Spice Girls faneja?

Mike.....

Vieläkö löytyy Spice Girls faneja? Kuuntelin tuossa kahta ensimmäistä Spice-levyä ja kovin kuulostaa vieläkin pirteältä ja hyvältä popilta. Mutta missä ovat ne tuhannet heidän (tuossa videossa) kaltaiset tytöt ja pojat nyt?
http://www.youtube.com/watch.php?v=e3fo_W9Jtg0

Ovatko vielä liian nuoria kaipaamaan nostalgiaa?
Hiljaista on netissä Spice Girlsien suhteen, levy-yhtiön virallista sivua ei enää ole http://www.spicegirlsforever.co.uk/ ja muutenkin sivustojen päivitys loppuu vuoden 2000 tienoille.
Tässä osoitteessa oli joskus offical Spice Girls sivusto.. http://c3.vmg.co.uk/spicegirls/

Kuolleiden sivustojen joukosta löytyy joitain elossa oleviakin.

Tässä toimiva keskustelupalsta...
http://www.musicfanclubs.org/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=Spice_Girls

Tässä muutama yhä toimiva sivusto...
http://www.heyhowdeyhey.com/sgvids/
http://spice-fan.prv.pl/
http://www.lonestarspice.com/

Netin tonkiminen sai hiukan apealle tuulelle kaiken katoavaisuudesta, mutta hauskahan noita videoita on silloin tällöin katsella ja levyjä kuunnella.
Paras Spice Girls video on mielestäni "2 become 1", tyylikkäät värit ja tyylikäs toteutus, pop-videoiden parhaimmistoa. Huonoin Spice biisi on mielestäni Wannabe-hitti.

Noh, täytyy silloin tällöin fiilistellä yksinään ja salaa niin kuin silloin aikoinaan, kun oon täälläinen metalli ja heavy-osaston ukko, ettei Spice Girls fanitus oikein passaisi. Mutta meillä kaikilla on omat "perversiot" häh häh...

Spice Girls Forever!

4

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnustan kuunnelleeni SG:a ja ehkä pitäisi ottaa vielä noi levyt esille...mulla muistaakseni on kaikki niiden sinkutkin...

    • 90-luku

      sama homma :D aikalailla olen samalla linjalla että raskasta musiikkia ja spaissarit siinä sivussa :D toivottavasti tuo comebäkki ei oo mikään totaalinen floppi ja uusi levy semmoinen nykypäivän massa kakkaa.. toivon keikkaa kyllä suomeen ja se on varma että siellä olen :D 10 vuoden jälkeen ihan huvikseen hommasin ne kaksi ensimmäistä levyä ja ei jumalauta että se toimi.. kyllä olen sitä mieltä että 90 luku oli musiikillisesti paremmassa suunnassa kun katsoo näin median puolelta ... musiikki tv oli paljon monipuolisempi, parempi ja sitä tuli pienenä katsottua päivät pitkät... aika hajottavaa sinänsä että porukka mitä nuita juttuja lukenu niin dissaa täysin tuon comebäkin ...kyllä spaissarit oli pikkutytöille parempi esikuva kuin joku paris hilton... TODELLAKIN SPICE GIRLS FOREVER :DDD

    • Pop-girl

      Mukava yhtye, piristävä soundi. Missä fanit? (eikö kehdata tunnustaa?) Mitä mieltä elokuvasta? Suosikkijäsen? Paras albumi?

    • JanineG

      Löytyykö SG sivustoja suomeksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe