Moi!
Ennen keväistä kreikan lomaa ajattelin hommata noita aurinkokapseleita, tehostamaan ruskettumista ja estämään palamista.. kun olen niin herkkähipiäinen palamisen suhteen :(
Mitäs mieltä ootte, kumpia noista kannattais käyttää? Molempia kyllä kehuttu.. Vivida huomattavasti edullisempi kuin Imedeen..
Vivida Sun vai Imedeen Tan Optimizer
2
1140
Vastaukset
- Gicelle
Mulla on vivida toiminut oikein mainiosti. Suosittelen.
- Maaika
Näistä kahdesta myös minä olen tyytyväisenä testannut Vividaa. Yhtä hyvä vaihtoehto on ollut Bioteekin Aurinkokapselit, taitaa olla vielä vähän halvempikin. Muista reissun jälkeen jatkaa noiden syömistä niin rusketus säilyy kauemmin. Mulla on viime vuodet ollut oikeastaan vaan ihan keskitalvi etten käytä. Aloitan kevättalvella (kohtapuoliin varmasti käyn ostamassa) ja syön koko kesän ja syksyn aurinkoloman jälkeen jatkan vähintään kuukauden eli marras-joulukuulle. Valokuvista huomaa että sellainen kevyt väri pysyy aika mukavasti yllä eikä ole ihan niin kalpea. No, keskitalvella sitten sitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417