Mestiksen taso laski rajusti!

Naurava kiekko

No nyt on vielä helponpaa Mestiksen kärkijoukkueilla , tulee nää varmat pisteet Mestiksen tulevalta pistepajatsolta SaPKolta heh heh! Pelaajathan tekevät työnsä mutta kun SaPKolla on kusipäisimmät fanit mitä tästä Valtakunnasta löytyy! Kaikkein kusipäisin ja vailla mitää järkeä on SavoRULES! Toivon, että putoatte mahdollisimman pian takaisin sinne suon pohjalle!

8

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaPKo nousi kuten tiesinkin jo alkukaudesta.

      Sinä taas osoitit tietämättömyytesi väittämällä vastaan ja nyt alat inistä kun hermot meni?

      Mestis sai perinteikkään SaPKon mukaan ja se on parempaa mainosta Mestikselle kuin mikään sinun vinkumasi itkuvirsi. Ymmärrän että sinua v#tuttaa mutta meille sinun mielipiteesi ovat kuin kamelin pieru erämaassa.

      • Aina ylempanä kuin sinä!

        Hehee kusipää! Meikäläisen suosikkijoukkue eli kotikaupunkini joukkue pelaa liigassa, joten turha tuollasen luuseripaskan on päätänsä aukoa. Tapa ittes SavoRULES niin teet palveluksen kaikille jopa Savonlinnalaisille. Olet paska!


      • Aina ylempanä kuin sinä! kirjoitti:

        Hehee kusipää! Meikäläisen suosikkijoukkue eli kotikaupunkini joukkue pelaa liigassa, joten turha tuollasen luuseripaskan on päätänsä aukoa. Tapa ittes SavoRULES niin teet palveluksen kaikille jopa Savonlinnalaisille. Olet paska!

        SaPKo nousi ja sinä, onneton Sportfani junttasit heti varpusparven sukkaasi.

        Jukurit niistää Sportin nenän tämän vuoden finaaleissa ja ensi kaudella sekä SaPKo että Jukurit pitävät hauskaa Sportin kustannuksella takomalla Sportjulleja tauluun.

        Sinunko suosikkijoukkue liigassa? Juu näkis vaan. Ehkä jos suosikkijoukkueesi on joku ringettesakki.


      • DudeDude
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKo nousi ja sinä, onneton Sportfani junttasit heti varpusparven sukkaasi.

        Jukurit niistää Sportin nenän tämän vuoden finaaleissa ja ensi kaudella sekä SaPKo että Jukurit pitävät hauskaa Sportin kustannuksella takomalla Sportjulleja tauluun.

        Sinunko suosikkijoukkue liigassa? Juu näkis vaan. Ehkä jos suosikkijoukkueesi on joku ringettesakki.

        Hahah, Sport putoaa jo heti huomenna Vaasassa. Jukurit löylyttää Kanervan & kumppaneiden johdolla koko joukon. Mukava kun saatiin Etelä-Savosta toinenkin joukkue mestikseen. Aina niin mukavia paikallispelejä tiedossa. =}

        P.S Oli SaPKolta kova porukka kannattamas Jukureita sillon :D


      • Liigakiekkoo!
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKo nousi ja sinä, onneton Sportfani junttasit heti varpusparven sukkaasi.

        Jukurit niistää Sportin nenän tämän vuoden finaaleissa ja ensi kaudella sekä SaPKo että Jukurit pitävät hauskaa Sportin kustannuksella takomalla Sportjulleja tauluun.

        Sinunko suosikkijoukkue liigassa? Juu näkis vaan. Ehkä jos suosikkijoukkueesi on joku ringettesakki.

        SavoRULES se kaivaa aina verta nenästään. No se on helppo tuollaisen luuserin huudella täällä keskustelupalstoilla. En todellakaan ole Sportin kannattaja ehei sinnepäinkään! Silloin kun sinä pikkupoju SavoLOSER olit pilke isäs silmäkulmassa( vai oletko vahinkolaukaus, siltä nimittäin vaikuttaa) meikäläinen pisteli kaukalossa kiekkoja ylämummoon jo rutiinilla, että sinä poju pidä pienenpää ääntä. Sinusta ei ole ilmeisesi mihinkään todennäköisesti veltto olemuksesi kertoo mikä luuseri olet. Jauha sinä paskaa siellä junttikyllässäs mutta älä koko kansalle tyhmyyttäsi näytä! Sääliksi käy SaPKoa kun on tuollaisia paskahousu faneja. Ehe ehe!


      • DudeDude kirjoitti:

        Hahah, Sport putoaa jo heti huomenna Vaasassa. Jukurit löylyttää Kanervan & kumppaneiden johdolla koko joukon. Mukava kun saatiin Etelä-Savosta toinenkin joukkue mestikseen. Aina niin mukavia paikallispelejä tiedossa. =}

        P.S Oli SaPKolta kova porukka kannattamas Jukureita sillon :D

        Pitihän sitä käydä velat kuittaamassa kun Jukurifanit kannustivat SaPKoa hyvin KooVee pelissä ;-)

        Tänään sitten kaatuu Sport ja Jukurit voittaa Mestiksen. Näin sanoi minun kristallipalloni, joka on harvoin väärässä.


      • Liigakiekkoo! kirjoitti:

        SavoRULES se kaivaa aina verta nenästään. No se on helppo tuollaisen luuserin huudella täällä keskustelupalstoilla. En todellakaan ole Sportin kannattaja ehei sinnepäinkään! Silloin kun sinä pikkupoju SavoLOSER olit pilke isäs silmäkulmassa( vai oletko vahinkolaukaus, siltä nimittäin vaikuttaa) meikäläinen pisteli kaukalossa kiekkoja ylämummoon jo rutiinilla, että sinä poju pidä pienenpää ääntä. Sinusta ei ole ilmeisesi mihinkään todennäköisesti veltto olemuksesi kertoo mikä luuseri olet. Jauha sinä paskaa siellä junttikyllässäs mutta älä koko kansalle tyhmyyttäsi näytä! Sääliksi käy SaPKoa kun on tuollaisia paskahousu faneja. Ehe ehe!

        Sinä et laita yhtään kiekkoa ylämummoon. Ethän sinä raukkaa saa edes kiekkoa kohoamaan.

        Ei tuollainen kukkakeppi osaa kuin huudella puskista.

        PS: SaPKofanit ovat kyllä loistavia. Oman puolta pidetään vaikka peli olisi 0-5, tosin tuskin on ikinä.

        PSS: Monensia olitte ringettelohkossanne? Joukkueennehan on Loimaan Luiskaotsat?


      • Liigakiekkoooooooooo!!!
        SavoRULES kirjoitti:

        Sinä et laita yhtään kiekkoa ylämummoon. Ethän sinä raukkaa saa edes kiekkoa kohoamaan.

        Ei tuollainen kukkakeppi osaa kuin huudella puskista.

        PS: SaPKofanit ovat kyllä loistavia. Oman puolta pidetään vaikka peli olisi 0-5, tosin tuskin on ikinä.

        PSS: Monensia olitte ringettelohkossanne? Joukkueennehan on Loimaan Luiskaotsat?

        on käynyt täällä taas tänä aamuna. Etkös iltaisin voi kirjoitella kun äiskä tai iskä ei anna? Lintsaatkos taas koulusta? Hyi hyi! Olet onneton pikkuskidi josta ei tule koskaan mitään!
        Voi voi sun tietämys loppuu sun omiin finneihis nenänvarressa, ehe ehe. Ei taida edes karvat kasvaa? Saako usein turpiisi? Voi vastata puolestas, kyllä saat, sillä eihän tuollaista luuseria kukaan kestä. Höh höh höh höh höh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe