Lordin vastustajien kommentit ovat itseasiassa hyvin viihdyttävää luettavaa:
"Irtisanon tv-lupani vastalauseeksi Lordin lähettämiselle euroviisuihin"
"Pyydän Suomen hallitusta, eduskuntaa ja presidenttiä käyttämään valtaansa ja estämään Lordin lähettäminen euroviisuihin"
"Häpeän Suomea ja Suomalaisuutta. Hävettää liikkua ulkomailla".
"Minun piti toukokuussa matkustaa Ateenaan, mutta nyt täytyy vaihtaa suunnitelmia, sillä en enää kehtaa matkustaa sinne".
"Lapset pelkäävät...."
"Lordi on saatanasta. Jeesus pelastaa"
"Lordi pilaa Suomen maineen."
"Lordin jälkeen kaikki terroristit tulee Suomeen"
Todella upeita kommentteja teiltä Lotdin vastustajat :) Jatkakaa samaan malliin :)
Hyvät naurut saa
30
1357
Vastaukset
- Finnska
Se on just sitä "mit ne muut meistä aattelee"-asennetta, joka kielii heikosta itsetunnosta.
- heikko itsetunto?
Ihminen, jolla on vahva itsetunto on itseensä luottava ja itseänsä arvostava. Hän saa omasta toiminnastaan tyydytystä, hyväksyy itsensä semmoisena kuin hän on, sekä sietää epäonnistumisia, pettymyksiä.
Heikko itsetunto ilmenee omanarvontunteen pakonomaisena pönkittämisenä ja alemmuuden tunteina. Sekä muiden alistamisena. Olennaista on myös epäonnistumisen pelko ...
Lordi is Simply the Best. And that's it. - En häpeä suomalaisuutta
heikko itsetunto? kirjoitti:
Ihminen, jolla on vahva itsetunto on itseensä luottava ja itseänsä arvostava. Hän saa omasta toiminnastaan tyydytystä, hyväksyy itsensä semmoisena kuin hän on, sekä sietää epäonnistumisia, pettymyksiä.
Heikko itsetunto ilmenee omanarvontunteen pakonomaisena pönkittämisenä ja alemmuuden tunteina. Sekä muiden alistamisena. Olennaista on myös epäonnistumisen pelko ...
Lordi is Simply the Best. And that's it.Paremmin Lordi sopii edustamaan Suomea kuin italiaa tyydyttävästi laulava ei-italiaano. Kuinka moni Suomessa edes puhuu italiaa?? Todella pieni vähemmistö.
- mies xl
Lordi is Simply the Best. And that's it.kyllä siinä on itse tunto kaukana kun kuutelee lordia.
- peiliin
Lordi is Simply the Best. And that's it.Lainaus:
"..Heikko itsetunto ilmenee omanarvontunteen pakonomaisena pönkittämisenä.."
- Sopii suurimpaan osaan Lordin kannattajista.
- Carnivore77
Ne ketkä on sanonut että Lordi on Saatanasta, ni miksi ihmeessä kyseinen bändi laulaa Devil is a Loser???
- mies xl
kyllä se huvittaa tommoset pellet pääsee suomea edustaa kyllä suomella pitäis jonkun näköstä tasoa olla mutta ei ole.Tulee mieleen halloweeni juhlat.
- Lorditar
mies xl kirjoitti:
kyllä se huvittaa tommoset pellet pääsee suomea edustaa kyllä suomella pitäis jonkun näköstä tasoa olla mutta ei ole.Tulee mieleen halloweeni juhlat.
vuosinahan Suomella on sitä TASOA ollut! Mitä urputat????
- Ihminen
Kyllä oikeessa oot kunnon nauruja saa välillä :D
- james bond
olen kuulut paljon pahaa lordista kerro jotain hyvää sitten sitä vaan kukaan ei osaa kertoa näistä pelle lordista.
- niin metsä vastaa
james bond kirjoitti:
olen kuulut paljon pahaa lordista kerro jotain hyvää sitten sitä vaan kukaan ei osaa kertoa näistä pelle lordista.
Lordi erottuu joukosta pukeutumisellaan ja musiikillaan. Ei Suomi olisi erottunut joukosta lähettämällä samaa humppaa kuin aina ennenkin. Ei Suomea aiemmin ole noteerattu pisteillä. Ja mitä sitten jos ei tänäkään vuonna? EIPÄ OLISI UUSI ASIA! Ainakin erotutaan.
- Toope
james bond kirjoitti:
Hyvää sanottavaa Lordista? Mr Lordi on eläinrakas ja omistaa koiran ja asuu avoliitossa naisen kanssa. Tv-haastattelun perusteella lupsakka mies siviilissä ja täysin Lordin vastakohta. Ei todellakaan mikään pelottava lmestys, vaan mukavalla murteella puhuva rauhallinen ja kohtelias mies. Lordin hahmo ja musiikki syntyi rakkaudesta Kissiä kohtaan. Ja ovat vain osa SHOWTA. Toisin kuin Marika Fingerrooseilla tai muilla, niin Lordi ei halua itsestään julkisuuden henkilöä, eikä sen takia näytä kasvojaan julkisuudessa.
- james bond
Toope kirjoitti:
Hyvää sanottavaa Lordista? Mr Lordi on eläinrakas ja omistaa koiran ja asuu avoliitossa naisen kanssa. Tv-haastattelun perusteella lupsakka mies siviilissä ja täysin Lordin vastakohta. Ei todellakaan mikään pelottava lmestys, vaan mukavalla murteella puhuva rauhallinen ja kohtelias mies. Lordin hahmo ja musiikki syntyi rakkaudesta Kissiä kohtaan. Ja ovat vain osa SHOWTA. Toisin kuin Marika Fingerrooseilla tai muilla, niin Lordi ei halua itsestään julkisuuden henkilöä, eikä sen takia näytä kasvojaan julkisuudessa.
kuten jo arvasin et pysty sanomaan mitään hyvää onhan siviilissä ihan hyviä tyyppeja sen minä jo tiesin ei mitään uutta mutta et pystynyt sanomaan mitään hyvää lordista.kuten ei moni mukaan.
- pässikö oot?
james bond kirjoitti:
kuten jo arvasin et pysty sanomaan mitään hyvää onhan siviilissä ihan hyviä tyyppeja sen minä jo tiesin ei mitään uutta mutta et pystynyt sanomaan mitään hyvää lordista.kuten ei moni mukaan.
Jos ei olisi mitään hyvää sanottavaa Lordista niin eikai sitä olisi sit ees äänestetty. PÄSSIKÖ OOT?
Makuasioita!
Mun monenmuunmielestä Lordilla on hyvää musiikkia, tarttuva melodia, Näyttävä esiintyminen, hienoja pukuja. - mitään hyvää sanottavaa
james bond kirjoitti:
Ahdasmielisiä ja ylimielisiä
- Rausku
Ja lisää tulee:
"katson mielen kiinolla kun lordi häpäisee suomen on siinä mainetta taas kunnolla lordit poikottiin"- Rausku
Myös tällainen helmi löytyi:
"Onko tämä tavallisten eurooppalaisten ihmisten mieleen?
- mädäntyneet, madonsyömät kasvot
- sieluttomat silmät
- päällä kuoleman kaapu" - james bond
kerrakin on joku samaa mieltä kyllä siinä maine menee suomella.
- james bond
Rausku kirjoitti:
Myös tällainen helmi löytyi:
"Onko tämä tavallisten eurooppalaisten ihmisten mieleen?
- mädäntyneet, madonsyömät kasvot
- sieluttomat silmät
- päällä kuoleman kaapu"toi oli paras mitä olen tähän menessa kuulut kiitos.
- sinullakin
james bond kirjoitti:
kerrakin on joku samaa mieltä kyllä siinä maine menee suomella.
Hyvät naurut saa
- oli hassuja kommentteja :)
Oli keräämässä adresseja, ottamassa yhteyttä yleisradioon ja vetosi eduskuntaankin :D
Merjahan olisi halunnut Tomi Metsäkedon tai jonkun muun jankutuksen taas pilaamaan Suomen euroviisut ja keräämään ne tutut nolla pistettä.
Kyllä nyt on aika vanhusten ja keski-ikäisten ämmien pitää suu supussa ja katsoa kuinka Lordi hoitaa homman.
Ne tangot ja elegialällätykset sai nyt riittää ja nuoriso/me keski-ikäiset hevarit astuimme puikkoihin.
Tähän on turha ämmien ja ryppynaamojen valittaa, valituksenne on minulle kuin kamelin pieru erämaassa.
- NAURAA,
JOKA VIIMEKSI NAURAA. LORDI TULEE HÄNTÄ KOIPIEN VÄLISSÄ TAKAISIN, EI SAA PISTETTÄKÄÄN. SITTEN NAURAN MINÄ.
- Euroopassa
Ennen Lordin nöyryyttävää paluuta, koko Eurooppa on nauranut niille räkäisesti.
Sen jälkeen on hyvä olla suomalainen. - mies xl
Euroopassa kirjoitti:
Ennen Lordin nöyryyttävää paluuta, koko Eurooppa on nauranut niille räkäisesti.
Sen jälkeen on hyvä olla suomalainen.kyllä näin on rupee melkein nyt naurattaa kun ajattelee että lordi tekee itsensä naurun alaiseksi.no nauru pidentää ikää eiköhän suomi jotain tästä opi.kyllä lordille jo nyt nauretaa aika paljon kuten tässä hahaaahah!
- Poison
mies xl kirjoitti:
kyllä näin on rupee melkein nyt naurattaa kun ajattelee että lordi tekee itsensä naurun alaiseksi.no nauru pidentää ikää eiköhän suomi jotain tästä opi.kyllä lordille jo nyt nauretaa aika paljon kuten tässä hahaaahah!
Niin tekee Lordikin kun bändin levymyynti kasvaa ja tunnettavuus nousee uudelle tasolle. Lordi ei edes tarvitse perinteisten viisu-diggareiden hyväksyntää, rock-bändinä heille riittää että rockia kuuntelevat ihmiset yleensäkin kuulevat bändistä, ja heidän Euroviisuihin osallistumisesta aiheutuneesta skandaalista (kiitos uskovaiset, Kreikka ja Kypros) näin varmasti käy.
- ;D ;D ;D
Kun Lordi sijoittuu kärkikolmikkoon viisufinaalissa, niin nauran paskaista naurua näille kiihkoileville jeesus-hihhuleille!
;D ;D ;D- Ihminen
Oikeessa oot :D :D :D
- nyt stop
Ihminen kirjoitti:
Oikeessa oot :D :D :D
Antakaa Lordin yrittää.En oo ite saanu koskaa yrittää mitään en pelata jalkapalloa ,en pesäpalloo mut on aina tuomittu et oon huono pieni ja ruma.Olis ees ollu joskus kiva yrittää ilma tuomitsemist.Ja oon masentunu siit ihan hirveesti.Ajatelkaa joste ite ootte masentanu jonkun Lordin jäsenistä tällä kauheella jupakalla. Ei teistäkää olis varmaa kivaa jos ette sais yrittää joten lopettakaa tää tai no ei kukaa muo kuuntel no kannattaa silti yrittää, kun kerranki on mahollisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1234619Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293357- 203265
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472969Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka502876Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222809Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 92079