voiko joku ystävällinen ihminen kertoa mitä tarkoitetaan kuppinostolla?
Kuppinosto?
5
1621
Vastaukset
- hillosilmä
En oo kuullu kuppinostosta, mutta kuppipassi on terminä tutunoloinen. En kyl osaa selittää minkälainen se on, mut kaiketi laitaan heitetty, ei kovin iso passi, vois olla kuppi. Joku asiantuntija saa korjata/tarkentaa.
- puulaakimiäs
Minun ymmärrykseni mukaan kyseessä on erittäin onnistunut vastustajan aloitussyötön nosto.
Siis " suoraan passarin käsiin", jolloin hänen ei tarvitse juosta noston perään pystyäkseen passaamaan, vaan korkeintaan otta askel tai pari.
Parhaassa tapauksessa vaan seistä paikoillaan kädet ylhäällä valmiina sormilyöntipassiin.
Toisaalta jos nostot ei oikein onnistu ottelussa, niin valmentajalta voi mennä kuppi nurin... - libbero
Kuppinosto on hyvin vastaanotettu syöttö suoraan passarille, jolloin passarin ei tarvitse juosta, vaan voi passata rauhassa tai jopa lyödä toisesta kosketuksesta, eli valinnanvaraa jää passarille mitä tehdä.
- ozwald74
Kuppinoston nimi tulee siitä, että passari voi seistä paikallaan ja nostaa kädet valmiiksi sormilyöntiä varten, "kupiksi". Nostaja sitten nostaa pallon tähän kuppiin.
- saapperi
Kuppinostolla tarkoitetaan nostoa käsi "kupiksi" muodostettuna. Mitä isompi kuppikoko on, sitä parempi nosto tulee. Oma kuppikokoni on melko pieni, koska olen fyysisesti miespuolinen henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984