Kuppinosto?

jeee

voiko joku ystävällinen ihminen kertoa mitä tarkoitetaan kuppinostolla?

5

1788

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hillosilmä

En oo kuullu kuppinostosta, mutta kuppipassi on terminä tutunoloinen. En kyl osaa selittää minkälainen se on, mut kaiketi laitaan heitetty, ei kovin iso passi, vois olla kuppi. Joku asiantuntija saa korjata/tarkentaa.

• puulaakimiäs

Minun ymmärrykseni mukaan kyseessä on erittäin onnistunut vastustajan aloitussyötön nosto.
      Siis " suoraan passarin käsiin", jolloin hänen ei tarvitse juosta noston perään pystyäkseen passaamaan, vaan korkeintaan otta askel tai pari.
      Parhaassa tapauksessa vaan seistä paikoillaan kädet ylhäällä valmiina sormilyöntipassiin.

Toisaalta jos nostot ei oikein onnistu ottelussa, niin valmentajalta voi mennä kuppi nurin...

• libbero

Kuppinosto on hyvin vastaanotettu syöttö suoraan passarille, jolloin passarin ei tarvitse juosta, vaan voi passata rauhassa tai jopa lyödä toisesta kosketuksesta, eli valinnanvaraa jää passarille mitä tehdä.

• ozwald74

Kuppinoston nimi tulee siitä, että passari voi seistä paikallaan ja nostaa kädet valmiiksi sormilyöntiä varten, "kupiksi". Nostaja sitten nostaa pallon tähän kuppiin.

• saapperi

Kuppinostolla tarkoitetaan nostoa käsi "kupiksi" muodostettuna. Mitä isompi kuppikoko on, sitä parempi nosto tulee. Oma kuppikokoni on melko pieni, koska olen fyysisesti miespuolinen henkilö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      74
      1234
    2. 72
      1149
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      999
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      796
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      695
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      666
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe