mustapäät otsassa

amppa

hei,

onko jollain vinkkiä miten saisi helpoiten otsassa olevan mustapäärivistön pois? Tuntuu että ne on niin pieniä ettei voi puristaa ja kuorinta tai kosmetologin tekemä kasvonpuhdistus ei ole tehonnut.

8

2447

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Käy ostamassa Body Shopista sellainen metallinen apuväline. En tiedä paljonko maksaa tai edes sen oikeaa nimeä, mutta se helpottaa huomattavasti poistamista. On myös olemassa sellaisia iholle laitettavia puhdistuslappuja, jotka kostutetaan ja laitetaan iholle. Kun ovat olleet jonkin aikaa (lappu kovettunut) niin otetaan pois ja niiden mukana lähtee ihohuokosiin mennyt lika. Ainakin Nivealla on tuollaisia "lappuja".

      • kosmetologi opiskelija

        hyvät ihmiset ostako ihomatorautoja tms. jotka on tarkoitettu kosmetologin käytettäväksi. Sitten täältä saa lukea juttuja,että kun on käyttänyt moista niin on tullut arpia...Kokeile mielummin noita lappuja jos pakko on jotain koittaa..Eikä se kerta käynti kosmetologilla riitä vaan on käytävä useammin


      • amppa
        kosmetologi opiskelija kirjoitti:

        hyvät ihmiset ostako ihomatorautoja tms. jotka on tarkoitettu kosmetologin käytettäväksi. Sitten täältä saa lukea juttuja,että kun on käyttänyt moista niin on tullut arpia...Kokeile mielummin noita lappuja jos pakko on jotain koittaa..Eikä se kerta käynti kosmetologilla riitä vaan on käytävä useammin

        siis kerta ihonpuhdistuksessa riitä.. mutta luulis että kolmen jälkeen ois jo jotain tehoa.


      • mustis
        kosmetologi opiskelija kirjoitti:

        hyvät ihmiset ostako ihomatorautoja tms. jotka on tarkoitettu kosmetologin käytettäväksi. Sitten täältä saa lukea juttuja,että kun on käyttänyt moista niin on tullut arpia...Kokeile mielummin noita lappuja jos pakko on jotain koittaa..Eikä se kerta käynti kosmetologilla riitä vaan on käytävä useammin

        vähän aikaa sitten ihomatoraudan, maksoi muistaakseni n. 4,5 e. Myyjä korosti, että sitä pitää käyttää vain saunan tai höyrytyksen jälkeen. Liian kovakourainen ei saa olla.

        Itse en ole ainakaan saanut sillä aikaiseksi mitään arpia. Tosin minulla on melko paksu iho, eli ohut ja herkkäihoiselle voi olla liian kova ase.

        Vaatii muutenkin vähän opettelua, mutta esim. nenän pielestä, leuasta ja otsasta sillä saa aika kätevästi mustapäät pois.


    • hgj

      Minäkin kärsin mustapäistä ja höyrytän naamaani aina sillon tällön. Elikkä pistän veden kiehumaan ja odotan, että höyryä alkaa tulemaan ja sitten eiku naama siihen höyryihin :)(vähän niinku kasvosauna) Sitten kun jonku aikaa olen siinä naamaani höyrytellyt niin otan hieman karkean froteepyyhkeen esiin ja hennosti pyörittelen sitä kohdissa, joissa on mustapäitä. Tämä juttu toimii ainakin minulla..heti on paaaaljon silosempi nassu :) höyrytyksen jälkeen vielä kuorin naamani ja laitan kosteusvoidetta.

      • kohta ex-näppynaama

        Mullakin on koko otsa sekä leuka ja nenänpielet täynnä pieniä mustapäitä, joten ongelmani vuoksi aloin käyttämään Avitcid-nimistä antibioottivoidetta, joka on tarkoitettu just mustapäille. Sitä saa ainoostaan reseptillä apteekista. Nyt oon käyttäny sitä vasta parina iltana ja mustapäät on alkanu jo selkeesti kuivua ja tilalle tulla pieniä finnejä, joka kuuluu asiaan.


    • samassa_tilanteessa_eläv

      kannattaa mennä uudemman kerran ihon puhdistukseen eikä itse rueta puristelemaan.... ihotautilääkärin luona suosittelen käymään myöskin :)

      • huomasinvain

        Aloitus vuodelta 2006. Eiköhän aloittajan mustapäät ole jo lähteneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe