Te olette surkeita

Mestari

Te olette surkeita vedonlyöjiä, häviätte rahanne pelifirmoille.

Minä olen peliammattilainen, minä tienaan pelaamisella vuodessa noin 100 000 - 200 000 €uroa
siis nuo on nettovoitot, mukana ei ole monivetotienestejä, vuodessa 60 000 - 300 000 €uroa

Emännän kanssa lähetään huomenna Australiaan

17

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meille...

luusereille mitä pelasit tänään?

• Mestari

Vähän huono pelipäivä tänään ,mutta laitoin kuitenkin Betfairille Blackburnia 1,83 kertoimella, panos 3000 €, eihän mikään muu firma,Pointbetiä lukuunottamatta, otakaan noin suuria vetoja vastaan.

• misu
        Mestari kirjoitti:

Vähän huono pelipäivä tänään ,mutta laitoin kuitenkin Betfairille Blackburnia 1,83 kertoimella, panos 3000 €, eihän mikään muu firma,Pointbetiä lukuunottamatta, otakaan noin suuria vetoja vastaan.

sie sit lahjotit 3000e
        mus tuntuu että todellisuudessa pelasit 3e.
        ei sua kukaan sitäpaitsi usko, olet turhanpäiväinen itsesääliä täynnä oleva kloppi.

• Voi kun tietäisit...heh heh

Heh heh sulla mitää eukkoa ole eikä noita voittoja. Lopeta se satumaailmassa eläminen ja käy koulus loppuun ja mene töihin! Kylläpä on taas ykisi lapsellinen lökäpöksykirjoittelija. Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöhöpöhöpöhöpöhöpö!

• Hulk

ajatellu laittaa lehteen tuota tarinaasi? Tai voithan kirjoittaa kirjan aiheesta: Opi valehtelemaan paremmin

• Hulkilla

takapuolessa pikkuisia vihreitä finnejä....

• pikku-stobe
        Hulkilla kirjoitti:

takapuolessa pikkuisia vihreitä finnejä....

hulkilla on housut jalassa.Vai oliko??

• Huhui
        pikku-stobe kirjoitti:

hulkilla on housut jalassa.Vai oliko??

pyydä äitiltä ne tikkarirahat äläkä tule tänne jauhamaa p-askaa. Kyllä näitä satuilijoita nykyään riittää. Ammattisi taitaa olla isin ja äidin elätti.

• BULAMED
        Huhui kirjoitti:

pyydä äitiltä ne tikkarirahat äläkä tule tänne jauhamaa p-askaa. Kyllä näitä satuilijoita nykyään riittää. Ammattisi taitaa olla isin ja äidin elätti.

MITA MITA STOBA OLLA VOITTANU MANULTA MONTA KEBABIA JA PIZAA.SINA OLLA HILJA AMIZUVIIKSI

• sä mestari
        Huhui kirjoitti:

niitä euron lappujas.Niin saat huomenna saat tikkareita kouluun mukaan jälkkäriksi

• vedonlyönnissä huijaaminen ei oikein onnistu,jos ei sopuilu-pelejä lasketa.joten pokeri pöydässä voisit ehkä pärjätäkin,tulee meinaan sen verran paksua tekstiä!

• kun meidän

"kylällä" on joku tommonen ja on antanut itsestään kirjotiksen paikkakunnan sanomiin, pelaa tosin pokeriakin. Kiertelee ulkomaillakin ja ukko elää lököelämää siivellä :D
        Tuo suunpieksäjä voi olla oikeesti joku ... rekkakuski :D

• summilla
        kun meidän kirjoitti:

"kylällä" on joku tommonen ja on antanut itsestään kirjotiksen paikkakunnan sanomiin, pelaa tosin pokeriakin. Kiertelee ulkomaillakin ja ukko elää lököelämää siivellä :D
        Tuo suunpieksäjä voi olla oikeesti joku ... rekkakuski :D

pelaajia on..mutta eri asia onko tämä meidän "Mestari" sellainen... itse olen pari kertaa pelannut 500 eurolla kolmea ns varmaa kohdetta ja kaks kertaa voittanut yli 3000 euroa.Mutta en suosittele sellaisille jotka eivät seuraa joukkueiden tilanteita ym joka päivä vähintään 3 tunnin ajan,kuten minä jo useamman vuoden ajan ja panokset kasvaneet vuosi vuodelta kun huomannut että voittoja tulee suht hyvällä prosentilla.

• Spede
        summilla kirjoitti:

pelaajia on..mutta eri asia onko tämä meidän "Mestari" sellainen... itse olen pari kertaa pelannut 500 eurolla kolmea ns varmaa kohdetta ja kaks kertaa voittanut yli 3000 euroa.Mutta en suosittele sellaisille jotka eivät seuraa joukkueiden tilanteita ym joka päivä vähintään 3 tunnin ajan,kuten minä jo useamman vuoden ajan ja panokset kasvaneet vuosi vuodelta kun huomannut että voittoja tulee suht hyvällä prosentilla.

taitaa pojalla olla unelmissa ne sadat eurot. Mies yrittää siinä päteä olevansa jotenkin kovempi kuin mestari. Samoja huijareita sinäkin olet. Ensin 3 tuntia skeittaamista ulkona ja sen jälkeen eurolla lappu illaksi siinä on sinulle ihan tarpeeksi unelmaa.

• olen lukenut
        summilla kirjoitti:

kirjotuksia ja helsinkissä on yksi menestynyt nuori. Esim, ostanut ison asunnon. En tarkota Jormaa, missä se asuukaan. En uskonut itekään että tämä meidän mestari olisi aito. Tuskin ne välittää tulla näille sivuille uhoamaan jos edes joskus kerran käymään. En minäkään käynyt kun nyt viime päivinä. Tipahdin oksalta. Liian pitään pääsin pelaaman ei mitään väliä, sokaistuin. Uskoin jo vähän mitä vaan. Nyt tuossa veikkauksella edes yritän kerätä vauhtia. Ei minusta mitään tosi gurua tule. Ei niin väliäkään. Toisaalta ei nämä sivut mikään suora apuväline ole. Vitsailupaikka.
        Tuskinpa tulee pitempään käytyä.
        Sinun sanat 3 tuntia päivässä tuntuu merkillisen tutulta :D

• Nää on
        Spede kirjoitti:

taitaa pojalla olla unelmissa ne sadat eurot. Mies yrittää siinä päteä olevansa jotenkin kovempi kuin mestari. Samoja huijareita sinäkin olet. Ensin 3 tuntia skeittaamista ulkona ja sen jälkeen eurolla lappu illaksi siinä on sinulle ihan tarpeeksi unelmaa.

vetovhjeiden huumorisivuja.Ihan pakko olla :D

• puolella

uhoaa joku Masteri myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe