salibandy mailat

hellepelle

mitkä ovat hyviä hintaansa verrattuna ja huonoja ... kerro omat kokemuksesi mailoistaja niiden lavoistaa .....:9

25

10123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinta-laatu

      on esimerkiksi citymarketissa myytä fatpipe godar pro 19.90 tarjouksessa,sama maila kuin fatpipe godar 23 mut ilman sitä sbll:n tarraa eli ei kelpaa sarjapeleihin,mut oikein hyvä tikku muuten :)

      kyllä miun mielestä noissa hinnoissa alkaa olemaan vähän liikaa ilmaa,ei markka aikana tarvinnu huippumailasta maksaa kun max 250mk ja nyt perus fättis maksaa sen 69e~415mk???

      • #13

        Jep. Esimerkiksi jollain Unihocilla tietyt mailamallit ovat sen satkun. Ei tosin Unihoc olekaan tarkoittanut mailaa esim jokaisen Prisman hyllylle Kittilästä Utsjoelle=)


    • kronsted

      kreator maila
      ovh jotain 109e mut tarjouksesta 75 egeä!!
      jäykkä,pitkä maila suoraan huippupejaaja kronstedilta..

      • nimi

        on kronstrand creator :)


      • unihocin

        ja hodin sekoitus...


    • HELLEPELLE(AKU ANKKA)

      OSTIN EXEL EDGE 3.6 OLI SURKEA MUTTA KELPASI ULKOPELEIHIN LAPAA PITÄÄ KÄYRISTÄÄ SURKEA KUN PITI LAITTA ITE GRIBIT...PRISMASSA 29.90 $... HYVÄN NÄKÖINEN EIPÄ OLE PALJON MUUTA HYVÄÄ SIINÄ MAILASSA

      • kysympähän vaan

        se 3.6 tarkoittaa samaa kuin flex 36mm eli varren taipumaa,eli todella löysä ja sitten kun siihen yhdistää löysän lavan niin ei hyvä tule..
        olsit uskonut ohjeita ja ostanut max 27mm ja mielummin vähemmän taipuvan mailan..


      • hell E pelle
        kysympähän vaan kirjoitti:

        se 3.6 tarkoittaa samaa kuin flex 36mm eli varren taipumaa,eli todella löysä ja sitten kun siihen yhdistää löysän lavan niin ei hyvä tule..
        olsit uskonut ohjeita ja ostanut max 27mm ja mielummin vähemmän taipuvan mailan..

        Se oli pirun hyvä maila siihen asti kun ol hyökkääjänä sitten kun pakiks tuli siirto niin ostin exel edge 2.7 joka on kyllä aivan loistava maila suosittelen


    • eipä oo

      Wiz 27 toiminu loistavasti!! Orc 27 hajos ekas pelis... :( ei kannata ostaa orccia ostakaa wiz!

      • asdasdasdasdasdaasdsdsdsdsd...

        Wiz 27 on kyllä loistava. ostin eilen uuden wizin koska edellinen jäi lyhyeks.


      • jepsjeps..

        muute hyvä mutta wiz ja orc on yks sama maila.. tai siis niissä on sama varsi eri tarroilla ja eri lapa.. muute iha sama maila..


      • jjoooo
        jepsjeps.. kirjoitti:

        muute hyvä mutta wiz ja orc on yks sama maila.. tai siis niissä on sama varsi eri tarroilla ja eri lapa.. muute iha sama maila..

        eli yksin kertasesti siin on sama grippi


    • jokuvaanjj

      joo minä vaan semmosta kysysin että miten pitkille ihmisille tommonen 95cm pitkä maila on tarkotettu tai on hyvä??

      • 55#

        no se vähän riippuu.. itse pelaan 105 ja olen 180 pitkä.. kaikki sanoo että mailan pitää olla napaan mutta ei se aina mene niin.. itselläni se menee yli navan ja on hyvä pelata silti.. niin että se riippuu minkä kokoisella itse tykkää pelata..


      • nojustjees
        55# kirjoitti:

        no se vähän riippuu.. itse pelaan 105 ja olen 180 pitkä.. kaikki sanoo että mailan pitää olla napaan mutta ei se aina mene niin.. itselläni se menee yli navan ja on hyvä pelata silti.. niin että se riippuu minkä kokoisella itse tykkää pelata..

        105cm on laiton maila sarjapeleissä:)! 101cm on max mitta mailoissa.
        Mailan pituus kannattee valita ihan sen mukaan miltä itestä tuntuu. Lyhyempi varsi helpottaa pallonhallintaa, mutta pitemmällä varrella yltää tilanteisiin paremmin jne.


    • Juuviiis

      Oon 176cm ja pelaan d-junnuis centterinä nii oisko Fatpipen bow 28 wiz hyvä maila?? vai olisiko jokin parempi maila. Olen pelannu ennen Exel Chillillä joka on 3.2 jäykkyine nii se rupee olee liian löysä mulle...

    • FATPIPE

      Luulenpa että on sulle ihan hyvä vois olla myös ragen laval mut jos itetykkäät enemmä wizist. ootko muute harkinnu S-Bowii

    • mullon karhun maila mut en tykää sen lavasta kaupoissa ei oo karhun lapoja miten saan mailaan paremman lavan

    • Valture

      Kannattaako ostaa Exel x-play3.0?

    • elä osta

      Nimimerkillä kokemusta löytyy ostin 2 kuukauttta sitten exel x-play ja ekoissa harkoissa rikki mää ehdottaisin vaikka exel chilli 3.2

    • peluri

      itteläni on exel doublecurve on ollu ihan jeeees mut mun vanha maila oli fat pipe batvibe ihan surkee

    • 22e

      vittu

    • Puinen..vaiei?

      doublecurvea ei kannata ostaa, ku niin harvalle sopii ja ei sitä salibandyliigassa näy kellää olevan.. :) Itse olen 172cm ja pelaan 96cm mailalla. maila on fat pipe orc 27 viime kauden mallia. (10-11) ja siinä on oranssi orc ja harmaat stickyt. Todella loistava maila, mutta pikkaisen liian jäykkä ensi vuona pelaavalle c-junnulle :p Jos käyrävartista alkas hankkii nii kanntaa ostaa bow.. tai s-bow, pelasin s-bowila ekassa kauden pelissä ja heti pakkina viivasta kantil yläpörsQ. Ei maila kaikkii tee mutta antaa kivan potkun tuo käyrä vetoon:D pihamailojaha on ollu paljo.. exel on myös iha hyvä mut kakkoseksi jää.X-lapa! huonoja: rage,chill HOLE yms paskat ;D

      • Niinhyvääpuutamunkäe

        siis 2 maalia ekassa kauden pelis... :D


    • unihoc

      oon 14v lämään tutkaa 120km/h unihoc bubble 29 feather light lavalla :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe