Hei mikähän tässä on, kun kaverit on alkaneet pimittää multa kaikenlaista, tekemisiä ja menoja. Ihmettelen vähän kun aikaisemmin en ole huomannut, mutta nyt usein on jotakin asioita, mitä salaillaan tai piilotellaan. Olen ollut kuin en huomaisikaan, ja eihän kaikki asiat minulle kuulu, mutta silti se haittaa, koska mun olemassaolo ihan selvästi häritsee jossakin asiassa. Sitten ne on muuttuneet aika tylyiksi ja välinpitämättömiksi muutenkin. Miten tämä selviää, kun suoraan ei voi kysyä yksin?
salailevat ystävät
3
739
Vastaukset
- ergre
Ehkä sä olet tehnyt tai sanonut jotain. Tai olet muuten vastenmielinen. Kaverit alkaa pikkuhiljaa välttelemään sua aina vaan enemmän. Ehkä sä et sovi oikein "jengiin"
- pippuri
menettänyt luottamuksen.Itse olen alkanut salailla omia asioitani ystävältä joka "vahingossa" lipsauttelee henkilökohtaiset asiani aina eteenpäin..Ystävä voi olla mutta en halua päästää häntä enää koskaan liian lähelle, ainakaan ennenkuin luottamus on saavutettu takaisin..Voithan aina kysyä suoraan, minunkin ystäväni kysyi.Hän ei kuitenkaan myöntänyt mitään ja sai raivarin. Totesin että on helpompi vain jatkaa näin kuin yrittääkkään puhua. Muuten yhdessäolo ihan ok.
- luottamuspula
pippuri kirjoitti:
menettänyt luottamuksen.Itse olen alkanut salailla omia asioitani ystävältä joka "vahingossa" lipsauttelee henkilökohtaiset asiani aina eteenpäin..Ystävä voi olla mutta en halua päästää häntä enää koskaan liian lähelle, ainakaan ennenkuin luottamus on saavutettu takaisin..Voithan aina kysyä suoraan, minunkin ystäväni kysyi.Hän ei kuitenkaan myöntänyt mitään ja sai raivarin. Totesin että on helpompi vain jatkaa näin kuin yrittääkkään puhua. Muuten yhdessäolo ihan ok.
...alkaa jossain vaiheessa vain tuntua yksinäiseltä, kun ei ole ketään johon luottaa täysin. Kavereita on, mutta läheistä ystävää ei ole, koska en luota täysin kehenkään. Loppupeleissä ehkä parempi niin kuin että henkilökohtaiset asiat tietää kaikki puolituntemattomatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195143Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5392615Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192332Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512210- 241967
- 821654
- 1461535
- 1251229
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40889