Omenaviinietikkatableteista

onko kellään mitään tietoo. Kuinka usein niitä otetaan ja ennen vai jälkeen ruokailun ja kuinka monta kerralla, kuinka monta per päivä jne. Olisin erittäin kiitollinen näistä tiedoista.

11

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelmu

terveystuotteet.net:ssä: "Annostus:
      1 tabletti 3 kertaa päivässä runsaan veden kera aterian yhteydessä."

• kera

Juuri näin lukee kaikkien huij... siis laihdutus pillerien ohjeissa. Runsaasti vettä ruokailun yhteydessä tai hetkeä ennen. (vesihän ei täytä vatsaa ollenkaan, eikä vähennä ruokahalua ;)

• rosie

Olen kuullut, että tuolla omenaviinietikalla ei olisi mitään vaikutusta tabletti muodossa. Itse käytän omenaviinietikkaa ihan sellaisenaan ja kahdessa viikossa on 5kg lähtenyt. että suosittelisin sitä mielummin, jos saat sen menemään alas.

• kukkanen

Kuinka paljon omenaviinietikkaa laitetaan lasilliseen vettä ja milloin nautitaan ennen vai jäkeen ruokailun.

• rosie
        kukkanen kirjoitti:

Kuinka paljon omenaviinietikkaa laitetaan lasilliseen vettä ja milloin nautitaan ennen vai jäkeen ruokailun.

no mä laitan n. 2tl lasilliseen vettä (aamuin, illoin). otan aamulla 1h ennen aamupalaa ja sit illalla 1h ennen nukkumaan menoa.

• omenaviinietikkaan
        rosie kirjoitti:

no mä laitan n. 2tl lasilliseen vettä (aamuin, illoin). otan aamulla 1h ennen aamupalaa ja sit illalla 1h ennen nukkumaan menoa.

Tervehdys. Siis Rosie, oletko laihduttanut vaan ottamalla omenaviinietikkaa? Et siis ole tehnyt muutoksia ruokavalioon tai alkanut liikkumaan enemmän? Minä kun olen luullut että omenaviinietikka on vaan huijausta....

• rosie
        omenaviinietikkaan kirjoitti:

Tervehdys. Siis Rosie, oletko laihduttanut vaan ottamalla omenaviinietikkaa? Et siis ole tehnyt muutoksia ruokavalioon tai alkanut liikkumaan enemmän? Minä kun olen luullut että omenaviinietikka on vaan huijausta....

en ole mitenkään muuttanut ruokavaliotani, tosin syön jonkin verran vähemmän, koska omenaviinietikka tuo kylläisyyden tunteen. Ja se vie makeanhimonkin :) oon nyt 2k:ssa saanut 5kg pois ja huomenna on taas punnitus, saa nähdä onko paino tippunut sitten viime viikon.

• töllötin
        rosie kirjoitti:

en ole mitenkään muuttanut ruokavaliotani, tosin syön jonkin verran vähemmän, koska omenaviinietikka tuo kylläisyyden tunteen. Ja se vie makeanhimonkin :) oon nyt 2k:ssa saanut 5kg pois ja huomenna on taas punnitus, saa nähdä onko paino tippunut sitten viime viikon.

että oli omppuetikalla (pullosta) laihduttanu. Kovastihan tuo olikin laihtunut; ainakin 15 kg mutta mulla ei MITÄÄN vaikutusta vaikka otin juuri samaa litkua. Ei sen puoleen; mulla ei ole mitään makeansyömishimoja alunperinlään. Lähinnä rasva ja suolanen ovat paheitani.

• Jozzu
        töllötin kirjoitti:

että oli omppuetikalla (pullosta) laihduttanu. Kovastihan tuo olikin laihtunut; ainakin 15 kg mutta mulla ei MITÄÄN vaikutusta vaikka otin juuri samaa litkua. Ei sen puoleen; mulla ei ole mitään makeansyömishimoja alunperinlään. Lähinnä rasva ja suolanen ovat paheitani.

Mistäs tuota omenaviinietikkaa saa pullomuodossa, kapseleitahan saa mm. luontaistuotekaupoista. Saako normaalista ruokakaupasta vai?
        Ja minkä hintasta se on?

Kiitos..

• ...ottaa imettäessä?
        Jozzu kirjoitti:

Mistäs tuota omenaviinietikkaa saa pullomuodossa, kapseleitahan saa mm. luontaistuotekaupoista. Saako normaalista ruokakaupasta vai?
        Ja minkä hintasta se on?

Kiitos..

Eli otsikossa jo tulikin? Voi olla tyhmä kysymys, mutta pakko tarkistaa... omenaviinietikassahan ei kai ole mitään kummempia lisäaineita? Vai olenko ihan hakoteillä? Ja saako yleensäkään imettäessä mitään tuollaisia ottaa? Ja millä perusteella se vaikuttaa? Lisää aineenvaihduntaa, vie näläntunnetta vai mitä?

• wendy75
        Jozzu kirjoitti:

Ja minkä hintasta se on?

Kiitos..

Ihan tavallisesta ruokakaupasta saa omenaviinietikkaa ja maksaa noin 2,5€,voi vaihdella kaupoittain,mutta euromarketissa maksoi maanantaina 2,30€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      282
      8363
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      66
      5022
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      281
      4380
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      59
      3014
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      2476
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1870
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1737
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      111
      1735
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1633
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1600
    Aihe