Hei!
Onko Staffpointilla työskennelleitä..? Minä aloitin juuri sitä kautta kaupan puolella osa-aikaisesti (olen opiskelija). Minulla on ennestään alalta kokemusta 5 vuotta, mutta Staffpoint maksaa minulle ihan lähtötason palkkaa. Kerran olen asiasta ohimennen kysynyt ja sanoivat, että "Pitää kysyä suostuuko asiakasfirma maksamaan.." Ei kai tes:ssä määritellyt asita voi olla asiakasyrityksen suostumisesta kiinni..
Miten teillä muilla? Varmaan aion asiasta vielä kitistä, mutta toisaalta tuo peruspalkkakin on opiskelijalle parempi kuin ei mitään.. jos nimittäin en sitten saa enää hommia ollenkaan kun vi****ntuvat muhun..
Staffpoint ja ikälisät
3
2251
Vastaukset
- jonka minä
olen saanut, kun työskentelin Staffpointilla. Ensiksi tein ravintola-alalla töitä, jolloin palkkani oli juuri se alin lähtötason palkka, vaikka työkokemusta oli entuudestaan. Soitin liittoon ja kysyin asiasta. Sanoivat siellä, että hotelli- ja ravintola-alalla työnantajan ei tarvitse huomioida työntekijän aikaisempia työkokemusvuosia palkkauksessa. Niin väärältä kuin se tuntuukin. Kaupan alalla taas työnantaja joutuu huomioimaan aikaisemman työkokemuksen, koska alojen työehtosopimukset ovat erilaiset. Näin myös tehtiin, kun siirryin työskentelemään kaupan alalle Staffpointin kautta. Näin siis vuonna 2003. Soita palvelualojen ammattiliittoon ja tarkista asia.
- Kauan tehnyt
Kyl Staffi tessejä noudattaa aina. Oot vaan sattunu kysyyn joltakin uudelta, joka ei oo asiasta tienny. Paas kysästen uudelleen joltakin päälliköltä, ni johan alkaa homma luistamaan
- noudata
pekkasia ei maksanu ja lomakorvausprosenti päin persettä sain 4kk jälkeen haettua 300e korvauksia
luin sopparin ja käskin heidän maksaa näin kuten asikasfirmassakin (varasto tes)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225867Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744951975Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk251325Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24894