HARRASTUKSENA

extreme-urheilija

Heippa:)..tietääkö kukaan pelataanko täällä pääkaupunkiseudulla ringetteä harrastusmielessä..eli ei niin tosissaan??...ite harrastanut lajia muutamia vuosia sitten, mutta olisi kova hinku päästä nyt takasin jäälle:)

11

2698

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoossa

      Huhujen mukaan espooseen on mietintä myssyn alla mahdollista harrastejoukkuetta. Ja viimekaudellahan taisi olla vantaalla.

      • extreme-urheilija

        osaatko sanoa kehen voisi ottaa yhteyttä asian tienoilta?..ai vantaalla on harrastelija porukka..itse asun vantaalla joten se olisi todella hienoa jos sellainen joukkue siellä vielä olisi..osaatko sanoa, minkä ikäisiä ihmisiä joukkueessa pelaa?..itse olen 21 vuotias,joten olenkohan liian vanha aloittamaan tässä jengissä uudestaan pelaamisen?:)


      • saada joukkuetta
        extreme-urheilija kirjoitti:

        osaatko sanoa kehen voisi ottaa yhteyttä asian tienoilta?..ai vantaalla on harrastelija porukka..itse asun vantaalla joten se olisi todella hienoa jos sellainen joukkue siellä vielä olisi..osaatko sanoa, minkä ikäisiä ihmisiä joukkueessa pelaa?..itse olen 21 vuotias,joten olenkohan liian vanha aloittamaan tässä jengissä uudestaan pelaamisen?:)

        näemmä hesallakin on joukkueen yritystä sian tiimoilta. En tiiä yhtikäs että minkä ikäsiä esim. vantaalla on siinä joukkueessa...ja huhut on aina huhuja. ota rohkeesti vaan yhteyttä johonkin, kyllä ne neuvvovat ainakin et kuka tietää mahdollisesti enemmmän...


      • extreme-urheilija
        saada joukkuetta kirjoitti:

        näemmä hesallakin on joukkueen yritystä sian tiimoilta. En tiiä yhtikäs että minkä ikäsiä esim. vantaalla on siinä joukkueessa...ja huhut on aina huhuja. ota rohkeesti vaan yhteyttä johonkin, kyllä ne neuvvovat ainakin et kuka tietää mahdollisesti enemmmän...

        joo sehän tässä vähän onki ongelma ku ei oo tietoa kehen ottaisi ylipäänsä yhteyttä..että kuka tietäis asiasta mitään:D


      • tietoa
        extreme-urheilija kirjoitti:

        joo sehän tässä vähän onki ongelma ku ei oo tietoa kehen ottaisi ylipäänsä yhteyttä..että kuka tietäis asiasta mitään:D

        Ringetteliiton sivuilta voi katsella minkälaisia joukkueita on olemassa. http://www.ringette.fi/srl/miten1.htm


      • peluri
        tietoa kirjoitti:

        Ringetteliiton sivuilta voi katsella minkälaisia joukkueita on olemassa. http://www.ringette.fi/srl/miten1.htm

        ensi kaudeksi yritetään kai eteläsuomeen saada harrastesarjakin vähän vanhemmille pelaajille. Et todellakaan ole liian vanha aloittamaan ja pk-seudulla on hyvä tilanne. Ainakin hesa ja vantaa harrastejengiä laittamas ja kai espookin. Tuusulassa on ollut jo vuosia monenlaista harrastajamahdollisuutta. Siis kertamaksun harrastejää maanantaisin KAIKILLE ja sit B/N jengi jossa monen tasoista ja näköistä (sinne vaan ;) ja lisäharjoittelumahdollisuus b-junnujen kanssa kai välillä ja sit tietty ladyt jajaja


      • Stadista kajahtaa
        extreme-urheilija kirjoitti:

        osaatko sanoa kehen voisi ottaa yhteyttä asian tienoilta?..ai vantaalla on harrastelija porukka..itse asun vantaalla joten se olisi todella hienoa jos sellainen joukkue siellä vielä olisi..osaatko sanoa, minkä ikäisiä ihmisiä joukkueessa pelaa?..itse olen 21 vuotias,joten olenkohan liian vanha aloittamaan tässä jengissä uudestaan pelaamisen?:)

        Moi,
        Ainakaan näillä näkymin ei Vantaalla ensi kaudella ole harraste joukkuetta, vaan tähtäimenä on parin vuoden sisään päästä pelaamaan SM-sarjaan.


    • joopsis

      "Tuusulassa perustetaan edustusjoukkueen lisäksi myös BN-joukkue, joka harjoittelee harvemmin, mutta pelaa aluesarjan. Edustusjoukkueen kassa tehdään silti yhteistyötä.

      Ota yhteyttä Marko Hämäläiseen: 040 527 1498"

      http://www.tuusularingette.fi/pages/harraste.htm

      "Helsinki Ringette perustaa kaudelle 2006-2007 Naisten harraste joukkueen. Lisätiedot ja kyselyt Jarmo Merivaaralta. p. 050-500 4783 ja e-mail: [email protected]"

      Ringette Walapais :
      "B/N -harraste
      Timo Huittinen 045 7881269 Timo Hytönen 040 5109759
      [email protected] [email protected]"

      Siinäpä muutama alkuun :)

      Innostakaa muitakin mukaan!

    • itse vantaalla pelaava

      on joukkue jota itse pidän ihan harrasteena! Ikähaarukka on aikas laaja mutta mukaan vain =)

    • ex-ringette pelaaja

      Helsinki ringette, Vantaalta Walapais, Espoo EKS, Tuusula ringette, Hyvinkää ringette, ym näissä kaikissa löytyy lady ringette eli ei tosimielellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe