Jos annan irtisanomiskirjeen 22.5 ja siinä kun on 14 päivää eli 5.6 olisi viimeinen työssäolopäivä vaikuttaako yleiskorotus palkkaan?
Vai olisiko viisaampaa antaa irtisanomiskirje vasta 2.6 ja viimoinen työssäolopäivä olisi 16.6
Tarkoituksena olisi tehdä kesällä jotain muuta ja palata myöhemmin samaan paikkaan.
Enkö kuitenkin saisi samaa palkkaa kuin mitä lähtiessäni ja ilman koeaika-vaatimusta
yleiskorotuksen vaikutus irtisanomisaikana
5
840
Vastaukset
- on yleiskorotus
Periaatteessa palkkaasi pitäisi tarkistaa 01.06.2006 alkaen.
sitten tuo ajatuksesi takaisin työhönpaluusta samoin ehdoin ja samalla palkalla;
itse en ainakaan palkkaa työntekijää takaisin ns. vanhana työntekijänä, samoilla eduilla. Varsinkaan, jos hän on vain kesän pois. Taikka sitten pitäisi olla ihan järjettömän hyvä työntekijä.
Voipi olla ettei edes olisi mitään paikkaa mihin palata, olisihan sun tilalle otettava joku toinen.- erdon
Pidän itseäni hyvänä työntekijä, mutten niin järjettömän hyvänä. Uskoisin kuitenkin saavani paikan takaisin, mutta ei se palkka huonommaksi voi mennä jos kerran on alin mahdollinen palkkaus.
Muutenkin ne laittaa jonkun hoitamaan mun hommaa kesän ajaksi.... - virkavapaata
erdon kirjoitti:
Pidän itseäni hyvänä työntekijä, mutten niin järjettömän hyvänä. Uskoisin kuitenkin saavani paikan takaisin, mutta ei se palkka huonommaksi voi mennä jos kerran on alin mahdollinen palkkaus.
Muutenkin ne laittaa jonkun hoitamaan mun hommaa kesän ajaksi....Mikset ota työstäsi virkavapaata, niin se säilyy varmasti paremmin???
- sekin vielä
virkavapaata kirjoitti:
Mikset ota työstäsi virkavapaata, niin se säilyy varmasti paremmin???
virkavapaalla säilyvät kaikki saavuttamasti edut... lomankertymiset, työkokemusaika jne jne joista voi vuosien päästä olla hyvinkin hyötyä - tulee ikälisät ym. edut aikaisemmin.
Ainakin kunnan leivissä ainoa mikä tekee katkon työsuhteen laskemiseen on LAITON poissaolo, esim. vuorotteluvapaankin aikana kokemusvuodet kertyvät. - erdon
sekin vielä kirjoitti:
virkavapaalla säilyvät kaikki saavuttamasti edut... lomankertymiset, työkokemusaika jne jne joista voi vuosien päästä olla hyvinkin hyötyä - tulee ikälisät ym. edut aikaisemmin.
Ainakin kunnan leivissä ainoa mikä tekee katkon työsuhteen laskemiseen on LAITON poissaolo, esim. vuorotteluvapaankin aikana kokemusvuodet kertyvät.Jos oikein olen niin virkavapaa on etc
palkaton loma, palkaton poissaolo.
Olen vakituinen osa-aikainen enkä oikein tiedä miten pomot siihen virkavapaaseen suhtautuisivat. Sinänsä hyvä idea.
On kyllä perkeleen kannustavaa tietää että tekee hommat hyvin eikä ne viitsi tai tuotannon syistä halua tätä henkilöä muuhun pistää, mutta sellaiset jotka pyörittävät duunissa peukaloa ja vetävät saikkua kierrätetään muissa työtehtävissa ja palkka sen kun vain nousee muun osaamisen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391