PIKALAIHDUTUS!!!!!!!!!!

annnsku

Oisko kenelläkään hyviä,toimivia vinkkejä todella nopeaan laihduttamiseen?? Mikä oisi paras tapa saada n.4kg pois keskiviikoksi? sillon olisi pakko olla kisakunnossa! paha juttu kun meni näin tiukoille!!
Paastoako vaaan,aerobista,laihdutusjuomia??
APUA TARVITAAN!!!!

11

18754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Joo-o... 4-7 päivän mehupaasto niin luulis lähtevän :)

• Mira__

Tuo on kyllä aika vaikeeta varmaan noin pienessä ajassa pudottaa painoa.Mutta auttaiskohan paastoaminen ja saunassa istuminen :)

• nutrilett

En tiedä mittojasi, mutta nutrauksen avulla saa laihdutettua pikaisesti ja terveellisesti, hinta on ainoa miinuspuoli 20€/paketti/3vrk. Vaatii jonkin verran itsekuria. Päivän kalorisaldo on noin 600kcal sallitut vihannekset.

• LääkäriJarkko

On lähes mahdotonta laihtua noin paljon viikossa. Jos ajatellaan että kulutuksesi on 2000 kcal ja olet kokonaaan syömättä viikon, voit pudottaa 14.000 kcal, eli noin 2 kiloa rasvaa viikossa. Tämä on tietenkin äärimmäisen epäterveellistä. Jos syöt edes 1000 kcal/pv, maksimi laihdutus on 1 kg. Terveellinen laihdutus olisi noin 0,5 gk/vk.

Paino voi kyllä tippua 4 gk, kun nesteet poistuu, mutta siitä ei paljon iloa ole.

• Denex

Paras tapa on rasva proteiinipaasto ja saunassa oloa.

• Denex
        Denex kirjoitti:

lisää rasvaa ja proteiinejä!

• annnsku

mulla on kulutus n.2800
        liikunnalla päivässä kuluu lähes tuhat..

• LääkäriJarkko
        Denex kirjoitti:

Laitapa esimerkki. Jos kulutus on 2000, niin plajonko rasvaa ja proteiinia pitää syödä viikon aikana että laihtuu 4 kg?

• ...
        annnsku kirjoitti:

mulla on kulutus n.2800
        liikunnalla päivässä kuluu lähes tuhat..

...niin et todella kuluta tuhatta liikkumalla. Jos olet täysin syömättä, eli nollalla kalorilla, niin et todella kuluta normaalissa olossasikaan 2800, sillä jätät kaiken ei pakollisen liikkumisen niin minimiin kuin vain voi, et jaksa vältämättä sitoa edes kengännauhojasi uloslähtiessäsi, saati, että lenkille menisit.

Kuitenkin syömättä olemalla eli nesteitä poistamalla voit pudottaa painoasi moniakin kiloja viikossa, laihtumaan et pääse kahta kiloa enempää. Keskiviikon jälkeen sitten kun on se tilaisuus, mikä onkaan, ohi, niin sitten taas ruoka maistuu erittäin hyvin, sen pari kiloa saat nopeasti takaisin ja turvotusta vielä muutaman kilon päälle. Syömättömänä kun on muutamia päiviä, niin ruokahalu on sitten mahtava sen jälkeen ja pitkään...

• Farmaseutti

poisto lääkkeillä ja jos mahd.niin efedriinillä ruokahalu pois,itse saanut lääk. poik.luvalla myynissä olevaa 30mg efeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1704
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      915
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      160
      773
    Aihe