Saako valmistuneelle taloushallinnon tradenomille maksaa vielä kesätyöstä harjoittelijan palkkaa? Onko mahdollista että palkka nousee edellis kesän työpaikassa vain 60€, vaikka on valmistunut ja kokemusta jo samoista töistä samassa paikassa? Eikö alle 1500€ kuukaudessa kuulosta liian pieneltä palkalta?
valmistuneen palkka
10
5383
Vastaukset
- minä
on huono palkka... siis valmistunut olet ja tarjotaan 1500 €?? Älä nyt hyvä ihminen 'myy itseäsi' noin halvalla...
- Näin on näreet
Olettekos sitten mieluummin ilman töitä kesän?
- tehdä
Näin on näreet kirjoitti:
Olettekos sitten mieluummin ilman töitä kesän?
ilmasix. Moni ammattikoululainen saa parempaa liksaa ja ne ei oo edes mitään ihmisiäkään.
- merkonomi
tehdä kirjoitti:
ilmasix. Moni ammattikoululainen saa parempaa liksaa ja ne ei oo edes mitään ihmisiäkään.
monikohan amiskalainen on työttömänä toisin kuin tradenomeja on pilvin pimein...kylläpä kateus paistaa kirjoituksestasi...
- Taidat olla
tehdä kirjoitti:
pahasti kateellinen vain ammattikoulun käyneelle... ;) Oih, en voi uskoa sitä todeksi. Totta on, että kyl ammattikoulun käyneet löytävät töitä. Palkka ei tietty ole huippu, mutta eläneeksi sillä tulee...
- kyllä
Taidat olla kirjoitti:
pahasti kateellinen vain ammattikoulun käyneelle... ;) Oih, en voi uskoa sitä todeksi. Totta on, että kyl ammattikoulun käyneet löytävät töitä. Palkka ei tietty ole huippu, mutta eläneeksi sillä tulee...
että esim. putkimies tienaa nykyään enemmän kuin tradenomi, tietysti poikkeuksiakin on.
- edellisen
kyllä kirjoitti:
että esim. putkimies tienaa nykyään enemmän kuin tradenomi, tietysti poikkeuksiakin on.
kirjoittajan, että myös metallimies hankkii paremmin kuin tradenomi...tradenomi hankkii samankuin merkonomi, turha väittää muuta...
- KTM05
edellisen kirjoitti:
kirjoittajan, että myös metallimies hankkii paremmin kuin tradenomi...tradenomi hankkii samankuin merkonomi, turha väittää muuta...
Itse olen hiljattain valmistunut kauppatieteen maisteri. Itsellä kävi tuuri ja sain hyvän työpaikan heti. Olen kuitenkin seurannut monien tuttujeni työnhakua, joukossa on kauppatieteilijöitä, tradenomeja ja yksi otk:kin. Sanoisin että palkkaus on enemmänkin kiinni työtehtävästä ja työnantajasta, kuin hakijan koulutuksesta. Monissa työpaikoissa on niin, että palkka määräytyy tehtävän mukaan riippumatta hakijan koulutustaustausta. Esimerkiksi kaksi kaveriani, toinen tradenomi ja toinen ktm, ovat samassa yrityksessä vastaavissa tehtävissä. Molempien palkkaus on täsmälleen sama. Ei pelkkä koulutus välttämättä paranna ansioita.
- BBA
edellisen kirjoitti:
kokemusta omasta työstä reilu 4 vuotta ja juuri tulleen korotuksen johdosta kk-palkkani on 2600 eur/kk. Plus bonukset ja puhelinedut sun muut päälle niin kuukausiansio on vajaa 2800 eur/kk.
Ja olen BBA, ikää 30 v. - merkonomi
KTM05 kirjoitti:
Itse olen hiljattain valmistunut kauppatieteen maisteri. Itsellä kävi tuuri ja sain hyvän työpaikan heti. Olen kuitenkin seurannut monien tuttujeni työnhakua, joukossa on kauppatieteilijöitä, tradenomeja ja yksi otk:kin. Sanoisin että palkkaus on enemmänkin kiinni työtehtävästä ja työnantajasta, kuin hakijan koulutuksesta. Monissa työpaikoissa on niin, että palkka määräytyy tehtävän mukaan riippumatta hakijan koulutustaustausta. Esimerkiksi kaksi kaveriani, toinen tradenomi ja toinen ktm, ovat samassa yrityksessä vastaavissa tehtävissä. Molempien palkkaus on täsmälleen sama. Ei pelkkä koulutus välttämättä paranna ansioita.
Näin se taitaapi olla ettei välttämättä koulutus paranna, mutta kyllä se jotain vaikuttaa. Ainakin itte kuulin argumenttina sitä ettei ole kun merkonomin paprut kun uuteen pestiin nimitettiin äskettäin.
Kuukausiliksa tuon 2,7 tonnia mutta tässä kerkeisi AMK-paperit vielä ennen 30v saamaan jos tänä tai ensi vuonna alottaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489