UUden Sport-lehden mukaan Pilateksin avulla tulisi paremmaksi juoksijaksi? Pilates auttaisi hyvän juoksuasennon löytämisessä.. Onko joku kokeillut näitä 2 asiaa?? Pitääkö paikkaansa??
Pilates&Juoksu
Tiu-miu-nice
2
1479
Vastaukset
Kyllä itse ainakin koen pilateksen auttaneen juoksemiseen, myös muutenkin ryhtiin ja notkeuteen. Pilates on muutenkin ihan sopivanlaista treeniä lihaksille juoksun vastapainoksi!
Minkään tutkimuksen perusteella en tohon osaa vastata, ainoastaan sillä mikä on mun oma kokemukseni näitten yhdistämisestä! :)- maija
Harrastan molempia, ja olen todennut positiivisesti, että pilateksesta todella on apua juoksuun. Juoksutyylini on parantunut ja hengitys on paljon helpompaa. Myös muita pilates liikkeitä kannattaa kokeilla(siis muitakin kuin Kunto!-lehdessä mainittuja) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi913961Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693777Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562194- 582084
- 511756
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071200Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601119