Joe Blascon käyttäjät

tiitu

huomenna käyn ostamassa ensimmäisen blascon meikkivoiteen..odotan innolla että se vastaa odotuksia :) mitä sävyä suosittelette melko vaalealle iholle? joka on taipuisa punaisuuteen? olisiko jokin olive sävy?

luultavasti pitää kokeilla ihan kaupassa mutta kysyisin ensin että mihin sävyihin itse olette tyytyväisiä? niin ja oletteko olleet tyytyväisiä itse meikkivoiteeseen?

kiitokset vastauksista!:)

29

7091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Oon käyttänyt blascoa, nyt tosin on toinen merkki koska blasco alkoi tuntua pikkuisen liian maskimaiselta. Saa sillä toki ohuttakin tulosta, jos levittää kostealla meikkisienellä ja heti kosteusvoiteen levittämisen jälkeen. Kannattaa kysyä blascoon perehtynyttä myyjää opastamaan sävyn valinnassa, koska niitä on tosi paljon, ettei vaan tulis virheostosta, on kuitenkin sen verran hinnakas tuo voide. Itselläni on punaisuuteen taipuva hyvin vaalea iho. Oon käyttäny Special light olive 1- sävyä talvella ja kesällä Special light olive 2- sävyä. Myös Alabaster on hyvin vaalealle iholle, mutta en oo varma että valmistetaanko sitä sävyä enää. Voide on tosi peittävä. Vetoliikkeillä saa ohuempaa tulosta ja tuputtelemalla peittävämpää jälkeä. Kestää päivittäisessä käytössä noin vuoden.

• kokeilija59

Blascosta: minullakin oli special lite olive, muistaakseni 2. Nyt kun sitä vertaa muihin minulle soveltuviin meikkivoiteisiin, ja kun katsoi itseään armottomasti päivänvalossa, se sävy oli kyllä liian tumma. Kannattaa siis melkein ottaa pieniin testeripurkkeihin vaaleusasteeltaan erilaisia blascoja ja kokeilla päivänvalossa esim. kotona vieri vieressä.

Foxilla on myös vastaava hyvin peittävä värivoide, Kryolanilla on myös, ja Ben Nyellä. Nyen värin kanssa jouduin samoihin ongelmiin kuin Blascon kanssa: voide on liian tumma. Kryolanilla on Alabaster-sävy, Rohdos-ala tietää kunkin paikkakunnan jälleenmyyjät. Melkeinpä ottaisin noista kaikista sarjoista pienet näytteet ja testailisin vieri vieressä... Tulee muuten hurjan kallis väärä ostos.

Grimasin make-up creme on puolipeittävä Blascoon verrattuna, ja ei pysy samalla tavalla. Grimasin Camouflage Creme make up yhdistelmä vastaa lähinnä Blascoa, ja niillä on vaaleat värit G1, J1, G4. Sekoitussuhde mulla 2:1 jotta tulee täysin peittävä tulos. Pelkkä Camouflage on kittiä, sitä on pakko ohentaa Cremellä.

• mii

kyllä mielestäni alabaster-sävyä saa vielä (ite ostin kosmetologiltani sellaisen pari kuukautta sitten). itse käytän sitä talvella, kesällä käytössä on special light olive kakkonen. ihoni on siis vaalea, mutta punakka

• Ex-käyttäjä

Jotenkin tuntuu, että suomalaisten Blascomyyjien standardiratkaisu on tarjota tuota special light olive 1-2:sta kaikille...

Oma ihoni poikkeaa reilusti perussuomalaisesta (ei punaisuutta, vaan hyvin vaalea keltainen...), mutta samaa slo 1:stä yrittivät mullekin myydä. Pinkki naama kellertävässä kaulassa -- tosi nätti.

Mutta asiaan: pyydä mukaasi näyte (pieni määrä voidesävyä purkissa (niillä on niitä purkkeja kyllä...) ja kokeile itse puhtaalle iholle päivänvalossa ja ikkunan edessä kotona. Näin tiedät, miltä sävy oikeasti näyttää, sillä tavaratalon valot vääristävät.

Lopetin Blascon käytön lähinnä siksi, että se on maskimainen ja tuntuu iholla kököltä (siis ihan subjektiivinen mielipiteeni). En käytä nykyään ollenkaan meikkivoidetta...

• mammoliini

saman asian että blasco jättää ihon liian "paksunnäköiseksi" ..peittää hyvin mutta liian tuhtia minun kasvoille. olen itse aika vaalea ihoinen joten tässä yritän etsiä kesäksi hyvää meikkivoidetta joka myös hieman peittää näppyjä ja ihon punoitusta..

• blascoa

Ostaisin Jane Iredalea, jolla saa yhtä hyvän ja peittävän tuloksen, eikä tunnu iholla, että olisikaan meikkivoidetta ja on samalla ohut.
      Entinen Blascon käyttäjä. Ei enään pakkelia naamaan eikä mineraaliöljyjä tukkimaan ihihuokosia. Ei myöskään tarvitse puhdistaa useita kertoja, että saisi ihosta pois.

• Nita

Olen myös entinen Joe Blascon käyttäjä mutta nykyinen Jane Iredalen nimeen vannova.

Tänään kokeilin pitkästä aikaa Blascoa ja siitä jää tosiaan naamalle pakkelimainen tunne (ei sitä huomaa jos käyttää aina sitä) verrattuna Iredaleen.

Tuo Jane Iredale lisäksi hoitaa ihoa ja minun kasvot ovat paljon paremmassa kunnossa kun öljyt eivät tuki niitä enää!

• tiitu

kiitokset vastaksista ja neuvoista :)

kävin ostaa tuon blascon alabaster sävyn ja kokeilin tuotetta..ainakin näin ekan kokeilun jälkeen voin sanoa että mikään muu meikkivoide ei ole tehnyt yhtä hyvää tulosta kasvoilleni.! minulla ei ole mikään hyvä iho, vaan se on herkkä, johon tulee helposti näppylöitä. olen kokeillut useimmat halppis meikkivoiteet ja ne eivät ole levittyneet tai peittäneet kovinkaan hyvin, kestävyydestä puhumattakaan. ja nyt ajattelin kerrankin kokeilla jotain kalliimpaa jota ainakin on paljon kehuttu ja on vielä eläinkokeetonkin meikkivoide. :) varmasti jane iredalen tuotteetkin ovat loistavia, sitä en epäile, mutta blascoon olen ainakin tällä hetkellä tyytyväinen!

• Marja
        tiitu kirjoitti:

kiitokset vastaksista ja neuvoista :)

kävin ostaa tuon blascon alabaster sävyn ja kokeilin tuotetta..ainakin näin ekan kokeilun jälkeen voin sanoa että mikään muu meikkivoide ei ole tehnyt yhtä hyvää tulosta kasvoilleni.! minulla ei ole mikään hyvä iho, vaan se on herkkä, johon tulee helposti näppylöitä. olen kokeillut useimmat halppis meikkivoiteet ja ne eivät ole levittyneet tai peittäneet kovinkaan hyvin, kestävyydestä puhumattakaan. ja nyt ajattelin kerrankin kokeilla jotain kalliimpaa jota ainakin on paljon kehuttu ja on vielä eläinkokeetonkin meikkivoide. :) varmasti jane iredalen tuotteetkin ovat loistavia, sitä en epäile, mutta blascoon olen ainakin tällä hetkellä tyytyväinen!

olen minäkin. Sopii iholle ja löytyy oikeat sävyt. Kosmetologi on aina välillä tuputtanut Nyeä, mutta vielä olen sortunut Blascoon. Mistä muuten tota Iredalea saa?

• käytin ennen
        Marja kirjoitti:

olen minäkin. Sopii iholle ja löytyy oikeat sävyt. Kosmetologi on aina välillä tuputtanut Nyeä, mutta vielä olen sortunut Blascoon. Mistä muuten tota Iredalea saa?

blascoa ja juuri alabasteria. mutta mulla on mustapäihin taipuvainen iho ja kävin juuri viime viikolla mikrohionnassa. jolloin kosmetologi joka on tehnyt työtään yli 20v sanoi ettei suosittele blascoa kenellekkään. se tukkii ihohuokoset!onhan se peittävää... kosmetologit käyttää jo termiä joeblasco iho...

