mitä lupausten rikkominen merkitsee miehelle!?

loukattu

Parisuhteessani on sellainen ongelma että itse pyrin olemaan luotettava, enkä lupaa miehelleni liikoja, hän voi luottaa sanaani.
Mies puolestaan muuttaa puheitaan, pettää lupauksensa ja sitten vähättelee asiaa "no eihän se nyt mitään, tilanne on jo ohi, jatketaan kuin ennenkin..."-tyyliin.
Hän ei tajua että TUNNEN ITSENI hyväksikäytetyksi kun hyvää hyvyyttäni luotan häneen ja panostan sen perusteelta suhteeseemme. Jotenkin tulee sellainen arvoton olo, että näinkö se saa mua kusettaa rauhassa ja se on olankohautuksella ohitse!?
Kyse ei ole mistään kolmannesta osapuolesta, kuitenkin tärkeistä suhteeseen liittyvistä asioista, kun eihän sitä parisuhteessa ollessaan voi käyttäytyä kuin olisi sinkku, ottamatta toista ollenkaan huomioon ja sitten taas panostaa suhteeseen kun itselleen sopii...

Inhottaa tuo vähättely, millä saan miehen tajuamaan että on vaikea taas uskoa ja luottaa, varsinkaan ARVOSTAA toista, kun on taas kerran lupaukset petetty??!! Siinä on vedetty matto jalkojen alta ja silti pitäisi pystyä vähättelemään miehen-tyyliin, että tilanne ohi, kaikki jatkuu kuin ennenkin?!! Vaikka se suhteen tärkein asia, LUOTTAMUS on saanut kolauksen??!!
Tiedän kyllä, jos itse yhtä usein pettäisin puheeni (esim. viikonloppu suunnitelmat, en ottaisi perhettä huomioon, vaan lähtisin vaikka tyttökavereitten kanssa baariin mieheltä kysymättä) niin mies ei kyllä hyvällä sitä katsoisi!! Miksi hän itse sitten tekee sellaista, mitä ei minulta hyväksyisi??
Tätä tapahtuu useamman kerran kuussa, muuten suhteemme voisi kyllä hyvin, mutta tämä asia tekee hallaa. On taas vaikea "antaa itsensä miehen käsiin" tai päästää lähelleen sänkyhommissa, kun sydän on loukattu!!

8

3389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 31

itse en koskaa riko lupausta jonka annan,naiset kyllä rikkoneet..enkä lupaa mitään jos epäilen etten pysty sitä pitämään,exäni oppikin sen ajan kanssa että kysyi erikseen että oliko toi lupaus kun sanoin jotain..ja jos se oli niin siitä pidettiin kiinni.

• mies_vm56

on tietysti hyvinkin tärkeää parisuhteessa. Joskushan se on mahdotonta mutta silloin pyydetään anteeksi eikä sivuuteta asiaa vähättelemällä.
      Pystytkö keskustelemaan miehesi kanssa aroista asioista, tai pystyykö miehesi siihen? Voisithan ottaa asian puheeksi ja valottaa esim. tuon viimeisen lauseesi sisältöä, ehkäpä hän sitä kautta voisi paremmin ymmärtää miltä se lupausten pettäminen sinusta tuntuu.

• ihmeessä ette

kulje yhdessä viikonloppuisin? Kyllähän vaimokin niiden kavereiden joukkoon mahtuu? Minun mieheni ei suostu lähtemään mihinkään jos en mene mukaan.

• AROSUSI-09

Kyllä sunkin miehes sen jossain vaiheessa hiffaa.

• vittu..

mikä tampio taas.. sitä saat mitä tilaat pätee suhunkin.. vaiha tilausta vitun tampio.

• J_Karma

miehesi parisuhdeterapiaan. Ehkä hän siellä oppii ymmärtämään, mitä parisuhde todella tarkoittaa. Sinun ei kannata enää jatkaa tuolla tapaa, koska se selkeästi tekee sinulle pahaa.

• Rivien välistä

miehesi kaipaa välillä tuuletusta kavereiden kanssa (syytä siihen pitää hakea teidän neljän seinän sisältä, jos asiat kuitenkaan ei ole hänen mielestä siellä riittävän hyvin?) ja sinä, et anna hänelle tilaa riittävästi vaan vaadit lupauksia ja pistät hänet lupaamaan turhia. Kuitenkin tiedät jo etukäteen kokemuksesta kuinka miehesi käyttäytyy ja ottaa tämän "oman tilansa". Sitten sinua ei enää kiinnosta sänkyhommat ym. läheisyys ja miehestäsi taas tuntuu, ettei kaikki ole kohdallaan... vaadit lupauksia.. mies ottaa oman tilansa.. loukkaannut etkä halua läheisyyttä.. miehestä ei tunnu että kaikki on hyvin.. aikamoinen noidankehä. Suosittelisin sinulle, että et turhaan täältä hakisi säälipisteitä ja hyväksyntää vaan ottaisit härkää sarvista kiinni ja tekisit asialle jotain.. pikaisen löysäät narua niin eiköhän se siitä.

Olen nainen, joka puhuu omasta kokemuksesta.

• Keräkaali

on löysää narua..

Kysymys oli lupausten rikkomisesta. Jos joku asia sovitaan niin sen asian kuuluu pitää.
        Eri juttu jos mies ilmoittaa, että lähtee tuulettumaan ja siitä päästään sopuun eli asia ok.

Mies sanoo, ettei lähde tuulettumaan sunnuntaina mutta perjantain koittaessa... niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe