Olen useinkin kuullut väitettävän että kaljupäät ovat seksikkäitä!
Olen itse kalju.
No, vika mikä vika. Kun on lähteny niin on lähteny. Hiukset.
Olinpa ns. naisten tanseissa. Kukaa ei hakenu, ei ees portsari pihalle. Tappeluu.
Kyl mä toivosin et mul olis komeet hiukset.
Mut ku ei oo, ni ei oo.
Aatelkaa ny.
Nyrkil nuoruudes lättää lyäty nokka, iso pää (hatun koko 59) ja sit viel kalju.
Pöh!
Kaljupäät seksikkäitä?
Mitähä ne skinitki ??? Kalju o komeeta! Vai?
Ei muutes kukaa komeemp naine tuu ees nii lähel et ees sais tuaksuu hajust. Meinaa siit vedest.
Kyl mä muijist tykää, - mut ei ne pal liki tul!
Kaljupää
17
1006
Vastaukset
- eilatti
sen oman tuoksusi laita, muistatko käydä suihkussa ennen tansseihin lähtöä ja pirskauttaa omiinkin kainaloihin hieman hajustetta, puhumattakaan puhtaista sukista, kalsareista ja muistakin vaatteista???
Jos vika ei löydy näistä, niin ehkäpä näytät jotenkin jöröltä tai pelottavalta???
Loihdihan seuraaviin tansseihin iloisempi ilme kasvoille.
Tietysti voi olla niinkin, että kuulut niihin tyypillisiin suomalaisiin miehiin, jotka uskaltautuvat tanssimaan (=nojailemaan) vasta tuhannen tuiterissa, ja ensimmäisen tahdin aikana jo kysyvät, että saisko tänään pillua???
Voin kertoa, että edellä mainituilla ominaisuuksilla ei taatusti flaksi kauheesti käy.
En usko, että se sun kaljusta on kiinni, kyllähän siloista kaljua on ihan mukava silitellä, jos muu paketti on kondiksessa.
Parempaa onnea jatkossa!!!- Wanhaduunari
Tokihan minä pesen. Mut e lotraa.
Se teo.. dero...
no ku laitetaa suihke kainaloo ja sille.
Paras o se ku haisse vaa omal itteles eikä milekää keturaatosyötil (hemmeti hyvä vertaus).
Eiku Kenkät kunno plankki. parta ajettu. eikä haise pahal. Ni siin se sit vissii o?
Mut mist helkkarist mä saan niipal kerätrtyy rohkeut et mä sinne naistetansseihi mee.
Ja selvipäi. Ku mä e viinaa ees jua? - Wanhaduunari
sakust5@suomi24
Käy kiinni vaa. Ei pelota.
Uskallax? - Soot ..
...ku mä. Kyllä se mätäs märkänä pysyy, johonka jokahinen kyykkii.
Viarasta tuloo surko, sukulaasta ei senkään vertaa.
Miäs on ku velliä pussis vaikka selijäs lukoo notta Virkiä.
- Soot ..
..varmahan Turusta ku niin oot olovinas.
Minkä sille voi, että oon nii komia, että peiliki särkyy.
Kyllä soot tyhymä ku vaihroot, ittes skiniksi. Laki ja nainen on niinku lehemä,
sehän menöö sinne minne talutetaan. Ja kaikki saa mutta komiat ensi!
Pöhönäs on mukava olla - henki haisoo ja kaatuuluttaa.
Kihiloos ja kännis on kiva olla mutta naimisis ja krapulas yhtä helevettiä.
Komia akka se olla pitää, haukkuu se rumakin. - Loistava.polku
Ei se PELKKÄ kaljuus kenestäkään seksikästä tee. Tai pelkät hiukset.
Kyllä ihminen on kokonaispaketti.- ei sovi kaikille
miehet pilaavat ulkonäkönsä joa ajavat päänsä puliksi!
