PUOLEN VUODEN SESSIO

Innemon

Huomenta kaikille1
Nyt on viikko taas takana päin. Mitkäs ovat mietteet? Mitä olette saaneet aikaseksi?

Olen nyt pudottanut viime viikosta 2.7 kg. Tänään vaaka näytti 83.4 kg. Se kyllä tuntui kivalta, vaikka tuntuu siltä että teen "turhaa työtä" kun tätä ketjua aloittaessani taisin painaa sen 80- 82 kiloa, sitten PAISUIN lisää ja nyt sitten taas ollaan samoissa kuin ennenkin. Blaah!

Löysin muuten yhden järkiperäisen syynkin tähän epäonnistumiseen, siis siihen, miksi dieettini menee aina pilalle. heti kun olen laihtunut vähän, alan automaattisesti ajattelemaan että nythän voin syödä vähän tuota ja tuota ja tuotakin, koska olen laihtunut jo,ja se on niin helppoa...Sitten käykin niin että se painon putoaminen loppuu siihen kun annan itselleni luvan maistella "sitä ja tätä".

No joo, jatketaan harjoituksia! Kauhee kiire päästä alle 80!!!!!!!!!

10

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loora:)

Itekin tässä taistelen...Olen huomannut juuri saman asian, kun olen laihtunut, niin ajattelen että voin syödä vaikka mitä...
      Tänään aloitin taas painonvartijoiden pisteet.

Kaksi vuotta siten painoin 108kg, tänään vaaka näyttää 82kg.
      Viime kesänä sain kitkutettua 77kg asti, mutta siihen se tsemppi jäi.

Viime viikolla kävin bodypumpissa ja stepissä, eli kuntoilua olen aloitellut...

Nyt kaivataan tukea että tämä homma joskus onnistuisi...

Miten sait noin paljon pois viikossa?

• Innemon

Kerronpa nyt sitten viime viikostani, mitä tein eritavalla kuin ennen...

Elikäs pyrin juomaan huoneenlämpöistä vettä noin 3- 4 litraa päivässä. Jos tulin töistäkin kotiin nälkäisenä, join vähintään puolilitraa vettä ennen kuin aloin syömään.

Vaivaa täytyy nähdä sen verran, että ostaa ja tekee ruokia valmiiksi; salaattitarpeet, pakastevihannekset ja jotain lihaa pitäisi olla aina saatavilla. Ja sitten syö vain yhden lautasellisen ruokaa kerralla ja otan lisää vasta myöhemmin kun on taas todella nälkä eikä vain tee mieli. Pyrin syömään noin 5-6 kertaa päivässä.

Niin ja kävelylenkillä kävin 3 kertaa viime viikolla, sekin tulee laihtumista mutta ei ole ensisijaisen tärkeä...laihtuminen on siitä kiinni miten syö.

Hippasen vaan itsekuria, sillä sen tein. Ja tunnustetaan että söin kyllä melkein joka päivä jotain makeaa, koska olen niin perso makealle...(mutta en suklaata) kokonaiskalorimäärä sen ratkaisee, koska minunkin ruokavalioni kesti hyvin nuo pienet herkkuhetket, mistä edelleen koitan päästä eroon...Niin elikäs napostelin englannin lakritsia sekä kahtenapäivänä noin 1 dl jotan moussea...

Leipää söin todella vähän, makaroonia , perunaa ja riisiä en ollenkaan.

Tsemppiä teille kaikille, tästä on hyvä jatkaa mutta ei anneta kiusauksille periksi!!!

• Curleon

Heissan,
      89 kilosta 77 kiloon noin kuudessa kuukaudessa vuorotellen Atkinsia ja painonvartioita ja reippaasti liikuntaa päivittäin. Nyt tuli sitten sinä vastaan; jämähtänyt jo yli kuukaudeksi 77 kiloon ja mikään ei tunnut auttavan. Nyt sitten meni koko motivaatio enkä ole käynyt viikkoon lenkillä ja syön mitä sattuu. Puntaria en ole katsonutkaan koska noussut on varmaan paino 79iin nyt. Tämä on sama homma joka kerta aiemminkin on paino aina tyssänyt tähän ja ei laske vaikka mitä teen. Nyt tarttis keksiä jotain UUTTA että en toistaisi taas amoja virheitä mutta ensin täytyy päästä pois masiksesta ;(

• Hurjan hieno tulos kyllä jo tuo! Nyt vaan et anna millään periksi enää! Mulla on ollut tuota samaa kuin sullakin, että kyllähän sitä nyt voi vähän maistaa kun näin paljon on jo saanut tippumaan...Arvaa vaan tuleeko tässä vauvaa odotellessa nyt varmasti taas tuplasti takaisin se pudotettu kymppi... Mutta sinä älä luovuta! Kesällä sitten herkuttele, sovitaanko niin? Siihen asti tsemppaat tiukasti! =)

• Innemon

kannustuksesta, en taatusti anna periksi ja kyllähän se kivaa on kun painokäyrä osoittaa nyt sinne minne sen pitääkin, eli alaspäin.
        Onnellista odotusaikaa sinulle! :-)

• Claudia
        Innemon kirjoitti:

kannustuksesta, en taatusti anna periksi ja kyllähän se kivaa on kun painokäyrä osoittaa nyt sinne minne sen pitääkin, eli alaspäin.
        Onnellista odotusaikaa sinulle! :-)

Ihanaa kuulla, että joku muukin syö makeaa, vaikka laihduttaa! Välillä on tuntunut, että teen siinä jotain hirveää syntiä, mutta niinkuin sinäkin Innemon sanoit, kokonaiskalorimäärähän se ratkaisee. Itse olen täytelakritsipatukoiden suurkuluttaja, kuten olen aiemminkin kirjoittanut. Eikä se määrä ole tärkein, vaan minulle tulee heti parempi mieli kun saa vähän suun makeaksi.

Nyt on kyllä taas mennyt koko viikonloppu ihan mäkeen. Lauantaina olin juhlistamassa kaverin kanssa. Join kyllä light-siideriä, mutta sitten kotiinmenoaikana piti tottakai poiketa pizzeriassa... En kyllä ottanut pizzaa vaan rullakebabin, sillä siinä on vähemmän rasvaa. Enkä edes syönyt muuta kuin puolet, loput syötin poikaystävälle kotiin päästyäni. Mutta täysin turhia kaloreita keskellä yötä!

Eilen tuli illalla hirveä syöpöttelykohtaus, söin leipää, keksejä ja jäätelöä melkein kaksin käsin... Tämän päivän aion ottaa paremmin, tein taas ruokasuunnitelman tälle päivälle ja yritän pysyä siinä. Noiden ruokasuunnitelmien tekeminen on minulle sellainen hyvä motivaattori. On helpompi olla lipsumatta, kun syö vain sen, mitä on suunnitellut.

En pääse tälläkään viikolla painonvartijoihin, enkä luota omaan puntariini tippaakaan, joten punnitus siirtyy ensi viikon torstaihin... Siihen mennessä ehdin hyvin ryhdistäytyä. :)

• Harmittaa. Nyt kun flunssa on antanut sen verran periksi, että uskaltaisin lähteä lenkille niin ulkona on aivan hirvee ilma. Vettä sataa. Huomenna olen myöhään töissä (jee, taas töitä :)), joten en luultavasti kerkeä lenkille..täytyy siis kuluttaa kaloreita lasten kanssa leikkiessä :)

Viime viikolla paino nousi, flussan syyksi laitan, koska söin kuten normaalistikin...Toki painonnousu sai masentumaan ja söinkin muutaman pullan, mutta onneksi paino ei noussut lisää.

Tänään vaaka näytti 77kg. 9kg on jäljellä.

Kävin tänään ostamassa uudet housut. Oli pakko kun kaikki housut roikkuu ties missä :) Ihanaa kun ei enää tarvi ostaa niitä suuria vaatteita, saa ostaa suht normaalinkokoisia vaatteita :)

Tsemppiä sulle Innemon, kyllä se siitä lähtee! Ja tsemppiä tietysti kaikille muillekin.

• Jiiikooo

Sama ongelma mulla, Innemon. Nyt on ollut vähän hiljasta ton laihtumisen kanssa, viikonloppuna anopin luona puol kiloa plussaa - paino nyt 72,5kg. Olen kohdannut hieman motivaatio-ongelmia, pitäisi ottaa hieman aikaa itselleen, ja miettiä mikä on tämän laihdutuksen pointti. Sitten ehkä jaksan taas tsempata, ja pääsen ainakin alle sen 70kg. On vaan niin paljon muuta mietittävää, että ei aina ehdi ihan miettiä mikä olisi järkevintä ja mikä ei.

Niin, samalla tavalla huomaan aina ajattelevani, että "kun nyt olen laihtunut, niin voin ottaa vähän tuota ja vähän tätä.." Vaarallista. En halua huomata kuukauden päästä, että olen jälleen takaisin aloituspisteessä. :P

• Tulin äsken lenkiltä. Juoksin varmaan elämäni pisimmän matkan! Vähä upee olo! :) (oli vaan pakko tulla hehkuttaan :))

• ja pahasti. Se viime viikkoinen flunssa on kyllä tehnyt tehtävänsä. Paino on nyt pari viikkoa ollut samassa..tai siis se on välillä 77 ja välillä 77,5. Potuttaa. Tarkotushan oli pääsiäiseksi saada 15-16kg pois, mutta hyvä jos nyt onnistuu ees toi 15.

En tiä mikä täs nyt auttais. Toki, olin päivää vaille kaksi viikkoa lenkkeilemättä...Eli vaikutusta varmaan silläkin. Eilisen juoksun jälkeen päätin, että menen tänäänkin juoksemaan, vaikka sataisikin. Pakko antaa kiloille kyytiä, loppuu pian aika kesken. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      356
      2561
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      436
      2509
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      113
      1412
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1144
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      75
      932
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      841
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      815
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      118
      770
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      739
    Aihe