Olin vasta eräissä raveissa ja halusin vilkaista Southwind Rosella hevosta. Olin todella hämmästynyt hevosen hoitajan käyttäytymisestä ja kielen käytöstä. Mielestäni ravi piireissä voisi jättää kiroilun ja huutamisen pois, tai jos ahdistaa lähteä niin jäisi itse kotiin. Mitä mieltä olette? Onko näitä tapauksia enemmänkin?
Ravit
5
1970
Vastaukset
- vapaaratsastelija
....on ihmisiä kaikilla aloilla. Poikkeus ei ole sääntö, eikä toivottavasti tapakaan.
- Anonyymi
Ravit on eläinrääkkäystä. Näköjään niitä harrastavat vain hevosista piittaamattomat sadistit rahankiilto silmissään. Ajetaan hevosilla, joiden suut ovat haavoja täynnä. Viisainta olisi boikotoida koko "urheilu"lajia.
- Anonyymi
Pnolähtöjä ajaa aikuiset naiset, joilla kasvaa pillukarvat! Ei mitää pikkutyttöjen harrastustoimintaa.
- Anonyymi
muuan joensuulainen hevosharrastaja ja peluri möykkäsi raveissa liian suuresta yleisöstä- "kun on paljon porukkaa kertoimet laskee". en saatana ymmärrä sitä. eikö pelivaihdot nimenomaan nosta kertoimia kun peli hajaantuu. tällä jätkällä oli mm. hevonen detroitrocksisu. mies kulki ympäriinsä ja vittuili kaikille. eikö hevosen omistajat ole ryhmänä nimenomaan saamapuolella raveissa ja suuri yleisö takaisi suuremmat palkinnot. pitäkööt vittu kisansa . nostelkoot hevostensa palleja rauhassa. minä en sinne enää vaivaudu. kun vielä katsoo lähtöjä tarkkaan näkee miten lähtöjä järjestellään ajon aikana ja ajetaan voitto kun kertoimet on kohdallaan
- AnonyymiUUSI
Vasta kuoli raveissa taas kaksi hevosta. Hirveää eläinrääkkäystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610