- ei edes sovi
ei sovi kaikille kirjoitti:
miehet pilaavat ulkonäkönsä joa ajavat päänsä puliksi!
nuorille. Olen jo kauan kauan kaipaillut nuorilla miehillä otsakiehkuroita, mutta kun nuukuuksissaan ajelevat partakoneella koko pään klaniksi.
Parturimaksut ovat aika iso lovi opiskelijan budjetissa, jos siis säännöllisesti kävisi leikkauttamassa hiuksensa.
Näin yhden nuoren miehen, jonka koko kalju pää oli tatuoitu täyteen, kamalan näkönen. - Agathe
ei edes sovi kirjoitti:
nuorille. Olen jo kauan kauan kaipaillut nuorilla miehillä otsakiehkuroita, mutta kun nuukuuksissaan ajelevat partakoneella koko pään klaniksi.
Parturimaksut ovat aika iso lovi opiskelijan budjetissa, jos siis säännöllisesti kävisi leikkauttamassa hiuksensa.
Näin yhden nuoren miehen, jonka koko kalju pää oli tatuoitu täyteen, kamalan näkönen.Ainakin minun mielestäni! Sitä vastoin inhoan mainitsemiasi "otsakiehkuroita" - ja edelleen ikään katsomatta. Eli makuja on monenlaisia =)
hiljaisempia ja vaatimattomampia naisia. Tämän ikäluokan naisista moni ei tohtisi mennä miestä tanssiin hakemaan edes naistentansseissa.
Ryhdy itse aktiiviseksi, niin voit saada seulaasi tosi aarteen sieltä kaikkien pintakoreiden joukosta. Laita ne lankatut kengät jalkaasi ja pistä menoks! Älä enää aikaile, aika kuluu ja päivät vähenevät meiltä samassa tahdissa kuin käytettävissä olevat hämärtyvät illat. Niitä ei enää tässä iässä kannattaisi tuhlata turhaan aikailuun. ;)
Jos kerran itse haluat muutosta tilanteeseesi, toimi äläkä jää ihmettä odottelemaan. ;)on ihan kivannäköinen, en ymmärrä miksi miehet kärsivät alemmuudentunteista kaljuuntumisen takia.
Rinta rottingille vain ja tyttöjä hakemaan, yleiskuvaa itsestään kannattaa joskus miettiä, ei välttämättä ne 70 -luvun teryleenit ole enää se paras valttikortti..:))- ((((((((((((88
ottaneet todesta sanonnan ei tyhjä lato kattoa kaipaa.
- se.
((((((((((((88 kirjoitti:
ottaneet todesta sanonnan ei tyhjä lato kattoa kaipaa.
..että tukka ja järki ei samassa päässä viihdy, tällainenkin sanonta on.
- Agathe
Josset valla kauhian pahall haise, ekkä kulje rippipuku pääll ni o kumma jossei kelppa!
Pan kuva näytill, ni voi antta tarkemppa palautett!- Hän..
..saada siitä kuvasta hajut. :)
Muuten mie en oo tähän mennes käyny ripillä,
vaikka "syntiä" oon tehnyt, ja leipää syönyt,.. - Agathe
Hän.. kirjoitti:
..saada siitä kuvasta hajut. :)
Muuten mie en oo tähän mennes käyny ripillä,
vaikka "syntiä" oon tehnyt, ja leipää syönyt,..mutta johan tuolla aikasemmin tuli mainituks, ett haisse puhtaalt!
Kuvast meinasi vaa tota ulkomuatto vilast, oisko kuinkaki komia =)
- rosali2
miestyypin hiustenlähtöön
linimentti ilman reseptiä
vaan jos karvatupet surkastuneet ei auta,
( ikä )
sitten tohtorin puheille,
jotain hormooni??? valmistetta, pillerimuodossa
sivuvaikutusten takia vissiin??? ei kovin nuorille reseptiä heltiä ,,,helpolla
kannattaa ottaa sivuv, selville ja punnita
kumpi ompi tärkeämpi ,,,,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131334Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511279- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?115999- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473