Vieläkö löytyy Spice Girls faneja? Kuuntelin tuossa kahta ensimmäistä Spice-levyä ja kovin kuulostaa vieläkin pirteältä ja hyvältä popilta. Mutta missä ovat ne tuhannet heidän (tuossa videossa) kaltaiset tytöt ja pojat nyt?
http://www.youtube.com/watch.php?v=e3fo_W9Jtg0
Ovatko vielä liian nuoria kaipaamaan nostalgiaa?
Hiljaista on netissä Spice Girlsien suhteen, levy-yhtiön virallista sivua ei enää ole http://www.spicegirlsforever.co.uk/ ja muutenkin sivustojen päivitys loppuu vuoden 2000 tienoille.
Tässä osoitteessa oli joskus offical Spice Girls sivusto.. http://c3.vmg.co.uk/spicegirls/
Kuolleiden sivustojen joukosta löytyy joitain elossa oleviakin.
Tässä toimiva keskustelupalsta...
http://www.musicfanclubs.org/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=Spice_Girls
Tässä muutama yhä toimiva sivusto...
http://www.heyhowdeyhey.com/sgvids/
http://spice-fan.prv.pl/
http://www.lonestarspice.com/
Netin tonkiminen sai hiukan apealle tuulelle kaiken katoavaisuudesta, mutta hauskahan noita videoita on silloin tällöin katsella ja levyjä kuunnella.
Paras Spice Girls video on mielestäni "2 become 1", tyylikkäät värit ja tyylikäs toteutus, pop-videoiden parhaimmistoa. Huonoin Spice biisi on mielestäni Wannabe-hitti.
Noh, täytyy silloin tällöin fiilistellä yksinään ja salaa niin kuin silloin aikoinaan, kun oon täälläinen metalli ja heavy-osaston ukko, ettei Spice Girls fanitus oikein passaisi. Mutta meillä kaikilla on omat "perversiot" häh häh...
Spice Girls Forever!
Spice Girls faneja?
4
410
Vastaukset
Tunnustan kuunnelleeni SG:a ja ehkä pitäisi ottaa vielä noi levyt esille...mulla muistaakseni on kaikki niiden sinkutkin...
- 90-luku
sama homma :D aikalailla olen samalla linjalla että raskasta musiikkia ja spaissarit siinä sivussa :D toivottavasti tuo comebäkki ei oo mikään totaalinen floppi ja uusi levy semmoinen nykypäivän massa kakkaa.. toivon keikkaa kyllä suomeen ja se on varma että siellä olen :D 10 vuoden jälkeen ihan huvikseen hommasin ne kaksi ensimmäistä levyä ja ei jumalauta että se toimi.. kyllä olen sitä mieltä että 90 luku oli musiikillisesti paremmassa suunnassa kun katsoo näin median puolelta ... musiikki tv oli paljon monipuolisempi, parempi ja sitä tuli pienenä katsottua päivät pitkät... aika hajottavaa sinänsä että porukka mitä nuita juttuja lukenu niin dissaa täysin tuon comebäkin ...kyllä spaissarit oli pikkutytöille parempi esikuva kuin joku paris hilton... TODELLAKIN SPICE GIRLS FOREVER :DDD
- Pop-girl
Mukava yhtye, piristävä soundi. Missä fanit? (eikö kehdata tunnustaa?) Mitä mieltä elokuvasta? Suosikkijäsen? Paras albumi?
- JanineG
Löytyykö SG sivustoja suomeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437