Tietääkö kukaan teistä kaikkia noita kolmea bändiä? Ja kuunteleeko kukaan noita yhtyeitä? Siis muitakin kuin Blink182:sta...
Jos joku tunnustautuu PunkRock-faniksi, ja tietää lisää bändejä, niin niitä saa mulle mailata...Laitan tähän vielä hieman omia suosikkejani..vinkkeina muille saman tyylisuunnan harrastajille. Samat naamat saisivat vaivautua mailaamaan mulle..=)
Bändejä:
Blink182
Box Car Racer
New Found Glory
Good Charlotte
Simple Plan
Bowling For Soup
Sugarcult
Midtown
FenixTX
Reel Big Fish
American Hi-Fi
The Ataris
The Starting Line
Our Lady Peace
Trucks
Blindside
Union13
Jimmy Eat World
Taproot
Papa Roach
Sum41
Donots
Offspring
Hell Is For Heroes
Tenacious D
The Promise Ring
A
Avril Lavigne
Def Leppard
Dope
Home Grown
MxPx
P-O-D
The Transplants
Ten Times A Day
Left Front Tire
Flying Blind
The Exit
Justincase
Oleander
The Calling
Dumbster
Odoranrs
Pitchshifter
Layaway plan
Off The Mark
Strung out
The Satanic Surfers
Filter
Withuot A Cause
Third Eye Blind
siinähän niitä sitten ompi..=)
[email protected]
Blink182, Box Car Racer, Simple Plan...
Tom Delonge forever...
3
249
Vastaukset
- mie
...ihmeessä semmosta bändiä ku Green Day!
Loistavia piisejä varsinkin levyillä Dookie ja Insomniac! Tuo blink182 on saanut vaikutteita just siltä...- Tom Delonge forever...
no...onhan green daytä kuunneltu..kolme seedeetäkin omistan. ja toinen "klassikkobändi" on bad religion. toki myös millencolin ja pennywise kolahtaa kivasti.
- Hi-fi?
Mitkä noista ois eniten American hi-fi:n tyylisiä?
American hi-fi on loistava bändi ja sit on aika kauan jo tullu kuunneltuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171081Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671