkoja, mut en o antanu sen häiritä urakkaani saada painoa alas. Joten toivon et maanantaina meitä olis täs ketjussa vähä enenmmän ku kaksi. Hyvää viikonloppua kaikille! Sit sulle uus jäsen semmonen et me ollaan aina maananataina ilmotettu painomme tänne ja sitä kautta tsempattu ja onniteltu toisiamme saavutuksista. Et sillee tää toimii. Tervetuloa mukaan vaan!
- Hansu
Eli olen 162 pitkä ja painan 64,8 kiloa, ennen vauvaa painoin 58-60 kiloa ja siihen tähtään ainakin. Olen ollut laihiksella vasta pari päivää ja paino on tippunut -200g;)
Kiva kun pääsin mukaan, olen sitä mieltä että yhdessä on paljon helpompaa laihtua.
Kerron vielä sen verran että vuosi sitten (maaliskuussa) pääsin sairaalasta synnytyksen jälkeen kotiin painoin 74kiloa ja ne karistin kovalla itsekurilla ja kamalalla dietillä pois heinäkuuhun mennessä. Jolloin painoin tämän saman 65 kiloa, siitä lähtien olen koittanut jatkaa välillä laihuttaen välillä lipsuen, nämä viimeiset kilot on vaan niin kamalan tiukassa, mutta jos olen saanut tuon kymmenen kiloakin pois niin uskon että joskus vielä nämä loputkin.
Mukavaa v-loppua teillekkin:) - Tuike
Heippa kaikki laihduttavat äiteet!
Pääseekö teidän ryhmään mukaan tällainen 28vee äiti, jonka kilojen ei enään pitäisi johtua raskausajasta???
Lapseni on jo 7v. mutta kilojen kanssa oon synnytyksen jälkeen taistellut ahkerasti. 85kg oli synnytyksen jälkeen painoa, jonka sain kerran jo tiputettua 68kiloon, mutta nyt on taas talvi tehnyt tepposet ja painan 75kiloa.
Tämä nettitouhukin on minulle ihan uusi asia, joten olis kiva aloitella jostakin tällaisesta ymmärtäväisestä porukasta?
Tsemppiä vaan kaikille kilojen kanssa taisteleville!!!
=) - Äityli32
74,6 tällä viikolla. 100g, mutta viime viikolla olikin -600g...
Hitaasti mutta varmasti(?).
Olen aloittanut työt ja vaikeempi laskea pisteitä toisten tekemistä ruuista. Tosin plussaa on monet salaatit!! Kun vielä oppis ottamaan vähän pienempiä annoksia =) Täällähän minäkin olen,silloin tällöin käynyt lukaisemassa viestit,mutta itseltä jäänyt nyt kirjoittelematta kun on taas tämä jumivaihe päällä :)
Mutta kyllä se varmasti tästä vielä.En ole nyt mitään hirmu tiukkaa linjaa pitänytkään,olen sallinut itselleni hampurilaisen silloin tällöin jne.On paljon mukavampaa kun välillä saa syödä jotain tosi hyvää,makealle kun en ole niin perso kuin kaikille suolaisille herkuille.
Vatsalihaksia olen kotona tehnyt,päivittäin 3x30 sarjat ja kilon puntit käsissä katson televisiota ja kädet touhuaa siinä sivussa liikkeitä,maanantaisin olen sitkeästi käynyt spinning tunneilla ja niistä on tullutkin minulle tosi tärkeitä hetkiä viikossa.Ihanaa kun vihdoin jaksan koko tunnin polkea ilman tuskaa :)
Pitäsikin varmasti ottaa se mittanauha taas käyttöön kun vaaka on jumittunut siihen 90kg kohdille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450