Norjaa edustaa euroviisuissa tänä vuonna Christine Guldbrandsen. Olen iloinen tästä, sillä minulla on molemmat hänen albuminsa, sekä "Surfing in the Air" ja "Moments". Hänellä on upea ääni ja lisäksi hän on todella kaunis! Toivon hänen voittavan!
http://www.yle.fi/eurovision/delta/uutiset/vu101581.php
Norjalla on kaunis edustaja!
10
685
Vastaukset
- vaihda kansalaisuutta
Ruoho näköjään vihreeta aina aidan toisella puolen. Hyvää matkaa...
- OK.
Ja norjalaiset toivovat suomen voittavan :
http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/5577872.html Hänähän näyttää aivan Anna Eriksonilta.
...ääni vain on puhtaampi kuin Annalla. Tosin kuuntelen tällä hetkellä Annaa enemmän kuin Christinea.
- oddvar pro
Minulla on eri toive voittajaksi (vihje: se örisee), mutta muute puhut kyllä ihan asiaa. Hyvä meininki sulla vaikka eri leireissä asutaankin!
- Hyh hyh
Aivan kauhea läskiperse sillä Norjalaisella. Ei se ole kaunis kuin kasvoiltaan.
- heteroman
Hyh hyh kirjoitti:
Aivan kauhea läskiperse sillä Norjalaisella. Ei se ole kaunis kuin kasvoiltaan.
homojen mielestä se on liian levee
http://www.artist-pictures.com/media/Radio Days 2003/Christine-Guldbrandsen1-400.jpg
http://www.christine.bz/media/surfing in the air.wmv
- Not Quite an Angel
Suomella on kaunis edustaja
- äityli
olla kaunis, mutta nämä ei ole missikisat. Mielestäni Lordi on mielenkiintoisemman näköinen kuin tämä norjatar. Ja tämä on naisellinen mielipitteni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406