• muutaman vuoden markkinoilla
        Marja kirjoitti:

Pari vuotta markkinoilla, ei myydä kaupassa, saa vain valtuutetuilta myyjiltä, kampaajilta, kosmetologeilta ja meikkaajilta.Jälleenmyyjät näet Goolelta sellainen maahantuoja kuin Estelina siellä on kaikki jotka suomessa myyvät tuotetta. Ei enään Blascoa tukkimaan huokosia. Janen meikki pysyy koko päivän, ei tarvitse korjailla ei tunnu iholla . Tosi ihana.Entinen Blascon käyttäjä.

• .....
        muutaman vuoden markkinoilla kirjoitti:

Pari vuotta markkinoilla, ei myydä kaupassa, saa vain valtuutetuilta myyjiltä, kampaajilta, kosmetologeilta ja meikkaajilta.Jälleenmyyjät näet Goolelta sellainen maahantuoja kuin Estelina siellä on kaikki jotka suomessa myyvät tuotetta. Ei enään Blascoa tukkimaan huokosia. Janen meikki pysyy koko päivän, ei tarvitse korjailla ei tunnu iholla . Tosi ihana.Entinen Blascon käyttäjä.

Ostin Joe Blascon meikkivoiteen joskus viime elokuussa.Aluksi lähinnä inhosin sitä,koska en osannut käyttää sitä oikein. Sitten hetken harjoteltuani ihastuin meikkivoiteeseen täysin!
        Luulen, että yhtälailla muutkin meikkivoiteet aiheuttavat mustapäitä josson aiheuttaakseen.

Vähän aikaa sitten kokeilin laittaa vaihteeksi Cliniquen ja chanelin meikkivoiteita: tulos oli lähinnä kammottava! Tuntui että meikkivoiteet oikeen imeytyivät ihohuokosiin ja näkyivät rumasti!Mutta Joe Blascon kanssa ei ole ollut vastaavaa ongelmaa

• meikin myöskin
        ..... kirjoitti:

Ostin Joe Blascon meikkivoiteen joskus viime elokuussa.Aluksi lähinnä inhosin sitä,koska en osannut käyttää sitä oikein. Sitten hetken harjoteltuani ihastuin meikkivoiteeseen täysin!
        Luulen, että yhtälailla muutkin meikkivoiteet aiheuttavat mustapäitä josson aiheuttaakseen.

Vähän aikaa sitten kokeilin laittaa vaihteeksi Cliniquen ja chanelin meikkivoiteita: tulos oli lähinnä kammottava! Tuntui että meikkivoiteet oikeen imeytyivät ihohuokosiin ja näkyivät rumasti!Mutta Joe Blascon kanssa ei ole ollut vastaavaa ongelmaa

Tunnen kyllä Blascon kyllä laidasta laitaan ja käytin aikaisemmin ja olin tosi onnellinen kun oli tälläinen meikki.
        Nyt olen käytänyt Jane Iredalen meikkejä noin puoli vuotta ja en voisi ajatellakkan enään laittaa kasvoileni Blascon ym. samanlaisia öljymäisiä(mineraaliöljy) meikkejä.Jane kun laitta aamulla ihoon on meikki samanlainen kun tulen töistä kotiin, ei ole imeytynyt ihoon niinkuin muut meikit.Samalla myöskin hoitaa

• Jane Iredalea
        meikin myöskin kirjoitti:

Tunnen kyllä Blascon kyllä laidasta laitaan ja käytin aikaisemmin ja olin tosi onnellinen kun oli tälläinen meikki.
        Nyt olen käytänyt Jane Iredalen meikkejä noin puoli vuotta ja en voisi ajatellakkan enään laittaa kasvoileni Blascon ym. samanlaisia öljymäisiä(mineraaliöljy) meikkejä.Jane kun laitta aamulla ihoon on meikki samanlainen kun tulen töistä kotiin, ei ole imeytynyt ihoon niinkuin muut meikit.Samalla myöskin hoitaa

minkä hintaisia Iredalen meikit on? entä miten riittoisia, kestääkö pari kuukautta vai puoli vuotta? kuulostaa tosi ihanalta, toivon vaan ettei ole minulle liian kallista. käytättekö siis meikkipuuteria, vai meikkivoidetta ja puuteria? löytyykö sarjasta irtopuuteria?

• löydy
        Jane Iredalea kirjoitti:

minkä hintaisia Iredalen meikit on? entä miten riittoisia, kestääkö pari kuukautta vai puoli vuotta? kuulostaa tosi ihanalta, toivon vaan ettei ole minulle liian kallista. käytättekö siis meikkipuuteria, vai meikkivoidetta ja puuteria? löytyykö sarjasta irtopuuteria?

Sarjassa on irtopohja joka on kuin irtopuuteri, mutta ei ole puuteria, puuterihan sisältää talkkia joka taas tukkii ihohuokoset. Janen meikeissä ei ole talkkia, ei mineraaliöljyjä eikä lisäaineita. Laitetaan oheusti siveltimellä iholle. Peittää, mutta on ohut. Puristepohja on samaa ainetta. mutta on laitettu puristettuun muotoon niinkuin kivipuuterin näköistä.Ovat kuitenkin meikkejä ei puutereita.Puristepohja voi laittaa myös meikkisienellä joka kuuluu sarjaan.Itselläni on molemmat pohjat, paivisin käytän puristepohjaa, mutta iltameikkiin laitan irtopohjan ja sen päälle puristepohjan, tulee tosi nätti lopputulos. Minulla on nyt kestänyt yli puolivuotta, mutta käytänkin vuoron perään.
        Yksi tuttavani käyttää irtopohjaa ja hänellä se kesti 4 kk. päivittäisessä käytössä. Kaliita ovat, mutta tosi ihania joten kyllä maksan laadusta. Ennen käytin Dioria päivällä ja illalla Blascoa, eikä nekään ole halpoja. Maksoin puristepohjasta 64 e ja irtopohjasta 58 e.Näissä on sitten aurinkosuoja jotain 20. Nyt kesäksi aion ostaa aurinkopuuterin, kokeilin ja on tosi ihana antaa kivan ohuen rusketuksen kasvoille ja samassa on aurinkosuoja.Ja se vielä minusta näissä meikeissä on tosi hyvä juttu, että kun laitat aamulla meikin, se ei imeydy ihoon ja kun tulen töistä olen edelleen saman näköinen, meikki on pysynyt koko päivän.

• Kirsi
        Jane Iredalea kirjoitti:

Minä olen juuri saamassa loppuun ensimmäistä Iredalen irtopohjapurkkia. Se on kestänyt vähemmän kuin oletin, nelisen kuukautta.
        Mutta on kyllä niin hyvää että eikun uutta ostamaan (itse asiassa tilasinkin jo jenkeistä niin kuin täällä muutama päivä sitten kerroinkin. Pakettia siis odotellessa)

• miten on
        löydy kirjoitti:

Sarjassa on irtopohja joka on kuin irtopuuteri, mutta ei ole puuteria, puuterihan sisältää talkkia joka taas tukkii ihohuokoset. Janen meikeissä ei ole talkkia, ei mineraaliöljyjä eikä lisäaineita. Laitetaan oheusti siveltimellä iholle. Peittää, mutta on ohut. Puristepohja on samaa ainetta. mutta on laitettu puristettuun muotoon niinkuin kivipuuterin näköistä.Ovat kuitenkin meikkejä ei puutereita.Puristepohja voi laittaa myös meikkisienellä joka kuuluu sarjaan.Itselläni on molemmat pohjat, paivisin käytän puristepohjaa, mutta iltameikkiin laitan irtopohjan ja sen päälle puristepohjan, tulee tosi nätti lopputulos. Minulla on nyt kestänyt yli puolivuotta, mutta käytänkin vuoron perään.
        Yksi tuttavani käyttää irtopohjaa ja hänellä se kesti 4 kk. päivittäisessä käytössä. Kaliita ovat, mutta tosi ihania joten kyllä maksan laadusta. Ennen käytin Dioria päivällä ja illalla Blascoa, eikä nekään ole halpoja. Maksoin puristepohjasta 64 e ja irtopohjasta 58 e.Näissä on sitten aurinkosuoja jotain 20. Nyt kesäksi aion ostaa aurinkopuuterin, kokeilin ja on tosi ihana antaa kivan ohuen rusketuksen kasvoille ja samassa on aurinkosuoja.Ja se vielä minusta näissä meikeissä on tosi hyvä juttu, että kun laitat aamulla meikin, se ei imeydy ihoon ja kun tulen töistä olen edelleen saman näköinen, meikki on pysynyt koko päivän.

peittääkö iredalen pohjat sitten yhtä hyvin kuin nestemäiset meikkivoiteet tai kuten blasco? jos on huono akne iho niin saako niillä yhtä hyvin peitettyä?

kuulostaisi hyviltä meikeiltä..ovat kyllä aika arvokkaita vaan :( miltä sivulta olette tilanneet näitä tuotteita?

• mukaan
        Kirsi kirjoitti:

Minä olen juuri saamassa loppuun ensimmäistä Iredalen irtopohjapurkkia. Se on kestänyt vähemmän kuin oletin, nelisen kuukautta.
        Mutta on kyllä niin hyvää että eikun uutta ostamaan (itse asiassa tilasinkin jo jenkeistä niin kuin täällä muutama päivä sitten kerroinkin. Pakettia siis odotellessa)

Aineita ei myydä nettikaupassa, koska Jane Iredalella on maahantuoja Suomessa. Onko kysymyksessä se sama tilaaja joka tuolla jossain sivuilla oli äskettäin tilannut ja nyt taas tilaa sekä saanut tuotteet 8 e Postimaksulla.
        Pitäisi pysyä totuudessa.

• KSa
        mukaan kirjoitti:

Aineita ei myydä nettikaupassa, koska Jane Iredalella on maahantuoja Suomessa. Onko kysymyksessä se sama tilaaja joka tuolla jossain sivuilla oli äskettäin tilannut ja nyt taas tilaa sekä saanut tuotteet 8 e Postimaksulla.

mistä siis Iredalea saa Suomesta? Ja pääsee kokeilemaan sopivan sävyn itselleen?

• Kirsi
        mukaan kirjoitti:

Mikä pistää sinut epäilemään, että valehtelisin?!

Tarkat summat ja postikulut kirjoitin siihen viestiini, käykö noin pahasti kateeksi kun et itse ehkä visa-kortin puuttumisen vuoksi voi tilata noin halvalla?

Enkä ole uudestaan nyt tilaamassa, sanoinhan että itse asiassa tilasinkin muutama päivä sitten. En ole niitä vielä saanut, yleensä jenkeistä kestää ainakin reilu viikko tulla.

Hankkisit vaikka jonkun harrastuksen niin ei tarvisi epäillä toisia.

• Kirsi
        Kirsi kirjoitti:

Tarkat summat ja postikulut kirjoitin siihen viestiini, käykö noin pahasti kateeksi kun et itse ehkä visa-kortin puuttumisen vuoksi voi tilata noin halvalla?

Enkä ole uudestaan nyt tilaamassa, sanoinhan että itse asiassa tilasinkin muutama päivä sitten. En ole niitä vielä saanut, yleensä jenkeistä kestää ainakin reilu viikko tulla.

Ja tosiaan Suomesta en ainakaan löytänyt tuotteita nettikaupasta. Eihän niitä pohjia kannatakaan ostaa ellei ole ensin kosmetologilla käynyt kokeilemassa sopivia värejä.

Jenkeissä oli paljon nettikauppoja joissa myytiin tosi halvalla Suomen hintoihin verrattuna mutta ne eivät toimita Suomeen koska täällä on maahantuoja.

Ebaysta kuitenkin löytyy myyjiä, jotka ovat joko saaneet luvan myydä minne tahansa tai sitten eivät piittaa säännöistä. Näillä on myös ihan koko tuotearsenaali myynnissä.

Tämä tieto ei ollut sinulle epäilijä, sinulle ei tee tosiaan mieli antaa mitään vinkkejä.

• antaisitko meillekkin
        Kirsi kirjoitti:

Sen nettiosoitteen mistä tilaat Janea. Jos sitä saa jostain ettei tarvitse etsiä.

• o no on
        mukaan kirjoitti:

4kk kestävä meikkivoide/aine on melko riittämätöntä ja varsinkin noilla 60e summilla

• Kirsi
        o no on kirjoitti:

4kk kestävä meikkivoide/aine on melko riittämätöntä ja varsinkin noilla 60e summilla

mutta olen valmis maksamaan kun on sen verran hyvää.

• Kirsi
        antaisitko meillekkin kirjoitti:

Sen nettiosoitteen mistä tilaat Janea. Jos sitä saa jostain ettei tarvitse etsiä.

Laita hakukoneeseen siellä jane iredale. Ne, joissa nukee bay it now, voi ostaa sillä hinnalla mikä siinä on mutta muut ovat huutokauppoja ja korkein tarjous voittaa.

Postikulut ja suomeen toimittaminen kannattaa varmistaa myyjältä aina erikseen ellei hänen hinnastossa ole euroopan postikuluja.

Yleisin ja ehdottomasti helpoin maksutapa on paypal jolloin visa-kortilla maksetaan turvallisesti antamatta visakortin tietoja myyjälle.

• omistava
        Kirsi kirjoitti:

Ja tosiaan Suomesta en ainakaan löytänyt tuotteita nettikaupasta. Eihän niitä pohjia kannatakaan ostaa ellei ole ensin kosmetologilla käynyt kokeilemassa sopivia värejä.

Jenkeissä oli paljon nettikauppoja joissa myytiin tosi halvalla Suomen hintoihin verrattuna mutta ne eivät toimita Suomeen koska täällä on maahantuoja.

Ebaysta kuitenkin löytyy myyjiä, jotka ovat joko saaneet luvan myydä minne tahansa tai sitten eivät piittaa säännöistä. Näillä on myös ihan koko tuotearsenaali myynnissä.

Tämä tieto ei ollut sinulle epäilijä, sinulle ei tee tosiaan mieli antaa mitään vinkkejä.

No tulihan se totuus sieltä. En muuta halunnutkaan. Ei ole vaan kiva muita kohtaan, jotka saavat väärää informaatioita .Nuo tuotteet joita saa vielä netistä, voivat olla vanhaa perua , eikä sieltä ehkä enään saakkaan kaikkea mitä nettimyynissä on. Maahantuoja Janella on ollut vain 2 vuotta vasta Suomessa.En ole kateellinen mutta kun tiedän asioista vähän enemmän kuin sinä, toivoisin oikeaa tietoa näillä sivuilla, koska täällä käy niin monenlaisia ihmisiä , pitää olla varovainen mitä tietoja antaa, ettei aiheuta toisille mielipahaa. Aurinkoisia kevätpäiviä sinullekkin.

• meikkivoide
        o no on kirjoitti:

Onko tietoa, mikä meikkivoide kestää yli 4 kk. jokapaäiväisessä käytössä iltamenot.
        Ei minulla Blascokaan kestänyt kauemmpaa, vaikka käytin päivisin ohuelti.Diori meni 3 kuukaudessa.

• Kirsi
        omistava kirjoitti:

No tulihan se totuus sieltä. En muuta halunnutkaan. Ei ole vaan kiva muita kohtaan, jotka saavat väärää informaatioita .Nuo tuotteet joita saa vielä netistä, voivat olla vanhaa perua , eikä sieltä ehkä enään saakkaan kaikkea mitä nettimyynissä on. Maahantuoja Janella on ollut vain 2 vuotta vasta Suomessa.En ole kateellinen mutta kun tiedän asioista vähän enemmän kuin sinä, toivoisin oikeaa tietoa näillä sivuilla, koska täällä käy niin monenlaisia ihmisiä , pitää olla varovainen mitä tietoja antaa, ettei aiheuta toisille mielipahaa. Aurinkoisia kevätpäiviä sinullekkin.

Niin mikä totuus tuli? Ja mitä väärää infoa olen antanut, olisi kiva tietää?

• Kirsi
        omistava kirjoitti:

että ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka eivät itse ole valmiita tekemään töitä löytääkseen edullisempia tuotteita mutta jotka ovat suina päinä sitten (kateellisena?) haukkumassa ja epäilemässä niitä jotka ovat. Tästä on tämän asian lisäksi paljon kokemusta. Me olemme päässeet tosi halvalla esim. reissaamaan maailmalla mutta sehän ei kaikille käy. Eivät raukat tajua, että ilman (tarkoitan selvittelyä) ei almuja tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe