Omenaviinietikkatableteista

onko kellään mitään tietoo. Kuinka usein niitä otetaan ja ennen vai jälkeen ruokailun ja kuinka monta kerralla, kuinka monta per päivä jne. Olisin erittäin kiitollinen näistä tiedoista.

11

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelmu

terveystuotteet.net:ssä: "Annostus:
      1 tabletti 3 kertaa päivässä runsaan veden kera aterian yhteydessä."

• kera

Juuri näin lukee kaikkien huij... siis laihdutus pillerien ohjeissa. Runsaasti vettä ruokailun yhteydessä tai hetkeä ennen. (vesihän ei täytä vatsaa ollenkaan, eikä vähennä ruokahalua ;)

• rosie

Olen kuullut, että tuolla omenaviinietikalla ei olisi mitään vaikutusta tabletti muodossa. Itse käytän omenaviinietikkaa ihan sellaisenaan ja kahdessa viikossa on 5kg lähtenyt. että suosittelisin sitä mielummin, jos saat sen menemään alas.

• kukkanen

Kuinka paljon omenaviinietikkaa laitetaan lasilliseen vettä ja milloin nautitaan ennen vai jäkeen ruokailun.

• rosie
        kukkanen kirjoitti:

Kuinka paljon omenaviinietikkaa laitetaan lasilliseen vettä ja milloin nautitaan ennen vai jäkeen ruokailun.

no mä laitan n. 2tl lasilliseen vettä (aamuin, illoin). otan aamulla 1h ennen aamupalaa ja sit illalla 1h ennen nukkumaan menoa.

• omenaviinietikkaan
        rosie kirjoitti:

no mä laitan n. 2tl lasilliseen vettä (aamuin, illoin). otan aamulla 1h ennen aamupalaa ja sit illalla 1h ennen nukkumaan menoa.

Tervehdys. Siis Rosie, oletko laihduttanut vaan ottamalla omenaviinietikkaa? Et siis ole tehnyt muutoksia ruokavalioon tai alkanut liikkumaan enemmän? Minä kun olen luullut että omenaviinietikka on vaan huijausta....

• rosie
        omenaviinietikkaan kirjoitti:

Tervehdys. Siis Rosie, oletko laihduttanut vaan ottamalla omenaviinietikkaa? Et siis ole tehnyt muutoksia ruokavalioon tai alkanut liikkumaan enemmän? Minä kun olen luullut että omenaviinietikka on vaan huijausta....

en ole mitenkään muuttanut ruokavaliotani, tosin syön jonkin verran vähemmän, koska omenaviinietikka tuo kylläisyyden tunteen. Ja se vie makeanhimonkin :) oon nyt 2k:ssa saanut 5kg pois ja huomenna on taas punnitus, saa nähdä onko paino tippunut sitten viime viikon.

• töllötin
        rosie kirjoitti:

en ole mitenkään muuttanut ruokavaliotani, tosin syön jonkin verran vähemmän, koska omenaviinietikka tuo kylläisyyden tunteen. Ja se vie makeanhimonkin :) oon nyt 2k:ssa saanut 5kg pois ja huomenna on taas punnitus, saa nähdä onko paino tippunut sitten viime viikon.

että oli omppuetikalla (pullosta) laihduttanu. Kovastihan tuo olikin laihtunut; ainakin 15 kg mutta mulla ei MITÄÄN vaikutusta vaikka otin juuri samaa litkua. Ei sen puoleen; mulla ei ole mitään makeansyömishimoja alunperinlään. Lähinnä rasva ja suolanen ovat paheitani.

• Jozzu
        töllötin kirjoitti:

että oli omppuetikalla (pullosta) laihduttanu. Kovastihan tuo olikin laihtunut; ainakin 15 kg mutta mulla ei MITÄÄN vaikutusta vaikka otin juuri samaa litkua. Ei sen puoleen; mulla ei ole mitään makeansyömishimoja alunperinlään. Lähinnä rasva ja suolanen ovat paheitani.

Mistäs tuota omenaviinietikkaa saa pullomuodossa, kapseleitahan saa mm. luontaistuotekaupoista. Saako normaalista ruokakaupasta vai?
        Ja minkä hintasta se on?

Kiitos..

• ...ottaa imettäessä?
        Jozzu kirjoitti:

Mistäs tuota omenaviinietikkaa saa pullomuodossa, kapseleitahan saa mm. luontaistuotekaupoista. Saako normaalista ruokakaupasta vai?
        Ja minkä hintasta se on?

Kiitos..

Eli otsikossa jo tulikin? Voi olla tyhmä kysymys, mutta pakko tarkistaa... omenaviinietikassahan ei kai ole mitään kummempia lisäaineita? Vai olenko ihan hakoteillä? Ja saako yleensäkään imettäessä mitään tuollaisia ottaa? Ja millä perusteella se vaikuttaa? Lisää aineenvaihduntaa, vie näläntunnetta vai mitä?

• wendy75
        Jozzu kirjoitti:

Ja minkä hintasta se on?

Kiitos..

Ihan tavallisesta ruokakaupasta saa omenaviinietikkaa ja maksaa noin 2,5€,voi vaihdella kaupoittain,mutta euromarketissa maksoi maanantaina 2,30€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4772
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2969
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1500
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1322
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1039
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      981
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      973
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe