Kukkia naiselle :)

nimetön

Elikkäs, Pitävätkö/tahtovatko naiset todellakin, että heitä piristettäisiin kukkasilla? Tietysti erilaisia persoonia löytyy, mutta mites on suurimmalla osalla? Onko kukan oltava aina ruusu vai kertooko se vain miehen mielikuvituksen puutteesta??? Jos se nyt kuitenkin on ruusu niin montako niitä pitäisi olla? 1 ,2,3,4,10?
Kun raha pula vaivaa pikkasen, mutta kun tosiaan tahtoisi yllättää oman murun :) muullakin tavalla kuin viedä hänet tänään syömään.

31

10761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prins.

Ruusut ovat hieman mielikuvituksettomia ja sopivat juhlapäivään enemmän, esim tapaamisen vuosipäivään, ihan arkena kelpaa sellaiset tavalliset kukat...mikä kukka naisestasi tulee mieleen? Itse haluisin saada sellaisen kukan mikä muistuttaa miehen mielestä minua :)

• nimetön

No samaa olen ajatellut itsekkin, mutta kun tiedän hänen pitäävänsä niin ruusuista :S ja jos haluaisin ostaa kukan mikä muistuttaisi häntä parhaiten joutuisin ostamaan kaupan hienoimman kukan :) ja tilipussi huutaaa tyhjää :/

• Mies.

Kyllä naiset pääsääntöisesti pitävät ja piristyvät kukkasista, eivät pelkästään kukkasten takia, vaan sen takia, että ovat tulleet huomatuksi ja muistetuksi.

Jos kukkia ostat, niin osta pariton määrä. Ruusut ovat melkoisen varma valinta ja yksikin pieni ruusu pienen oman kirjoittaman muistamislauseen kera on suurta.

• ruusutar.

Rakastan kukkia yli kaiken ja mieskin kyllä sen tietää ja ostelee silloin tällöin kimppuja minulle. Yleensä ostan itsekin kotiin olohuoneen pöydälle kukkasia. Nytkin on uusi kimppu tulppaaneja ilostuttamassa tulevaa viikonloppua.

Kun äskettäin täytin 30, mies toimitti minulle töihin 30 ihanaa, tulipunaista ruusua. Aivan valtava kimppu ja miten upea! Aion kuivattaa kukat ja tehdä niistä hienon asetelman, jotta aina muistaisin, miten hienon kukkalahjan mieheni minulle antoi.

Voit hyvin ostaa tyttöystävällesi vaikkapa yhden hienon ruusun. Pyydä laittamaan siihen jotain harsokukkaa tms. ja läpinäkyvään folioon, niin näyttää hienommalta.

Ei ole ollenkaan mielikuvituksetonta antaa ruusuja lahjaksi. Ruusut ovat parhaimpia, mutta muutkin kukat kyllä varmasti kelpaavat :)

• expuritaani

Kukkaset on aina tervetulleita! Todella loistava tapa huomioida, sekä romanttisessa mielessä että ystävän eleenä. Ruusuja voi antaa yhden kauniin tai kolme ja jos on rahaa niin vaikka kuinka monta. Kyllä vuodenaikaiset kukkaset on kans kivat, esim. nyt tulppaanit.

• -nimellinen-

minä tulisin maailman onnellisimmaksi naiseksi jos mies muistaisi minua kukalla! Se voisi olla melkein mikä tahansa kukka, sellainen pieni päivänkakkara vaikkapa. Ruusu olisi myös aivan ihana. Mikä tahansa olisi ihana. Tärkeintä on todellakin se ajatus.

• lilylioneye

kukat aina päräyttää. Itse pidän mahdollisimman tumman punaisista ruusuista.

Kaikkein parhaiten on jäänyt mieleen, kun mies keräsi minulle kimpun kukkia kulkiessamme pienen metsän läpi.

• Anna---

Koen loukkauksena jos ostaa kukkia ja niitä on vain yksi tai kaksi pientä kukkaa. Se on ihan sama kuin ostaisi yhden suklaakonvehdin, tai sama että vie syömään ja sanoo että sinä maksat. Ihan säälittävän näköinenkin on yksinäinen ruusu.

• on kasvanut

Höpöhöpö. Eikä ole. Yksi ruusu voi olla kaunis ja viekoitteleva.

Yksi ruusu voi joskus olla vaikuttavampi kuin kimpullinen.

• Anna---
        on kasvanut kirjoitti:

Höpöhöpö. Eikä ole. Yksi ruusu voi olla kaunis ja viekoitteleva.

Yksi ruusu voi joskus olla vaikuttavampi kuin kimpullinen.

Se on varmaan kulttuuriero. Minä koen yhden säälittävän ruusun loukkauksena.

• annakarenina
        Anna--- kirjoitti:

Kaikki alle puolitusinaa on loukkaus.

• Säälittävä
        Anna--- kirjoitti:

Ihmisenä huono.

• onnellinen nainen
        annakarenina kirjoitti:

Kaikki alle puolitusinaa on loukkaus.

No ei ole. Se voi olla jopa todella hieno juttu, jos vaikka mukana on kortti ja siinä erittäin ihana viesti.

• liisa

Pidän todellakin :) Ei ole väliä mikä kukka on kyseessä tai montako niitä on. Kaikista pidän ja kaikki ovat tervetulleita. Yksi ruusukin on jo ihana tapa muistaa.

• kukkaistyttö

parillinen määrä laitetaan haudalle, tms. heh, et kai tarkoita sellaista :)
      Itse olisin kovin imarreltu jos saisin enemmän kuin yhden, (saituri ostaa yhden :) vaikka toki yksikin on hieno ele sellaiselta mieheltä jonka en vielä tunne kovin hyvin. suht. vieraan miehen ei ole hyvä enempää ostaakaan. itse kukalla ei ole minulle väliä, sillä tykkään kaikista, mutta ruusu on vakiintunut ns. romanttisena ja 'arvokkaana' kukkana. ja jos ei tunne toisen makua, niin se on ns. turvallisempi vaihtoehto.
      tälläinen oma rehellinen mielipiteeni.

• Nutturapää

Ehdottomasti kauneinta mieheltä antaa yksi ruusu :)

• voivoi..

kukat käy aina.

• Paula

itse en pahemmin kukista välitä, mutta jos mies osaisi tuoda vaikka hyvän levyn tai kirjan, olisin aika otettu. Saatan olla tässä poikkeus, mutta musta kukat tuntuu jotenkin turhanpäiväisiltä.

Syömään vienti on suuremmoinen juttu. Ja lempeä hartiahieronta jälkeenpäin. muah!

• kaunistavat!

Kukat on helppo tapa tuoda hieman iloa ja väriä tähän muuten niin harmaaseen elämään.

Eihän ne ruusut paljon maksa, mutta luulenkin, että pointtina oli se ajatus.

Itse olen antanut miehelle synttärilahjaksi erään muun lahjan lisäksi yhden, ison punaisen ruusun. Kyllä hän näytti siitä tykkäävän. Itse olen saanut myös hältä (yhden) ruusun. Minusta se on ihanaa eikä yhtään loukkaavaa.

Hassua, että joku voi edes ajatella niin. Mutta ehkä jotkut naiset vaativat täydellisyyttä. Toivottavasti miehenne eivät osta vain yhtä ruusua ja loukkaa teitä verisesti :D

• mInÄ

Yksikin ruusu riittää ja minä ainakin tykkäisin hirveän paljon, jos saisin sellaisen. Se ei paljon kukkaronnyörejä hetkauta. Yksi ruusu maksaa noin 2-4 euroa. Riippuu vissiin lajista, kun ne on erikokoisia.

• tuo...

Suloisesti sanottu tuo "oma muru" =)

Mutta kai sinun pitäisi tuntea oma naisystäväsi edes sen verran hyvin, että tietäisit tarkalleen mistä hän pitää ja ei pidä??

• arkiromantiikkaa

Kaupan kassalla: mies latoo illan ruokaostoksia liukuhihnalle, katselee ympärilleen ja nappaa mukaan kimpun leikkoruusuja. Hetken mietittyään sanoo kassatytölle "odotas vähän" ja kipaisee hakemaan kondomipaketin.

