Aito vai Poltettu

suomi24

Keräätteko mielummin aitoja cd:eitä vai poltettuja? Poltetulla saa halvemmalla jonkun tuotannon esim. mut sit taas aito on erilainen ku sillä voi sit joskus olla tunnearvoa toisin ku poltetulla. mitä mieltä ite olette

12

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooooo-..

      Niitä mielummin keräilen. Tietokone on täynnä musaa, mutta en koskaan polta niitä cdlle, koska tulen kuitenkin ostamaan suurimman osan niistä ihan aitoina. En tiedä mikä siinä on, että haluan omistaa bändien aidot cdeet, ne tuntuu vaan jotenkin arvokkaammilta..Tai jotain :)

      • ...joku

        poltettujakin levyjä ? kuulostaa ihan hölmöltä. eihän niissä mitään keräilemistä edes ole.


    • Ihminen

      Kyllä mielummin aitoja ottasin mutta aika paljon maksaa niinpä koneela yleensä kaikki musa ku ei varaa ostaa :(

      • kunniaan

        Aito metallisti kuuntelee aitoja formaatteja, LP-levyjä, CD-levyjä ja C-kasetteja. Ei ole mitään järkeä mp3-kertakäyttökulttuurissa.


    • Fallen disciple

      suosin kyllä aitoja ja niitä suurin osa levyistä onkin mutta kyllä joskus tulee poltettuakin levyjä jos joku levy ei ole "ostamisen arvoinen" mutta muutama kuunneltava kappale löytyy.

    • levyn tulee olla aito!! Kyllä mä levyjen polttamisen hyväksyn tietyissä rajoissa. Esim jos haluaa säilyttää levynsä hyvässä tallessa ja järjestyksessä, niin voi parhaat levyt polttaa esim auto- tai vaikka mökkikäyttöön. Mutta jos aina imuttaa netistä kaikki levyt, polttaa ne cd:ille, eikä koskaan osta aitoja, niin se on typerää. Ite en oo koskaan imuttanu netistä yhtä ainutta biisiä.

    • On tasan tarkkaan kolme poltettua levyä joissa on jotain sekalaista metallimusaa. Eli aitoja vaan suosin minä.

      • Kyllä näitä Venäjän piraattilevyjä löytyy hyllystä melkoinen pino, eikä minulla ole mitään piratismia vastaan. En ainakaan viitsi maksaa CD-levystä jotain 15-20 euroa, jos se on mahdollisuus saada myös piraattijulkaisuna. Yleensä ostan CD-levyni divareista käytettynä, koska en viitsi maksaa levyistä 10-euroa enempää.

        Tosin joidenkin bändien tuotanto koostuu minulla melkein pelkästään aidoista levyistä, sillä ne niin sanotut "legendaariset levyt" on hieno hankkia aitoina versioina. Levyhyllystäni löytyy melkein koko AC/DC:n tuotanto ja niistä kaikki on yhtä piraattia lukuunottamatta aitoja levyjä. Iron Maidenin ja Metallican levyt koostuvat myös pääasiassa aidoista levyistä.


      • hahahahah
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä näitä Venäjän piraattilevyjä löytyy hyllystä melkoinen pino, eikä minulla ole mitään piratismia vastaan. En ainakaan viitsi maksaa CD-levystä jotain 15-20 euroa, jos se on mahdollisuus saada myös piraattijulkaisuna. Yleensä ostan CD-levyni divareista käytettynä, koska en viitsi maksaa levyistä 10-euroa enempää.

        Tosin joidenkin bändien tuotanto koostuu minulla melkein pelkästään aidoista levyistä, sillä ne niin sanotut "legendaariset levyt" on hieno hankkia aitoina versioina. Levyhyllystäni löytyy melkein koko AC/DC:n tuotanto ja niistä kaikki on yhtä piraattia lukuunottamatta aitoja levyjä. Iron Maidenin ja Metallican levyt koostuvat myös pääasiassa aidoista levyistä.

        Osaat olla melkoisen naurattava tyyppi.


    • in flames

      millä kaikki bändit eläisi jos kaikki ostaisi vain piraatteja ja lataisivat netistä?

      • Bändit elävät keikoilla pääosin, ainakin Suomessa


    • hevi

      tietysti aitoja. kyllä ennen tuli poltettua mutta se on loppu nyt. kyllä aidot tuntuu paljon arvokkaammilta ja kannet on paremman näkösiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe