Ukin Musiikki (Erittäin tärkeä!!)

Mr.Ramone

Terve!

Kuinkas moni on tilaillut Ukin Musiikki / Levykauppa.org nimisestä nettikaupasta levyjä?

Kertokaa omia kokemuksianne. Oletteko saaneet tilauksenne? Jos saitte, kestikö kauan?
Kaikki tieto on nyt tarpeen. Toivoisin, että mahdollisimman moni vastaisi tähän ja kertoisi omista kokemuksistaan tuon kaupan suhteen.

Itse olen tilannut sieltä erään video boxin, eikä ole tullut vielä, vaikka tilaamisesta on jo useampi viikko.

82

48227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

Heps. Meidän talouteen tilasi avovaimoni kyseisestä liikkeestä levyjä ja tietämättä tapausta kyseisestä kauppiaasta meni vielä maksamaan etukäteen tilauksen.No levyjä ei kuulunut ja aikaa kului.Sitten yhteyttä sinnepäin,niin lupasi lähettää heti kun tulee maahan ulkomailta.No odottelu jatkui hyvässä uskossa.Eikä taaskaan mitään kuulunut.No taas yhteyttä sinnepäin.Ja taas selityksiä jos jonkinmoisia.Sitten ehdotus että eikö pureta koko tilaus kun toimitus ei oikein toimi ja rahat takaisin.(Tilauksesta kulunut ehkä n.kuukausi tai ehkä enemmänkin.)No yllättäen levyt oli kuulemma justiinsa laitettu postiin.No eipä yllättäenkään pakettia kuulunut. Sitten yhteyttä taas sinnepäin ja tiukasti vaatien rahat takaisin.Lupasi laittaa ja pyysi tilinumeroa.Eikä taaskaan mitään.Sitten selitys että tilinumero oli hukkunut.No sitten alkoi pinna palamaan yhdellä jos toisellakin ja vielä kerran yhteyttä sinne ja uhkasimme viranomaisten ottavan seuraavaksi yhteyttä.No sitten alkoi ruikutus että miten käyttäydytään sinnepäin ja hän kun on vielä näkövammainen jne.jne. Tätä kinaa käytiin arviolta 2-3 kuukautta ja yhtäkkiä levyt tulivat postissa ja lisänä oli bonuslevy jotain potaskaa.Mutta se on varmaa että IKINÄ en osta tuosta puljusta enää yhtään mitään.Ja kaikille muillekin olen kyllä kertonut tämän "kauppiaan" toimista ja neuvonut olemaan tilaamatta mitään häneltä.Ja selaillessani muitakin keskustelupalstoja, niin muitakin pettyneitä näkyi olevan kyseiseen puljuun.

• Matti Hokkanen

Joku muukijn sokea, on joskus osallistunut tähän keskusteluun, jonka sattumalta löysin tuossa maanantaina. Mikäli aihe, vielä tuntuu ajankohtaiselta, ehdottaisin, että kirjoittaisitte kokemuksistanne myös Näkövammaisten Airut-lehden Yleisönosastoon osoitteeseen [email protected] niin asia, tulisi enenmmän tunnetuksi myös sokkopiireissä. Kun sinne kirjoitatte, jutun maksimipituus välilyönteineen, on 2000 merkkiä, mutta saattakaahan Raitio vastuuseen, jos siltä tuntuu. Olen tuntenut hänet lapsesta saakka ja menin sanattomaksi, kun tällaista hänestä lueskelin. Hän, on mielestäni jo pidemmänaikaa, ollut hieman omituinen, mutta en kuitenkaan, pystynyt kuvittelemaan hänestä aivan tällaista! Airut-lehteä voitte lueskella osoitteessa www.nkl.fi/ajankohtaista/verkkolehti airut.

• Joo

Kirjoita googleen ukin musiikki,niin johan rupeaa tulemaan juttuja. Esim.dvdplaza-keskustelu

• Okko.

Kuluttaja lehden Mustalla listalla k.o. yritys on hyvin edustettuna.

• Mr.Ramone

Ei hitto, vai että tuollaisia kokemuksia.

Lueskelin myöskin dvd plazassa olevia kommentteja ja sain sen käsityksen, että tyyppi on pelkkä huijari.

Laitoin muuten tänään kyseiseen yritykseen mailia, jossa kyselin tuosta tilauksesta. Jos vastausta ei ala ensi viikolla kuulumaan, otan yhteyttä puhelimitse.

Harmittaa vaan, kun menin maksamaan tilauksen tilisiirtona jo heti tilausvaiheessa. Olisi pitänyt vaan valita postiennakko...

Noh, jälkiviisaus ei auta tässä mitään. Saa nähdä, että mihin suuntaan tilanne menee. Toivottavasti parempaan...

• sivusta seurannut

Joo toivon tsemppiä ja toivottavasti muuttanut toimintatapojaan.Ja jos ei ole,niin pistä äijä koville!!!!

• rock
        sivusta seurannut kirjoitti:

Joo toivon tsemppiä ja toivottavasti muuttanut toimintatapojaan.Ja jos ei ole,niin pistä äijä koville!!!!

Myyjä on kuulemma sokea jonka takia menee lähetykset usein pilalle mutta eihän se ole mikään syy olla niitä lähettämättä ja kaiken lisäksi ottamalla rahat vielä pois.

Itsellä on sama tilanne ketjun aloittajan kanssa. Pian olis parempi sen dvd:n tulla tai ei hyvin mene.

• Mikko R.

CDON.COM. Kaikista alimmat hinnat ja palvelu toimii.

• ja myös discshop.fi todella nopeaa toimintaa tuolla

• random

Itse lopetin cdon.comista tilaamisen kun erään tilaamani levyn kannesta oli lohjennut kunnon palanen irti, eikä irronnutta palaa ollut postipaketissa. Oli selvästi siis rikkinäinen levy postitettu siinä toivossa että asiakas ei ehkä jaksaisi reklamoida. Turha toivo.

• Rautanaama

Itse tilasin kesällä 2002 muutaman CD:n Ukin Musiikista, ja olin vielä erikseen ennen tilausta varmistanut sähköpostilla, että kaikki kyselemäni levyt ovat heti saatavilla. Olin tuolloin reissuun lähdössä, ja sovimme Tommin kanssa, levyt postitetaan mahdollisimman nopeasti maksun saavuttua, ja herra antoikin lupauksen, että viikon kuluessa paketti on minulla. Ok, tässä vaiheessa kaikki vielä ihan hyvin.

Päivää ennen reissuun lähtöä otin sitten yhteyttä liikkeeseen, ja kyselin tilaukseni perään, mutta mitään vastausta ei tullut. Hiukan pettyneenä sitten vietin kaksi viikkoa lomalla ilman levyjä, vaikka oli sovittu, että ne ehtivät sovittuun päivään mennessä minulle.

Kun tulin kotiin, niin edelleenkään mitään ei ollut tapahtunut, eikä myöskään sähköpostiini ollut tullut minkään valtakunnan vastausta. Soitin sitten liikkeeseen, ja myyjä väitti lähettäneensä paketin sovittuna ajankohtana, mutta oli "ilmeisesti" saanut minulta väärän osoitteen, ja levyt olivat menneet aivan vika paikkaan. Kun sanoin, ettei se pidä paikkaansa, äijä lupasi lähettää uuden paketin parin päivän kuluessa.

Kun tästä oli kulunut kaksi viikkoa, eikä mitään vieläkään ollut postilaatikkoon ilmestynyt, soitin uudelleen, ja aloitin heti aika kärkkäästi kyselemään tilaukseni perään, koska se oli nyt monta viikkoa myöhässä, ja vaadin, että liike palauttaa rahani välittömästi. Siinä sitten mies jotain selitteli, että levyt on tilattu Saksasta, mutta eivät ole vielä ehtineet tulla, että ensi viikon alussa "pitäisi" tulla heille. Sovittiin sitten, että viikon verran vielä odottelen, ja jos eivät siihen mennessä ole tulleet, hän palauttaa rahani.

No, kuten arvata saattaa, mitään ei tietenkään tapahtunut, jonka vuoksi laitoin sähköpostia, että palauttaa rahat tililleni välittömästi. Mitään ei tietenkään tapahtunut, joten viikon kuluttua oli jälleen laitettava puhelinlangat laulamaan. Nyt seliteltiin, että hän ei ole saanut mitään sähköpostia, ja että on ollut koko viime viikon poissa. Levyt olivat kuulemma edelleen vasta matkalla Suomeen, että pari viikkoa joutuisi VIELÄKIN odottelemaan. Annoin nyt tilinumeroni myös puhelimitse, ja sanoin, että kolme päivää on aikaa maksaa rahat takaisin, tai otan yhteyttä viranomaisiin, kun ei tunnu muuten asiat menevät eteenpäin.

Kuten arvata saattaa, ei rahoja tietenkään kuulunut, joten jälleen puhelimen päähän kiinni, ja nyt olin kuulemman antanut väärän tilinumeron hänelle, vaikka kahteen kertaan sen kävimme edellisellä kerralla puhelimessa läpi. Siinä vaiheessa teki ihan oikeasti mennä lyömään kirves miehen putiikin oveen, mutta jälleen tuli lupauksia, että ensi viikon loppuun mennessä saan rahani takaisin. Tein asiasta poliisille tutkintapyynnön, mutta en tiedä, ottivatko he koskaan liikkeeseen yhteyttä.

Annoin asian sitten olla, ja seuraavan vuoden (eli 2003) kesällä mies sitten viestitteli, että oli "löytänyt" tietoni jostain arkistojen kätköistä, ja kyseli, että olenko saanut rahani takaisin niistä levyistä? Parin päivän kuluttua sitten sain kun sainkin rahani takaisin, ja maksoi muistaakseni vielä euron verran viivästyskorkoakin. Tästä huolimatta en missään olosuhteissa voi suositella Ukin Musiikin kanssa asioimista. En tiedä, onko liike petrannut toimintaansa sittemmin, mutta asiakkaalle valehteleminen on sellainen asia, jota en voi hyväksyä. Vaikka mies myisi romujaan miten halvalla, niin kehotan kiertämään kaukaa koko puljun ja haistattamaan paskat moiselle kusetustoiminnalle!

• minä

Tilasin levykauppa.orgista pienen kitaran eli ukulelen ja capon. Maksoin, ja tavarat tuli perille joten ihan ok meni. Omalta osaltani voin siis suositella.

• ei ikinä enää

Itse tilasin ukin musiikista levyjä kolme kuukautta sitten. Ensin meni kaksi viikkoa mitään ei tullut, soitin sanoivat että ei ole maksettu tilausta. Sanoin että maksu on lähtenyt tilauksen yhteydessä ja ilmoitin pankin ja arkistotunnuksen. Taas ei kuulunut mitään.Kymmenen kertaa olen kysellyt ja aina on selitys ettei ole vielä saanut levyjä. En todellakaan voi suositella kenellekkään, jäin siis ilman levyjä onneksi vahinko oli 30€ joten ei konkurssia tule mutta tuolle firmalle kyllä konkurssi tulee, kerron kyllä jatkossa kaikille mitenkä siellä palvelu pelaa. Nyt on mennyt jo yli 3 kuukautta eikä minkäänlaista tietoa ole tullut.

• Kypsynyt

Tilasin DVD:n 3.4.2006. Varmistin vielä sähköpostilla että levy löytyy ja tyhmyyksissäni maksoin etukäteen. Parin viikon jälkeen soittelin perään, tulossa kuulema on.
        Olen lähettänyt erinäisiä sähköposteja ja kaikkiin sama vastaus, maahantuojan moka.
        Elokuussa kypsyin ja lähetin sähköpostia, jossa vaadin rahojani takaisin viikon kuluessa, mitään ei tietenkään tapahtunut.
        Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja ilmoitin asiasta myös Ukin musiikkiin. Sain herttaisen vastauksen, jossa minua mm. syytettiin yrityksen uhkailusta ja yllättäen Raitio ilmoitti että, kyllä hän olisi antanut korvaavan tuotteen tilalle. Eikä kuulema ollut edes saanut sähköpostiani, jossa olin vaatinut rahojani takaisin, vaikka herra itse siihen vastasikin.
        Jälleen sain lupauksen rahojen maksusta tililleni. Ei edelleenkään mitään. Tänään kuluttaja-asiamies lupasi lähettää sähköpostia Ukin musiikkiin, josko rahoja rupeaisi kuulumaan takaisin.
        Vastaisuudessa kierrän tämän puljun kaukaa, koska kerran toimiviakin yrityksiä on!

• Purlus
      • kohan

tämä pulju tai tyyppi saa kusettaa että toiminta loppuu tai joku oikeasti puuttuu tähän huijaukseen

• Nimetön

Tilasin pari levyä ja hullu menin ne maksaan kesäkuussa 2005.Ei oo tähän päivään mennessä mitään kuulunut.Täyttä sontaa koko liike!!! T:Puisto

• Miten tämä on mahdollista????

On "toimitusjohtaja" laittanu "uuden" nimen näköjään legendaariselle yritystoiminnaleen.Veronkiertoa? Itse tilasin pari cd:tä levykauppa.orgista, mutta sitähän ei näköjään enää ole, joten Rautio varmaan selittää että maksettuja levyjä ei voi lähettää kun listalla nykyään on vain kotimaisia tuotteita.Taistelu jatkukoon....

• Nimetön
        Miten tämä on mahdollista???? kirjoitti:

On "toimitusjohtaja" laittanu "uuden" nimen näköjään legendaariselle yritystoiminnaleen.Veronkiertoa? Itse tilasin pari cd:tä levykauppa.orgista, mutta sitähän ei näköjään enää ole, joten Rautio varmaan selittää että maksettuja levyjä ei voi lähettää kun listalla nykyään on vain kotimaisia tuotteita.Taistelu jatkukoon....

Joo,soitin sille eilen ja kyselin vähän.kovin se selitti paikkakunnan muutosta aiheutuneita häiriöitä.Kovin se lupaili selvitellä asiaa ja tutkia viime kesäisiä tilauksia.Saas nähdä saako mitään aikaan,tuskimpa!!!!

• GodOfReptiles

Tilasin yli kaksi kuukautta sitten kymmenisen levyä, joista olen nyt saanut kaikki paitsi neljä. Tulin siihen tulokseen, etten koskaan tule saamaan niitä, joten lähetin äsken sähköpostia Tommille. Kerroin, että tästä tulee poliisiasia, jos tilausta ei toimiteta tai rahoja palauteta. Katsotaan, miten käy.

Tuntuu, että mitä enemmän levyjä tivaa, sitä epämääräisemmiksi vastaukset käyvät. "Kaivetaan hyllyjä", "laitetaan tulemaan", "kyllä sinä tulet omasi saamaan"...

Nyt saa paskanjauhanta luvan loppua.

• harrie

tilasin ja maksoin toukokuun lopulla kolme levyä, joista yksi toimitettiin elokuun alussa. raition sivuillaan ilmoittama "maksimitoimitusaika 16 viikkoa" tuli täyteen eilen ja lähestyin tyyppiä sähköpostilla, jossa pyysin palauttamaan kahden toimittamattoman levyn hinnan. tommi väitti levyjen olleen "matkalla jo pitemmän aikaa" ja lähetysajankohtaa tiedustellessani vastasi, ettei muista ja tarjoaa nyt jotakin vaihtoehtoja lähetettäväksi..

• GOR
        harrie kirjoitti:

tilasin ja maksoin toukokuun lopulla kolme levyä, joista yksi toimitettiin elokuun alussa. raition sivuillaan ilmoittama "maksimitoimitusaika 16 viikkoa" tuli täyteen eilen ja lähestyin tyyppiä sähköpostilla, jossa pyysin palauttamaan kahden toimittamattoman levyn hinnan. tommi väitti levyjen olleen "matkalla jo pitemmän aikaa" ja lähetysajankohtaa tiedustellessani vastasi, ettei muista ja tarjoaa nyt jotakin vaihtoehtoja lähetettäväksi..

Meilasin tyypille, että jos levyjä ei kuulu, tästä tehdään poliisiasia. Viikkoon ei kuulunut mitään.

Soitin tämän viikon alussa Ukin-musiikkiin ja tiedustelin tilannetta. Kuulemma koko Levykauppa.orgia ei enää ole, eikä jannulla tuntunut olevan minkäänlaista tietoa mun tilauksesta. Informoin häntä tilaukseni puuttuvista levyistä. Sanoin, että haluan rahat takaisin tai levyt perille.

Yhtä sinkkua ei enää kuulemma tilata (tms. selitys), "eikä siitä kannata antaa rahoja takaisin". Eiköhän se oo asiakkaan päätös, pyytääkö rahat takaisin? No, kyselin, josko saisin jonkun toisen sinkun tilalle. Ihme kyllä korvaava sinkku saapui postissa pari päivää sitten!

Lopuista kolmesta levyistä sovimme, että saan ne viimeistään lokakuun lopussa. Ovat kuulemma loppu, niitä tilaillaan levy-yhtiöiltä, ym. ym.

Odottelen tässä noita levyjä. Jos niitä ei ilmesty, soitan uudestaan. Kyllä mä ne tulen saamaan vaikka kuinka monta kertaa pitäis soitella. Kannattaa vaan painostaa niitä, soitto tuntuu laittavan edes vähän vauhtia toimintaan. Onneksi asun itse pääkaupunkiseudulla että voin vaikka käydä paikan päällä liikkeessä kyselemässä.

Tsemiä vaan kaikille, joilla on tän kaupan kanssa ongelmia.

• Mr Windir

Juuh itse tilasin hupparin ja typeränä minäkin maksoin etukäteen. Parasta tässä on, että siitä on pian VUOSI! Tilasin hupparin 8.11.05 eikä vieläkään ole kuulunut mtn rahoja tai hupparia.

Kyselin hupparia rajuin sanoin alkukesästä ja siinä tuli kirosanaakin jo väännettyä kun alkaa ottamaan hattuun huomattavasti kun ei voi äijä tajuta, että joko rahat takaisin tai huppari tänne. Paras oli se kun tämä ko. mieshenkilö sanoi minulle että se on minun vikani kun lähetys on myöhässä eikä sitä tilausta noin vain pureta. Alkoi pinna kiristyä lisää ja lisäsin viestien "voimakkuutta" ja hän alkoi vähentämään paidan hinnasta 5e per kirosana. En tiedä miksi hän tällaista uhkaili, jos ei kerran aio rahoja palauttaa.

Tänään lähetin mailia ko. firmaan. Ja nyt hän ehdottaa, että vaihdan tuotetta, koska hänellä ei enää ole sitä mitä tilasin!!! Ei hitto!

Älkää ihmiset ikinä tilatko Ukin musiikista mitään!

• Pissed

UKIN-Musiikista saat asiantuntevaa ja yksilöllistä palvelua. Jos
        valikoimat eivät tarjoa etsimääsi ota rohkeasti yhteyttä UKIN-Musiikin
        etsintäpalvelu saattaa löytää helpommin kuin uskotkaan.

Nooh...

• Ukinmusiikkin lopetus
        Pissed kirjoitti:

UKIN-Musiikista saat asiantuntevaa ja yksilöllistä palvelua. Jos
        valikoimat eivät tarjoa etsimääsi ota rohkeasti yhteyttä UKIN-Musiikin
        etsintäpalvelu saattaa löytää helpommin kuin uskotkaan.

Nooh...

Ukin musiikki kusettaa rahat ja ei lähetä tilaamaasi tavaraa. Valehtelee koko ajan, tarinat muuttuu ja puhuu täyttä paskaa. siis miten helvetissä tällänen tyyppi voi edes pitää yritystä pystyssä?
        ilmoitin Tommi Raitiolle että jos ei maksa rahoja takaisin niin otan yhteyttä kuluttajansuojatoimistoon ja poliisiin niin Tommi Raitio sanoo että hän on varaton eikä suomen lain mukaan ole velvollinen maksamaan mitään rahoja takaisin koska on siis varaton.myöhemmin alkoi uhkailemaan jos teen ilmoituksen ukinmusiikista niin minulle kuulemma käy huonosti koska tommi raitio tietää kaikenlaisia asioita minusta ja minun kavereista? esim. jakelen kuulemma useampia kiloja huumeita kuukaudessa ja käytän kemikaaleja, jotka Tommi Raitio aikoo kertoa poliisille jos teen jutun???? siis mitä helvetiä??? uhkasi haastaa oikeuteen kotirauhan häirinnästä jos soitan vielä Tommi Raitiolle rahojen perään?
        siis aivan uskomaton pelle ja tyyppi elää jossain ihan toisessa ulottuvuudessa?
        eilen sain sähköpostissa raamatusta otettuja kirjoituksia, jotain saarnaaja kirjan tekstejä ja taas lisää uhkailuja jos teen rikosilmoituksen ukinmusiikista.
        NYT KAIKKI KETÄ TÄMÄ KYSEINEN SOKEA MULKKU ON KUSETTANUT, OTTAKAA YHTEYS KULUTTAJA_ASIAMIEHEEN TAI POLIISIIN JA TEHKÄÄ ILMOITUS NIIN SAADAAN TOMMI RAITION PELLEILYT LOPPUMAAN...!!!

• Jepps

Itsekin erehdyin tilaamaan kyseisestä putiikista cd-levyn. Tilasin tämän vuoden Kesäkuussa Radiopuhelimet-yhtyeen levyn, jota en nähnyt muilla kauppiailla olevan. Tyhmä kun olin, maksoin tilauksen etukäteen.
      Noin pari viikkoa myöhemmin aloin kysellä sähköpostitse tilannetta kun kyseistä tuotetta ei näkynyt.Tommi pyysi minua myös lähettämään uudelleen tilaamani levyn tiedot, koska kyseinen levy oli saattanut loppua varastosta ja että hänen oli tilattava sitä lisää. Odotin kolmisen viikkoa ja kysyin uudelleen tilauksestani kun ei vieläkään ollut saapunut. Tällä kertaa tuli viesti, jossa äijä väitti että heillä on ollut loman jälkeen käynnistysvaikeuksia ja pyysi minua olemaan hätäilemättä. Tässä vaiheessa aloin jo pelätä pahinta. Odotin levyä joitakin päiviä kunnes kysyin mahdollisuutta saada rahani takaisin. Sähköpostissa tuli närkästynyt viesti tyyliin: "Haluat rahat takaisin vaikka tilauksen pitäisi olla jo siellä. Kumma juttu!". Minulle ei todellakaan ollut tullut mitään levyä takaisin joten vastasin hänelle heti. Levy oli siis ilmeisesti mennyt vielä väärään ositteeseen. Vastauksena tuli, että he pyysivät lähettämään osoitetietoni uudelleen.
      Odotin sen viestin jälkeen ainakin neljä viikkoa eikä vieläkään kyseistä levyä tullut. Nyt aloin tosissaan painostamaan Tommia ja ehdotin toistamiseen rahan palauttamista. Äijä ei kommentoinut rahojen palauttamiseen mitenkään mutta jatkoi tuttuun tyyliinsä että saisin kyllä levyn. Ehdotti vielä tuotteen vaihtamisesta johonkin muuhun. En suostunut vaan halusin mieluummin vaikka rahat takaisin. Tähän ei ukko vastannut.
      Lopulta levy tulikin Lokakuussa, n.4 kuukautta tilauksestani. Levy oli kyllä Radiopuhelimien, mutta ei se minkä olin tilannut. Sitä paitsi omistin jo kyseisen levyn. Annoin kuitenkin asian olla koska olinhan saanut rahoilleni jotain vastinetta.
      Lopuksi voisin sanoa, että en suosittele kyseistä paikkaa kenellekkään. Sähköpostikyselyihin äijä vastaa ympäripyöreästi, jättääpä joskus vastaamatta. Jos aiotte tilata sieltä jotain, tilatkaa herrajumala edes postiennakolla.

• Eikka2

Ihmettelen miksi suomalainen on niin umpiluupää, että antaa kyseisen sekoilijan jatkaa näitä ``bisneksiään`` ihan rauhassa.Turha tänne on uikuttaa näistä tyypin kusetuksistä.Radikaalit keinot vaan käyttöön.

• Erppo
        Eikka2 kirjoitti:

Ihmettelen miksi suomalainen on niin umpiluupää, että antaa kyseisen sekoilijan jatkaa näitä ``bisneksiään`` ihan rauhassa.Turha tänne on uikuttaa näistä tyypin kusetuksistä.Radikaalit keinot vaan käyttöön.

Juu olen samaa mieltä.Käymään vain kyseisen herran tykönä ja suoraan nyrkillä päin naamaa.Kun on sokeakin niin eihän se hölmö näe edes kuka lyö.Rikosilmoituksia vain liukuhihnalta poliisiviranomaisille on toinen vaihtoehto.Kolmas ja paras vaihtoehto on että ottaa haulikon asekaapista ja käy kylässä kyseisessä liikkeessä ja...LOPETTAA HOMMAT TYKKÄNÄÄN!!!

• Make

Itse katselin viime keväänä -06 Ukin nettisivuja levyjen ostoa aatellen, kun sieltä löytyi mielenkiintoisia artikkeleita mutta mielestäni kaupan internet sivut olivat aika sekavat (nyt ovat hieman muuttuneet) ja hinnoitus oli myös omituista (12,47e) joten en jostain syystä ole hirveän yllättynyt, että foorumeille tulee negatiivista manausta. Kyselin sieltä vielä sähköpostitse, että löytyykö näitä levyjä sieltä niin vastauksena tuli, että tilaukset voit tehdä osoitteessa levykauppa.org, se on se oikea tapa. Ja viesti oli täynnä kirjoitus virheitä. En todellakaan tilannut mitään.
      Toisinaan nostaisin kyllä itsekin hattua miehelle, joka on sokea ja pyörittää levykauppaa sekä hierontapalvelua, eihän siinä mitään, mutta ihmetyttää miten postimyynnin hoitaminen onnistuu, jos ei näe mitään joten jotenkin arvasin tuon negatiivisen palautteen tämänkin takia eri foorumeilla. Eikä se rahojen takaisin kinuaminen kyllä varmaan kivaa puuhaa ole.
      Ajattelin ehkä joulun jälkeen yrittää tilata sieltä yksi levy laskulla tai postiennakolla mutta ennakkoon en ainakaan maksa.

• Make

Onks kukaan muuten kuunnellu tota Ukin musiikki kappaletta, joka oli lafkan edellisillä nettisivuilla?

• Make

Täytyypä koittaa tilata yks levy sieltä joulun jälkeen niin katotaan saanko. Pännii vaan noi 8,5 euron postiennakkokulut (minkäköhän takia nekin on noin korkeat) mutta tosin levyä ei saa mistään muualta ainakaan tällä hetkellä. Ennalta en ainakaan maksa.

• Hitman

Tommi Raition kusetukset jatkuu! Tilasin ja menin tyhmyyspäissäni maksamaan etukäteen...ei ole tavaraa näkynyt ja Raitio sanoo ettei aio maksaa rahoja takaisin koska on kuulemma varaton ja suomen lain mukaan ei tarvitse maksaa mitään rahoja! mitä vittua?
        Tyyppi selittelee ihan uskomattomia valheita ja uhkailee jos asia viedään kuluttaja-asiamiehelle tai poliisille.
        Jokainen ketä Raitio on kusettanut ja tilaukset tai rahat saamatta niin alkakaa pommittamaan sähköpostilla ja puhelimella vaan sitä kusipäätä ja laittakaa oman alueenne kuluttajavirastoon ja kuluttaja-asiamiehelle ilmoitus Ukinmusiikista ja Tommi Raitiosta, kuluttajaviraston nettisivuilta voi ilmaiseksi lähettää kyselyn ja pyytää mahdollisesti kuluttaja-asiamiestä soittamaan Raitiolle.
        Itse aion ainakin hankkia tuomioistuimen kautta ulosottopäätöksen jos ei rahoja palauteta.

• RAMPO

Kaikki Ukin-musiikin ja Tommi Raition kanssa taistelevat, laittakaa Keski-Uudenmaan Poliisille viestiä palautelaatikkoon Ukin-musiikiista...

[email protected]

• pettynyt

Tilasin pari viikkoa sitten useampia levyjä Ukin musiikista. Tähän mennessä olen saanut kaksi lähetystä, mutta kolme levyä puuttuu vielä. Puuttuvista levyistä ennakkoon maksamani yhteishinta oli onneksi vain noin 8 euroa.
        On täysin käsittämätöntä, ettei puljun toimintaa saada loppumaan, kun ottaa huomioon mitä siitä netissä kirjoitetaan.

• Pettynyt
        pettynyt kirjoitti:

Tilasin pari viikkoa sitten useampia levyjä Ukin musiikista. Tähän mennessä olen saanut kaksi lähetystä, mutta kolme levyä puuttuu vielä. Puuttuvista levyistä ennakkoon maksamani yhteishinta oli onneksi vain noin 8 euroa.
        On täysin käsittämätöntä, ettei puljun toimintaa saada loppumaan, kun ottaa huomioon mitä siitä netissä kirjoitetaan.

Olisi pitänytkin katsoa täältä ennen tilausta mitä liikkeestä sanotaan..
        Tilasin 27.1. nuottivihon kyseisestä liikkestä eikä sitä ole vielä tullut, eikä ole vastattu sähköposteihin. Puhelimessa miekkonen lupasi asiaa selvittää mutta eipä ole siitä mitään kuulunut.
        Maksoin vielä tyhmyyksissäni 42.90 nuoteista etukäteen.
        Ilmoitin eilen siihen keski-uusimaan poliisin osoitteeseen tästä tapauksesta ja huomenna soitan kuluttaja-asiamiehelle. Katsotaan jos saataisiin ukkelin koukkuun.

• Ralex
        Pettynyt kirjoitti:

Tilasin 27.1. nuottivihon kyseisestä liikkestä eikä sitä ole vielä tullut, eikä ole vastattu sähköposteihin. Puhelimessa miekkonen lupasi asiaa selvittää mutta eipä ole siitä mitään kuulunut.
        Ilmoitin eilen siihen keski-uusimaan poliisin osoitteeseen tästä tapauksesta ja huomenna soitan kuluttaja-asiamiehelle. Katsotaan jos saataisiin ukkelin koukkuun.

Täältä voi lukea miehestä, joka putiikkia pyörittää: http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=9852

• silmäänkustu
        Pettynyt kirjoitti:

Tutulta kuullostavia tarinoita täällä.
        Itse tilasin osoitteesta levykauppa.org (Ukin musiikki) 2 levyä joista toinen
        vain ilmestyi ja siitäkin toimitusaika (4 kk) oli mennyt umpeen.

Kun hän vastasi useampaan kertaan ettei aio palauttaa rahoja
        niin otin yhteyttä kuluttajaneuvojaan, joka sai myyjältä aivan saman vastauksen.

Tein sitten valituksen kuluttajavalituslautakuntaan, josta sain selville
        että heidän päätöksensä ei velvoita yrittäjää mihinkään (oli se sitten mikä hyvänsä).

Ainut konsti jolla sain rahat takaisin oli tehdä jutusta poliisiasia. Onnekseni minulla oli kaikki yrityksen kanssa käydyt viestit tallessa & kuluttajaneuvoja todistajana.

Yrityksen pitäjä osaa keksiä kyllä mitä ihmeellisempiä selityksiä eikä ole todellakaan mikään asiakaspalvelija vaan pikkuhuijari.

Jos ette halua harrastaa hyväntekeväisyyttä epärehelliselle ihmiselle niin älkää ihmiset ikinä tilatko Ukin musiikista mitään.

• -80
        silmäänkustu kirjoitti:

Tutulta kuullostavia tarinoita täällä.
        Itse tilasin osoitteesta levykauppa.org (Ukin musiikki) 2 levyä joista toinen
        vain ilmestyi ja siitäkin toimitusaika (4 kk) oli mennyt umpeen.

Kun hän vastasi useampaan kertaan ettei aio palauttaa rahoja
        niin otin yhteyttä kuluttajaneuvojaan, joka sai myyjältä aivan saman vastauksen.

Tein sitten valituksen kuluttajavalituslautakuntaan, josta sain selville
        että heidän päätöksensä ei velvoita yrittäjää mihinkään (oli se sitten mikä hyvänsä).

Ainut konsti jolla sain rahat takaisin oli tehdä jutusta poliisiasia. Onnekseni minulla oli kaikki yrityksen kanssa käydyt viestit tallessa & kuluttajaneuvoja todistajana.

Yrityksen pitäjä osaa keksiä kyllä mitä ihmeellisempiä selityksiä eikä ole todellakaan mikään asiakaspalvelija vaan pikkuhuijari.

Jos ette halua harrastaa hyväntekeväisyyttä epärehelliselle ihmiselle niin älkää ihmiset ikinä tilatko Ukin musiikista mitään.

Olen siis vain sivusta seuraaja ja multa ei löydy henk.koht kokemuksia ihmisestä. Luin vain juttuja mielenkiinnolla koska olen kyllä itsekin firmaan törmännyt kun olen hakenut levyjä jne.. Onneksi en ole koskaan tilannut. Meinannut joo olen.

JOS ON TOTTA ETTÄ HENKILÖ ON HUIJARI MIKÄ VOI JUTTUJEN PERUSTEELLA OLLA TOTTA TAI SOKEUDEN TAKIA ON VAIKEATA PYSYÄ ASIOISSA PERILLÄ TOIMITTAA TILAUKSET AJOISSA JA KIRJOITUSVIRHEET VOIVAT JOHTUA SOKEUDESTA. MUTTA JOS TÄSTÄ HUOLIMATTA TUNNETTE OLEVANNE TULLEET HUIJATUKSI NIIN HOITAKAA ASIAT LOPPUUN ASTI ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ ASIAA SIKSI.KOSKAAN EI OLE LIIAN MYÖHÄISTÄ OTTAA YHTEYTTÄ JA OTTAA ASIA ESILLE JA VIEDÄ TUTKITTAVAKSI POLIISILLE VAIKKA ASIA ONKIN JO VANHA TOSIN HANKALOITTAA ASIAA. MIKÄ TÄRKEINTÄ SÄILYTTÄKÄÄ SÄHKÖPOSTIT JA PUHELUT YLÖS NIIN TEILLÄ ON TODISTE JOS JÄTKÄ SANOO ESIM.EI TILINUMEROA JA SE ON LÄHETETTY JA VAHVISTUS SÄHKÖPOSTISSA ITELLÄ NIIN JÄTKÄ JÄÄ KIINNI SILLOIN HÄN EI VOI SELITTÄÄ ENÄÄN. LAITTAKAA SE KOUKKUUN.POLIISI VOI TUTKIA ASIAN MUT TÄYTYY OLLA NÄYTTÖÄ. KIRJEET PUHELUT NAUHOTETTU JNE.MYÖS POLIISI VOI NAUHOTTAA PUHELUN. EN TIEDÄ ONKO TOIMINTA SOKEUDEN TAKIA HIDASTA MUTTA JOS EPÄILETTE HUIJAUSTA NIIN TOIMIKAA JA MUISTAKAA PAHA SAA PALKKANSA ENNENMIN JA MYÖHEMMIN JA KYLLÄ TOMMI JÄÄ KIINNI VAIKKA SE PITKÄ TIE VIELÄ OLISIKIN.JOSKUS TULEE VIRHE JA POLIISI SAA KIINNI. JÄTKÄ KUULUU LINNAAN JOS HÄN ON OIKEASTI HUIJARI. OTTAKAA PUHELUJA POLIISILLE JA TUTKIKAA MITÄ VOITTE TEHDÄ MUTTA TUTKINTA VOI KESTÄÄ AIKAA JA MUISTAKAA IHMISET ETTÄ NÄYTTÖ TÄYTYY OLLA MUSTAA VALKONEN KIRJEENVAIHTO MUUTEN KO HENKILÖ VOI SELITTÄÄ MITÄ VAAN KUN TEILLÄ EI OLE NÄYTTÖÄ JA HÄVIÄTTE. NÄYTÖLLÄ JÄTKÄ PUHUU PUSSIIN KUN ON TODISTE. MUUTEN VALITETTAVASTI SIIS ILMAN NÄYTTÖÄ OLETTE HÄVIÖLLÄ.

POLIISI NEUVOO JA OPASTAA MENKÄÄ POLIISIN LUO JA NÄYTÖT JA PUHELUT MUKAAN NAUHAT JNE... ETTE MITÄÄN HÄVIÄ JA VANHAT JUTUTKIN MYÖS JOS ON NÄYTTÖ NE PÄTEE. PALJON ON SELVINNYT VANHOJA HUIJARI TAPAUKSIA VUOSIEN TAKAA. AUTTAA KUN SAMANLAISIA SELVITYKSIÄ ON USEITA. MYÖNNÄN ETTÄ AIKAA MENEE JA SYÖ POLIISIN RESURSSEJA MUTTA KANNATTAA KYSYÄ POLIISILTA JA ODOTTAA JA TAISTELLA AIKAA VOI MENNÄ KOSKA POLIISEILLA ON PALJON TÖITÄ. UUSI FIRMA ON HELPPO PERUSTAA KUN VANHA NIMI JÄÄ KIINNI JA YRITTÄJYYS JATKUU LINNAAN KAVERI JA EI ENÄÄN YRITYSNIMIÄ ANOTTAVAKSI KO HENKILÖLLE NIIN LOPPUU TOIMINTA PAKKO JOSKUS TEHDÄ VIRHE JA PUHUU PUSSIIN MUTTA EI ONNISTU ILMAN NÄYTTÖÄ....

VOITTE TILATA KOKEEKSI POSTIENNAKOLLA JA SÄÄSTÄKÄÄ MAILIT JA NAUHOTTAKAA PUHELUT JA SIT POLIISILLE NÄYTTÖINEEN JOS HÄMÄRÄÄ. PAKKO TILILLÄ OLLA JO ILMOITUKSIA USEITA. SIT KUN ON NÄYTTÖ JA MIES PUHUU TOISTA NIIN ÄIJÄ ON LIRISSÄ.

EN TIEDÄ MITÄ LAKI SANOO MITEN HUIJAUKSEN UHRIN PITÄISI TOIMIA MUTTA MAALAISJÄRKI SANOO POLIISILLE MENOKSI JA NÄYTÖT MUKAAN. ILMAN NÄYTTÖÄ ET VOI TODISTAA JOTEN JUTTU RAUKEE JA SE ON TEIDÄN MOKA JA HUIJARI TOMMI HYÖTYY. SITTEN JOS ON NÄYTTÖÄ TEILLÄ JA HUIJARI PUHUU TOISTA MUTTA TEIDÄN PUHELU TAI MAILI OSOITTAA VALEHTELUN NIIN SITTEN OLETTE VAHVOILLA JA POLIISI USKOO TEITÄ JA HÄN NEUVOO MITEN TOIMITAAN LAIN MUKAAN JATKOSSA.

HUOM NÄYTTÖÖN MUKAAN MYÖS KOPIO PÄIVÄMÄÄRÄ JA AIKA PUHELUN PÄIVÄ JNE.. ET POLIISI NÄKEE ETTÄ VIESTI ON TULLUT TOMMILTA ETTÄ VIESTIÄ EI OLE VÄÄRISTETTY SIIS ITE TEHTY.

PAREMPI NÄYTTÖ PAPERIA ON NÄYTTÄÄ POLIISILLE SUORAAN VIESTIN VAIHTO SÄHKÖPOSTISTA KOSKA PAPERILLE ON HELPPO PRINTATA JA ITSE TEHDÄ.

TOMMILTA TULLUT KIRJETTÄ EI VOI POLIISI JÄLJENNÖKSEKSI EPÄILLÄ KUN HÄN ITSE NÄKEE ETTÄ VIESTI ON OIKEASTI LÄHETETTY TOMMI JA VAIKKAPA IRMELI 3.5.06..

viestiäni voitte kommentoida eli antaa palautetta mielipiteitä toimiiko ajatukseni ja mitä mieltä olette. Voitte myös sanoa jos haluatte että oletteko kanssani samaa mieltä ylläolevassa tekstissä. Onko hyvä ajatus. Toimiiko ajatus.

Jos olette oikeasti huijauksen uhreja niin
        Laittakaa järki juoksemaan olette fiksuja ja toimikaa. Ei saa luovuttaa koskaan ei ole myöhäistä!!!Paha saa palkkansa enemmin tai myöhemmin...

Onnea kaikille ja oikeus lopulta voittaa:)

• pa000005
        -80 kirjoitti:

Olen siis vain sivusta seuraaja ja multa ei löydy henk.koht kokemuksia ihmisestä. Luin vain juttuja mielenkiinnolla koska olen kyllä itsekin firmaan törmännyt kun olen hakenut levyjä jne.. Onneksi en ole koskaan tilannut. Meinannut joo olen.