Se oli hienoa arkiromantiikkaa :D

• lissu

Wau : )!

• tuuli-juulia

Mä ainakin tykkään kukista, ja saan niitä mielelläni... exä ei koskaan ostanut mulle kukkia, nykyinen ihastuskaan ei ainakaan vielä oo ostanu :( Onneks suku on kukkaihmisiä, joten synttäreillä yms. saa aina äitiltä, mummulta jne. kukkia. Itseäänkin tulee joskus piristettyä kukkakimpulla.

Mutta asiaan: JOS saisin mieheltä kukkia, mulle ois ihan sama mitä ne on, vaikka horsmia ojanpientareelta ;) Ajatus on tärkein!

• pikku.nainen

se on saada kukkia. Ja jos rahapula vaivaa, niin kyllä se yksikin ruusu ajaa aivan saman asian kuin iso kimppu.

Mieluummin yksi ruusu, joka on ostettu ajatuksella, kuin että ostaa ison kimpun ruusuja ja elää yli varojensa.

• Kukaton

En pidä itseäni kovin romanttisena ihmisenä, mutta kukista pitäisin silloin tällöin. Syystä tai toisesta en niitä koskaan saa. Harmittaa se, että kyseessä on mielestäni pieni ele/vaiva mieheltä, joka ei selvästikään ymmärrä kuinka suuren ilon sillä voi tuottaa.
      Itse en pidä ruusuista, pisteet nousee jos mies tietää millaisista kukista nainen pitää. Itse en pahastuisi vaikka mies kysyisi läheisiltäni, vaikkapa hyvältä ystävältä tai kälyltäni että "mikäs se rehu taas olikaan josta neiti niin pitää?". Ajatushan on toki tärkein, ja toki meidän opiskelijoiden täytyy miettiä hintaa. Tosin kauniit valmiit leikkokimput maksaa 7-15e ja jos sellaisen ostaa esim kahdesti vuodessa se rokottaa kukkaroasi parin sixpackin verran. Priorisointiahan tämä kaikki on:) Kaikkea hyvää sinulle, osaat selvästi huomioida naistasi!

• mariah...

kukat piristää kyllä kummasti, itse tuijotan herkeämättä kukkakimppuani -jos sellaisen satun joltain saamaan... se vain tuntuu niin mukavalta :D kyllähän syntymäpäivä meni aivan p*rs**ll**n kun oma ukko ei edes kukkia tuonut :(

• Romantikko...

Mihin ratkaisuun päädyit lopulta? ;)

• nimetön

Tein itselleni hyvinkin selväksi lukemalla palstaa, että pakko sitä on jotakin ostaa.
        Ostin hänelle kaupan kalleimman punaisen ruusun mistä myös itse myyjäkin piti, mutta tärkeintähän oli myös se, että pidin myös itse ruususta.
        Muru piti myös siitä ja oli iloinen, minkä näin hänen ihanista silmistä :)

• luppakorva -

Kyllä, kukat on aina paikallaan. Yleensä kannattaa antaa naisen lempikukkasia tai ainakin sen värisiä mikä on lempivärinä. Ei aina tarvitse olla suurta ja kallista kimppua. Kukkasia voi kesällä kerätä ulkoakin.

Mutta on tietysti poikkeuksiakin, ei kaikki naiset tykkää kukkasita, jotkut voi olla jopa allergisiakin.

Itse saan kukkaset joka viikko. Ja jos on jokin merkkipäivä niin useammin. Leikkokukkia, kukkivia ruukkukukkia ulos ja sisälle. Ja olen kyllä miehestäni ylpeä tässä suhteessa. Ja täytyy sanoa että moni nainen on harmitllut sitä ettei heidän miehesä älyä tuoda kukkia juuri koskaan.

Ehkä ne miehet tuo kukkia jotka itekkin pitää kukista ja puutarhan hoidosta.

• herrasmies.

Minä tuon aina naiselle ensitapaamisella kukkia ja mehiläisiä. Sitten katselemme yhdessä mehiläisten touhua kukkien kimpussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe