onko match.com käyttäneitä?

kantsisko kokeilla

miten toi match.com deittipalvelu toimii? onko pakko ostaa jotain? jos ei osta niin miten saa kontaktia muihin? ja muuteski, millasia kokemuksia siellä?
kiitos..

12

1940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin232626

      Kyllä se ikäväkseen on ostettava jos meinaat yhteytttä muihin ottaa,ja huonoa siinä on just toi kun pitää olla luottokortti jne... Eli aivan turha paikka jos et omista visa korttia tai muuta semmoista,

      • kun..

        en omista luottokorttia! Huomasin sieltä yhden ihanan unelmieni miehen, mutta enpä voi ottaa häneen yhteyttä kun sitä korttia mulla ei ole! Harmittaa :(


      • onnistuuhan se
        kun.. kirjoitti:

        en omista luottokorttia! Huomasin sieltä yhden ihanan unelmieni miehen, mutta enpä voi ottaa häneen yhteyttä kun sitä korttia mulla ei ole! Harmittaa :(

        virtuaalisuukko ei maksa mitään, voihan olla että tällä miehellä on maksettua aikaa (ja hän osaa laittaa sinulle yhteystietonsa niin ettei niitä poisteta viestistä) jos, jos ja jos :) Itse olen matchin kautta saanut yhteyden vaikka en ole viestimisestä mitään jaksanut maksaakaan.


      • onnistu
        onnistuuhan se kirjoitti:

        virtuaalisuukko ei maksa mitään, voihan olla että tällä miehellä on maksettua aikaa (ja hän osaa laittaa sinulle yhteystietonsa niin ettei niitä poisteta viestistä) jos, jos ja jos :) Itse olen matchin kautta saanut yhteyden vaikka en ole viestimisestä mitään jaksanut maksaakaan.

        Olen lähettänyt paljon virtuaalisuukkoja eikä kukaan ole koskaan vastannut. Olen ajatellut tehdä toisen profiilin ja testata kuinka homma toimii, mutta en ole vielä jaksanut kokeilla.
        Pitäisi perustaa palsta jossa match.comin käyttäjiä voisi lähestyä ilmaiseksi.


      • kantsisko kokeilla
        onnistu kirjoitti:

        Olen lähettänyt paljon virtuaalisuukkoja eikä kukaan ole koskaan vastannut. Olen ajatellut tehdä toisen profiilin ja testata kuinka homma toimii, mutta en ole vielä jaksanut kokeilla.
        Pitäisi perustaa palsta jossa match.comin käyttäjiä voisi lähestyä ilmaiseksi.

        no, laitoin sinne ilmoituksen.. ja on tullut niitä virtuaalisuukkoja. mutta kun ei ole sitä luottokorttia... vastasin niihin suukkoihin, mutta eipä ole sitten kuulunut mitään..
        aika pussitilanne.. taitaa olla ihan turha juttu!


      • sitä sitten
        kantsisko kokeilla kirjoitti:

        no, laitoin sinne ilmoituksen.. ja on tullut niitä virtuaalisuukkoja. mutta kun ei ole sitä luottokorttia... vastasin niihin suukkoihin, mutta eipä ole sitten kuulunut mitään..
        aika pussitilanne.. taitaa olla ihan turha juttu!

        virtuaalisuukottelette toisianne - ilmaiseksi ;-)


    • Mies, keski-ikä

      Miehille hyvä paikka, naiset ottavat yhteyttä. Muilla deittipalstoilla tällaista ei kai ole. En silti ole oikein innostunut, kun se yhteydenotto on joka tapauksessa vaikeaa. Pitäisi maksaa kaksinkertainen kuukausimaksu, niin sitten kuka vaan voisi ottaa yhteyttä.

      Ilmaisissa viesteissä ei voi lähtettää sähköpostia, se muutetaan automaattisesti match.com'in sähköpostitunnukseksi. Sähköpostin voi salakirjoittaa, mutta se pitää tehdä ovelasti. Ei pidä sanoa sanaa sähköposti tai meilaa tms. Kirjoita sähköposti esim siten että joka toinen kirjain pitää poistaa.

    • kuukauden jäsenmaksun

      ja heti ensimmäisenä päivänä sain viestin mieheltä joka kirjoittaa minulle vieläkin, kahden kuukauden jälkeen. Olemme kai rakastumassa toisiimme, kaipaamme toisiamme kun emme ole yhdessä. En kadu sitä että maksoin sen jäsenmaksun, sain enemmän kuin osasin toivoa.

      • teet???

        Olet tainnut jäädä pahasti koukkuun tähän karkkihyllylle, etkä nyt onneton pysty iloitsemaan kultsin löytymisestä. Etsit ja etsit ja ,,,, loputtomasti, sillä tästä deittailusta on tullut sulle harrastus.


    • oppipoika

      jotka emme omista luottokorttia siis? Sviddu kun senkin ois tietänyt alkuunsa, niin en olisi välttämättä alkanut palvelun käyttäjäksi. Nyt hakuja selailleena löytänyt muutaman erittäin kiinnostavan ilmoituksen, mutta *huoh*...
      Ja mitä maksuihin tulee, miksi 3 kk:n paketti yhdessä nipussa.. vaikka ihan halvinkin. Köyhästä ja opiskelijasta saattaa tuntua pahalta!!

      Onko tämä vain joku premiumdeittipalvelu??!

    • tahtoo vastauksen!

      Pystyykö match.comin käyttäjä tietämään muista profiileista, että kenellä on ja kenellä ei ole luottokortilla ostettua ns. "yhteydenpitopakettia"...itse täytin vain ilmaisen profiilin. Mutta jos joku olisikin kiinnostunut minusta, ja haluaisi laittaa mulle viestiä...huomaako hän mistään, että en ole ostanut pakettia???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe