Olemme raadin kanssa valinneet yhdistyksemme
nimeksi "ILOSET JA ELOISAT" ehdottomalla äänienemmistöllä. SE kuvaa juuri tätä meidän iloista matkaseuruettamme.
Olemme iloisia ja meissä huomaa vielä jopa elonmerkkejäkin nippa nappa.
Multa vaan joutui hukkaan tuon nimen ehdottaja, voisitko ilmoittautua.
Tosin voimme sitä nimeä vielä pähkäillä matkan aikana, sillä en ole vielä rekisteröinyt sitä virallisesti.
Tarvitsemme matkalle mukaan joka ammattikuntaa, että voimme olla omavaraisia siellä.
IlOSET JA ELOISAT tarvitsee nyt laulajia, soittajia, kirjailijoita, runoilijoita, lääkäreitä, hoitajia, psykiatreja,vaatettajia, sielunhoitajia ja lopuksi kun mikään muu ei auta enää hautausurakoitisijoita.
Kokoonnumme tuolla ulkomaan terminaalissa tämän päivän aikana.Halukkaat voisitteko ilmoittautua?
SEIKKAILUMME ALKAA TÄNÄ ILTANA.
VIELÄ MAHTUU MUKAAN!
KUULUTUS matkanjohtaja "neiti ursula"
42
2238
Vastaukset
vaikkette sellaista välttämättä kaipaisikaan.
Voisin ottaa paljon kuvia ja lähettää teille hauskoja muistoja matkalta. En tietysti väheksy mahdollisuutta myös ylimääräisten eurojen ansaitsemiseen, varsinkin jos tulee ns. julkkuja mukaan matkalle. Muutaman julkaistun kuvan jälkeen, voisi syntyä uusiakin julkkuja. Sehän käy nykyisin niin helposti, eikä kovin suuria eväitä tarvita.
Voisin sitten sponsoroida ansioillani seuraavaa yhteistä matkaa, kun saisin suuria vihjepalkkioita yms. rosk.. äsh, piti sanomani aikakauslehdiltä.
Miltä kuulostaisi?
Alkaako pelottaa, että jotkut jäisivät valokuvaajan mukana olon vuoksi lähtemättä mukaan?- VAPPU
aina on tilaa yhdelle kuvaajalle, joka käyttää.....ja sitä paitsi täytyyhän meidän saada
niitä muistoja matkalta, jos oma sattuu nimittäin
samm.....eikun pätkimään jostain syystä
TERVETULOA Orvokki-sinisilmä !
- minä olen
Ehdotin kyllä Iloiset ja Eloisat,eikös me semmoisia ollakin 50 ja iloinen mieli,ainakin minulla
- minähän
voisin joukkoon tulla keksimään kaikille persoonaan sopivat lempinimet,karipian risteilyhän on niin pitkä ,jotta ehtii kaikkiin tutustua,ja peroonat tulee ulos saamme huomata mimmoisia ihmisiä olemme,ja mikä nimi kuvaa meitä parhaiten.
Jännityksellä jään matkan alkua odottamaan.ihan perhosia jo vatsassa on. - VAPPU
sovitaan siitä illallisesta myöhemmin.
Ai niin, sä et tiennytkään, että illallinen onkin
"kipparin" seurassa. Palataan asiaan. - ongelmiahan
VAPPU kirjoitti:
sovitaan siitä illallisesta myöhemmin.
Ai niin, sä et tiennytkään, että illallinen onkin
"kipparin" seurassa. Palataan asiaan."kipparinko"seurassa,ja nyt sen sanot vasta,eihän mulla ole sopivaa päällepantavaakaan tuommoiseen tilanteeseen
- Enää
Odottaa ohjeita kotona, vaan siirryin tänne satamaan teitä toisia odottammaan.
Tarkistaisin sinulta vielä ,että olenkohan oikeassa satamassa.
Täällä lukee Vanha Satama Ravintola.- olen
siirtynyt aulaan odottamaan,mutta tämä paikka on aivan autio,eikä merestä tietoakaan,iskiköhän dementtia matkalla,kun nyt en tiedä missä olen,
Muistakaa laskea ja pitää nimen huuto jotta minä en jää matkasta,yritän epätoivoisesti selvittää mihin olen joutunut,hätäilyllä on minulle aina ollut huonot seuraukset.Olisi niitä ohjeita kannattanut jäädä kotiin odottamaan - VAPPU
sieltä ravintelista, ettei bannata pois laivalta
humalatilasi vuoksi ja laita se sepaluksesi kiinni. - Tapahtuneesta
VAPPU kirjoitti:
sieltä ravintelista, ettei bannata pois laivalta
humalatilasi vuoksi ja laita se sepaluksesi kiinni.Erehdyksestä, tämän rav..korjaan, Laivan Kapteenille,
hän lupasi ottaa minut heidän risteilylle mukaan.
Täällä onkin jo aloitettu iloisella ilmeellä.
Pikkaisen huolettaa tuulen yltyminen,keinuttaa jo.
T:aunomahonen - VAPPU
olen kirjoitti:
siirtynyt aulaan odottamaan,mutta tämä paikka on aivan autio,eikä merestä tietoakaan,iskiköhän dementtia matkalla,kun nyt en tiedä missä olen,
Muistakaa laskea ja pitää nimen huuto jotta minä en jää matkasta,yritän epätoivoisesti selvittää mihin olen joutunut,hätäilyllä on minulle aina ollut huonot seuraukset.Olisi niitä ohjeita kannattanut jäädä kotiin odottamaanmiten sinä olet eksynyt Kuopion torille.
Ei taida nyt oikein sieltä lähteä minkäänlaista
paattia tähän aikaan vuodesta.
Yritän hommata sulle hevoskyydin tänne satamaan.
Ei jätetä, kaveria ei jätetä! - VAPPU
Tapahtuneesta kirjoitti:
Erehdyksestä, tämän rav..korjaan, Laivan Kapteenille,
hän lupasi ottaa minut heidän risteilylle mukaan.
Täällä onkin jo aloitettu iloisella ilmeellä.
Pikkaisen huolettaa tuulen yltyminen,keinuttaa jo.
T:aunomahonenpois sieltä pelastusveneestä ja ota ne liivit
pois päältä. Ei tää paatti lähde mihinkään ennen iltaa eikä ainakaan ennenkuin kaikki matkustajat
ovat paikalla.
Pidän nimenhuudon sitten viime tipassa.
- VAPPU
enkö minä nimenomaan ohjekirjeessäni kieltänyt
ottamasta mitään elävää siipikarjaa mukaan tälle matkalle sen pandemian uhan vuoksi.
Varmuuden vuoksi, voitko poistaa sen sulan lierihatustasi myös?
Jätä nyt vaan se "ellun kana" sinne laiturille
ukkosi kanssa odottamaan paluutasi.- apuaaaaa
sulkako ja ellunkanaa en kyllä miehelleni jätä,siinä sitä saa koko matkan miettiä jotta mitä ne kotosalla puuhastelevat
Vai tarkoititko tuota rouvaa tuolla vähän kauempana........ - hilimaaa
Jaa millonkas ne ohjekirjat on saatu,olen kai hukannut kun en ainakaan ole lukenut,hii,mul vaa oli mieles kuis saan ihteni näyttävän näköseksi,ko noita miehiikkii ilima vaimoo mukana,jaa tää sulka on rutsin ei kanan,en luovu koko imako lössähtää oitis,hiiii kyl komiata urosta täällä,
- onko tiällä ollenkaa
olis asiaa hyysiin mut tuo eräs rouva neuvoi oven,ja voi marottomuus mikä paikka,kaakelit kiilteli ja lavuaarit loistaa,seinässä kaukaloita jossa hiukset huuhtoo,ja huuhoin,ves ihanmukavasti lorotti niskakarvois"nappii paino ja piä sinne valmista tuli seinä sit semoi vekotin joka senkuivas.............mut mis on se huussi tarttes pierasemas käyvä........pliis kohta ruskia palttoon helema on
- animattiN
Ehtii mukaan, vai menikös se juna jo, eiku paatti, eiku,,, Katos häjytkin on paikalla. En myöhästynytkään. Saakutin ukko ku sen takia meinasin myöhästyä, siellä se on taas Irinan kanssa tallinnassa pirtuu litkimässä. Mites saakos omia eväitä mukaan ottaa. *katselee huolestuneena ympärilleen*
- *LULU*
sairaanhoitajan paikka avoinna? Voisin lääkitä porukkaa
jos jollakin pahimmoinen luulottelu-kohtaus yllättää?
Vapaalla taas haluan... ( Lululla oli..hmm.. hmm.. (laulelee)
ah, ne ihanat uniformut tekevät heikosi..- VAPPU
nyt tarvittais apua täällä.
Se strutsinsulkarouva pyörtyi tuolla jonon päässä.
Ota ne illotiini- ja kamfärttiputellit mukaasi, nopeasti nyt! - *LULU*
VAPPU kirjoitti:
nyt tarvittais apua täällä.
Se strutsinsulkarouva pyörtyi tuolla jonon päässä.
Ota ne illotiini- ja kamfärttiputellit mukaasi, nopeasti nyt!tän paatin perämies on aivan iiiihana...
mä en voinu mitenkää jättää sitä yksin kun se tarvi mun mielestä tekohengitystä ku tää paatti lähti satamasta......ah, vieläkin heikottaa.... - VAPPU
*LULU* kirjoitti:
tän paatin perämies on aivan iiiihana...
mä en voinu mitenkää jättää sitä yksin kun se tarvi mun mielestä tekohengitystä ku tää paatti lähti satamasta......ah, vieläkin heikottaa....Nyt oot kyllä ihan sekaisin siitä perämiehestäsi,
ei tää paatti ole vielä mihinkään lähtenyt.
Joudutaan oottaman vielä jotain mummoo potkukelkkansa kanssa. Huutelee kuulemma mennessään.......
jahavat tulloo, jahavat tulloo..ja helemat paukkuu
tullessaan.
Joku pentoliino kuski oli nähnyt sen ohi kiitäessään.
- myöhässäkö olen
hu,hu ku ei henki kule ko juoksi nii lujaa,joko oon myöhässä joko kaikki paatissa,mäni vähä överiksi ko tussa meijä nurukilla asemaa ei,eikä pussi toloppaa,piti iha juosta parikyment kilsoo ekkaan pussii,ja sit hukkasi pileti tuoho onnikkaa ja junaki jättää ko on kiirus,ei kulukenukkaa lättähattuja enee,piti oikee tölövästä semmose inter-joku juna se ol hieno pelihä se.Kuluki nii tasaa et iha aatteli jotta männöökö etiäpäi oleskaa ja hup jo joku seinäs huutaa jottahan pois su kyyvistä nousta.
Miä en niää kettää karipian mänijää,missä työ ootte - Vaihtamaani
Risteilyltä. Matkamme on jatkunut iloishissa merkeissä
toshin tuuli on edelleen voimistumaan päin,koska välillä täyhtyy ottaa tukhea. Ensimmäinen vieras on sairasthunut merissairauteen, mutta onnekhsi ysstävällinen Kapteeni auttoi hänet omaan hyttiinsä. Hän oli niin ysstävällinen ettei sairastunut tarvinnut käyttää omia jalkoja.
T:aunomahonen- VAPPU
paatti ei ole vielä edes lähtenyt, ei edes olla
päästy koko paattiin vielä ja oot merisairas.
Vähän epäilyttävää, onko muita oireita? - animattiN
VAPPU kirjoitti:
Vähän epäilyttävää, onko muita oireita?*kuiskaa hiljaa* sano sille että tulee pois sieltä pelastusveneestä.
- aunomahonen
VAPPU kirjoitti:
Vähän epäilyttävää, onko muita oireita?Vaihto risteilymme jatkuu,kuten arvata saattaa, mukavissa merkeissä. Kapteenikin on kehunut minua, että Hyvä mies ei tarvia pittää niin kiirettä niitten juomien takia.Siitä tulikin mieleen,sen voin nyt tunnustaa, kun olen hieman liikuttuneessa tilassa,että taidan olla syyllinen Suomen kasvaneeseen Susikantaan. Mitenkäkö? Silloin kun olin vielä töissä,pomoni sanoi että,älä Auno hyvä tee niin paljo Susia.
- VAPPU
kiitos kaikille nimiehdotuksista, kaikki olivat hyviä.
Kuten sanoin , voimme puida sitä asiaa vielä matkan aikana.
Meillä on pitkä ja riemastuttava matka edessämme.
Onneksi suuntaamme lämpimille vesille.
Apua, nyt yksi ukkeli keikahti laskusillalta alas, oliskohan ollut sama joka oli aikaisemmin köyttänyt ittensä pelastusveneeseen liiveineen päivineen! - mahonen
Tutussshtuin täällä,hik,ihanaan naisseen ,hik,sanoi nimekseen Lophia Soren.On hik,hik,juteltu ummet ja lammet,hän on rikashii ku mikä.Mut taitaa hänellä hik ,olla huononpuoleinen muissti.hik,Kun annoin Pankkikortin hänelle jotta käypi hakemassa lissää hik, juotavaa tiskiltä, tuli kohta hik, takasssi ja kysy uutelleen kortin tunnuslukua.
Ps.Tuuleeko siellä kovasti.Hik.- VAPPU
itte Sofia, joo kyllä se on mahollista, että
hänellä on muisti heikentynyt, on "siinä iässä" jo.
Ole huoleti, kyllä se tuo sen kortin takaisin sitten
ku otto ei anna enää lisää......drinkkejä.
Tuolla yksi rouva pyörtyi kun oli nähnyt "hiiren"
juoksentelevan irrallaan. - VAPPU
huomasin, että olet sinä.
Selvisitkös siitä laskusillalta tippumisesta
kuivin jaloin ja miksi ihmeessä köytit itsesi sillä tavalla sinne pelastusveneeseen?
Eihän se Sohvi olis sinua sieltä löytänyt.
Toisaalta sinä oisi nyt rikkaampi mies, jos et olisi
koko S..olviin anteenksi sohviin törmännyt. - auno
VAPPU kirjoitti:
huomasin, että olet sinä.
Selvisitkös siitä laskusillalta tippumisesta
kuivin jaloin ja miksi ihmeessä köytit itsesi sillä tavalla sinne pelastusveneeseen?
Eihän se Sohvi olis sinua sieltä löytänyt.
Toisaalta sinä oisi nyt rikkaampi mies, jos et olisi
koko S..olviin anteenksi sohviin törmännyt.Nyt tänne tulee lizää porukkaa, nähtäväzti hyteiztään
Jotkut on tuttuja toizzilleen, (ziiz miehet)kun halaavat toizziaan ja karjuvat,(taitaavat leikizzti painia)ei kaatunut kun 4 pöytää,onnekzi ystävällinen Kapteeni auttoi ne nähtäväzzti hytteihinzä.
Pz.Taazzkaan eivät tarvinneet omia jalkoja hikkk. - ryhtiä
auno kirjoitti:
Nyt tänne tulee lizää porukkaa, nähtäväzti hyteiztään
Jotkut on tuttuja toizzilleen, (ziiz miehet)kun halaavat toizziaan ja karjuvat,(taitaavat leikizzti painia)ei kaatunut kun 4 pöytää,onnekzi ystävällinen Kapteeni auttoi ne nähtäväzzti hytteihinzä.
Pz.Taazzkaan eivät tarvinneet omia jalkoja hikkk.Seriffi tulee.Yrittäkää nyt edes!
- aunomahonen.
Valitettavasti en saa vastauksia tänne, kun minulla on vaan tälläinen kannettava tnt.keltaisella pyykkinarulla.
- VAPPU
kannettava keltaisella pyykkinarulla?
- aunomahonen
VAPPU kirjoitti:
kannettava keltaisella pyykkinarulla?
Nähtävästi joutunut hurrikanesin pyörteisiin.Kapteeni väittää että minä pilkin.(eihän minulla ole edes pilkkivehkeet mukana)
- Vappu
Jos en selviä ,tästä hurrikaanista, niin voitko kertoa rakkaalle vaimolleni ja 12lapselleni 3:lle naapurin lapselleni että rakastin heitä loppuun asti.
T:aunomuhonen- VAPPU
Tottakai minä välitän viestin mutta
kerronko MEIDÄN lapsillemme myös, että hurricaani
vei mennessään.
Älä sure, ei vielä olla pahoilla vesillä, kun
paatti on vielä laiturissa kiinni.
Kovimpa olet nyt hermostunut.
Kuulin kyllä, että kapteeni kohtapuolin kuuluttaa
meidät matkaan. - aunumahonen
VAPPU kirjoitti:
Tottakai minä välitän viestin mutta
kerronko MEIDÄN lapsillemme myös, että hurricaani
vei mennessään.
Älä sure, ei vielä olla pahoilla vesillä, kun
paatti on vielä laiturissa kiinni.
Kovimpa olet nyt hermostunut.
Kuulin kyllä, että kapteeni kohtapuolin kuuluttaa
meidät matkaan.Viestistäsi ,että jälkikasvu on turvattu.
Kapteenimme ottaa minusta syliotteen ja kantaa minut ulos.Ps,Missä minä olen. - VAPPU
aunumahonen kirjoitti:
Viestistäsi ,että jälkikasvu on turvattu.
Kapteenimme ottaa minusta syliotteen ja kantaa minut ulos.Ps,Missä minä olen.pelkää, että tulee jälkikasvua lisää laivalla.
Sä oot nyt taas siellä jon päässä. Toivoi varmaan, että selviät siellä ootellessa.
Malttia, malttia kyllä me kohta päästään lähteen. - Myöntää
VAPPU kirjoitti:
pelkää, että tulee jälkikasvua lisää laivalla.
Sä oot nyt taas siellä jon päässä. Toivoi varmaan, että selviät siellä ootellessa.
Malttia, malttia kyllä me kohta päästään lähteen.etten enää pysty super suoritukseen
- ursula
Myöntää kirjoitti:
etten enää pysty super suoritukseen
huomenta kaikil.Sitä saa ruveta kerräämää listaa viienkymmene vuuen pääs tuleval uuvelle risteilyl,seku tuo nauru pijentää ikkää.Mie laita tähä muutama ajankohtaa sopivaa neuvoo,ku näkkyy tuo sulkahattune rouvakii oleva laivas.Pittää pittää välimatkaa laululintuloihe,ilolintuloihe ei saa koskee missää tappaukses,jos korttipöytää eksyy,siel ei saa nokitella,jonon pittää liikkuu,siin ei auta käyvä munimaa,ei kannata ottaa pyytä pivvoo,olkoo hyö kaik kymmene siel oksal.Ratki riemukast matkaa.Ps tahotaa ehottomast raporttii matka kulust.
- VAPPU
ursula kirjoitti:
huomenta kaikil.Sitä saa ruveta kerräämää listaa viienkymmene vuuen pääs tuleval uuvelle risteilyl,seku tuo nauru pijentää ikkää.Mie laita tähä muutama ajankohtaa sopivaa neuvoo,ku näkkyy tuo sulkahattune rouvakii oleva laivas.Pittää pittää välimatkaa laululintuloihe,ilolintuloihe ei saa koskee missää tappaukses,jos korttipöytää eksyy,siel ei saa nokitella,jonon pittää liikkuu,siin ei auta käyvä munimaa,ei kannata ottaa pyytä pivvoo,olkoo hyö kaik kymmene siel oksal.Ratki riemukast matkaa.Ps tahotaa ehottomast raporttii matka kulust.
matkamuistelon kun palaamme takaisin sieltä
karibialta, jos ei nyt satuta bermuudan kolmioon eksymään.
Niin, huomenta vaan ursula.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131334Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511279- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?115999- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473