JOS ON TOTTA ETTÄ HENKILÖ ON HUIJARI MIKÄ VOI JUTTUJEN PERUSTEELLA OLLA TOTTA TAI SOKEUDEN TAKIA ON VAIKEATA PYSYÄ ASIOISSA PERILLÄ TOIMITTAA TILAUKSET AJOISSA JA KIRJOITUSVIRHEET VOIVAT JOHTUA SOKEUDESTA. MUTTA JOS TÄSTÄ HUOLIMATTA TUNNETTE OLEVANNE TULLEET HUIJATUKSI NIIN HOITAKAA ASIAT LOPPUUN ASTI ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ ASIAA SIKSI.KOSKAAN EI OLE LIIAN MYÖHÄISTÄ OTTAA YHTEYTTÄ JA OTTAA ASIA ESILLE JA VIEDÄ TUTKITTAVAKSI POLIISILLE VAIKKA ASIA ONKIN JO VANHA TOSIN HANKALOITTAA ASIAA. MIKÄ TÄRKEINTÄ SÄILYTTÄKÄÄ SÄHKÖPOSTIT JA PUHELUT YLÖS NIIN TEILLÄ ON TODISTE JOS JÄTKÄ SANOO ESIM.EI TILINUMEROA JA SE ON LÄHETETTY JA VAHVISTUS SÄHKÖPOSTISSA ITELLÄ NIIN JÄTKÄ JÄÄ KIINNI SILLOIN HÄN EI VOI SELITTÄÄ ENÄÄN. LAITTAKAA SE KOUKKUUN.POLIISI VOI TUTKIA ASIAN MUT TÄYTYY OLLA NÄYTTÖÄ. KIRJEET PUHELUT NAUHOTETTU JNE.MYÖS POLIISI VOI NAUHOTTAA PUHELUN. EN TIEDÄ ONKO TOIMINTA SOKEUDEN TAKIA HIDASTA MUTTA JOS EPÄILETTE HUIJAUSTA NIIN TOIMIKAA JA MUISTAKAA PAHA SAA PALKKANSA ENNENMIN JA MYÖHEMMIN JA KYLLÄ TOMMI JÄÄ KIINNI VAIKKA SE PITKÄ TIE VIELÄ OLISIKIN.JOSKUS TULEE VIRHE JA POLIISI SAA KIINNI. JÄTKÄ KUULUU LINNAAN JOS HÄN ON OIKEASTI HUIJARI. OTTAKAA PUHELUJA POLIISILLE JA TUTKIKAA MITÄ VOITTE TEHDÄ MUTTA TUTKINTA VOI KESTÄÄ AIKAA JA MUISTAKAA IHMISET ETTÄ NÄYTTÖ TÄYTYY OLLA MUSTAA VALKONEN KIRJEENVAIHTO MUUTEN KO HENKILÖ VOI SELITTÄÄ MITÄ VAAN KUN TEILLÄ EI OLE NÄYTTÖÄ JA HÄVIÄTTE. NÄYTÖLLÄ JÄTKÄ PUHUU PUSSIIN KUN ON TODISTE. MUUTEN VALITETTAVASTI SIIS ILMAN NÄYTTÖÄ OLETTE HÄVIÖLLÄ.

POLIISI NEUVOO JA OPASTAA MENKÄÄ POLIISIN LUO JA NÄYTÖT JA PUHELUT MUKAAN NAUHAT JNE... ETTE MITÄÄN HÄVIÄ JA VANHAT JUTUTKIN MYÖS JOS ON NÄYTTÖ NE PÄTEE. PALJON ON SELVINNYT VANHOJA HUIJARI TAPAUKSIA VUOSIEN TAKAA. AUTTAA KUN SAMANLAISIA SELVITYKSIÄ ON USEITA. MYÖNNÄN ETTÄ AIKAA MENEE JA SYÖ POLIISIN RESURSSEJA MUTTA KANNATTAA KYSYÄ POLIISILTA JA ODOTTAA JA TAISTELLA AIKAA VOI MENNÄ KOSKA POLIISEILLA ON PALJON TÖITÄ. UUSI FIRMA ON HELPPO PERUSTAA KUN VANHA NIMI JÄÄ KIINNI JA YRITTÄJYYS JATKUU LINNAAN KAVERI JA EI ENÄÄN YRITYSNIMIÄ ANOTTAVAKSI KO HENKILÖLLE NIIN LOPPUU TOIMINTA PAKKO JOSKUS TEHDÄ VIRHE JA PUHUU PUSSIIN MUTTA EI ONNISTU ILMAN NÄYTTÖÄ....

VOITTE TILATA KOKEEKSI POSTIENNAKOLLA JA SÄÄSTÄKÄÄ MAILIT JA NAUHOTTAKAA PUHELUT JA SIT POLIISILLE NÄYTTÖINEEN JOS HÄMÄRÄÄ. PAKKO TILILLÄ OLLA JO ILMOITUKSIA USEITA. SIT KUN ON NÄYTTÖ JA MIES PUHUU TOISTA NIIN ÄIJÄ ON LIRISSÄ.

EN TIEDÄ MITÄ LAKI SANOO MITEN HUIJAUKSEN UHRIN PITÄISI TOIMIA MUTTA MAALAISJÄRKI SANOO POLIISILLE MENOKSI JA NÄYTÖT MUKAAN. ILMAN NÄYTTÖÄ ET VOI TODISTAA JOTEN JUTTU RAUKEE JA SE ON TEIDÄN MOKA JA HUIJARI TOMMI HYÖTYY. SITTEN JOS ON NÄYTTÖÄ TEILLÄ JA HUIJARI PUHUU TOISTA MUTTA TEIDÄN PUHELU TAI MAILI OSOITTAA VALEHTELUN NIIN SITTEN OLETTE VAHVOILLA JA POLIISI USKOO TEITÄ JA HÄN NEUVOO MITEN TOIMITAAN LAIN MUKAAN JATKOSSA.

HUOM NÄYTTÖÖN MUKAAN MYÖS KOPIO PÄIVÄMÄÄRÄ JA AIKA PUHELUN PÄIVÄ JNE.. ET POLIISI NÄKEE ETTÄ VIESTI ON TULLUT TOMMILTA ETTÄ VIESTIÄ EI OLE VÄÄRISTETTY SIIS ITE TEHTY.

PAREMPI NÄYTTÖ PAPERIA ON NÄYTTÄÄ POLIISILLE SUORAAN VIESTIN VAIHTO SÄHKÖPOSTISTA KOSKA PAPERILLE ON HELPPO PRINTATA JA ITSE TEHDÄ.

TOMMILTA TULLUT KIRJETTÄ EI VOI POLIISI JÄLJENNÖKSEKSI EPÄILLÄ KUN HÄN ITSE NÄKEE ETTÄ VIESTI ON OIKEASTI LÄHETETTY TOMMI JA VAIKKAPA IRMELI 3.5.06..

viestiäni voitte kommentoida eli antaa palautetta mielipiteitä toimiiko ajatukseni ja mitä mieltä olette. Voitte myös sanoa jos haluatte että oletteko kanssani samaa mieltä ylläolevassa tekstissä. Onko hyvä ajatus. Toimiiko ajatus.

Jos olette oikeasti huijauksen uhreja niin
        Laittakaa järki juoksemaan olette fiksuja ja toimikaa. Ei saa luovuttaa koskaan ei ole myöhäistä!!!Paha saa palkkansa enemmin tai myöhemmin...

Onnea kaikille ja oikeus lopulta voittaa:)

Olisi helpompi arvioida tekstiäsi jos opettelisit kirjoittamaan.

• spudrobäre
        pa000005 kirjoitti:

Olisi helpompi arvioida tekstiäsi jos opettelisit kirjoittamaan.

vitun kusipää ei osaa käyttää caps lockia

• avenie

Itse tilasin reilu 2 vuotta sitten paidan. Olin vielä sen verran sinisilmäinenkin että maksoin ennakkoon. Noh, eipä ole tosiaan paitaa vieläkään näkynyt. Kaiken maailman selityksiä sieltä päästä kyllä on kuulunut.

• Kapu-69

"Bisnekset"näköjään jatkuvat Huuto-netissä, kaikki eikun sinne shoppailemaan ja tilaamaan ukinmusiikista paljon levyjä....ja maksu luonollisesti ensin tilille.

• Qosti

Niin ihan mielenkiinnosta niin millä nimimerkillä mahtaa myydä huuto-netissä?

• Make
      • No name

Satun kuulumaan sokkopiireihin, olen itse sokea. No sinne sitten, suljetulle keskustelufoorumille, eräs nainen laittoi linkkejä mm. tähän keskusteluun. Ja turpiin tuli: Ensinnäkin Raitio alkoi julkisesti vittuilemaan kyseiselle naiselle kuin pikkukakara. Ja sokkopiiri säesti kuorossa: Ei Tommi ole mitään tehnyt, hän on pienestä saakka halunnut oman levykaupan, nettikirjoittelijat ovat täysiä huijareita jnejnejne. Eli vaikka Raitio tekisi mitä niin ei kun taputetaan vaan olkapäälle, että hyvä poika, jatka vaan samalla tavalla äläkä noista ilkeistä ihmisistä välitä. Eli kusetus saa jatkua sokkojen puolesta ihan rauhassa, oikein hävettää, vaikken itse voi asialle mitään. Henk.koht. kokemusta ei minulla kyseisestä puljusta ole, mutta ei kyllä tule olemaankaan. Toivon ja luotan siihen, että paha saa joskus palkkansa.
        Niin ja mitä oikeinkirjoitukseen tulee, Raition viestit foorumilla ovat kuin umpituiterissa kirjoitettuja, joka sanassa on kirjoitusvirheitä. Sokeus ei ole mikään tekosyy, nykyään sokeilla on käytössä apuvälineitä, jotka mahdollistavat tietokoneen käytön, siis myös kirjoittamisen. Sokeita on mm. yliopistoissa, ja sinne päästäkseen pitää kyllä osata kirjoittaa.

Mutta yhdyn edellä kirjoittajiin: Lukekaa Pop-lehden juttu, varokaa Huutonetissä ja pistäkää Raitio vastaamaan teoistaan.

• ei auta edes virkavalta
        No name kirjoitti:

Satun kuulumaan sokkopiireihin, olen itse sokea. No sinne sitten, suljetulle keskustelufoorumille, eräs nainen laittoi linkkejä mm. tähän keskusteluun. Ja turpiin tuli: Ensinnäkin Raitio alkoi julkisesti vittuilemaan kyseiselle naiselle kuin pikkukakara. Ja sokkopiiri säesti kuorossa: Ei Tommi ole mitään tehnyt, hän on pienestä saakka halunnut oman levykaupan, nettikirjoittelijat ovat täysiä huijareita jnejnejne. Eli vaikka Raitio tekisi mitä niin ei kun taputetaan vaan olkapäälle, että hyvä poika, jatka vaan samalla tavalla äläkä noista ilkeistä ihmisistä välitä. Eli kusetus saa jatkua sokkojen puolesta ihan rauhassa, oikein hävettää, vaikken itse voi asialle mitään. Henk.koht. kokemusta ei minulla kyseisestä puljusta ole, mutta ei kyllä tule olemaankaan. Toivon ja luotan siihen, että paha saa joskus palkkansa.
        Niin ja mitä oikeinkirjoitukseen tulee, Raition viestit foorumilla ovat kuin umpituiterissa kirjoitettuja, joka sanassa on kirjoitusvirheitä. Sokeus ei ole mikään tekosyy, nykyään sokeilla on käytössä apuvälineitä, jotka mahdollistavat tietokoneen käytön, siis myös kirjoittamisen. Sokeita on mm. yliopistoissa, ja sinne päästäkseen pitää kyllä osata kirjoittaa.

Mutta yhdyn edellä kirjoittajiin: Lukekaa Pop-lehden juttu, varokaa Huutonetissä ja pistäkää Raitio vastaamaan teoistaan.

Jostain ihmeen syystä pystyy mies toimimaan alalla vaikka useita rikosilmoituksia on tehty tai ainakin kerrottu tehdyn myös itse kävin tekemässä ilmoituksen kun en tavaraa saanut vaikka hölmöyttäni maksoin.On tullut mieleen käydä kylässä mutta poliisi kuitenkin kehoitti ottamaan asian rauhallisesti koska systeemi hoitaa viiveellä myös näkövammaisen rautoihin ja korvauksiin.Käykää tekemässä niitä ilmoituksia jos asiaa on kyllä napsahtaa Tommillekin etten sanoisi silmille omat temput.

• jou-

...takaisin kun tein rikosilmoituksen. Muuten ei vastannut enää kyselyihin. Aikaa meni monta kuukautta, sitten kyllästyin ja menin tekemään ilmoituksen.

• mikael42

Tänään on uutisissa kerrottu, että kajaanilainen tietokonealan yrittäjä on saanut oikeudessa tuomion vastaavanlaisesta toiminnasta, eli on ottanut
        järjestelmällisesti ennakkomaksuja,ei ole toimittanut tavaraa eikä palauttanut rahoja. Kyllä se Raition Tommikin saadaan raiteille, kun rikospoliisit kolkuttelevat ovella riittävän usein.

• Sokea PaskaKasa
        mikael42 kirjoitti:

Tänään on uutisissa kerrottu, että kajaanilainen tietokonealan yrittäjä on saanut oikeudessa tuomion vastaavanlaisesta toiminnasta, eli on ottanut
        järjestelmällisesti ennakkomaksuja,ei ole toimittanut tavaraa eikä palauttanut rahoja. Kyllä se Raition Tommikin saadaan raiteille, kun rikospoliisit kolkuttelevat ovella riittävän usein.

Itselle tuli syyttäjänvirastolta päätös Raition syyttämättä jättämisestä koska vaikka Raitio huijasi useamman sata euroa ei syyttäjä nosta syytettä koska "petosrikoksen toteutuminen edellyttää, että tekijä on alusta lähtien tahallaan toiminut petollisesti...ja asiassa ei ole todennäköisiä syitä Raition syyllisyyden tueksi"
        Se siitä oikeuden toimivuudesta tässä maassa,...ja kytät ei ole tehnyt asian eteen mitään!!!

• PersAukinen
        Sokea PaskaKasa kirjoitti:

Itselle tuli syyttäjänvirastolta päätös Raition syyttämättä jättämisestä koska vaikka Raitio huijasi useamman sata euroa ei syyttäjä nosta syytettä koska "petosrikoksen toteutuminen edellyttää, että tekijä on alusta lähtien tahallaan toiminut petollisesti...ja asiassa ei ole todennäköisiä syitä Raition syyllisyyden tueksi"
        Se siitä oikeuden toimivuudesta tässä maassa,...ja kytät ei ole tehnyt asian eteen mitään!!!

Tilata sieltä muutamalla satasella levyjä ja leffoja.
        En ole kyllä varma onko mulla rahaa sitten kun paketti tulee postiin postiennakolla...

No, lähettäähän ne sen sitten takaisin, ja voin tilata uudestaan, ja uudestaan ja uudestaan..

Jossain vaiheessa varmaan on sitten rahaakin noutaa paketti, tai sitten ei.

• musaope-77

Pyysin toimintaohjeita ja vastauspyynnön poliisilta. Kerron tilanteen kehittymisestä. Tavoitteenani on saada ainakin omat rahani takaisin.

• Kissu84

Saankohan mä ikinä tilaustani? En luojan kiitos maksanut sitä etukäteen juuri siksi, kun en ole koskaan kuullutkaan kyseisestä paikasta. Laitoin postiennakon valinnaksi. Kun tuntui olevan ainoa paikka, mistä löytyi yksi levy mitä olen ystäväni kanssa etsinyt jo muutaman vuoden. Miten tuollainen tyyppi kehtaa edes enää mainostaakaan missään..

• Sole

Ihan persuksista, laitoin just viestin että nukkuuko ukki kun en saa mitä olen tilannut. On mennyt pari kuukautta jo. Viimeksi kun laitoi n viestin vastasi että tulossa on ja siitäkin on kuukausi jo kulunut.

t. Sole

• huijarilinnaan

Milläköhän nimimerkillä tää mulkku on huuto.netissä?

• Nimetön

Olen juuri lähdössä tekemään tutkimuspyynnön ko yksityisen liikkeenharjoittajan toiminnasta. Tekee tahallista petoksen omaista toimintaa mielestäni kun ilmoittelee vaikka mitä sivuillaan ja niitä ei hänellä kuitenkaan ole!!! Alkaa sitten hankkimaan kun on joku jo maksanut ennakkoon!!!! Ihme viranomaiset Suomessa kun eivät tee asialle mitään. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISTE OSTAKO KO FIRMOILTA MITÄÄN = UKIN MUSIIKKI, MUSATORI, Ukin Fysio ja TR-Jakelu PL44, 04201 KERAVA, gsm 040-56 444 33, puh 09-836 1610 (Liike Musatori Kerava, Aleksis Kiventie 3, 04200 Kerava,liikk.harjoittaja Tommi Raitio. On sellinen middle man business eli välittää tavaraa kun/jos saa...

• musaope-77
        Nimetön kirjoitti:

Olen juuri lähdössä tekemään tutkimuspyynnön ko yksityisen liikkeenharjoittajan toiminnasta. Tekee tahallista petoksen omaista toimintaa mielestäni kun ilmoittelee vaikka mitä sivuillaan ja niitä ei hänellä kuitenkaan ole!!! Alkaa sitten hankkimaan kun on joku jo maksanut ennakkoon!!!! Ihme viranomaiset Suomessa kun eivät tee asialle mitään. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISTE OSTAKO KO FIRMOILTA MITÄÄN = UKIN MUSIIKKI, MUSATORI, Ukin Fysio ja TR-Jakelu PL44, 04201 KERAVA, gsm 040-56 444 33, puh 09-836 1610 (Liike Musatori Kerava, Aleksis Kiventie 3, 04200 Kerava,liikk.harjoittaja Tommi Raitio. On sellinen middle man business eli välittää tavaraa kun/jos saa...

Tein rikosilmoituksen, kun mitään ei tapahtunut soittaessani äijälle ja antaessani vielä viikon aikaa toimittaa levy tai palauttaa rahat. Tätä on jatkunut elokuusta -07. ON HÄRSKI MIES TUO TOMMI RAUTIO, mutta vielä kummallisempaa on, että virkavalta ei saa äijän toimintaa loppumaan. Kertoivat poliisista ongelman olevan sen, että ihmiset vetävät rangaistusvaatimuksensa pois saadessaan rahat. Kuitenkin tälläkin palstalla on juttua, että poliisi on tehnyt syyttämättäjättämispäätöksen. Kehotan kaikkia viemään juttunsa loppuun saakka ja vaatimaan äijää tilille pienistäkin huijauksista. Tämä mies on täysi sekopää, ja käyttää häikäilemättömästi hyväkseen sitä, ettei häntä saada edesvastuuseen tekemisistään. Rötöstely jatkuu...

• Tommin Tappaja
        musaope-77 kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen, kun mitään ei tapahtunut soittaessani äijälle ja antaessani vielä viikon aikaa toimittaa levy tai palauttaa rahat. Tätä on jatkunut elokuusta -07. ON HÄRSKI MIES TUO TOMMI RAUTIO, mutta vielä kummallisempaa on, että virkavalta ei saa äijän toimintaa loppumaan. Kertoivat poliisista ongelman olevan sen, että ihmiset vetävät rangaistusvaatimuksensa pois saadessaan rahat. Kuitenkin tälläkin palstalla on juttua, että poliisi on tehnyt syyttämättäjättämispäätöksen. Kehotan kaikkia viemään juttunsa loppuun saakka ja vaatimaan äijää tilille pienistäkin huijauksista. Tämä mies on täysi sekopää, ja käyttää häikäilemättömästi hyväkseen sitä, ettei häntä saada edesvastuuseen tekemisistään. Rötöstely jatkuu...

Milläs viet jutun loppuun asti jos syyttäjä ja poliisi tekee päätöksen että Raitio ei ole syyllistynyt rikokseen ja syyttäjältä,poliisilta eikä kulutta-asiamieheltä saa mitään apua rahan takaisin saamiseksi. Kaikkien Raition kusettamien henkilöiden pitäisi tehdä ryhmäkanne poliisille Raition toimista niin voisi ehkä jotain tapahtua?...tai sitten ei?

• http://www.pop-lehti.fi/uki...
        Tommin Tappaja kirjoitti:

Milläs viet jutun loppuun asti jos syyttäjä ja poliisi tekee päätöksen että Raitio ei ole syyllistynyt rikokseen ja syyttäjältä,poliisilta eikä kulutta-asiamieheltä saa mitään apua rahan takaisin saamiseksi. Kaikkien Raition kusettamien henkilöiden pitäisi tehdä ryhmäkanne poliisille Raition toimista niin voisi ehkä jotain tapahtua?...tai sitten ei?

http://www.pop-lehti.fi/ukinmusiikki.pdf

• porcupine tree
        http://www.pop-lehti.fi/uki... kirjoitti:

http://www.pop-lehti.fi/ukinmusiikki.pdf

itsellä oli aikoinaan vaikeuksia saada rahoja takaisin,niin kerroin että aijon valittaa poliisille,kuluttajasuojaan ja näkövammaliitton.ja rahat tuli takaisin,lisänä tuli minun herjaaminen,niinkuin vika olisi ollut minussa.täysin kahjo vammainen.

• Alberto
        porcupine tree kirjoitti:

itsellä oli aikoinaan vaikeuksia saada rahoja takaisin,niin kerroin että aijon valittaa poliisille,kuluttajasuojaan ja näkövammaliitton.ja rahat tuli takaisin,lisänä tuli minun herjaaminen,niinkuin vika olisi ollut minussa.täysin kahjo vammainen.

.. ja minä idiootti menin tekemään tilauksen kyseiseen liikkeeseen jo tammikuun alussa, ottamatta ollenkaan selvää millaisesta kaverista ja yrityksestä on kyse. Kuukausi kulunut ja ennakkoon maksamiani levyjä ei yhäkään ole kuulunut, mailiin sain vastauksen "koetetaan pistää tulemaan"... Vaan eipä näy ei....

• Muruhamies
        Alberto kirjoitti:

.. ja minä idiootti menin tekemään tilauksen kyseiseen liikkeeseen jo tammikuun alussa, ottamatta ollenkaan selvää millaisesta kaverista ja yrityksestä on kyse. Kuukausi kulunut ja ennakkoon maksamiani levyjä ei yhäkään ole kuulunut, mailiin sain vastauksen "koetetaan pistää tulemaan"... Vaan eipä näy ei....

Sen kaverin liike on täällä Keravalla, tulkaa lynkkaa se pellereikä :D

• Okko.
        Tommin Tappaja kirjoitti:

Älä uhoa! Suomen oikeuslaitos voi laittaa sinut vankilaan ja joudut korvaamaan Tommille huikeat korvaukset. Sillä Suomessa on huonot oltavat uhrilla, koska oikeuslaitos ja poliisi on puolensa valinnut?

• saatanan paskiainen
        musaope-77 kirjoitti:

kytät ei niillä rikosilmoituksilla tee mitään...tommi saa jatkaa rikollista toimintaansa ...

• SEKSITOMPPA
    • ollu aikeissa

myydä tälle tyypille levyjään?
      kiinnostais vaan ihan siks kun en ollu tyypistä ikinä kuullu ja tarjosin sille levyjä. oli kiinnostunu ja hinnasta sovittiin. piti vaan viedä levyt keravalle. no sinnepä sitte mentiin mutta mutta... herrapa ei oliskaan maksanu levyjä siinä samassa vaan ne olis pitäny jättää sinne ja hän olis laittanu rahat tilille myöhemmin.
      onneks rupes hälytyskellot soimaan ja en niitä sinne jättäny.
      mitä luulette... oisinko ikinä rahoja saanu?

• mumminmusiikki

mahdotonta sanoa olisitko rahoja koskaan saanut, mutta en itsekään olisi jättänyt asemassasi levyjä liikkeeseen ilman takeita maksusta. sillä logiikalla että asiakas joutuu maksamaan levytilauksensa aina ennakkoon, pitäisi firmankin joutua maksamaan vähintään ennakkoon levyntoimittajiensa maksut.

olen pari kertaa tilannut ukinmusiikista, ja kumma kyllä tilaukset ovat onnistuneet, kunhan olen jaksanut odottaa parikin kuukautta. itsellä ei ole siis täysin epäonnistuneita kokemuksia, joita tiedän monilla olleen jopa isoihin rahallisiin tappioihin asti.

mutta asiaan, joka tästä syystä mietityttää:

ovatko muut huomanneet ukinmusiikin tammikuun ALE-myynnin? mitä tuo enteilee, voiko olla rehellisesti kaikista tuotteista puolet pois, vai pitäisikö ajatella että firma varautuu ennen konkurssia repimään viimeiset rahat asiakkailta pois koskaan levyjä toimittamatta? vai onko alennusmyynti vain houkutuskeino ja viimeinen oljenkorsi saada liikkelle uusia asiakkaita? meinasin tilata mutta nyt pelottaa kun olen lukenut näitä keskusteluita, enkä taida uskaltaa vaikka tekisi mieli...

• asiakas3

Tilasin lp-levyn kyseisestä liikkeestä.Homma toimi todella hyvin/luotettavasti ainakin minun kohdalla. Tilasin lauantaina ja levy tuli tiistaina postiin.

• hhhhh69

Päätelkää tästä sähköpostiyhteyden pidosta. Oli viimeiset tuotteet mitkä tilasin ja asiahan on vielä kesken. pe 9.1.2009 12:43. Tästä se alkoi. Yhteistoiminta UKIN -musiikin kanssa =TILAUS pe 9.1.2009 12:54 Kiitos tilauksestasi.Tänään lähtee eka erä tuele varmaan kahdessa erässä eli eläihmettele. Pelierää tuleelisää ens viikon aikana. Tilaus on kuitenkin kjunnossa. Hyvää viikonvaihdetta sinulle. Terveisin Tommi musatorilta ti 27.1.2009 13:00 Hei! Tässä välitiedustelu kyseisestä tilauksesta? Missä mennään? Se yksi cd tuli todella nopeasti, milloin voimme odotella loppuja tuotteita? ke 28.1.2009 15:40 Hei! Olisin edelleen kiinnostunut tilaukseni tilanteesta? ke 28.1.2009 19:58 Hei! Toivottavasti 24 keskustelut UKIN -musiikista ja sen toiminnasta ovat muuttuneet parempaan suuntaan. Eli tavaran = tilauksen toimitus nopeutuu tai rahat palautuvat tilille tai tulee sitten siedettävä selitys miksi tilaus kestää. Kyllä tympii kun lapset odottavat lahjaansa ja hommasta ei tietoa. Joten odotan helmikuun puoleen väliin ja sitten toimenpiteisiin. Tilaus kotiimme Rahat tilille takaisin Rikosilmoituksen tekeminen kyseisestä yrittäjästä to 29.1.2009 11:23 hei! joo olet asaamassa pakettia tässä lähipäivinä. Terveisn TOmmi musatorilta to 29.1.2009 11:29 moi! no pelejä jouduttiin tilaamaan erikseen. Eli siksikestää. Valitan taphatuvaa. Eli olen pahoillani kun joskus ei vaan ainamene niinku elokuvissa eli hyvin. Pahoittelut. Terveisin TOmmi musatoirlta ma 16.2.2009 12:12 Hei! Määräaika on ummessa ja on päästy vasta veisaamaan virsiä ja kyllä tällaisella toiminnalla itkuvirret ovat tarpeen. Koska loppulähetys tulee vai palautuvatko rahat tilille? Vai onko petosilmoitus tehtävä? ma 16.2.2009 14:39 moi! no kuun lopussa tulee lisää pelejä eli silloin laitetaan sulle tuo paketti loppuun valitan viivettä. Terveisin Tommi musatorilta la 7.3.2009 9:08 Hei! Kuu vaihtui ja mitä ei tapahtunut eikä teidän puolelta tule varmaankaan tapahtumaan. Joten eiköhän tämä tapaus ole taputeltu. Jos tulevan viikon aikana tuotteet eivät ole kotonamme tai rahat tilillä. Käyn perjantaina 13.3. tekemässä sen rikosilmoituksen sekä ilmoitan asiasta kuluttajasuojalautakuntaan ja Kuluttaja -lehteen, että laittaisivat teidät uudelleen siellä olleelle "mustalle listalle". Onneksi kaikki sähköpostit ovat tallella viranomaisia varten. Alla on pari linkkiä, jotka olisi pitänyt lukea ennen tilauksen tekemistä. Näin sitä tyhmää huijataan kun sokeasti uskoo... Eniten vituttaa lapsille tullut mielipaha. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=51771 la 7.3.2009 9:38 moi! joo yks peli uupuu paketistasi laitan en sviikolla ne pari peliä sinne postiin. Terveisin Tommi to 12.3.2009 15:48 hei! Pelipaketti lähtee huomenna. Valitan viivytystä olenpahoilani. Eli asia on nyt hoidossa. Vielä kerran todella olen phaoillani että jouduit odottamaan. to 19.3.2009 13:49 No hei! Milloinkahan tämä peli sitten saapuu, että minulla olisi pikkuhiljaa kaikki tilaamani tuotteet hallussa? Pelit: Play Station Ps3 Sony -PS3 BUZZ TV VISA BUZZERS   - 6915   1   68.89   68.89 ei ollut tämän viikon lähetyksessä vielä mukana. to 19.3.2009 14:01 moi! joo sitten on kuunvaihteeeessa seurava pelierä. Tommi musatorilta pe 3.4.2009 22:50 No hei! Kuu vaihtui. Koska viimeinen lähetykseni on hallussani ja tilaus on sitten loppuun käsitelty. la 4.4.2009 10:22 moi! Nyt en ymärtänyt oletko siis sanut kaikki vai mikä oli tän viestin tarkoitus eli mikä vaihtui. Voisko joku hieman pitää minuakin ajantasaisena, kiitos. Terveisin TOmmi musatorilta la 4.4.2009 17:17 No hei! Milloinkahan tämä peli sitten saapuu, että minulla olisi pikkuhiljaa kaikki tilaamani tuotteet hallussa? Pelit: Play Station Ps3 Sony    -PS3 BUZZ TV VISA BUZZERS   -6915   1   68.89   68.89 Eli tämä peli puuttuu edelleenkin siitä tammikuun tilauksen jo maksetusta paketista. Viimeksi kun tiedustelin tätä niin peli oli odotettavissa maalis-huhtikuun vaihteessa (luvattiin lähettää silloin) ma 6.4.2009 10:10 moi! pääsiäisen jälkeen tule yksi isohko pelierä. Ellei ennen sitten tulee jotain pientä. Eli siinä tulee. Valitan viivytystä. Syy ei ole meidän.Valitan. Terveisin TOmmi musatoirlta pe 24.4.2009 16:52 Hei! Pääsiäinen oli ja meni. Edelleen tätä huutaa. Milloinkahan tämä peli sitten saapuu, että minulla olisi pikkuhiljaa kaikki tilaamani tuotteet hallussa Nyt varmaan on selityksenä postilakko Jos minulla olisi tuollainen tavarantoimittaja vaihtaisin firmaa. Kun itsellä on huijaukseen perustuva- tai muutoin huono liiketoiminta niin syyhän löytyy muualta. No en jaksa jahkailla vaan rikosilmoitus lähtee ensi alkuun nettipetoksena. Olihan nuo poliisit sitä mieltä, että tällaisen liiketoiminnan takaa saattaa näillä perusteilla löytyä hämäryyksiä kirjanpidosta. Eihän tilit voi täsmätä, jos maksut on saatu ennakkoon ja tavaroita ei ole toimitettu asiakkaille. pe 24.4.2009 17:05 moi! Sonynpaketti ei ole tullut tuonne josta me tilataan tavara. Olen yhteyudessä ko paikaan alkuviikosta. Eli toivonmukaan siten saatas toikin homma kuntoon valitan viivettä. JOka ei johdu meistä. Valitan olen pahoillani. OIkein hyvä viikoloppua.Terveisin TOmmi musatorilta http://www.musatori.fi ke 13.5.2009 9:24 Päivää! Nähtävästi Sony ei toimita teille enää tavaraa. Täällä tuota kyseistä tuotetta on kaupat täynnä ja poistohintaan (olisi pitänyt hankkia paikanpäältä). Teillä ei ole siis aikomustakaan lähettää kyseistä puuttuvaa tuotetta (Pelit: Play Station Ps3 Sony    -PS3 BUZZ TV VISA BUZZERS-   69151   68.89   68.89) saati palauttaa rahoja. ke 13.5.2009 9:36 moi!no voihan asian tulita noinkin tietysti. Ei vaan yhtä tutoetaknannata tilailla. mutta voidaan toki tehdä niin ettäkatson tuon 19.95 euron edestä jotain muuta eikösse olu se summa????? Vai muistanko väärin???? ke 13.5.2009 12:21 No hei! Kyllä tosiaan muistat väärin. Tuote joka oli kyseessä on (Pelit: Play Station Ps3 Sony -PS3 BUZZ TV VISA BUZZERS-6915 1 68.89   68.89) ja tuo oli kai sitten puoleen hintaan. Voisit laittaa ihan minkä tahansa PS3 tai sitten PS2 pelin missä olisi nuo lasten kaipaamat langattomat BUZZ -ohjaimet (niin kuin alkuperäisessä tilauksessa). Kun katselee noita teidän verkkosivuja niin mistä niistäkään tietää onko varastotilanne kohdallaan. ke 13.5.2009 12:43 moi! niii no tuo peli tilanne on vähän huonoei niissä kannata oikein kilpailla.Tää on menny tälläseksi tää hommeli. Eli mikätahansa langaton buzz ohjain jaaahas. Ei taida olla irallisina nyt saatavissa. Katselen josko tuolta pelitavikkeista tulis harmi kun nää pelihommat on mennyt niin vaikeiski nykyään kun jokanen ketju koittaa jumpata mukana. Mutta eis iinä kathellaanasia kuntoon tän kuun aikana.- Kiiitos jahyvää päivänjatkoa. Muuten kai homma on ok. Terveisin TOmmi musatoirlta

• Kuinkakohan on

• tuo äijä,,,,,,,,,

• Ukin Musiikki
        tuo äijä,,,,,,,,, kirjoitti:

ite kusettaa ihmisiä minkäkerkiää.

Eilen, 14.10.2009 on Ukin Musiikki Keravalta päässyt kauppalehden protestilistalle, Aktiv Kapital karhuaa 1695€ ja 2061€ saatavia kyseiseltä puljulta. Luottokelpoinen? NOT.

• Ovet suljettu

Ukin-Musiikin ovet ovat sulkeutuneet, kuten nettisivuilta voi todeta. Kauan tuota lystiä kestikin,

• Rounli Lider

muka onko ollut jotain ongelmia,luulen ettei. On kavereitani ja on hieno mies.Älä syytä.Mersedes molemmilla,on köyhä jos aja Mesellä. Jos sinulla jotain erimielisyyksia luulen että et olew maksanut ajallaan ostoksiasi,yleensä sen takia ostokset myöhästyy. Eli syy on Sinussa.

Olen Uuudestakaupungista minäkin ja minusta bisnekset ovat OK,asiakkaat ovat joskus epämääräisiä.

Olen Ounli ja Lounli Ratsastaja mut levyt kuulen kyllä ekana.. Ei mitään vikaa..

Uusikaupunki palstalla olen kyllä kirjoitettavissa jos olet eri mielipuolta kuin Minä.UGH.

• rammo toitio
        Rounli Lider kirjoitti:

muka onko ollut jotain ongelmia,luulen ettei. On kavereitani ja on hieno mies.Älä syytä.Mersedes molemmilla,on köyhä jos aja Mesellä. Jos sinulla jotain erimielisyyksia luulen että et olew maksanut ajallaan ostoksiasi,yleensä sen takia ostokset myöhästyy. Eli syy on Sinussa.

Olen Uuudestakaupungista minäkin ja minusta bisnekset ovat OK,asiakkaat ovat joskus epämääräisiä.

Olen Ounli ja Lounli Ratsastaja mut levyt kuulen kyllä ekana.. Ei mitään vikaa..

Uusikaupunki palstalla olen kyllä kirjoitettavissa jos olet eri mielipuolta kuin Minä.UGH.

.. olet luuseri..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8744218

• Murunen58

Ukin Musiikin kaupassa, kun se oli vielä Kalannissa. Levyjä oli paljon, mutta sokeaa yrittäjää oli huijattu - oli tyhjiä koteloita sekä levyjä väärissä kansissa, rikkoontuneita levyjä yms. Myyntipöydällä oli pino, jota edelliset asiakkaat (pari nuorta) tutkivat, mutta minun saapuessani häipyivät vähin äänin luvaten tulla "paremmalla ajalla" uudestaan. Tästäkin pinosta puuttui heti pari levyä koteloista.

Ostin muutaman cd:n ja tarkistin ensin, onko kotelossa levyä ja että levy oli oikea.

Tässäkin ketjussa naureskeltiin hänen kirjoitusvirheilleen, sekä valitettiin oudoista vastauksista lähetettyihin sähköposteihin. Hmm... onkos teillä tietoa miten näkövammainen lukee sähköposteja? Näkövammaisilla on käytössään ohjelma, joka muuttaa kirjoitetun tekstin puheeksi ja päinvastoin, välillä homma toimii ja välillä ei. Monet meistä ovat käyttäneet esimerkiksi Turun Sanomien Joka Miehen palstan ilmoitusautomaattia, ja todenneet kuinka helposti automaatti tulkitsee väärin sanellun tekstin.

Toisessa ketjussa naureskeltiin myös (kokemuksesta, arvatenkin?), kuinka voi tehdä halvalla sokealta ostoksia: Sanot vaan, että 100 e seteli vaikka annat 20 e setelin, niin teet tosi edullisia ostoksia, heh-heh!

Ukin Musiikin pitäjähän on näkövammainen, oikeutettu eläkkeeseen, joten hänen ei olisi pakko liiketoimintaa harrastaa.

Nämä perustelut eivät tietenkään tarkoita sitä, että katteettomien lupausten antaminen ja rikollinen ennakkomaksujen palauttamatta jättäminen olisivat mielestäni Ukin Musiikin tekeminä oikein, eikä sitä, että vammaisuus oikeuttaa huijaukseen, vaan olisin itse vastaavassa tilanteessa tehnyt kyllä rikosilmoituksen.

Lähinnä tarkoitan sitä, että asiat eivät ole pelkästään mustia tai valkoisia....

• mää vaan
        Murunen58 kirjoitti:

Ukin Musiikin kaupassa, kun se oli vielä Kalannissa. Levyjä oli paljon, mutta sokeaa yrittäjää oli huijattu - oli tyhjiä koteloita sekä levyjä väärissä kansissa, rikkoontuneita levyjä yms. Myyntipöydällä oli pino, jota edelliset asiakkaat (pari nuorta) tutkivat, mutta minun saapuessani häipyivät vähin äänin luvaten tulla "paremmalla ajalla" uudestaan. Tästäkin pinosta puuttui heti pari levyä koteloista.

Ostin muutaman cd:n ja tarkistin ensin, onko kotelossa levyä ja että levy oli oikea.

Tässäkin ketjussa naureskeltiin hänen kirjoitusvirheilleen, sekä valitettiin oudoista vastauksista lähetettyihin sähköposteihin. Hmm... onkos teillä tietoa miten näkövammainen lukee sähköposteja? Näkövammaisilla on käytössään ohjelma, joka muuttaa kirjoitetun tekstin puheeksi ja päinvastoin, välillä homma toimii ja välillä ei. Monet meistä ovat käyttäneet esimerkiksi Turun Sanomien Joka Miehen palstan ilmoitusautomaattia, ja todenneet kuinka helposti automaatti tulkitsee väärin sanellun tekstin.

Toisessa ketjussa naureskeltiin myös (kokemuksesta, arvatenkin?), kuinka voi tehdä halvalla sokealta ostoksia: Sanot vaan, että 100 e seteli vaikka annat 20 e setelin, niin teet tosi edullisia ostoksia, heh-heh!

Ukin Musiikin pitäjähän on näkövammainen, oikeutettu eläkkeeseen, joten hänen ei olisi pakko liiketoimintaa harrastaa.

Nämä perustelut eivät tietenkään tarkoita sitä, että katteettomien lupausten antaminen ja rikollinen ennakkomaksujen palauttamatta jättäminen olisivat mielestäni Ukin Musiikin tekeminä oikein, eikä sitä, että vammaisuus oikeuttaa huijaukseen, vaan olisin itse vastaavassa tilanteessa tehnyt kyllä rikosilmoituksen.

Lähinnä tarkoitan sitä, että asiat eivät ole pelkästään mustia tai valkoisia....

Olen kanssa joskus käynyt kyseisessä liikkeessä ukissa. SIlloin Tommilla oli ainakin sellanen ylimääräinen "pistekirjoitus näppäimistö" josta hän luki mitä koneen näytöllä sanottiin. Omat kirjoituksensa hän tarkisti myös samaisella laitteella.. mitä mä nyt Tommia tiän, ni on se mukava jätkä.. En tiedä hänen liiketoimistaan, mutta ainakin vapaa-ajalla oli lupsakka... vaikka maistuhan hänelle vettä väkevämpikin aika tavalla. Eli baareihin vissii rahansa vieny....

• 1234john
        mää vaan kirjoitti:

Olen kanssa joskus käynyt kyseisessä liikkeessä ukissa. SIlloin Tommilla oli ainakin sellanen ylimääräinen "pistekirjoitus näppäimistö" josta hän luki mitä koneen näytöllä sanottiin. Omat kirjoituksensa hän tarkisti myös samaisella laitteella.. mitä mä nyt Tommia tiän, ni on se mukava jätkä.. En tiedä hänen liiketoimistaan, mutta ainakin vapaa-ajalla oli lupsakka... vaikka maistuhan hänelle vettä väkevämpikin aika tavalla. Eli baareihin vissii rahansa vieny....

Näyttää Ukin kusetus vaan jatkuvan:

http://ukinmusiikki.websites.fi/4-fi.html

Henkilökohtaisesti kerran käynyt taistelua omista rahoistani enkä toista kertaa aio astua samaan paskaan uudestaan. Ihmettelen vaan miten joku voi olla niin tyhmä että tilaa tuolta yhtään mitään.

• sergsddf
        Rounli Lider kirjoitti:

ajaako raitio mersulla?

sokea auton ratissa?

ukin musiikki on paska kauppa :D

• armo ja ymmärrys

eikö sen miehen voisi jo jättää rauhaan? Tällaiset parjausketjut lähentelee liiketoimintahaittaa. Mies on näkövammainen taivaan tähden!!

• TOMMI LOL

no sitten on. ei se oikeuta muita kusettamaan

Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3437
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1338
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1296
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe