Olin vasta eräissä raveissa ja halusin vilkaista Southwind Rosella hevosta. Olin todella hämmästynyt hevosen hoitajan käyttäytymisestä ja kielen käytöstä. Mielestäni ravi piireissä voisi jättää kiroilun ja huutamisen pois, tai jos ahdistaa lähteä niin jäisi itse kotiin. Mitä mieltä olette? Onko näitä tapauksia enemmänkin?
Ravit
5
2194
Vastaukset
- vapaaratsastelija
....on ihmisiä kaikilla aloilla. Poikkeus ei ole sääntö, eikä toivottavasti tapakaan.
- Anonyymi
Ravit on eläinrääkkäystä. Näköjään niitä harrastavat vain hevosista piittaamattomat sadistit rahankiilto silmissään. Ajetaan hevosilla, joiden suut ovat haavoja täynnä. Viisainta olisi boikotoida koko "urheilu"lajia.
- Anonyymi
Pnolähtöjä ajaa aikuiset naiset, joilla kasvaa pillukarvat! Ei mitää pikkutyttöjen harrastustoimintaa.
- Anonyymi
muuan joensuulainen hevosharrastaja ja peluri möykkäsi raveissa liian suuresta yleisöstä- "kun on paljon porukkaa kertoimet laskee". en saatana ymmärrä sitä. eikö pelivaihdot nimenomaan nosta kertoimia kun peli hajaantuu. tällä jätkällä oli mm. hevonen detroitrocksisu. mies kulki ympäriinsä ja vittuili kaikille. eikö hevosen omistajat ole ryhmänä nimenomaan saamapuolella raveissa ja suuri yleisö takaisi suuremmat palkinnot. pitäkööt vittu kisansa . nostelkoot hevostensa palleja rauhassa. minä en sinne enää vaivaudu. kun vielä katsoo lähtöjä tarkkaan näkee miten lähtöjä järjestellään ajon aikana ja ajetaan voitto kun kertoimet on kohdallaan
- Anonyymi
Vasta kuoli raveissa taas kaksi hevosta. Hirveää eläinrääkkäystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."71873Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2441092Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1001001En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22987- 92882
- 21814
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770