laihduttaako teistä kukaan tällä hetkellä paikkarien syö ja nauti -ohjelmalla? Olis kiva tietää toimiiko se teillä.
Painonvartijoiden cd
2
632
Vastaukset
- kans.....
Olen just tilannut sen, ei kerinny tulla vielä viikonlopuksi = / eli heti kun kusti sen tuo niin on tarkoitus aloittaa.
Vaikkakin laihis jo ihan hyvällä mallilla, -6 kg pariin kuukauteen. Ihan hyvin mutta vähän vielä hakusessa kaikki. Nyt se vasta tavallaan alkaa, mulla tuli kiloja kun lopetin tupakan polton, nyt olen saanut vasta ne kilot pois. Vielä on pitkä matka.. - Lady
Mä oon käyttäny tota painonvartijoiden cd:tä nyt 3 viikkoo mieheni kanss ja hyvin on toiminu. Mies on laihtunu 3kg/3viik ja ite oon laihtunu 6kg/3viikkossa. Vielä on paljon laihduttava, mutta pikkuhiljaa... sillä saa todellakin aikaan elämäntapa muutoksen, eikä ainoastaan nopeita tuloksia ja sitten kuurin loppuun kaikki kilot tuplana takas. Nälkääkään ei oo tarttenu nähdä. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302748
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562207Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251773- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641308- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721260- 891075
- 90999
- 129942