Jos annan irtisanomiskirjeen 22.5 ja siinä kun on 14 päivää eli 5.6 olisi viimeinen työssäolopäivä vaikuttaako yleiskorotus palkkaan?
Vai olisiko viisaampaa antaa irtisanomiskirje vasta 2.6 ja viimoinen työssäolopäivä olisi 16.6
Tarkoituksena olisi tehdä kesällä jotain muuta ja palata myöhemmin samaan paikkaan.
Enkö kuitenkin saisi samaa palkkaa kuin mitä lähtiessäni ja ilman koeaika-vaatimusta
yleiskorotuksen vaikutus irtisanomisaikana
5
882
Vastaukset 5
- on yleiskorotus
Periaatteessa palkkaasi pitäisi tarkistaa 01.06.2006 alkaen.
sitten tuo ajatuksesi takaisin työhönpaluusta samoin ehdoin ja samalla palkalla;
itse en ainakaan palkkaa työntekijää takaisin ns. vanhana työntekijänä, samoilla eduilla. Varsinkaan, jos hän on vain kesän pois. Taikka sitten pitäisi olla ihan järjettömän hyvä työntekijä.
Voipi olla ettei edes olisi mitään paikkaa mihin palata, olisihan sun tilalle otettava joku toinen.- erdon
Pidän itseäni hyvänä työntekijä, mutten niin järjettömän hyvänä. Uskoisin kuitenkin saavani paikan takaisin, mutta ei se palkka huonommaksi voi mennä jos kerran on alin mahdollinen palkkaus.
Muutenkin ne laittaa jonkun hoitamaan mun hommaa kesän ajaksi.... - virkavapaata
erdon kirjoitti:
Pidän itseäni hyvänä työntekijä, mutten niin järjettömän hyvänä. Uskoisin kuitenkin saavani paikan takaisin, mutta ei se palkka huonommaksi voi mennä jos kerran on alin mahdollinen palkkaus.
Muutenkin ne laittaa jonkun hoitamaan mun hommaa kesän ajaksi....Mikset ota työstäsi virkavapaata, niin se säilyy varmasti paremmin???
- sekin vielä
virkavapaata kirjoitti:
Mikset ota työstäsi virkavapaata, niin se säilyy varmasti paremmin???
virkavapaalla säilyvät kaikki saavuttamasti edut... lomankertymiset, työkokemusaika jne jne joista voi vuosien päästä olla hyvinkin hyötyä - tulee ikälisät ym. edut aikaisemmin.
Ainakin kunnan leivissä ainoa mikä tekee katkon työsuhteen laskemiseen on LAITON poissaolo, esim. vuorotteluvapaankin aikana kokemusvuodet kertyvät. - erdon
sekin vielä kirjoitti:
virkavapaalla säilyvät kaikki saavuttamasti edut... lomankertymiset, työkokemusaika jne jne joista voi vuosien päästä olla hyvinkin hyötyä - tulee ikälisät ym. edut aikaisemmin.
Ainakin kunnan leivissä ainoa mikä tekee katkon työsuhteen laskemiseen on LAITON poissaolo, esim. vuorotteluvapaankin aikana kokemusvuodet kertyvät.Jos oikein olen niin virkavapaa on etc
palkaton loma, palkaton poissaolo.
Olen vakituinen osa-aikainen enkä oikein tiedä miten pomot siihen virkavapaaseen suhtautuisivat. Sinänsä hyvä idea.
On kyllä perkeleen kannustavaa tietää että tekee hommat hyvin eikä ne viitsi tai tuotannon syistä halua tätä henkilöä muuhun pistää, mutta sellaiset jotka pyörittävät duunissa peukaloa ja vetävät saikkua kierrätetään muissa työtehtävissa ja palkka sen kun vain nousee muun osaamisen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32429
- 31429
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381