Hei!
Onko Staffpointilla työskennelleitä..? Minä aloitin juuri sitä kautta kaupan puolella osa-aikaisesti (olen opiskelija). Minulla on ennestään alalta kokemusta 5 vuotta, mutta Staffpoint maksaa minulle ihan lähtötason palkkaa. Kerran olen asiasta ohimennen kysynyt ja sanoivat, että "Pitää kysyä suostuuko asiakasfirma maksamaan.." Ei kai tes:ssä määritellyt asita voi olla asiakasyrityksen suostumisesta kiinni..
Miten teillä muilla? Varmaan aion asiasta vielä kitistä, mutta toisaalta tuo peruspalkkakin on opiskelijalle parempi kuin ei mitään.. jos nimittäin en sitten saa enää hommia ollenkaan kun vi****ntuvat muhun..
Staffpoint ja ikälisät
3
2239
Vastaukset
- jonka minä
olen saanut, kun työskentelin Staffpointilla. Ensiksi tein ravintola-alalla töitä, jolloin palkkani oli juuri se alin lähtötason palkka, vaikka työkokemusta oli entuudestaan. Soitin liittoon ja kysyin asiasta. Sanoivat siellä, että hotelli- ja ravintola-alalla työnantajan ei tarvitse huomioida työntekijän aikaisempia työkokemusvuosia palkkauksessa. Niin väärältä kuin se tuntuukin. Kaupan alalla taas työnantaja joutuu huomioimaan aikaisemman työkokemuksen, koska alojen työehtosopimukset ovat erilaiset. Näin myös tehtiin, kun siirryin työskentelemään kaupan alalle Staffpointin kautta. Näin siis vuonna 2003. Soita palvelualojen ammattiliittoon ja tarkista asia.
- Kauan tehnyt
Kyl Staffi tessejä noudattaa aina. Oot vaan sattunu kysyyn joltakin uudelta, joka ei oo asiasta tienny. Paas kysästen uudelleen joltakin päälliköltä, ni johan alkaa homma luistamaan
- noudata
pekkasia ei maksanu ja lomakorvausprosenti päin persettä sain 4kk jälkeen haettua 300e korvauksia
luin sopparin ja käskin heidän maksaa näin kuten asikasfirmassakin (varasto tes)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489