onko tääl muita black eyed peas faneja? Mä oon black eyed peas fani:) (vaikka sen taisi huomata jo nimestä(:)
onko muita black eyed peas faneja
7
1178
Vastaukset
- sori.
EI OLE!
- Jenna.93
Kuuntelen kyllä ja ihan hyvä on mutta nyt kun pitää tehä jostain henkilöstä/bändistä taikka kirjailiasta esitelmä aattelin tehä black eyed peas:sistä mutta en löydä tietoa siitä :( tietääkö kukaan jotain nettisivua josta löytyis kun googlesta en ainakaan löytäny..
- Black fani
Mä oon niitten ykkösfani! Ja sitä ei tuu mikään muuttaan!!!!
- black yeeeddd piis fani
se on niin ihana ihqu bändi mä ihqutaan sitä ihan kybäl se on saletisti paras bändi ikinä Hei daaa!my hamp my hamps my hamps my hamps
T:homomies helsingistä- BEP4EVER!
Oon aina tykännyt Black eyed peasista ja tulen tykkäämäänkin!!Suomessa ei vaan hirmuisesti muita BEP faneja ole:(
- tyttö.
hyviä biisejä niiltä mm.my humps,don't lie,shut up...
- bepfanclubfi
Olen todellinen BEP fani!!!Tässä on osoite omille BEP fani sivuilleni
http://bepfanclubfi.webs.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172558Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561643- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68952IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855